oh diequote:Op maandag 6 december 2004 10:27 schreef numero_uno het volgende:
voor de volgende maand wil ik alvast iedereen nomineren met die irritante beestjes die eerst rechts en dan links praten (of andersom natuurlijk)
je bodoeld die cerror avatars ...quote:Op maandag 6 december 2004 10:27 schreef numero_uno het volgende:
voor de volgende maand wil ik alvast iedereen nomineren met die irritante beestjes die eerst rechts en dan links praten (of andersom natuurlijk)
ok eerste nominatie voor december heb je ook nog een toelichtingquote:Op maandag 6 december 2004 11:21 schreef Zwansen het volgende:
Waarom wordt Stuart hier niet genoemd? Bij deze.
quote:Op maandag 6 december 2004 11:13 schreef Pool het volgende:
Ik eis trouwens een hertelling. Dat is hip.
ok ga maar op het Vrijheidsplein van Fok! staanquote:Op maandag 6 december 2004 11:13 schreef Pool het volgende:
Ik eis trouwens een hertelling. Dat is hip.
Een toelichting voor Stuart?quote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok eerste nominatie voor december heb je ook nog een toelichting
Hehehe...quote:Op maandag 6 december 2004 10:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo.
Jij hebt tenminste oog voor echte losers
Ja dat is maar toch het is een democratie dus iedereen moet een goeie kans krijgenquote:
Ik heb het koud. En mijn tent is lek.quote:Op maandag 6 december 2004 11:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok ga maar op het Vrijheidsplein van Fok! staan
Rechter beslist geen herteling je kun naar het hoger Gerechtshof mail to dannyquote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb het koud. En mijn tent is lek.![]()
Ik ga maar weer naar huis, wachten tot het Fok!Gerechtshof uitspraak doet.![]()
Het leuke aan een democratie is dat je mag stemmen zonder je te verantwoorden.quote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat is maar toch het is een democratie dus iedereen moet een goeie kans krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |