Dat rooie ding!!! Zit dat in een mens???quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet weer doen...
zo issie leukerquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:05 schreef Exuimtum het volgende:
Er zaten 3 hoeren in een cafe.
Zegt de ene hoer tegen de ander; ik kan ik bierfles in mijn opening stoppen
Zegt de 2de hoer tegen die ene; Ik kan een colafles in mijn opening stoppen.
Nu vragen de 2 andere hoeren aan de derde wat zij kan.
Nou, zegt de derde, de barkruk zit er al in
De derde hoer zegt niets, maar zakt langzaam naar beneden over de kruk.
Ja, binnenzijde van je darm; why?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat rooie ding!!! Zit dat in een mens???
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Anus het volgende:
[..]
Dit individu werd gebracht door z'n moeder.
Nee bierglas, niet weer he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
"Zeg mam, je raad nooit wat ik tussen mijn billetjes heb"
Mijn cola, wat doe je ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee bierglas, niet weer he?
Dat vroeg ik ook toen ik die colafles uiteindelijk leeg terugvond in de hand van een van die schoonmaak-marokkanen ; uiteindelijk begreep hij wat ik bedoelde met mijn verbaasde blik, toen ik hem vertelde waar die fles vandaan kwam.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:11 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Mijn cola, wat doe je ?
Dit wordt eerwraak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:46 schreef Anus het volgende:
uiteindelijk begreep hij wat ik bedoelde met mijn verbaasde blik, toen ik hem vertelde waar die fles vandaan kwam..
Wie weet, maar ik heb altijd scalpels op zak en een jeugdvriend van me heeft de zwarte band in Karate.quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit wordt eerwraak.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:10 schreef Anus het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik heb altijd scalpels op zak
Waar wordt zoiets door veroorzaakt? Hoe is het behandeld?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:17 schreef Anus het volgende:
Nou, eigenlijk een keer, toen ik een vrouw van een jaar of 60 binnenkreeg op de poli, die een necrotische vulva had
Vast wel, je moet de privacy van de patiënt waarborgen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:42 schreef Ixnay het volgende:
Heb je eigenlijk geen geheimhoudingsplicht oid als je bij de EHBO werkt.
Mijn moeder had toen ze op de eerste hulp werkte ook altijd van dat soort verhalenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef Boschjesman het volgende:
Vermakelijk topic.
[..]
Vast wel, je moet de privacy van de patiënt waarborgen.
En zolang je geen namen noemt, maakt het vrij weinig uit.
Hij zal vast niet de enige zijn die met een vreemd voorwerp in zijn anus op de Eerste Hulp komt.
Slechte hygiëne, vleesetende bacteriën enzo, net als bij onze eigen Jan Potter Balkenellende het geval was met z'n psoriasis POOTquote:Op zaterdag 6 november 2004 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar wordt zoiets door veroorzaakt? Hoe is het behandeld?
eigenlijk wel, maar ik zal niet verraden dat jij met die fles in je anus binnen kwam waggelen van de week hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 08:42 schreef Ixnay het volgende:
Heb je eigenlijk geen geheimhoudingsplicht oid als je bij de EHBO werkt.
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 7 november 2004 01:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn moeder had toen ze op de eerste hulp werkte ook altijd van dat soort verhalenVan pennen in de pisbuis tot hele flessen uit iemands reet
Ik kijk niet dat soort proletenprogrammatuur, sorryquote:Op zondag 7 november 2004 01:41 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij ONM gemist deze en vorige week? Je hebt beroepsgeheim![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 04:46 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik kijk niet dat soort proletenprogrammatuur, sorry
En boeiend trouwens; als je niet bekend wilt komen staan als hij die een stofzuiger in zijn anus heeft gestoken of zo'n ding heeft willen gebruiken als kunstmatige snorkel, dan moet je niet aan dat soort dingen beginnen en vervolgens een openbaar ziekenhuis binnenwandelen; op zijn zachtst valt dat nogal op en je hoeft geen arts te zijn om op te merken dat er een stofzuigslang uit iemand's broek hangt op een bepaalde plaats
Nou... uitademen is in ieder geval geen probleem hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je kunt niet ademen door je reet
eh ja zoiets ja, maar zo te zien heb je meer praktische ervaring of fetishes met dit soort zaken dan ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:06 schreef speezend het volgende:
hehe wat een verhaal :') zag het er zo uit:
best wel vies dit...
je wilt toch niet beweren dat die gast met die fles of stofzuigslang in zijn aars nog kon lopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 04:46 schreef Anus het volgende:
[..]
...... dan moet je niet aan dat soort dingen beginnen en vervolgens een openbaar ziekenhuis binnenwandelen; .....
Beetje late reactie, maar hoe is die vent met de colafles het ziekenhuis binnengekomen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 04:46 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik kijk niet dat soort proletenprogrammatuur, sorry
En boeiend trouwens; als je niet bekend wilt komen staan als hij die een stofzuiger in zijn anus heeft gestoken of zo'n ding heeft willen gebruiken als kunstmatige snorkel, dan moet je niet aan dat soort dingen beginnen en vervolgens een openbaar ziekenhuis binnenwandelen; op zijn zachtst valt dat nogal op en je hoeft geen arts te zijn om op te merken dat er een stofzuigslang uit iemand's broek hangt op een bepaalde plaats
ja nu ik er over na denk lijkt het me lastig om rond te lopen met een colafles in je anus, droeg ze moeder hem ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar hoe is die vent met de colafles het ziekenhuis binnengekomen?
LOLquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja nu ik er over na denk lijkt het me lastig om rond te lopen met een colafles in je anus, droeg ze moeder hem ofzo?![]()
Mijn topic wat doen julliequote:Op woensdag 26 januari 2005 00:07 schreef Mtijn het volgende:
Deze topic verdient het om gekickt te worden
Hulde aan anus
Beetje late reactie he knul?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:28 schreef stame het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat die gast met die fles of stofzuigslang in zijn aars nog kon lopen
Z'n moeder's formaat was bepaald niet maatgevend (letterlijk) voor dat van haar tengere zoon, dus wellichtquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja nu ik er over na denk lijkt het me lastig om rond te lopen met een colafles in je anus, droeg ze moeder hem ofzo?![]()
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:32 schreef Steijn het volgende:
Hoe haal je zoiets er eigenlijk uit? Met groene zeep en dan flink trekken?
Met blijdschap geven wij kennis van de geboorte van onze zoonquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:37 schreef Anus het volgende:
[..]
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:37 schreef Anus het volgende:
[..]
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.
Met hechtingen ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?
Die mensen hebben meestal al een tijdje de handel op zitten rekken; ik kan me ook voorstellen dat ze gewoon een luier nodig hebben om niet in hun broek te schijten tijdens het lopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |