Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:32 schreef Steijn het volgende:
Hoe haal je zoiets er eigenlijk uit? Met groene zeep en dan flink trekken?
Met blijdschap geven wij kennis van de geboorte van onze zoonquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:37 schreef Anus het volgende:
[..]
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:37 schreef Anus het volgende:
[..]
Met evt. hier en daar een kleine preventieve incisie of heel evt. verdoving, net als bij de geboorte van te grote baby's.
Met hechtingen ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?
Die mensen hebben meestal al een tijdje de handel op zitten rekken; ik kan me ook voorstellen dat ze gewoon een luier nodig hebben om niet in hun broek te schijten tijdens het lopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Krijg je dat na zo'n geintje ooit nog goed sluitend of blijft het behelpen?
"D'n diezze hier"quote:
quote:
Over brandende anussen vraag je me?quote:We zijn ondertussen twee en een halve maand verder...
Brandend verlangen zeg ik je! Vertel ons meer!
Maxima locatie Veldhoven, niet Eindhoven waar jij denk ik elke keer heengebracht wordt, zijnde bolhoed in Eindhovenquote:Trouwens.. In welk ziekenhuis werk je? Ik ben namelijk al 2 keer in 3 maanden naar het Maxima medisch centrum gebracht1 keer met een gebroken vinger, en de andere keer met een vinger die uit de kom was..
Ze kennen me wel bij die naam daar, een aantal danquote:Anders vraag ik de volgende keer gewoon naar dokter Anus
ja idd, argh echt walgeljikquote:
Ja of de J.P. Chenet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:58 schreef MissMSX het volgende:
Was hij aan 't oefenen voor de 2 literfles?
Ah joh, ga later nog eens in de stront van je kind zitten prikken en draaien met een stokje om de melktandjes van je kind te vinden, kom dan maar vertellen wat je écht smerig vindt.quote:
Warom zou je dat in godsnaam doen??? Gatverdamme.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 03:27 schreef Anus het volgende:
ga later nog eens in de stront van je kind zitten prikken en draaien met een stokje om de melktandjes van je kind te vinden
omdat het kind 2 euro van zn papa ( lees tandenfee ) wilt omdat zn tandjes zijn gewisseld, doe dit uit respect voor je kind man, gun hen ook eens iets....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Warom zou je dat in godsnaam doen??? Gatverdamme.
Je bent niet verplicht om je kind voor te liegen over de 'tandenfee'. En sorry hoor, maar als dat kind de tand heeft doorgslikt, is de kans groot dattie niet eens wéét dat 'ie een tand kwijt is...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:19 schreef Thrilled het volgende:
omdat het kind 2 euro van zn papa ( lees tandenfee ) wilt omdat zn tandjes zijn gewisseld, doe dit uit respect voor je kind man, gun hen ook eens iets....
De mijne ook niet. Heb je het gemist? Ik geloof niet dat mijn ouders in mijn stront zouden zijn gaan roeren om mijn melktanden te vinden en dat neem ik ze geenszins kwalijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:32 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn ouders hebben nooit over de tandenfee verteld
ik probeerde een sarcastisch grapje te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om je kind voor te liegen over de 'tandenfee'. En sorry hoor, maar als dat kind de tand heeft doorgslikt, is de kans groot dattie niet eens wéét dat 'ie een tand kwijt is...
Ik heb overigens geen kinderen.
aaaaaaaaaaaaauwwquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik moest even flink zoeken...
http://www.stilemedia.com/?id=90d92
Kinderen sparen tandjes en het is heel belangrijk om hun proces van volwassen-wording adhv concrete mijlpalen zichtbaar te maken, bijvoorbeeld melktanden sparen; daarnaast wil iedereen toch de melktandjes van hun kiddies hebben als aandenken voor later over hoe lief ze waren toen nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Warom zou je dat in godsnaam doen??? Gatverdamme.
Begin jij dan maar gewoon met een 0,5 liter flesje, niet te ambitieus worden meteen al he ventje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |