I second that ,quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:57 schreef Tokay het volgende:
Ik nomineer patty, want patty was weer eens strontvervelend.
------> Wat is hier mis mee??
Foei patty, je moest je schamen.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik stem uit principe voor knowall, en stel daarbij voor de titel loser van de maand speciaal voor hem te wijzigen in "Loser voor het leven"
whehequote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef Pool het volgende:
Ik nomineer Yvonne voor deze post. Welkom Snakey op ONZ.
Thanxquote:Op woensdag 24 november 2004 11:14 schreef Tokay het volgende:
Mooi werk, Big-Al!
ja whahha wat een sulquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:21 schreef Xlarge het volgende:
ik wou op de valreep ikbendebeste nog nomineren met iedereen in dit topic... , toch wel leuk dat zo'n matig topic toch nog tegen hem kan worden gekeerd.
eenschquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:21 schreef Xlarge het volgende:
ik wou op de valreep ikbendebeste nog nomineren met iedereen in dit topic... , toch wel leuk dat zo'n matig topic toch nog tegen hem kan worden gekeerd.
quote:Op maandag 8 november 2004 23:02 schreef Litso het volgende:
knowall, logisch
grrrr...quote:alsem, gebanned in Feedback voor het tentoonspreiden van absolute stompzinnigheid.
Kreeg je daarvoor een ban?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef alsem het volgende:
Breuls, vanwege onterechte ban door klein toeval:
Hoe zet ik een geupload plaatje bij m'n naam? (2)
[..]
grrrr...
whahah ik bin het met oe eens wat een gekquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef alsem het volgende:
Breuls, vanwege onterechte ban door klein toeval:
Hoe zet ik een geupload plaatje bij m'n naam? (2)
[..]
grrrr...
sjonge jonge wat een loserquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:21 schreef Xlarge het volgende:
ik nomineer dirkh ook , omdat hij zonder enige reden topics van de god baajguardian sluit , de homoh!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik nomineer Dirkh, alleen al voor deze actie
Mocht er een tweede ronde komen voor de maand December dan word dit jou nominatie , het is de bedoeling dat je vanaf nu gaat stemmen , niet nominerenquote:Op woensdag 1 december 2004 08:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik nomineer dirkh ook , omdat hij zonder enige reden topics van de god baajguardian sluit , de homoh!
ik lees eerst pagina een niet 2 dus wist ik het dat de poll er al stond , ten tweede heb ik ook al gestemdquote:Op woensdag 1 december 2004 08:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Mocht er een tweede ronde komen voor de maand December dan word dit jou nominatie , het is de bedoeling dat je vanaf nu gaat stemmen , niet nomineren
Eerst aflezen, dan reagerenquote:Op woensdag 1 december 2004 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik lees eerst pagina een niet 2 dus wist ik het dat de poll er al stond , ten tweede heb ik ook al gestemd
hihaho
nog maar even waarom BSBquote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef Dos37 het volgende:
Ik nomineer bansheeboy omdat hij vind dat de moord op van Gogh rechtvaardig was
Theo van Gogh vermoord (25)
link er even bij geplaatst
iedereen vind de moord gerechtvaardigt....quote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef Dos37 het volgende:
Ik nomineer bansheeboy omdat hij vind dat de moord op van Gogh rechtvaardig was
Theo van Gogh vermoord (25)
link er even bij geplaatst
ach ik vind die moord helemaal niet rechtvaardigquote:Op woensdag 1 december 2004 08:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iedereen vind de moord gerechtvaardigt....
alleen zegt het wat genuanceerder.
namelijk : theo maakte het er wel naar.
kan dat niet ontkennen mên
![]()
Praat voor jezelf, kutkneus. En leer spellen. Jammer dat ik nu niet meer op je kan stemmen, maar ik nomineer je alvast als loser van de maand december.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iedereen vind de moord gerechtvaardigt....
alleen zegt het wat genuanceerder.
namelijk : theo maakte het er wel naar.
kan dat niet ontkennen mên
![]()
Ja ik ben met je eensquote:Op woensdag 1 december 2004 09:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, kutkneus. En leer spellen. Jammer dat ik nu niet meer op je kan stemmen, maar ik nomineer je alvast als loser van de maand december.![]()
whahah jij bent echt stoerquote:Op woensdag 1 december 2004 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck theo van gogh , jullie noob scholiertjes weten vast niet wat meneer had het zo gewild theo nog meer geroepen heeft afgezien van jullie collectieve haatpaal de moslims.
en dirkh is homoh
ik ga berenburg drinken nu ,
p.s. yvonne is tof dus niet op haar stemmen
B.B. Robertje....quote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Robertje het volgende:
Stiffmaster![]()
-Ik ben geen scholierquote:Op woensdag 1 december 2004 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck theo van gogh , jullie noob scholiertjes weten vast niet wat meneer had het zo gewild theo nog meer geroepen heeft afgezien van jullie collectieve haatpaal de moslims.
en dirkh is homoh
ik ga berenburg drinken nu ,
p.s. yvonne is tof dus niet op haar stemmen
-oke tof ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2004 11:49 schreef Pool het volgende:
[..]
-Ik ben geen scholier
-Ik vond Theo van Gogh niet aardig, grappig of bewonderenswaardig
-Ik heb niets tegen Moslims
-Ik vind de moord op Theo van Gogh niet rechtvaardig
-Ik haat het als mensen in mijn plaats gaan denken
-Ik vind jou dom overkomen
-Ik weet niet wat Dirkhs geaardheid is en het zal me ook weinig boeien
-Proost
-Ik vind Yvonne normaal ook tof, maar deze maand wat minder vanwege haar mod-keuze
Dêm, wat een sneu leven! Lachen is gezond hoor!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
(...) anderre keer vrolijk (amper maar goed) (...)
lees zijn topics maar eens door , hij gaat wel goed hard zie ikquote:Op woensdag 1 december 2004 15:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie is Bansheeboy?
en terechtquote:Op woensdag 1 december 2004 17:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
lees zijn topics maar eens door , hij gaat wel goed hard zie ik
de aanstaande loser van de maand natuurlijk hahahaquote:Op woensdag 1 december 2004 15:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie is Bansheeboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |