Omdat er geen betere smileys om mijn gevoelens over Van Galen uit te drukken. Gatverdamme, die naam alleen al: Barryquote:Op maandag 1 november 2004 19:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom die kotssmilies SCH..
bah wat een flauwe reactie. Kots maar in een ander topic. Ik gun het van Galen van harte , hij is al jarenlang miskend door de behoundende kliekjesboncoaches die we hadden die jarenlang alleen maar spelers uit hetzelfde inteeltclubje selecteerde waardoor andere spelers die wel drie keer zo goed waren geen kans kregen. Als er één speler deze selectie verdient in Nederland is het wel Barry van Galen.quote:Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat er geen betere smileys om mijn gevoelens over Van Galen uit te drukken. Gatverdamme, die naam alleen al: Barry
Hou toch op man, als er 1 matennaaier is die door zijn medespelers wordt uigekotst, die niks voor zijn club overheeft en die als voetballer en mens een overbodig projectiel is, is het Barry wel. Hij ad gewoon nooit geboren moeten worden.quote:Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bah wat een flauwe reactie. Kots maar in een ander topic. Ik gun het van Galen van harte , hij is al jarenlang miskend door de behoundende kliekjesboncoaches die we hadden die jarenlang alleen maar spelers uit hetzelfde inteeltclubje selecteerde waardoor andere spelers die wel drie keer zo goed waren geen kans kregen. Als er één speler deze selectie verdient in Nederland is het wel Barry van Galen.
Ik zeg slechts Richard Stricker...quote:Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op man, als er 1 matennaaier is die door zijn medespelers wordt uigekotst, die niks voor zijn club overheeft en die als voetballer en mens een overbodig projectiel is, is het Barry wel. Hij ad gewoon nooit geboren moeten worden.
Hou maar op, hij heeft zoveel op zijn geweten die eikel. Echt ongelooflijk dat Van Basten dit in zijn golfkoppie haalt. How low can you go.quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zeg slechts Richard Stricker...
Ben jij dan positief over hem Tong?quote:Op maandag 1 november 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk die negatievelingen weer eens te voorschijn te zien komen.
lekker uitgerust in Lissabonquote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef SCH het volgende:
Ben jij dan positief over hem Tong?
Het spijt me, maar aan sommige personen heb ik zo'n tyfusgloeiende hekel zoals daar zijn Nora Jones, Celine Dion en Barry van Galen
Heerlijk, mijn woede is weer helemaal ververst.quote:Op maandag 1 november 2004 19:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker uitgerust in Lissabon
quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zeg slechts Richard Stricker...
Nou, daar heb ik toch andere verhalen over gehoord.quote:Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]Djeez, over oude koeien gesproken zeg..
Bovendien was dat gewoon een ongelukkig duel, had iedereen kunnen overkomen, was van geen enkele opzet sprake. van Galen is daarna overigens ook naar hem toe geweest.
Anders ik wel.quote:Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik toch andere verhalen over gehoord.
nog beter ??quote:Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Hij is gescheiden, tong. Sinds zijn scheiding ging ie beter spelen....
Hier trouwens een interessant stukje van je collegajournalist Ronald Jager , die iets meer kijk op voetbal heeft dan jou zo blijkt:quote:Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk, mijn woede is weer helemaal ververst.
Misschien blijf ik wel wat langer, nu Barry geselecteerd is
quote:Barry van Galen verdient een kans in Oranje
Door Ronald Jager (26-9-2004 0:00:00)
Al sinds de dag dat hij debuteerde voor Roda JC, in het seizoen 1993-1994, ben ik een fan van Barry van Galen. Een fantastische techniek, een uitstekende pass en een uitstekende motivatie zijn enkele kenmerken van Van Galen, die tot voor enkele jaren vaak negatief in het nieuws kwam.
Ik heb dat nooit begrepen, want Barry van Galen staat juist voor passie. Hij geeft nooit op en toen Co Adriaanse aan het begin van dit seizoen Van Galen op de bank parkeerde schudde ik mijn hoofd. Ik vond dat onbegrijpelijk, want nog altijd is Van Galen onmisbaar voor AZ. Adriaanse kwam dan ook al redelijk snel op zijn foutieve beslissing terug, maar riep nog wel even dat hij Barry op deze manier had weten te prikkelen. Onzin natuurlijk, maar coaches zijn er nu eenmaal sterk in om verkeerde beslissingen in hun eigen voordeel om te draaien.
Intussen is Van Galen weer de onbetwiste spelmaker van AZ. In Saloniki scoorde hij evenals Denny Landzaat schitterend en ook gisteravond tegen Willem II was hij weer prima op dreef. Van Galen, die als voetballer één maal reserve was bij Oranje, in 1996 tegen Brazilië nog onder Guus Hiddink, had met zijn kwaliteiten natuurlijk minimaal 40 interlands moeten spelen, maar hij heeft zelf het konijntje of haasje, dat iemand na zijn eerste interland krijgt, niet op zijn schoorsteenmantel staan. Voor mij onbegrijpelijk, want Van Galen kan alles.
Ik stoor me er dan ook mateloos aan dat Van Galen zo vaak is beschuldigd van allerlei zaken. Een ongelukkig kopduel tussen hem en Telstar-speler Richard Stricker betekende voor Stricker het einde van zijn loopbaan en hij was zelfs korte tijd in levensgevaar. Begrijp me niet verkeerd, vooral voor Stricker was dit natuurlijk verschrikkelijk, maar het was een fair kopduel en het was nou niet zou dat Van Galen Stricker moedwillig verwondde. Dat is onzin, maar een aantal journalisten gaven Van Galen de Zwarte Piet en haalden er van alles en nog wat bij.
Voor mij is Barry van Galen een uitstekende voetballer, die een fantastisch linkerbeen heeft en ondanks zijn leeftijd eigenlijk nog eens voor Oranje uit zou moeten komen. Ik hoorde gisteravond dat Ronald Koeman zijn aanvoerder Rafael van der Vaart had gewisseld en dat deze snotneus daar boos over was, maar in mijn ogen nam mijn voornaamgenoot een juiste beslissing, want Van der Vaart is al een jaar hopeloos uit vorm.
Van der Vaart is ook een linkspoot die op het middenveld speelt, evenals Barry van Galen. Maar wanneer bondscoach Marco van Basten voor het volgende kwalificatieduel van Oranje alleen naar prestaties gaat kijken, kan het bijna niet anders dat Van der Vaart niet geselecteerd gaat worden en Barry van Galen wel.
Zijn leeftijd is niet interessant, ik kijk louter naar kwaliteit en voetbalprestaties. En zelfs een Ajax-fan als ondergetekende weet heel goed, dat de prestaties die Barry van Galen al tijden levert door Van der Vaart nog niet benaderd worden. Van der Vaart moet eens gaan presteren en niet piepen.
Ik denk dat Ronald Koeman dolgraag Van der Vaart zou inruilen tegen Van Galen. Want welke trainer zou Barry van Galen nu niet graag in zijn elftal hebben?
Als in leugens ?quote:Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef popolon het volgende:
lies !!!
k moet toch eens wat vaker quoten, ben meestal tel laat.quote:Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als in leugens ?
misschien knoop van Galen er met een Wereldtitel in zicht nog wel een paar jaartjes aan vast. Met van Galen hebben we veel meer kans op een wereldtitel dan zonder, want dergelijk briljante voetballers zijn er verder niet in het nederlands elftal helaas.quote:Op maandag 1 november 2004 20:05 schreef Bjoro het volgende:
ff wat anders ...of hij nou wel spoort of niet....(ik vind het wel leuk voor hem hoor !!)
tis sowieso een domme keuze omdat v Galen heeft aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is, en dus nooit meekan naar het WK !
Kun je beter iemand selekteren die wel mee wil naar Duitsland 2006 !
Iemand die in zijn stukje over Ronald Koeman schrijft: "mijn voornaamgenoot"quote:Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Geweldig! Dat is die goser die zo graag bij VI wil werken en overal zielig doet dat Derksen hem geen brief stuurde maar gewoon afwees.
Ik denk dat Ronald Jager een betere CV heeft dan jij:quote:Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef SCH het volgende:
Ronald Jager![]()
Heb je niks beters?
quote:Ronald Jager
Ronald Jager
Ronald Jager earned his doctoral degree in philosophy from Harvard University, after which he taught at Yale University. One of his books, The Development of Bertrand Russell's Philosophy was awarded the Mitchette Prize by the American Philosophical Association. He has served as associate director of the National Humanities Institute at Yale and as visiting professor at various universities. He as also been program manager of the State Legislative Leaders Foundation and a humanities consultant to the New Hampshire Legislature.
Now a free lance writer, Dr. Jager's essays have appeared in such places as Harper's, Atlantic, New York Times, New England Review, Natural History, and many others. Two of his recent books are Eighty Acres: Elegy for a Family Farm, a memoir, and Last House on the Road: Excursions Into a Rural Past, an extended meditation on rural New Hampshire. He is currently at work on a book on New Hampshire fanning, and also a book on the history of the double-bitted axe as tool and symbol.
Peter Bosz en Jan Peters is dat overkomen zo bijzonder is dat dus niet.quote:Op maandag 1 november 2004 20:11 schreef Showtime het volgende:
Het wachten is op de eerste selectie van een speler die in de Eerste Divisie speelt.![]()
in het Engels, bedoel jequote:Op maandag 1 november 2004 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Ronald Jager een betere andere CV heeft dan jij:
v Galen:"Ik heb dit aan v Basten te danken. En als ik slecht speel is dat de schuld van Adriaanse."quote:Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Co: "Van Galen heeft dit aan mij te danken. Als ie slecht speelt, is het echter een fout van Van Basten om hem op te roepen."
Onder Huub zat ie al in de voorselectie.quote:Op maandag 1 november 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Oh nu gaan we Co ook even belachelijk maken terwijl ie Barry international maakt waar andere coaches faalden.
Logisch, met zo'n username.quote:Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef HenkieSpankie het volgende:
Mijn achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachter neef![]()
Leg mij die logica eens uit danquote:Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Logisch, met zo'n username.
Wat 'n onzin. De botsing met Stricker was 'n ongeluk. Alsof hij elke wedstrijd doorschoppen uitdeelt. Hoe verzin je het!quote:Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef SCH het volgende:
Sorry Tong, als je Van Galen al een briljante voetballer noemt. Iemand die anderen half dood schopt en kopt omdat hij denkt dat voetbal heel belangrijk is
Ach, Marc Overmars ook niet.quote:Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef Nyluzzz het volgende:
Het moet niet veel gekker worden, die man kan niet eens een hele wedstrijd spelen
Ah, gevonden, zat aardig in de buurt.quote:Op maandag 1 november 2004 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het klopt trouwens niet helemaal Tong, Barry is al een keer eerder opgeroepen voor het Nederlands Elftal, een jaar of 8 geleden als ik het goed heb (dacht dat ie bij Roda speelde) maar toen moest ie geblesseerd afhaken.
quote:August 30, 1996
SECTION: Sport; Pg. 11
LENGTH: 188 words
HEADLINE: Barry van Galen opgeroepen voor Nederlands elftal
BODY:
NOORDWIJK, 30 AUG. Bondscoach Guus Hiddink heeft vanmorgen Barry van Galen (26) opgeroepen voor het Nederlandse elftal. De linkermiddenvelder van NAC is de zeventiende speler in de nationale selectie die de afgelopen dagen was uitgedund door afzeggingen van Richard Witschge, Philip Cocu, John Veldman en Aron Winter.
Allen zijn geblesseerd. Nederland speelt morgen in de Amsterdam Arena een vriendschappelijke interland tegen Brazilie.
Woensdagavond riep Hiddink al Vitesse-verdediger Ferdi Vierklau op als vervanger van Veldman, gisteren volgde Feyenoord-middenvelder Giovanni van Bronckhorst als plaatsvervanger van Cocu. Van Galen, die nooit eerder uitkwam voor Oranje, neemt de plaats in van Witschge. Hiddink voegt geen achttiende speler toe aan de selectie. Volgens de nieuwe richtlijnen van de wereldvoetbalbond mogen tegenwoordig zeven in plaats van vijf spelers plaatsnemen op de reservebank. Hiddink wees vanochtend Frank de Boer aan als de nieuwe aanvoerder van Oranje. De verdediger van Ajax is de opvolger van clubgenoot Danny Blind, die afgelopen weekeinde bedankte voor het Nederlands elftal.
quote:Op maandag 1 november 2004 19:25 schreef Haspel33 het volgende:
... Maar het zou tijd worden dat de NL'se versie van Bergkamp eindelijk erbij zat. ...
quote:Barry van Galen is al 34 jaar en speelt zelden nog een volledige wedstrijd. De linkspoot is echter iedere wedstrijd bepalend en liet afgelopen zondag wederom zien in uitstekende vorm te verkeren.
Inderdaad erg triest, maar ja wat wil je met al die stakkers die er tegenwoordig op het uitvak zitten. Had 'hem graag in de selectie van Feyenoord gehad.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:23 schreef Cart_man het volgende:
van Galen, prachtspeler.
Zat vroeger altijd op vak R in de Kuip. Jammer dat het meerendeel van het schapenvolk dat niet weet en spreekkoren aanheft.
Nostalgiequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, gevonden, zat aardig in de buurt.
[..]
Zeker interessant, maar volgens mij is er al genoeg over hem gezegd in de diverse media.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval een dankbaar onderwerp voor een column!
als Barry niet tot zijn 20e bij DSC'74 had gebeleven en niet op zijn 15e de kroeg had ontdekt.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ja van Galen heeft al 3-EC's gewonnen bij 3 verschillende clubs.
1) 34 jaarquote:Op maandag 15 november 2004 00:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
1) Hoe oud is Barry eigenlijk?
2) Werd dat eigenlijk wat met die wedstrijd die hij in 96 speelde voor Hiddinks Oranje?
Dank!quote:Op maandag 15 november 2004 00:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1) 34 jaar
2) zat op de bank, mocht warm lopen maar niet invallen
Alsof we nog niet genoeg jonge spelers hebben. Ervaring is ook een onderdeel van een winnend teamquote:Op maandag 15 november 2004 12:09 schreef Moody het volgende:
Leuk voor Barry's ego, maar we hebben er natuurlijk geen bal aan
Laat Van Basten jonge spelers selecteren om te kijken of ze het niveau aankunnen i.p.v. het ego te strelen van ouwe knollen die goed spelen in de Nederlandse competitie (wow)...
Maar goed....hup Barry!
Het is toch niet belangrijk of hij van waarde is? Die kerel is een terrorist op voetbalschoenen! Mohammed B was wellicht ook van waarde voor dat buurtkrantje waar ie voor schreef, kom op zeg...quote:Op maandag 15 november 2004 00:48 schreef paulus1973 het volgende:
Ik hoop dat van Galen zich laat gelden tijdens de wedstrijd, dus v nistelrooij een paar keer vrij voor de keeper zet en er zelf ook een scoort dan wil ik methodmich en sch nog een keer horen. Ik hoop dat ze dan zeggen okeeee v galen was van waarde voor oranje, ze hoeven geen Fan van Barry te worden maar oude koeien als het incident rond stricker uit de sloot halen vind ik wel errug zielig. Als je niet posotief kan zijn over barry van galen klik dit topic dan ook niet aan!!!!
Leuke cijfertjes van VI.nl Eindelijk wordt Ben Hoogstede een keer van de eerste plaats gestoten. Na 83 jaar.quote:Barry van Galen klaar voor de recordboeken
17/11/2004 12:04
Mocht Barry van Galen woensdagavond in actie komen voor het Nederlands elftal (tegen Andorra), dan kan zijn naam direct de recordboeken in. De Haarlemmer is dan namelijk de oudste debutant in de geschiedenis van Oranje. Maar hij is nog lang niet de oudste speler.
Van Galen is van 4 april 1970, oftewel 34 jaar, zeven maanden en dertien dagen oud. Daarmee is hij ruim anderhalf jaar ouder dan Ben Hoogstede, de huidige recordhouder. Deze geboren Limburger debuteerde in 1921 als 33-jarige middenvelder tijdens de thuiswedstrijd tegen Zwitserland. In diezelfde wedstrijd debuteerden nog zes andere spelers.
Oudste debutanten Nederlands elftal
geboorte debuut totaal
Ben Hoogstede (NAC) 33 16-03-1888 26-03-'21 Ned-Zwi 2-0 4 (0)
Kees van Kooten (Go Ahead) 32 20-08-1948 29-04-'81 Cyp-Ned 0-1 9 (4)
Jan Jole (Willem II) 32 21-12-1890 29-04-'23 Ned-Bel 1-1 2 (0)
Jan Schindeler (Blauw-Wit) 32 18-12-1892 19-04-'25 Zwi-Ned 4-1 1 (0)
Eb van der Kluft (Blauw-Wit) 32 23-05-1889 12-06-'21 Den-Ned 1-1 4 (0)
Bram Wiertz (DWS) 31 21-11-1919 27-10-'51 Ned-Fin 4-4 8 (0)
Wim Landman (Sparta) 31 13-04-1921 15-11-'52 Eng-Ned 2-2 7 (0)
Marc van Hintum (Vitesse) 31 22-06-1967 18-11-'98 Dui-Ned 1-1 8 (0)
Piet van der Sluijs (BVV) 31 17-09-1918 11-12-'49 Ned-Den 0-1 3 (0)
Wim Roetert (Go Ahead) 31 23-01-1892 02-04-'23 Ned-Fra 8-1 1 (2)
Met zijn 34 jaar komt Van Galen nog lang niet in aanmerking voor de titel van oudste Oranje-international. Die eer komt Abe Lenstra toe, die als 38-jarige afscheid nam tijdens Nederland-België in 1959. Opvallend is dat in de toptien van oudste internationals liefst vijf keepers staan genoteerd.
Oudste spelers Nederlands elftal
geboorte afscheid totaal
Abe Lenstra (SC Enschede) 38 27-11-'20 19-04-'59 Ned-Bel 2-2 47 (33)
Frans de Munck (DOS) 37 20-08-'22 24-04-'60 Bel-Ned 2-1 31 (0)
Faas Wilkes (Fortuna'54) 37 13-10-'23 14-05-'61 DDR-Ned 1-1 38 (35)
Jan Jongbloed (Roda JC) 37 25-11-'40 25-06-'78 Arg-Ned 3-1 24 (0)
Pim Doesburg (PSV) 37 28-10-'43 22-02-'81 Ned-Cyp 3-0 8 (0)
Piet Schrijvers (PEC Zwolle) 37 15-12-'44 14-03-'84 Ned-Den 6-0 46 (0)
Arnold Mühren (Ajax) 37 02-06-'51 25-06-'88 Ned-Sov 2-0 23 (3)
Mick Clavan (Holland Sport) 35 11-03-'29 26-01-'65 Isr-Ned 0-1 27 (7)
Hans vBreukelen (PSV) 35 04-10-'56 22-06-'92 Ned-Den 2-2 73 (0)
Wim vHanegem FC Utrecht) 35 20-02-'44 26-09-'79 Ned-Bel 1-0 52 (6)
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Nou, da's lekker dan.
Op www.oranje.nl is het ook live te volgen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is zeker niet op de publieke zenders..weer op die kutcommercielen die ik hier niet kan ontvangen..
Maar Barry!!in de basis!!!!!!!!!!!
he tnx , het werkt! Maar schakelt ie niet af als blijkt dat ik geen kpn, of planet verbinding heb?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Op www.oranje.nl is het ook live te volgen.
je kan idd wel lachen hoor, met Barryquote:Op woensdag 17 november 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Barry van Galen is zonder twijfel de grappigste international sinds Dries Boussatta. Hoewel, Marco heeft al meer pogingen gedaan.
En Jeffrey Talan dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Barry van Galen is zonder twijfel de grappigste international sinds Dries Boussatta. Hoewel, Marco heeft al meer pogingen gedaan.
Of de spelers die er ook rondlopen zijn misschien ietsjes beter?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
van Galen is veel te weinig aan de bal..Bij AZ is hij een soort Hagi, die alle ballen opeist dan dan op de voet van de spelers legt die hij kiest... Bij AZ worden ook standaard alle ballen bij van Galen ingeleverd, de Nederlands elftal spelers hebben die discipline nog niet.
Dan moet Marco die kleine kinderen (lees= Heitinga, vd Vaart en Schneijder) ook eens thuislaten.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, duidelijk genoeg. Niet meer doen, wat mij betreft. Oranje is geen speeltuin of bejaardensoos...
Sar ook nietquote:Op donderdag 18 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Barry heeft geen fatsoenlijke bal geraakt...
Daar heb je gelijk in. Ook maar afvoeren.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Sar ook niet
Wat boeit jou het Nederlands elftal eigenlijk?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:15 schreef Cart_man het volgende:
Dat Cruyffiaanse gezeik dus, bah.
Ken hem niet, maar aan veel van zijn posts te lezen intresseert ie zich alleen voor geweld en de sfeer in de Kuip.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat boeit jou het Nederlands elftal eigenlijk?
Loek, hoe is die malloot.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:01 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar aan veel van zijn posts te lezen intresseert ie zich alleen voor geweld en de sfeer in de Kuip.
1 dat is stoerquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:06 schreef Stpan het volgende:
Wat is er nou precies mooi aan dat een speler:
1. iemand voor z'n muil slaat
2. daarmee zijn ploeg de korste weg naar Europa door de neus boort.
Er zat een sneeuwvlok op de neus van östlund en van Galen wou die er even afvegen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
Zijn jou ogen dicht geslagen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
Nee hoor, ligt niet aan jou. Ligt aan een ezel die het hele spel niet snapt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Stpan het volgende:
[..]Soms heb ik echt het gevoel dat ik beter in een monnikenhuis pas ofzo.
Met zulke fratsen helpt ie geen enkel team, Barry moet gewoon voetballen want dat kan ie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Luni het volgende:
Zeker eentje die ik erg graag bij Feyenoord zou zien spelen.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mols is van Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
4 wedstrijden
Kan iemand mij uitleggen waarom v Galen er 4 krijgt en Mols 5 ?
Wat heeft Vitesse er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Stpan het volgende:Soms heb ik echt het gevoel dat ik beter in een monnikenhuis pas ofzo.
Grappigquote:
Ja hequote:
Die laatste woorden moet je niet zo snel gebruiken maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat het verleden niet meespeelt bij de schorsingen maar dat zou zeker wel mogen wat mij betreft. Voor de rest zou ik de overtredingen naast elkaar moeten zien. De ene klap is niet altijd de andere natuurlijk.quote:Maar zeg nou zelf SCH, van Galen heeft een verleden qua kaarten waar je U tegen zegt, hij slaat net als Mols (die totaal geen kaarten-verleden heeft) iemand op zijn smoel, maar krijgt minder wedstrijden schorsing....
Klasse-justitie van de KNVB....
Die van v Galen was tegen Feyenoord, die van Mols niet....dus die van v Galen is minder erg !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef SCH het volgende:
Die laatste woorden moet je niet zo snel gebruiken maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat het verleden niet meespeelt bij de schorsingen maar dat zou zeker wel mogen wat mij betreft. Voor de rest zou ik de overtredingen naast elkaar moeten zien. De ene klap is niet altijd de andere natuurlijk.
Mols kreeg geen rood. Je zou dus kunnen zeggen dat hij de wedstrijd onterecht kon uitspelen en daarom een extra wedstrijd aan de kant verdient.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grappig
Maar zeg nou zelf SCH, van Galen heeft een verleden qua kaarten waar je U tegen zegt, hij slaat net als Mols (die totaal geen kaarten-verleden heeft) iemand op zijn smoel, maar krijgt minder wedstrijden schorsing....
Klasse-justitie van de KNVB....
Soms moet je er tegen aan gaan met een elleboog of met een klap.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet aan jou. Ligt aan een ezel die het hele spel niet snapt.
Ik zeg dat voetbal soms hard moet zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat voor een domme opmerking?
Er lopen wel eens irritante voetballertjes rond die een elleboog verdienen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wat anders dan dat voetbal hard moet zijn. Af en toe erinkleunen is niet erg. Maar bewuste elleboogstoten en dergelijke gaat te ver.
Dat verhaal ken ik niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vind ik even smerig, je kent het verhaal van RIchard Stricker vast ook nog wel. (toen was Barry toevallig ook de dader)
Voortaan niet meer rukken tijdens wedstrijden, zie je alles opeens veel duidelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu ik dit verhaal lees moet ik je wel gelijk geven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Stricker kwam 'ongelukkig' in botsing met Van Galen en brak hierbij zijn schedel. Het had niet veel gescheeld of hij had het niet overleefd. Misschien is dit niet het juiste voorbeeld, maar het geeft wel aan hoe gevaarlijk het is om om je heen te meppen. Het 'mensen die het verdienen' verhaal kan ik niet inkomen. Wraak op een vervelende manier is altijd fout.
Dat lijkt me nu wel zeker...quote:Op donderdag 18 november 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
van Galen staat waarschijnlijk in het rijtje éénmalige internationals.
Zo slecht is ie nou ook weer niet hoor... Zijn trap is echt fantastisch! Mits fit is ie eerste keeper bij ADO´20, hij is nu uitgeschakeld door een onwillige knie. Mark is trouwens geen zaakwaarnemer oid, de man is een goede vriend van Barry.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark verzijlberg??LOL , dat is/was toch die vreeeselijk slechte keeper van Haarlem??? Als hij net zo goed zaken behartigd als keeped heb ik er niet veul vertrouwen is..
Kom op zeg, hij wilde gewoon zijn systeem niet veranderen man.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook briljant gecoached weer va Adriaanse . Normaal wordt van Galen altijd veel eerder gewisseld, mar Adriaanse voelde blijkbaar dat van Galen iets bijzonders ging doen deze wedstrijd en liet hem staan..... en hij was inderdaad beslissend! Hulde voor Barry en zeker ook voor Adriaanse!Dit scheidt de briljante coach van de middelmatige,
Je vergeet de assist op die andere goal nog te vermelden Tongquote:Op zondag 27 februari 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Met weer twee briljante goals vandaag. En weer eens de beste man van het veld.
misSCHien vindt hij jou ook helemaal niet aardigquote:Op maandag 28 februari 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Ik blijf een hekel aan hem houden, is dat erg?
Nou ja... misschien *is* AZ op dit moment wel de echte top? Van Galen lijkt me daar uitstekend op z'n plaats. De man doet dingen die passen bij een genie. En dat veelal op momenten dat het bijzonder goed uitkomt, zoals gisteren tegen Sjachtar. Hij moet gewoon lekker nog een poosje doorgaan bij AZ. Van Gaal, Van Galen... ach, het past wel goed bij elkaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:17 schreef kezmania het volgende:
Als Barry werkelijk op jonge leeftijd serieus had geweest, dan had hij de echte top kunnen halen. De potentie is duidelijk aanwezig.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hopelijk daarna mee naar Duitsland.
Zo af en toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo niet? Hij is geniaal.
is er al een film over Barry v Galenquote:Op maandag 15 augustus 2005 04:21 schreef tommytheman het volgende:
Kan me niet schelen, ik vond het nergens over gaan en gewoon een ongelovelijrke kutfilm om naar te kijken, kom zelf vaak in de USA en mag dat geblaat van die kut-amerikanen zowieso al niet![]()
heb het gemist...maar waarvoor/waarom/waar heb je hem gesproken ?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal er aan denken. Leuk dat je interesse hebt.
Inderdaad. Wat mij betreft mag ie er nog een jaartje bij ons achteraan plakken.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Als het niet oplijn komt te staan, zou ik het ook graag lezen
Barry had al lang bij Feyenoord moeten spelen. Schandalig dat ie door sommige idioten wordt uitgefloten bij ons.
Nee, ik denk niet dat ik het hier post. Gevoelsmatig vind ik dat niet geschikt.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Post je het niet hier Stanley?? Nog 1 van mijn vragen gesteld?
Mijn mailadres is gewoon username@fok.nl he..
2. en 4. hadden we zelf ook. 9. heb ik zo ongeveer letterlijk zoals het hier staat aan hem gesteld. De kermis en de voorbereiding zijn wel ter sprake gekomen, maar meer tijdens het gesprek dan dat ik er expliciet naar vroeg. In ieder geval wel bedankt. Je hebt precies tien vragen meer aangeleverd dan enkele van mijn commissiegenoten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
1. Ken je Bjoro nog?
2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?
3. Kom je nog wel eens op de kermis?
4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?
5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?
6. Mis je Co?
7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?
8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?
9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?
10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
*proest*quote:Op woensdag 7 september 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat vraag 1 en 10 het niet gered hebben, evenals 7 en 6.
zeker leuk !! Bedankt !quote:Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
Bedankt, Stanley! Het is erg leuk geworden!
Check je mail.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mis alleen een foto van BvG in/met z'n nieuwe boxershort !
quote:
Ik had je reactie nog niet gezien. Barry leek het inderdaad naar zijn zin te hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Straks even op het gemakje lezen, hij was binnen zag ik!
En gelezen: leuk stukje, Barry vond het wel gaaf zo te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |