Je username doet je eer aanquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:26 schreef Anus het volgende:
ik kom zo de EHBO binnen wandelen, heel rustig, niets aan de hand, had oproepje gehad voor iemand met een voorwerp in zijn endeldarm.
Goed, niks aan de hand, dat gebeurt wel vaker, vooral met buttplugs enzo en als internist kijk je natuurlijk op dat gebied nergens meer raar van op.
Maar wat gebeurt er nou... ik kom zo aanlopen, rennen er allemaal operatie-assistentes, artsen en verpleegkundigen met handen voor hun gezicht en in tranen die onderzoekskamer uit, allemaal uitgillend van het lachen, op een manier die ik niet vaak zie (de laatste keer was toen er iemand de EHBO op kwam in zijn eentje omdat hij met z'n lul vast zat in een stofzuigerslang waar hij 'op gevallen was per ongeluk' en dat ging dus in 10min het hele ziekenhuis rond), dus ik dacht al.... 'oh boy
'
En wat bleek... die vent lag daar, 25, redelijk tenger gebouwd ventje en die had dus een colafles in zijn aars gestopt... eentje van 1,5 liter.
3x raden wie dat weer op mocht gaan lossen
Dat was dus ook mijn eerste reactie, helaas voor de patiënt waar hij bij stond... of lagquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Whahaha.
Ohja, dat heb ik dus vergeten te melden; het grappige was dus ook dat die fles ONGEOPEND was. Daarom was hij ook moeilijker te verwijderen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:29 schreef Thetallguy het volgende:
Volle of lege fles?
C1000.quote:En heb je hem daarna gewoon in de statiegeldmachine van de AH gedaan?
Zoek maar op internet, zat foto's van te vinden; ik heb echter helaas patiëntvertrouwelijkheid te respecterenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
eerst de rontchenfoto zien, dan geloven
Zo ver dat het sigmoid (laatste deel van de darmen) niet meer sigmoïde (= S-vormige) vorm had. Feitelijk zag je alleen maar die fles... is ook het enige waar je naar kunt kijken op zo'n moment, al heb ik ook ooit iemand met een 2liter fles in zijn anus voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:31 schreef p-etr-a het volgende:
Maar even serieus .. hoe ver zat die fles erin?
De anus is dan feitelijk een soort afsluitende ring he... hij moet evenzowel weer openquote:Want het lijkt me wel ver, als hij hem er zelf niet meer uit kreeg.
Ik heb ze al gezien.quote:Oh my god ik krijg hier echt de meest walgelijke beelden bij.
Ja, bij mannen zelfs beter dan vrouwen, dit door de bekende anatomische verschillen in het perianale gebied.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:31 schreef Bioslock het volgende:
Dudette, is dat fysiek mogelijk?
Treed eens in detailsquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef Anus het volgende:
[..]
Ja, bij mannen zelfs beter dan vrouwen, dit door de bekende anatomische verschillen in het perianale gebied.
De maag zit grotendeels achter je borstbeen en niet iedereen heeft een zo korte romp als jij schijnbaarquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef Bioslock het volgende:
Trouwens, wat een gelul. Een 1,5 literfles is zo lang, die zou tot aan je maag komen.
(aan de voorkant gerekend, en niet de lengte van de dir krulling van de darm meegerekend, want dan kan het al helemaal niet)
Ik begrijp dat jullie nog een cola hebben genomen na de fles eruit gehaald te hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:30 schreef Anus het volgende:
Ohja, dat heb ik dus vergeten te melden; het grappige was dus ook dat die fles ONGEOPEND was.
Ah, bedankt voor de tip. Ik was net van plan om te testen of het wel kon. Maar ik pak nu eerst een bierflesje.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef Bioslock het volgende:
Trouwens, wat een gelul. Een 1,5 literfles is zo lang, die zou tot aan je maag komen.
(aan de voorkant gerekend, en niet de lengte van de dir krulling van de darm meegerekend, want dan kan het al helemaal niet)
That's the spiritquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:33 schreef Fwnk het volgende:
Denk je?
Buk maar
De meeste mannen reageren nogal heftig op alcohol op hun scrotum... de darm (m.n. het laatste deel ervan) is _nogal_ veel gevoeliger en de darmwand is nogal zwak van structuur; ik denk niet dat jij een fles wodka in jouw aars wilt als die fles toevallig open gaat, breekt, enz.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef teknomist het volgende:
Wat een wanactie. Een echte vent zou een whiskeyfles in zijn aars proppen.
Johnny Walker, want zitten kun je dan volgens mij niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef teknomist het volgende:
Persoonlijk gebruik ik mijn anus alleen als uitgang, dank u.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:38 schreef Anus het volgende:
; ik denk niet dat jij een fles wodka in jouw aars wilt als die fles toevallig open gaat, breekt, enz.
Sommige vrouwen kunnen een hele vuist en een stuk arm kwijt in hun baarmoeder in een periode dat deze slechts net zo groot hoort te zijn als een hand van een gezonde man van een jaar of 40; waarom zou dit niet kunnen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is het al pijnlijk genoeg om de dop + de volgende vijf centimeter in je aars te stoppen. Moet je de doorsnee van zo'n fles eens bekijken joh... hoe rekbaar is het menselijk lichaam
Brown Label.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:39 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Johnny Walker, want zitten kun je dan volgens mij niet meer.![]()
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:39 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Persoonlijk gebruik ik mijn anus alleen als uitgang, dank u.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Brown Label.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:36 schreef Anus het volgende:
[..]
De maag zit grotendeels achter je borstbeen en niet iedereen heeft een zo korte romp als jij schijnbaar
Geloof me, het is echt waar; op internet staan ook zat plaatjes van zulke dingen
Nee even afgespoeld en toen aan die lui van de schoonmaak gegeven, voor in hun vergaderkamertje.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jullie nog een cola hebben genomen na de fles eruit gehaald te hebben?
Daarom past bij 'pijn op de borst' altijd, naast hartklachten, maagzuurproblemen en zgn. reflux van maagsappen naar de slokdarmquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:41 schreef Bioslock het volgende:
[..]! Echt? Muf zeg.
Hoe heb je em eruit gekregen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef Anus het volgende:
[..]
Daarom past bij 'pijn op de borst' altijd, naast hartklachten, maagzuurproblemen en zgn. reflux van maagsappen naar de slokdarm
Nou, normaliter kun je bijvoorbeeld een gaatje maken in die fles en hem er zo uittrekken, maar omdat de fles vol was, doe je dat niet zo snel (geeft zo'n zooi en is waarschijnlijk ook niet prettig voor de darmwand van de patiëntquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:39 schreef Adfundum het volgende:
Vraag me trouwens af hoe je zo'n colafles er weer uitkrijgt, evven schudden en dopje losdraaien?
hee mijn broer komt ook weer in een anus topic langsquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:39 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Johnny Walker, want zitten kun je dan volgens mij niet meer.![]()
Vraag me trouwens af hoe je zo'n colafles er weer uitkrijgt, evven schudden en dopje losdraaien?
Ik moest even flink zoeken...quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef Bioslock het volgende:
(aan de voorkant gerekend, en niet de lengte van de die krulling van de darm meegerekend, want dan kan het al helemaal niet)
Als het de Orale Fase had geweest, hadden we voor meer dan alleen dit probleem gestaan ben ik bang.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:44 schreef Roellio het volgende:
Die is Sigmund Freud's anale fase aan het herbeleven?![]()
![]()
![]()
jezus wat een hol ziek dudequote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik moest even flink zoeken...
http://www.stilemedia.com/?id=90d92
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hork!quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Holy! Walgelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
ik heb erger gezienquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:48 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hork!!
!
!
!
Wat zijn dat voor lui die dat doen? Zien ze er ook uit alsof ze niet helemaal sporen of zijn het de normaalste lui in de wereld?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:48 schreef Anus het volgende:
[..]Maar deze had dus de opening eerst erin gedaan.
Die kreeg je nog terug voor die vinger in snee actie.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:48 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hork!!
!
!
!
Vertel, vertel, vertel, tante Anus.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Anus het volgende:
[..]
ik heb erger gezien
Hoe is het nu met je mannelijkheid? Ben je naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die kreeg je nog terug voor die vinger in snee actie.
Mijn mannelijkheid is omnipotent en potent.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je mannelijkheid? Ben je naar de dokter geweest?
lees: ik durfde nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
vond het niet nodig.
Sommigen sporen niet, anderen zien er normaal uit; die ene die ik in eerste post aanhaal, met die stofzuigerslang klem over z'n lul, dat was gewoon een huisman, ook met tuinbroek aan enzoquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor lui die dat doen? Zien ze er ook uit alsof ze niet helemaal sporen of zijn het de normaalste lui in de wereld?
- 2 liter frisdrankflesquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel, tante Anus.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:57 schreef Tique het volgende:
Wat is er met de fles gebeurd?? Afgespoelt en mee naar huis genomen??
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef Anus het volgende:
[..]
Nee even afgespoeld en toen aan die lui van de schoonmaak gegeven, voor in hun vergaderkamertje.
Van een Anus?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:54 schreef Tessje het volgende:
Ik eis foto's![]()
Dichtnaaien en stoma.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij kun je daarna ook nooit meer normaal schijten mên. De eerstvolgende keer als je een klein beetje aan de dunne bent loopt het zo langs je opgerekte kringspier je broekspijp in!![]()
Ik heb even je topic nageplozen, maar lees ik nu goed dat je een soort hermafrodiet bent geworden?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid is omnipotent en potent.
De dokter heeft me vandaag niet gezien, vond het niet nodig.
Proclapsed Anus.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:02 schreef Anus het volgende:
[..]
Dichtnaaien en stoma.
Als jij als fetish hebt om een colafles in je aars te krijgen geduwd, ben je welkom om even naar het zuiden af te komen reizen hoor; ik en mijn collega's staan je graag bij, incl. camera.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:51 schreef JoPiDo het volgende:
ik geloof er geen reet van
Wat zeg je dat toch ontzettend geilquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:59 schreef Anus het volgende:
[..]
- 2 liter frisdrankfles
- bleekwaterfles
- biljartballen
- stukken zeep
- allerlei sexspeeltjes
- komkommers
- winterpenen
- broccoli
- schroevendraaier
etcetera
Een anuspiercing moet ik ook nog tegenkomen trouwensquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Vieske het volgende:
Het wordt elke avond zieker hier. Als ik mod was:
Slotje
Je mag ze naar me mailenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Anus het volgende:
[..]
Van een Anus?
Ik drijf ook helemaal met m'n laptop van m'n velours stoel nu johquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch ontzettend geil
Roze of bruin?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je mag ze naar me mailen
extreem ziek:quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Proclapsed Anus.
Die kwam ik ook tegen op die site.
Hoe gaan jullie daar dan mee om?
Je hebt hem toch wel eerst schoongelikt he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:07 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik drijf ook helemaal met m'n laptop van m'n velours stoel nu joh
daar heeft Steve-O van Jackass/Wildboyz wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:06 schreef Anus het volgende:
[..]
Een anuspiercing moet ik ook nog tegenkomen trouwens
Je mag me ook jouw naaktofto's sturenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:08 schreef Anus het volgende:
[..]
Roze of bruin?
Sorry ik zag je vraag niet ; vrij simpel, dezelfde behandeling als bij een baarmoeder prolaps; doorgaans is het te wijten aan (door welke oorzaak dan ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
extreem ziek:
http://www.stilemedia.com/?id=92328
Hoe behandel je zoiets, serieus dat vraag ik me echt af...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je mag me ook jouw naaktofto's sturen :') Ik zal ze niet posten.. Hand op mijn anus
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:10 schreef estranged het volgende:
[..]
daar heeft Steve-O van Jackass/Wildboyz wel ervaring mee.
al waren dat dan z'n "butt-cheeks pierced together"
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:15 schreef Anus het volgende:
[..]je meent het volgens mij ook nog he? En dat naar zo'n onschuldig maagdelijk katholiek meisje als ik
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
extreem ziek:
Je hebt je colafles zeker al klaar staan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
Die staat inderdaad naast me op de grondquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:17 schreef Anus het volgende:
[..]
Je hebt je colafles zeker al klaar staan.
Fijn, nu durf ik niet meer te gaan schijten...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:13 schreef Anus het volgende:
Qua darmen komt het vaak voor bij mensen die heel veel kracht zetten bij het poepen
Waarom neemt iedereen toch steeds maar aan dat ik ruimte heb voor dat soort dingen in mijn huiskamerquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die staat inderdaad naast me op de grond![]()
Maar als dat bij jou niet voldoet wil ik er ook wel een printertje inschuiven hoor
Ik heb er op gekliktquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
extreem ziek:
Je moet het gewoon rustig uit je laten glijden, niet forceren, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fijn, nu durf ik niet meer te gaan schijten...
Dat is dan ¤ ¤ ¤ voor mijquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Ruis het volgende:
Fok word met de dag zieker!.
.
GMTAquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fijn, nu durf ik niet meer te gaan schijten...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Anus het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen toch steeds maar aan dat ik ruimte heb voor dat soort dingen in mijn huiskamer
huilie...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt
Oh... en wat doen we daar nu aan dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Aha...
Huiskamer
Goooeeeedd...
![]()
Wij zitten gewoon bijna op 1 lijnBehalve op het feit waar die printer uiteindelijk terecht moet komen..
Veel vezelarme dingen eten, lekt het zo uit je kont nog voor je zit op die wc, hoef je ook niet te persen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
GMTA
Ik weet zeker dat die bij jou een veel beter plaatsje kan vinden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:26 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nog een kleurenlaser hier staan, 35 kilo schoon in je aars.
Als ik je naam weet heb ik zo je adresquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:26 schreef Anus het volgende:
[..]
Oh... en wat doen we daar nu aan dan?
Schoon?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:26 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nog een kleurenlaser hier staan, 35 kilo schoon in je aars.
Ambtsmisbruikquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als ik je naam weet heb ik zo je adresDan wil ik die printer best wel 'aan komen sluiten'
![]()
Die fles van de openingspost was ook niet schoon naderhand, dus ik twijfel of je die printer wel ooit schoon krjigt met al die kieren en klepjes en wieltjesquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schoon?![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:29 schreef Anus het volgende:
[..]
AmbtsmisbruikHoor ik hier iemand met een bepaalde sm-fetish?
Dat is slecht voor je, dingesquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:27 schreef Anus het volgende:
[..]
Veel vezelarme dingen eten, lekt het zo uit je kont nog voor je zit op die wc, hoef je ook niet te persen.
Heide-fetishquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zo moe dat ik melig ben
Heb vandaag 20 kilometer gerent op de heide
![]()
Je zou zeggen: ik schijt op dat soort mensen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:30 schreef 907 het volgende:
oh my god, sommige mensen hebben echt geen leven. Hoe kan je nou in godsnaam erop geilen om colafles in je kont te stoppen.![]()
zal toch gebloed hebben als een rund of niet soms?![]()
sommige mensen
![]()
anders moet ie gewoon ff persen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:31 schreef Anus het volgende:
[..]
Heide-fetishheerlijk om daar even lekker naakt rond te rennen, een met de natuur enzo
Pas toen wij ermee aan de gang gingenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:30 schreef 907 het volgende:
oh my god, sommige mensen hebben echt geen leven. Hoe kan je nou in godsnaam erop geilen om colafles in je kont te stoppen.![]()
zal toch gebloed hebben als een rund of niet soms?![]()
De een verzamelt sigarendoosjes...quote:sommige mensen
![]()
Zou ik niet doen... http://www.stilemedia.com/?id=92328quote:anders moet ie gewoon ff persen![]()
![]()
En, was het wat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan heb ik je nog zien rennen.. was bij Oirschot
Bij de legerbasis
Ja ik zag het van een afstandje en er reed ook meteen een tank voorbij..quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:34 schreef Anus het volgende:
[..]
En, was het wat?
Jij had natuurlijk weer alleen aandacht voor die paalquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja ik zag het van een afstandje en er reed ook meteen een tank voorbij..Waar moet je dan naar kijken he
waarom blijf ik klikken op de links hier?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:33 schreef Anus het volgende:
[..]
Pas toen wij ermee aan de gang gingen
[..]
De een verzamelt sigarendoosjes...
[..]
Zou ik niet doen... http://www.stilemedia.com/?id=92328
ik ga dus echt niet op dat linkje klikken ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:33 schreef Anus het volgende:
Zou ik niet doen... http://www.stilemedia.com/?id=92328
Omdat je stiekem nieuwsgierig bentquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom blijf ik klikken op de links hier?
Juist jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:36 schreef Anus het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk weer alleen aandacht voor die paal
Via de anus?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:41 schreef Anus het volgende:
Ah, mijn topic heeft een nakomelingetje gebaard : Anuspiercing?
Nu wel, bedanktquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het plaatje werkt niet geheel correct, naar mijn bescheiden mening.
dusquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:39 schreef Anus het volgende:
En ja, mocht je je nog afvragen wat voor mensen dit soort streken uithalen, dan zij het die mensen die de Darwin Award verdienen of reeds hebben verdiend.
Need I say more?
die ene hélemaal rechts op achtergrond
Is die rechter intelligent dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:45 schreef Anus het volgende:
[..]
Nu wel, bedankt
Sorry, ik ben nog steeds geschrokken van diegene rechts op de voorgrond....quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:46 schreef Anus het volgende:
[..]
dus
Hoezo, is je huwelijk zo maagdelijk?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Juist ja![]()
Dus als ik nu zou kunnen vergelijken weet ik waar ik voortaan naar moet gaan kijken
Ik neuk wat in de rondtequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:48 schreef Anus het volgende:
[..]
Hoezo, is je huwelijk zo maagdelijk?
of ben je niet getrouwd?
Kijk eens wat ze aan probeert te steken, en vooral hoe.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:47 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog steeds geschrokken van diegene rechts op de voorgrond....
Wat is er dan te zien ?? Dat rokende mokkel met die worstarmen ??
geen ideequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom blijf ik klikken op de links hier?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:48 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik neuk wat in de rondteDaar houden we het maar op
![]()
Wat een kleine piemelquote:
Whehehe !! Scherp gezien !!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:48 schreef Anus het volgende:
[..]
Kijk eens wat ze aan probeert te steken, en vooral hoe.
Over falende natuurlijke selectie gesproken.
quote:
OMG INDERDAADquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:50 schreef veldmuis het volgende:
WHAHAHAH DIE STAAT AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE PEUK![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:50 schreef veldmuis het volgende:
WHAHAHAH DIE STAAT AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE PEUK![]()
En wie was er het mannetje?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:51 schreef thaduck het volgende:
Mijn zwager werkt in ziekenhuis en daar brachten ze een vent van jaar of 50 binnen met een hond eraan vast. Zijn vrouw bracht hem binnen en was niet eens verbaasd...
(echt gebeurd!)
Wanneer krijg ik de foto's?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:49 schreef Anus het volgende:
[..]
Van wat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik de foto's?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je ballen goed gaan ontsteken!
Sorry, ik zal het niet weer doen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je ballen goed gaan ontsteken!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:55 schreef Anus het volgende:
[..]
Van wat?
Ik denk dat ik het toch maar ga houden bij voornamelijk de mooie bruine bolussen, i.p.v. alle gebruiksvoorwerpen en etenswaren die in dit topic voorbij zijn gekomenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:56 schreef Pikkebaas het volgende:
He Anus,
Misschien is dit iets voor je !!
[afbeelding]
Een Tshirt met een afbeelding van een pager in een anus !
Bwurk, en straks weer een eitje ermee klutsen ....quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet weer doen...
Pannenkoeken anyone?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je wil een shirt met shit er op ?? Een Tshit zeg maar ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch maar ga houden bij voornamelijk de mooie bruine bolussen, i.p.v. alle gebruiksvoorwerpen en etenswaren die in dit topic voorbij zijn gekomen
spam.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef RaymanNL het volgende:
Wat leuk! Een belevenis topic! heb ik voorniks die weblog aangemaakt!
Ik ga zo echt over mn nekquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik maak nooit foto's van mezelf, ben beter in het echt te bewonderen, vooral tussen m'n medische instrumentariumquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Van Anus
![]()
Heb jij zo'n toffe stoel met beenleuningen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:01 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik maak nooit foto's van mezelf, ben beter in het echt te bewonderen, vooral tussen m'n medische instrumentarium
Ik heb natuurlijk al een petje met een drol erop en in m'n kantoor staat ook zo'n plastic toiletpotje met zo'n kneedklei-achtige substantie erin, net silliconen, die, als je erin gaat duwen, scheetgeluiden produceert... krijg ik kinderen ook altijd mee aan het lachenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:59 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Je wil een shirt met shit er op ?? Een Tshit zeg maar ??
Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:03 schreef heiden6 het volgende:
Een foto van de Anus van Anus, is dat ook goed Tess?
Je zit bij kinderen ook aan hun reet ?!?!?! Is dat niet strafbaar ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:02 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk al een petje met een drol erop en in m'n kantoor staat ook zo'n plastic toiletpotje met zo'n kneedklei-achtige substantie erin, net silliconen, die, als je erin gaat duwen, scheetgeluiden produceert... krijg ik kinderen ook altijd mee aan het lachen
Je bedoelt de baarstoel, maar dan de variant voor liggende barende moeders? Tuurlijk heb ik die bij de hand, why?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb jij zo'n toffe stoel met beenleuningen?
Maak eens een foto van jezelf als je in die stoel ligt !!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:05 schreef Anus het volgende:
[..]
Je bedoelt de baarstoel, maar dan de variant voor liggende barende moeders? Tuurlijk heb ik die bij de hand, why?
Mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:05 schreef Anus het volgende:
[..]
Je bedoelt de baarstoel, maar dan de variant voor liggende barende moeders? Tuurlijk heb ik die bij de hand, why?
Ik krijg er zelfs voor voor betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:04 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Je zit bij kinderen ook aan hun reet ?!?!?! Is dat niet strafbaar ??
Alsof mijn armen daarvoor lang genoeg zijnquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Maak eens een foto van jezelf als je in die stoel ligt !!
Heb je ook glijmiddel en een groot voorwerp?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs voor voor betaald
riant zelfs
Jij denkt zeker ook dat vrouwen nooit poepen? Think again.
Je gaat me vertellen dat jullie geen grote spiegels hebben ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:07 schreef Anus het volgende:
[..]
Alsof mijn armen daarvoor lang genoeg zijn
Tuurlijk, jij wel meisquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mag ik je nummer?![]()
Ik ook, maar ik hoef niet bij andere mensen aan hun reet te zitten of in hun stront te roeren !quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs voor voor betaald
riant zelfs
Is dat een direct nummer?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Anus het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wel meis
040-8888000
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb je ook glijmiddel en een groot voorwerp?
Waarmee kan ik genoeg indruk op je maken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb je ook glijmiddel en een groot voorwerp?
Komkommer ???quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Anus het volgende:
[..]
Waarmee kan ik genoeg indruk op je maken?
Ik zat te denken aan zoiets als een barkrukquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Anus het volgende:
[..]
Waarmee kan ik genoeg indruk op je maken?
Dan heb je volgens mij te weinig wrijvingquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Komkommer ???
Nee, die zijn er niet helaas, ik zit zelf ook zelden op dezelfde plek.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Is dat een direct nummer?
M'n tweelingzus heb ik momenteel in huis, dikke pretquote:En heb je toevallig ook nog een roomy nodig daar in Eindhoven?
Je bent te wijd voor een komkommer.... Colafles dan ?? Die heb je nog staan !quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij te weinig wrijving
Heb jij daar wel genoeg ruimte voor dan? Dacht dat je niet zo groot was.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan zoiets als een barkruk![]()
Tweelingzus .... baarstoel ....quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef Anus het volgende:
M'n tweelingzus heb ik momenteel in huis, dikke pret
Zij wel, ik niet, die staat nu bij die marokkanen van de schoonmaakquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:12 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Je bent te wijd voor een komkommer.... Colafles dan ?? Die heb je nog staan !
Als ik bel, moet ik dan vragen naar Anus?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef Anus het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet helaas, ik zit zelf ook zelden op dezelfde plek.
[..]
M'n tweelingzus heb ik momenteel in huis, dikke pret
Het was ook als cadeautje voor jou bedoeldquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:12 schreef Anus het volgende:
[..]
Heb jij daar wel genoeg ruimte voor dan? Dacht dat je niet zo groot was.
Nou, eigenlijk een keer, toen ik een vrouw van een jaar of 60 binnenkreeg op de poli, die een necrotische vulva had; dat stinkt dus alsof iemand gasgangreen (net zo erg als ammonia-geur met een flinke haal in je neus gezogen, voor de kenners, alleen dan anders geurendquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ey Anus ben jij wel eens over je nek gegaan van iets goors ofzo? Of kun jij écht alles hebben?
In totaal een paar duizend jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als ik bel, moet ik dan vragen naar Anus?Volgens mij zijn er daar meer van...
quote:En je hebt een tweelingzus?
Gezellig
![]()
Je kunt toch urgentie krijgen bij Wooninc of een van die andere stichtingen? Ik woon nu nog buiten de stad maar krijg ik ook, omdat ik in de Gezondheidszorg werkzaam ben natuurlijkquote:Ik zoek wel wat in Eindhoven3 uur rijden per dag verpest mijn ubergoede humor en mooie stralende gezichtje als ik lach
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:19 schreef Tessje het volgende:
Ik ga maar eens dromen over bepaalde openingen vanacht
Dat deden de inca's. Doe brachten alcohol anaal in. Dan wordt het direct in je bloed opgenomen en dan ben je zo lazerus dat je *echt* niet meer kan lopenquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:34 schreef teknomist het volgende:
Zit een kern van waarheid in... onder de tong gaat het net zo gemakkelijk, daarom drink ik ook altijd alcohol met m'n tong tegen m'n tongbodem aan, zodat ik dronken kan doen zonder ook daadwerkelijk alle lol te missen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat deden de inca's. Doe brachten alcohol anaal in. Dan wordt het direct in je bloed opgenomen en dan ben je zo lazerus dat je *echt* niet meer kan lopen![]()
Dit individu werd gebracht door z'n moeder.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:30 schreef Fluxi het volgende:
Hoe kom je in het ziekenhuis dan met een colafles in je kont ?!
weglopen van huis en nooit meer terug komen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Anus het volgende:
[..]
Dit individu werd gebracht door z'n moeder.
Ik krijg veel patiënten met spraakgebreken op de poli, maar jou volg ik na 5x lezen nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:38 schreef blackmage het volgende:
[..]
weglopen van huis en nooit meer terug komen?
of hij had het idee van zijn moeder dat is dan weer een half pluspuntje in zo'n situatie, maar een moeder hebben die zoiets doet lijkt me dan ook weer minder.
Dat rooie ding!!! Zit dat in een mens???quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
zo issie leukerquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:05 schreef Exuimtum het volgende:
Er zaten 3 hoeren in een cafe.
Zegt de ene hoer tegen de ander; ik kan ik bierfles in mijn opening stoppen
Zegt de 2de hoer tegen die ene; Ik kan een colafles in mijn opening stoppen.
Nu vragen de 2 andere hoeren aan de derde wat zij kan.
Nou, zegt de derde, de barkruk zit er al in
De derde hoer zegt niets, maar zakt langzaam naar beneden over de kruk.
Ja, binnenzijde van je darm; why?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat rooie ding!!! Zit dat in een mens???
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Anus het volgende:
[..]
Dit individu werd gebracht door z'n moeder.
Nee bierglas, niet weer he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
"Zeg mam, je raad nooit wat ik tussen mijn billetjes heb"
Mijn cola, wat doe je ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee bierglas, niet weer he?
Dat vroeg ik ook toen ik die colafles uiteindelijk leeg terugvond in de hand van een van die schoonmaak-marokkanen ; uiteindelijk begreep hij wat ik bedoelde met mijn verbaasde blik, toen ik hem vertelde waar die fles vandaan kwam.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:11 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Mijn cola, wat doe je ?
Dit wordt eerwraak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:46 schreef Anus het volgende:
uiteindelijk begreep hij wat ik bedoelde met mijn verbaasde blik, toen ik hem vertelde waar die fles vandaan kwam..
Wie weet, maar ik heb altijd scalpels op zak en een jeugdvriend van me heeft de zwarte band in Karate.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit wordt eerwraak.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:10 schreef Anus het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik heb altijd scalpels op zak
Waar wordt zoiets door veroorzaakt? Hoe is het behandeld?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef Anus het volgende:
Nou, eigenlijk een keer, toen ik een vrouw van een jaar of 60 binnenkreeg op de poli, die een necrotische vulva had
Vast wel, je moet de privacy van de patiënt waarborgen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:42 schreef Ixnay het volgende:
Heb je eigenlijk geen geheimhoudingsplicht oid als je bij de EHBO werkt.
Mijn moeder had toen ze op de eerste hulp werkte ook altijd van dat soort verhalenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef Boschjesman het volgende:
Vermakelijk topic.
[..]
Vast wel, je moet de privacy van de patiënt waarborgen.
En zolang je geen namen noemt, maakt het vrij weinig uit.
Hij zal vast niet de enige zijn die met een vreemd voorwerp in zijn anus op de Eerste Hulp komt.
Slechte hygiëne, vleesetende bacteriën enzo, net als bij onze eigen Jan Potter Balkenellende het geval was met z'n psoriasis POOTquote:Op zaterdag 6 november 2004 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar wordt zoiets door veroorzaakt? Hoe is het behandeld?
eigenlijk wel, maar ik zal niet verraden dat jij met die fles in je anus binnen kwam waggelen van de week hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 08:42 schreef Ixnay het volgende:
Heb je eigenlijk geen geheimhoudingsplicht oid als je bij de EHBO werkt.
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 7 november 2004 01:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn moeder had toen ze op de eerste hulp werkte ook altijd van dat soort verhalenVan pennen in de pisbuis tot hele flessen uit iemands reet
Ik kijk niet dat soort proletenprogrammatuur, sorryquote:Op zondag 7 november 2004 01:41 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij ONM gemist deze en vorige week? Je hebt beroepsgeheim![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 04:46 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik kijk niet dat soort proletenprogrammatuur, sorry
En boeiend trouwens; als je niet bekend wilt komen staan als hij die een stofzuiger in zijn anus heeft gestoken of zo'n ding heeft willen gebruiken als kunstmatige snorkel, dan moet je niet aan dat soort dingen beginnen en vervolgens een openbaar ziekenhuis binnenwandelen; op zijn zachtst valt dat nogal op en je hoeft geen arts te zijn om op te merken dat er een stofzuigslang uit iemand's broek hangt op een bepaalde plaats
Nou... uitademen is in ieder geval geen probleem hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je kunt niet ademen door je reet
eh ja zoiets ja, maar zo te zien heb je meer praktische ervaring of fetishes met dit soort zaken dan ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:06 schreef speezend het volgende:
hehe wat een verhaal :') zag het er zo uit:
best wel vies dit...
je wilt toch niet beweren dat die gast met die fles of stofzuigslang in zijn aars nog kon lopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 04:46 schreef Anus het volgende:
[..]
...... dan moet je niet aan dat soort dingen beginnen en vervolgens een openbaar ziekenhuis binnenwandelen; .....
Beetje late reactie, maar hoe is die vent met de colafles het ziekenhuis binnengekomen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 04:46 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik kijk niet dat soort proletenprogrammatuur, sorry
En boeiend trouwens; als je niet bekend wilt komen staan als hij die een stofzuiger in zijn anus heeft gestoken of zo'n ding heeft willen gebruiken als kunstmatige snorkel, dan moet je niet aan dat soort dingen beginnen en vervolgens een openbaar ziekenhuis binnenwandelen; op zijn zachtst valt dat nogal op en je hoeft geen arts te zijn om op te merken dat er een stofzuigslang uit iemand's broek hangt op een bepaalde plaats
ja nu ik er over na denk lijkt het me lastig om rond te lopen met een colafles in je anus, droeg ze moeder hem ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar hoe is die vent met de colafles het ziekenhuis binnengekomen?
LOLquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja nu ik er over na denk lijkt het me lastig om rond te lopen met een colafles in je anus, droeg ze moeder hem ofzo?![]()
Mijn topic wat doen julliequote:Op woensdag 26 januari 2005 00:07 schreef Mtijn het volgende:
Deze topic verdient het om gekickt te worden
Hulde aan anus
Beetje late reactie he knul?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:28 schreef stame het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat die gast met die fles of stofzuigslang in zijn aars nog kon lopen
Z'n moeder's formaat was bepaald niet maatgevend (letterlijk) voor dat van haar tengere zoon, dus wellichtquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja nu ik er over na denk lijkt het me lastig om rond te lopen met een colafles in je anus, droeg ze moeder hem ofzo?![]()
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:32 schreef Steijn het volgende:
Hoe haal je zoiets er eigenlijk uit? Met groene zeep en dan flink trekken?
Met blijdschap geven wij kennis van de geboorte van onze zoonquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:37 schreef Anus het volgende:
[..]
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:37 schreef Anus het volgende:
[..]
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.
Met hechtingen ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?
Die mensen hebben meestal al een tijdje de handel op zitten rekken; ik kan me ook voorstellen dat ze gewoon een luier nodig hebben om niet in hun broek te schijten tijdens het lopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?
"D'n diezze hier"quote:
quote:
Over brandende anussen vraag je me?quote:We zijn ondertussen twee en een halve maand verder...
Brandend verlangen zeg ik je! Vertel ons meer!
Maxima locatie Veldhoven, niet Eindhoven waar jij denk ik elke keer heengebracht wordt, zijnde bolhoed in Eindhovenquote:Trouwens.. In welk ziekenhuis werk je? Ik ben namelijk al 2 keer in 3 maanden naar het Maxima medisch centrum gebracht1 keer met een gebroken vinger, en de andere keer met een vinger die uit de kom was..
Ze kennen me wel bij die naam daar, een aantal danquote:Anders vraag ik de volgende keer gewoon naar dokter Anus
ja idd, argh echt walgeljikquote:
Ja of de J.P. Chenet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:58 schreef MissMSX het volgende:
Was hij aan 't oefenen voor de 2 literfles?
Ah joh, ga later nog eens in de stront van je kind zitten prikken en draaien met een stokje om de melktandjes van je kind te vinden, kom dan maar vertellen wat je écht smerig vindt.quote:
Warom zou je dat in godsnaam doen??? Gatverdamme.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 03:27 schreef Anus het volgende:
ga later nog eens in de stront van je kind zitten prikken en draaien met een stokje om de melktandjes van je kind te vinden
omdat het kind 2 euro van zn papa ( lees tandenfee ) wilt omdat zn tandjes zijn gewisseld, doe dit uit respect voor je kind man, gun hen ook eens iets....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Warom zou je dat in godsnaam doen??? Gatverdamme.
Je bent niet verplicht om je kind voor te liegen over de 'tandenfee'. En sorry hoor, maar als dat kind de tand heeft doorgslikt, is de kans groot dattie niet eens wéét dat 'ie een tand kwijt is...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:19 schreef Thrilled het volgende:
omdat het kind 2 euro van zn papa ( lees tandenfee ) wilt omdat zn tandjes zijn gewisseld, doe dit uit respect voor je kind man, gun hen ook eens iets....
De mijne ook niet. Heb je het gemist? Ik geloof niet dat mijn ouders in mijn stront zouden zijn gaan roeren om mijn melktanden te vinden en dat neem ik ze geenszins kwalijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:32 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn ouders hebben nooit over de tandenfee verteld
ik probeerde een sarcastisch grapje te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om je kind voor te liegen over de 'tandenfee'. En sorry hoor, maar als dat kind de tand heeft doorgslikt, is de kans groot dattie niet eens wéét dat 'ie een tand kwijt is...
Ik heb overigens geen kinderen.
aaaaaaaaaaaaauwwquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kinderen sparen tandjes en het is heel belangrijk om hun proces van volwassen-wording adhv concrete mijlpalen zichtbaar te maken, bijvoorbeeld melktanden sparen; daarnaast wil iedereen toch de melktandjes van hun kiddies hebben als aandenken voor later over hoe lief ze waren toen nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Warom zou je dat in godsnaam doen??? Gatverdamme.
Begin jij dan maar gewoon met een 0,5 liter flesje, niet te ambitieus worden meteen al he ventje.quote:
Je doet je ondertitel eer aan zo te lezenquote:Op maandag 31 januari 2005 02:35 schreef Brennie het volgende:
No offence, maar ik ben blijkbaar de enige hier die enigzins verbaasd is.
De wijze waarop internist Anus verteld over zijn haar ervaringen, vind ik af en toe overdreven spottend en soms zelfs vernederend overkomen.
quote:Tuurlijk, het is bizar en absurd wat je af en toe in een ziekenhuis tegenkomt.
Lachen maakt dat je kan relativeren nav wat je in een ziekenhuis allemaal meemaakt.
Daar weet ik alles van, maar het kan ook te!
Ik heb het nu niet zozeer over het gebeuren met de colafles.
Meer over het feit dat er een topic over is.Een topic om er heerlijk grappen en grollen over te maken, waarna er tussendoor tussen neus en lippen door meer 'gezellige' smeuige verhalen verteld worden.
Wat is er niet discreet aan; de namen zijn er niet, het ziekenhuis in casu is voor bijna iedereen ook onbekend en mijn naam is dat (en da's maar goed ook gezien de voorstellen die ik af en toe voorbij zie komenquote:Een man die met een colafles binnen wordt gebracht is gewoon iets waar je niet anders dan geschokt en al " wtf wat is dit' roepend met collega's over napraat en evt lacht.
Het is naar mijn idee echter niet discreet en professioneel er zo lolbroekerig op een forum over te ouwehoeren.
Hahaha, deze komt uit het Zuiden hequote:Vindt het gewoon ook een raar idee dat een internist zo overkomt op een forum.
Kan me dat gewoon nauwelijks voorstellen.
Ja, internisten zijn ook gewoon mensen, maar toch.. blijft gek voor mijn gevoel.
Dank, ik hoor inderdaad ook nooit klachtenquote:Probeer je niet aan te vallen of te veroordelen, want je bent waarschijnlijk gewoon een goede, respectvolle dokter.
Misschien was het de usernamequote:Misschien reageer ik ook overdreven in jouw/jullie ogen. ( vast wel)
Moest het echter wel ff kwijt, zat me niet lekker.
Schattigquote:Groetjes,
De brave, humorloze, zuster.
OMFGquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Verhalen over artsen en verpleegkundigen doen zich waar ik werk wel snel ten ronde.quote:Op maandag 31 januari 2005 03:48 schreef Anus het volgende:Maar Brennie, serieus, denk je nou serieus dat een verhaal als dit niet bij jou in het ziekenhuis als een olievlek op zee verspreidt wordt, júist door de vpk's?
Weet dat het wat dat betreft discreet is.quote:Wat is er niet discreet aan; de namen zijn er niet, het ziekenhuis in casu is voor bijna iedereen ook onbekend en mijn naam is dat (en da's maar goed ook gezien de voorstellen die ik af en toe voorbij zie komen) al helemaal; een goede grol op z'n tijd moet kunnen en als ik 't niet vertel doet de rest van het ziekenhuis het wel
Nee, het westen.quote:Hahaha, deze komt uit het Zuiden he
Mwah, opmerkelijk is het wel.quote:Misschien was het de username
Haha dat doet met denken aan een stukje uit 'spelen met je leven' van Youp van 't Hek waarin zijn psychiater tegen hem zegt: 'Meneer Van 't Hek, neemt u vooral uw werk niet zo serieus, dat doe ik zelf ook niet'quote:Op maandag 31 januari 2005 14:50 schreef Brennie het volgende:
Gewoon, omdat je het als discipline in de gezondheidszorg niet behoort te doen.
.......
Zou jij het leuk vinden als je met wat voor probleem dan ook naar het ziekenhuis gaat en een arts zou daarna al spottend de situatie waarin je verkeert op het internet gooien?
De patient in kwestie zal ook wel denken: ' nou, die arts lacht zich rot naderhand, wat zal hij/zij wel niet denken?!'
Ik ken geen enkel kind dat tandjes spaart eigenlijk. Mijn ouders hebben destijds wel de tanden bewaard, maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Ik vind het maar vieze dingen. Volgens mij zijn ze inmiddels ook wel bij het afval beland.quote:Op maandag 31 januari 2005 01:40 schreef Anus het volgende:
Kinderen sparen tandjes en het is heel belangrijk om hun proces van volwassen-wording adhv concrete mijlpalen zichtbaar te maken, bijvoorbeeld melktanden sparen; daarnaast wil iedereen toch de melktandjes van hun kiddies hebben als aandenken voor later over hoe lief ze waren toen nog
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel kind dat tandjes spaart eigenlijk. Mijn ouders hebben destijds wel de tanden bewaart, maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is.
Oh nee!!! Wat verschrikkelijk! *Springt van dichtstbijzijnde flatgebouw*quote:
't Is dat ik mijn stageverslag al af heb, anders had ik het er in opgenomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
*Lupa_Solitaria in portfolio opneemt: Professionaliseren van eigen handelen: check, omgaan met opbouwende kritiek: check![]()
Gratis een analyse, wat leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 08:47 schreef Xebrozius het volgende:
Brennie... Ik las je verhaaltje en vond het weer een typische Brennie post. Waarin jezelf boven een ander verheffen weer centraal staat.
Mijn laatste post in dat topic is maanden geleden man.quote:Je moet duidelijk laten merken dat je zelf ook in de zorgsector zit. Wat overigens razend interessant is om te lezen hoe je omgaat met je vitamine B12 gebrek en je digitale zoektocht naar omstanders die jouw ziekte als volwaardig zien.
Het is mijn oprechte mening, mag dat?quote:Maar goed, dat even terzijde… Anus is een mens en gaat om met de situatie zoals het haar blieft, en dat is door een bepaalde mate van anonimiteit persoonlijke ervaringen op internet gooien.
Haar goed recht aangezien we niet in een of andere communistische heilstaat leven.
Maar jij moet op een pedante manier laten blijken dat internisten mensen zijn die hun patiënten altijd 100% moeten steunen en vooral serieus moeten nemen.
Dat iemand met een colafles in zijn anus op de hulppost aankomt, doet immers totaal geen afbreuk aan de integriteit van desbetreffend persoon.
Ja, en wat gaat jou het aan dat ik mijn mening daarover geef?quote:Dat zij op een ‘verkeerde toon’over haar patiënten praat, gaat je he-le-maal geen ruk aan. Eigen keuze, eigen leven en dus niet discutabel aangezien de gevolgen voor Anus zelf zullen zijn als de gegevens wel uitlekken.
Bemoeizucht?quote:Om even een voorbeeld te geven waar jij je hautaine bemoeizucht gerust tentoon kunt spreiden is wel dit topic: Ontslaganova & de Hengelose Spammer #2
Daar heb je inderdaad recht van spreken, in dit topic kom je alleen maar over als een verwaand meisje die weet wat het beste is voor haar patiënten en werknemers…
Wie zegt dat ik er geen genoegen mee neem?quote:De user Anus behoudt een bepaalde afstand met betrekking tot privacy en namen.
Maar nog neemt Brennie daar geen genoegen mee omdat het in jouw ogen niet voldoet aan de eisen die je stelt aan jezelf.
Maar goed het was voor jou een gevoelsmatige kwestie dus zal je wel ongesteld zijn en ga je even de verwaande bejaarden verzorgster uithangen, gelukkig kan Anus er hartelijk om lachen.
En ik ook…
Wat klinkt dat kleinerendquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Brennie, misschien is het wel handig als je niet elke zin op een nieuwe regel zet. Dat leest wat makkelijker voor de medemens. Mijn leerlingen van 14 doen dat ook altijd, elke zin een nieuwe regel. Dan lijkt hun tekst langer. Maar het ziet er niet uit.
Dat kan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Brennie:
Mijn vrouw is pleeg en die vertelt dat soort verhalen ook hoor. Dat ziekenhuis hier is gewoon een dorp op zich. Als je vanochtend iets vertelt, dan krijg je dat 's middags weer te horen van iemand aan de andere kant van het ziekenhuis.
Dit soort dingen gebeuren gewoon regelmatig in ziekenhuizen (leuk dat je tegenwoordig hier eerst langs de huisartsenpost moet) en TS noemt geen namen of wat dan ook....
Ik weet dat dit ook weer beetje late reactie is.. maar ik dacht dit is een mooi topic om gekickt te worden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:28 schreef Anus het volgende:
[..]
Beetje late reactie he knul?
Eerlijk gezegd weet ik het niet, aangezien ik niet de intake deed; hij was wel alleen op het moment dat ik hem vond (iedereen was namelijk, incl. de 'intake persoon', gierend van het lachen de onderzoekskamer uitgerend en het was nogal een consternatie voor het heerschap in kwestie, dus het is me helaas ontgaan die brandende (hehe) vraag te stellen, sorry
quote:
eindelijk opend iemand een topic over je!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:26 schreef Tha_T het volgende:
Omdat ik het zo'n leuk topic vind blijft deze open dus. Ik lag dus onder de tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |