Holy! Walgelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik moest even flink zoeken...
http://www.stilemedia.com/?id=90d92
ik heb erger gezienquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:48 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hork!!
!
!
!
Wat zijn dat voor lui die dat doen? Zien ze er ook uit alsof ze niet helemaal sporen of zijn het de normaalste lui in de wereld?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:48 schreef Anus het volgende:
[..]Maar deze had dus de opening eerst erin gedaan.
Die kreeg je nog terug voor die vinger in snee actie.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:48 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hork!!
!
!
!
Vertel, vertel, vertel, tante Anus.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Anus het volgende:
[..]
ik heb erger gezien
Hoe is het nu met je mannelijkheid? Ben je naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die kreeg je nog terug voor die vinger in snee actie.
Mijn mannelijkheid is omnipotent en potent.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je mannelijkheid? Ben je naar de dokter geweest?
lees: ik durfde nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
vond het niet nodig.
Sommigen sporen niet, anderen zien er normaal uit; die ene die ik in eerste post aanhaal, met die stofzuigerslang klem over z'n lul, dat was gewoon een huisman, ook met tuinbroek aan enzoquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:49 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor lui die dat doen? Zien ze er ook uit alsof ze niet helemaal sporen of zijn het de normaalste lui in de wereld?
- 2 liter frisdrankflesquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:50 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel, tante Anus.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:57 schreef Tique het volgende:
Wat is er met de fles gebeurd?? Afgespoelt en mee naar huis genomen??
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef Anus het volgende:
[..]
Nee even afgespoeld en toen aan die lui van de schoonmaak gegeven, voor in hun vergaderkamertje.
Van een Anus?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:54 schreef Tessje het volgende:
Ik eis foto's![]()
Dichtnaaien en stoma.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij kun je daarna ook nooit meer normaal schijten mên. De eerstvolgende keer als je een klein beetje aan de dunne bent loopt het zo langs je opgerekte kringspier je broekspijp in!![]()
Ik heb even je topic nageplozen, maar lees ik nu goed dat je een soort hermafrodiet bent geworden?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid is omnipotent en potent.
De dokter heeft me vandaag niet gezien, vond het niet nodig.
Proclapsed Anus.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:02 schreef Anus het volgende:
[..]
Dichtnaaien en stoma.
Als jij als fetish hebt om een colafles in je aars te krijgen geduwd, ben je welkom om even naar het zuiden af te komen reizen hoor; ik en mijn collega's staan je graag bij, incl. camera.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:51 schreef JoPiDo het volgende:
ik geloof er geen reet van
Wat zeg je dat toch ontzettend geilquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:59 schreef Anus het volgende:
[..]
- 2 liter frisdrankfles
- bleekwaterfles
- biljartballen
- stukken zeep
- allerlei sexspeeltjes
- komkommers
- winterpenen
- broccoli
- schroevendraaier
etcetera
Een anuspiercing moet ik ook nog tegenkomen trouwensquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Vieske het volgende:
Het wordt elke avond zieker hier. Als ik mod was:
Slotje
Je mag ze naar me mailenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Anus het volgende:
[..]
Van een Anus?
Ik drijf ook helemaal met m'n laptop van m'n velours stoel nu johquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch ontzettend geil
Roze of bruin?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je mag ze naar me mailen
extreem ziek:quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Proclapsed Anus.
Die kwam ik ook tegen op die site.
Hoe gaan jullie daar dan mee om?
Je hebt hem toch wel eerst schoongelikt he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:07 schreef Anus het volgende:
[..]
Ik drijf ook helemaal met m'n laptop van m'n velours stoel nu joh
daar heeft Steve-O van Jackass/Wildboyz wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:06 schreef Anus het volgende:
[..]
Een anuspiercing moet ik ook nog tegenkomen trouwens
Je mag me ook jouw naaktofto's sturenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:08 schreef Anus het volgende:
[..]
Roze of bruin?
Sorry ik zag je vraag niet ; vrij simpel, dezelfde behandeling als bij een baarmoeder prolaps; doorgaans is het te wijten aan (door welke oorzaak dan ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
extreem ziek:
http://www.stilemedia.com/?id=92328
Hoe behandel je zoiets, serieus dat vraag ik me echt af...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je mag me ook jouw naaktofto's sturen :') Ik zal ze niet posten.. Hand op mijn anus
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:10 schreef estranged het volgende:
[..]
daar heeft Steve-O van Jackass/Wildboyz wel ervaring mee.
al waren dat dan z'n "butt-cheeks pierced together"
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:15 schreef Anus het volgende:
[..]je meent het volgens mij ook nog he? En dat naar zo'n onschuldig maagdelijk katholiek meisje als ik
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
extreem ziek:
Je hebt je colafles zeker al klaar staan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
Die staat inderdaad naast me op de grondquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:17 schreef Anus het volgende:
[..]
Je hebt je colafles zeker al klaar staan.
Fijn, nu durf ik niet meer te gaan schijten...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:13 schreef Anus het volgende:
Qua darmen komt het vaak voor bij mensen die heel veel kracht zetten bij het poepen
Waarom neemt iedereen toch steeds maar aan dat ik ruimte heb voor dat soort dingen in mijn huiskamerquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die staat inderdaad naast me op de grond![]()
Maar als dat bij jou niet voldoet wil ik er ook wel een printertje inschuiven hoor
Ik heb er op gekliktquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
extreem ziek:
Je moet het gewoon rustig uit je laten glijden, niet forceren, dat is belangrijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fijn, nu durf ik niet meer te gaan schijten...
Dat is dan ¤ ¤ ¤ voor mijquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Ruis het volgende:
Fok word met de dag zieker!.
.
GMTAquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Fijn, nu durf ik niet meer te gaan schijten...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:21 schreef Anus het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen toch steeds maar aan dat ik ruimte heb voor dat soort dingen in mijn huiskamer
huilie...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:22 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik heb er op geklikt
Oh... en wat doen we daar nu aan dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Aha...
Huiskamer
Goooeeeedd...
![]()
Wij zitten gewoon bijna op 1 lijnBehalve op het feit waar die printer uiteindelijk terecht moet komen..
Veel vezelarme dingen eten, lekt het zo uit je kont nog voor je zit op die wc, hoef je ook niet te persen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
GMTA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |