Niemand heeft hier gezegd dat hij heilig is.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
naar mijn ziens word de uitslag weer mooi in het teken van het klimaat , way to go
theo was ook een crimineel , 90% van de mensen hier heeft nog nooit theos anderre uitspraken gehoord , waaronder dat Rosenmoller kanker moest krijgen
en dat joden caramel waren (suiker op het gas)
en nog wat MENINGEN.
ik praat het ook niet goed iemand te vermoorden , maar ik kan het verdomme wel begrijpen
en daarnaast hie iedereen bansheeboy hier loopt te lynchen is nog achterlijker dan alles wat ik tot nu toe op fok heb meegemaakt.
amen.
Weer teveel smiley-posts deze maand?quote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil op mezelf stemmen.
Dat mag van mij wel maar jij bent al user van de maandquote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik? Nóóitquote:Op maandag 6 december 2004 10:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weer teveel smiley-posts deze maand?
Dat wilde ik ook alquote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
Daarom. Ik moet het natuurlijk wel een beetje in evenwicht houden, hèquote:Op maandag 6 december 2004 10:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat mag van mij wel maar jij bent al user van de maand
Goed zo.quote:Op maandag 6 december 2004 10:07 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al
Ik wilde ook al op jou stemmen![]()
nou begin je inhaling te worden , je hebt vandaag al een award gewonnen...quote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 10:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nou begin je inhalig te worden , je hebt vandaag al een award gewonnen...
Loser van de maand November, stembussen openquote:Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn nominatie in dit topic was ook niet echt serieus.
quote:Op maandag 6 december 2004 10:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Loser van de maand November, stembussen open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |