quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 08:47 schreef Xebrozius het volgende:Brennie... Ik las je verhaaltje en vond het weer een typische Brennie post. Waarin jezelf boven een ander verheffen weer centraal staat.
Gratis een analyse, wat leuk.
Dacht dat je vrijwel nooit wat van me gelezen had.
Dat ik meestal serieus en vanuit mijn gevoel wat post wil nog niet zeggen dat je kunt beoordelen hoe ik in mekaar steek.
Dat kunnen alleen de mensen die me echt kennen.
En weet je Xebro, die zullen je vierkant uitlachen.
Ik ben niet perfect en geweldig, heb ook aardig wat vervelende eigenschappen.
Mezelf verheven boven anderen voelen is daar echter niet 1 van.
Op het internet geef ik graag mijn mening en visie op zaken. ( Sowieso wel.)
Die mening is gewoon duidelijk.
Wat een ander hier doet met mijn mening of visie interesseert me werkelijk geen moer.
Doen ze er wel wat mee, prima, en anders.. jammer dan.
Vaak genoeg lees ik niet eens terug of er een reactie op mijn mening is.
Ik wil gewoon mijn ei ff kwijt.
Al sterft het hele zooitje morgen, i don't fucking care.
Ik schrijf blind wat mijn visie is en probeer mensen soms van informatie te voorzien.
Gewoon omdat ik dat wel geinig vind.
Ik hou ervan mijn mening te uitten, that's all.
En dan zeg jij dat ik me met mijn posts boven anderen verheven wil voelen of dat denk te zijn?
Probeer niet te insinueren dat je me kent.
quote:
Je moet duidelijk laten merken dat je zelf ook in de zorgsector zit. Wat overigens razend interessant is om te lezen hoe je omgaat met je vitamine B12 gebrek en je digitale zoektocht naar omstanders die jouw ziekte als volwaardig zien.
Mijn laatste post in dat topic is maanden geleden man.
Dat b12 gebrek is wel het laatste waar ik me nu zorgen om maak.
Niet eens een issue.
Het is overigens geen ziekte!
![]()
( Gecombineerde strengziekte en perniceuze anemie tgv het tekort echter wel, maar dat terzijde.)
Ik hoef ook geen begrip en medelijden, haha, oh god nee.
Zoektocht?
Man, waar heb je het over?
Het was vroeg zeker?
![]()
Slaat geheel nergens op dit.
quote:
Maar goed, dat even terzijde… Anus is een mens en gaat om met de situatie zoals het haar blieft, en dat is door een bepaalde mate van anonimiteit persoonlijke ervaringen op internet gooien.
Haar goed recht aangezien we niet in een of andere communistische heilstaat leven.
Maar jij moet op een pedante manier laten blijken dat internisten mensen zijn die hun patiënten altijd 100% moeten steunen en vooral serieus moeten nemen.
Dat iemand met een colafles in zijn anus op de hulppost aankomt, doet immers totaal geen afbreuk aan de integriteit van desbetreffend persoon.
Het is mijn oprechte mening, mag dat?
Ik vind, ja.. ik vind dat het te ver gaat. ( Het gehele topic.)
En dan zeg ik daar wat over.
We leven immers niet in een communistische heilstaat.
Alsof wat ik zeg wat uit zou maken.
Wat Anus doet moet ze zelf weten, ik zeg alleen wat ik daar van vind.
Daar is dit forum voor.
Had ik haar anus gelikt, dan was ik weer een slijmbal geweest.
Je zoekt zelf naar wegen om een ander te kunnen veroordelen.
Je hebt je oordeel over iemand klaar, en wacht tot de mogelijkheid daar is om er op in te hakken.
Wat heeft het direct steunen van patienten met een topic als deze te maken?
Naar mijn idee behoor je discreet met de situaties van de patienten om te gaan, ook buiten het werk.
En geloof me, er lopen meer disciplines rond die er zo over denken.
Vraag me af hoe je daar uberhaupt een mening over kan vormen.
Natuurlijk, je maakt af en toe opmerkelijke en bizarre situaties mee.
Daar praat en lach je onderling met collega's wel eens over en thuis bespreek je ook wel eens het 1 en ander.
Door op een : ' nou, wat ik nu weer heb meegemaakt' toon een topic vol te ouwehoeren over gezondheidssituaties van patienten, is deze discretie er niet meer. ( Vind ik dan.. zeg het er nog maar even bij.)
En dan doelde ik met name op de manier waarop het gebracht werd.
Ze moet het helemaal zelf weten, ik vind het echter vreemd en opvallend dat het zo spottend en lacherig door een professionele discipline gebracht wordt.
quote:
Dat zij op een ‘verkeerde toon’over haar patiënten praat, gaat je he-le-maal geen ruk aan. Eigen keuze, eigen leven en dus niet discutabel aangezien de gevolgen voor Anus zelf zullen zijn als de gegevens wel uitlekken.
Ja, en wat gaat jou het aan dat ik mijn mening daarover geef?
quote:
Om even een voorbeeld te geven waar jij je hautaine bemoeizucht gerust tentoon kunt spreiden is wel dit topic:
Ontslaganova & de Hengelose Spammer #2Daar heb je inderdaad recht van spreken, in dit topic kom je alleen maar over als een verwaand meisje die weet wat het beste is voor haar patiënten en werknemers…
Bemoeizucht?
Wie is de onnodige bemoeial hier?
Ik probeer gewoon vriendelijk en toch respectvol mijn mening te geven.
Het is een fucking
Mening, meer niet.
Ik heb nergens maar dan ook nergens beweert dat ze een slechte hulpverlener is, dat ze dingen anders moet aanpakken.
Lees nog eens, maar dan niet bevooroordeeld.
Ik praat vanuit de ik -vorm, niet de jij-moet dit of dat vorm.
quote:
De user Anus behoudt een bepaalde afstand met betrekking tot privacy en namen.
Maar nog neemt Brennie daar geen genoegen mee omdat het in jouw ogen niet voldoet aan de eisen die je stelt aan
jezelf.
Maar goed het was voor jou een gevoelsmatige kwestie dus zal je wel ongesteld zijn en ga je even de verwaande bejaarden verzorgster uithangen, gelukkig kan Anus er hartelijk om lachen.
En ik ook…
![]()
Wie zegt dat ik er geen genoegen mee neem?
Ik heb inderdaad een duidelijke visie op het verplegen/behandelen van patienten.
Haar werkwijze en manier van doen is niet hetzelfde als die van mij.
Ik respecteer dat echt wel.
Ik voel me niet verheven boven haar, boven niemand.
Zoals ik al zei, ik vond het opmerkelijk en was verbaasd.
Ja, waarschijnlijk omdat het druist tegen mijn denkwijze en gevoel erbij.
Mijn verbazing erover wilde ik even uitten, zonder verdere bijbedoelingen.
Jij pretendeert dat de enige juiste denkwijze en gevoel de mijne is.
'Ik weet hoe het moet, ik weet het beter, ik ben zoooo goed'
Feit is dat ik gewoon oprecht mijn gevoel erbij uitte, zonder de intentie een ander te veroordelen of mijn eigen ego op te boosten.
Zonder uberhaupt een intentie.
Jammer he?
P.s: Hou even een spiegel voor.
Hoop dat je inziet dat je eigenlijk zelf heel arrogant en verwaand overkomt.
Alleen al vanwege het feit dat je denkt te weten wat de bijbedoeling van mijn mening is.Blijkbaar zie je het als noodzaak om met mooie woordjes duidelijk te maken dat een mening van een user ongegerond is, niet deugt of belachelijk is.
Jij weet wel even te vertellen welk lelijk karakter erachter steekt.
Wie ben jij om daar over te mogen of kunnen oordelen?
Fijn dat je heerlijk hebt kunnen lachen.
Heb mijn visie weer gegeven, dus je kan nog eens.
Ohja, veel succes als columnist.
Ondanks dat ik je een botte lul vind, gun ik je dat succes toch ook wel weer.
Je bent er geknipt voor.
Heb je tevens ook minder tijd om de users lastig te vallen.
Wordt er een beetje moe van om a4tjes als deze te typen.
( En dat ligt niet aan het b12 tekort.)
[ Bericht 0% gewijzigd door Brennie op 02-02-2005 02:06:36 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”