Soms moet je je niet mengen in iets waarvan je het verhaal niet weetquote:Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Beetje 'ik mocht niet op jouw feestje komen, dus mag je ook niet op die van mij komen'-niveau dit.
Oh, nu ben ik pas echt nieuwsgierig, vertel me meer!quote:Op maandag 6 december 2004 16:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Soms moet je je niet mengen in iets waarvan je het verhaal niet weet
Dit is zo een geval.
Dat gaat je denk ik boven je petquote:Op maandag 6 december 2004 16:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik pas echt nieuwsgierig, vertel me meer!![]()
Ik nomineer Silmarwen, omdat ze als lerares in wording het verschil tussen 'jou' en 'jouw' niet kent.quote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik nomineer jouw, omdat ik ook moe word van je posts.
En geheel terrecht mag ik U melden!quote:Op maandag 6 december 2004 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik nomineer Silmarwen, omdat ze als lerares in wording het verschil tussen 'jou' en 'jouw' niet kent.
Hehe, ik dacht dat mijn campagne nooit meer succes zou krijgen.quote:Op maandag 6 december 2004 16:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
oké oké je hebt je nominatie binne hoor
in nomineer Pool.. linkje hoefd niet.. zie boven
Kap es met dat gezanik over spelfouten, we zitten hier niet in ttk. Open daar maar een topic over de domme spelfouten van Silmarwen, kun je vast 10 delen mee vullen.quote:
Leer gewoon eens spellen, loser.quote:Op maandag 6 december 2004 16:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kap es met dat gezanik over spelfouten
Waar ga je eigenlijk les in geven? 'Dom doen voor gevorderden'? 'Talentloos uit de hoek komen'? 'Poep kotsen voor kleurenblinden'?quote:
Nee, veel erger.quote:Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk les in geven? 'Dom doen voor gevorderden'? 'Talentloos uit de hoek komen'? 'Poep kotsen voor kleurenblinden'?
V.
ga je nu de boze heks uithangen?quote:Op maandag 6 december 2004 16:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Soms moet je je niet mengen in iets waarvan je het verhaal niet weet
Dit is zo een geval.
Op zijn stuk zet? Moet ik de chatlogs even opzoeken?quote:Op maandag 6 december 2004 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga je nu de boze heks uithangen?
haat je mij zo?
miep du aanstel?
alleen omdat ik je vriendje op zn stuk zet omdat hij me aanvalt ?
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
Wat een grap! Stenigen die klootzak.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:26 schreef alsem het volgende:
tommy4487, http://forum.fok.nl/user/history/109472 hij vergat topic 10 :S !
jezus is die kerel al reeds geband?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:26 schreef alsem het volgende:
tommy4487, http://forum.fok.nl/user/history/109472 hij vergat topic 10 :S !
We hebben een WINNAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:25 schreef Rio het volgende:
Ik wil graar Marco, voorzitter van de Marco Club en enig lid van de HKM, nomineren voor grootste Fok! loser aller tijden
De Marco Club Deel 2!!!!!
Nou, bedankt zeg.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:41 schreef Big-Al het volgende:
[..]
de aanstaande loser van de maand natuurlijk hahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |