abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 19:16:31 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_23003742
Vandaag is ie immers voor de eerste keer geselecteerd voor de voorselectie van Oranje.

Bijna net zo oud als van Basten zelf, en dus eindelijk erkenning op z'n ouwe dag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23003760
Nou ja, hij kan altijd 60 minuten meedoen. Dan kan de match al beslist zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 19:20:49 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_23003843
Eigenlijk nog terecht ook.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_23003943
Voorselectie zegt niet veel, vraag maar aan Patrick. Maar het zou tijd worden dat de NL'se versie van Bergkamp eindelijk erbij zat. Ook al is het maar voor 2/3 van een wedstrijd. Mathijssen is er trouwens ook bij, verdediger. Als Kromkamp weer erbij gehaald wordt, is AZ met Landzaat hofleverancier met 4 spelers samen met Ajax.
pi_23003983
  maandag 1 november 2004 @ 19:28:36 #6
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23004025
zo wordt het helemaal zo´n kermiselftal !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 1 november 2004 @ 19:31:19 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23004091
Je was me net voor Tong Maar met van Galen in het team heb ik weer vertrouwen in een wereldtitel!!

van Galen is een geweldige voetballer, ongekend voor de Nederlandse velden. Ik ben al sinds dat hij de briljante as vormde met Johan de Kock en Raymond Atteveld onder Huub Stevens grote fan van hem. De enige reden dat hij nooit in naam uit kon groeien naar een Cruyff waren zn soms te ongecontroleerde temperament.

Onder de bezielende leidin van de eveneens briljante Co Adriaanse is van Galen beter dan ooit en heeft nu terecht zn uitverkiezing voor het Nederlands elftal verdiend!! Geweldig nieuws is dit!!

waarom die kotssmilies SCH..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23004184
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom die kotssmilies SCH..
Omdat er geen betere smileys om mijn gevoelens over Van Galen uit te drukken. Gatverdamme, die naam alleen al: Barry
  maandag 1 november 2004 @ 19:38:09 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23004256
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat er geen betere smileys om mijn gevoelens over Van Galen uit te drukken. Gatverdamme, die naam alleen al: Barry
bah wat een flauwe reactie. Kots maar in een ander topic. Ik gun het van Galen van harte , hij is al jarenlang miskend door de behoundende kliekjesboncoaches die we hadden die jarenlang alleen maar spelers uit hetzelfde inteeltclubje selecteerde waardoor andere spelers die wel drie keer zo goed waren geen kans kregen. Als er één speler deze selectie verdient in Nederland is het wel Barry van Galen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23004273
Barry van Galen is natuurlijk wel een beetje het synoniem voor de overschatte AZ-speler, die onder druk van Co Oranje ingepraat wordt. Meer dan een vrij hersenloze technicus met regelmatige kortsluiting is het natuurlijk niet en zijn conditie is die van een rokende bouwvakker die op de kermis vecht met met goud behangen kraamexploitanten, omdat zijn horloge in de grijparm bleef steken en iemand er wat van zei...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 19:48:35 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23004511

Hier van Galen die Sneijder omspeelt als de eerste de beste amateur.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23004516
60 minuten BVG levert meer gebikkel, spektakel en steekpasjes op dan 90 minuten VDV.

BVG is de ideale schaduwspits bij gebrek aan DB. VDV, Persie en Sneijder tippen daar helaas nog lang niet aan. Hoe hij telkens in de kleine ruimte oplossingen vindt en medespelers vrijtikt, dat is nog steeds zeldzaam kwalitatief hoogstaand. Daarbij schuwt ie niet het duel en is ie fysiek enorm sterk. Een dergelijke speler zit niet bij in de selectie, en dus is het terecht dat ie bij hem uitkomt.
pi_23004527
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

bah wat een flauwe reactie. Kots maar in een ander topic. Ik gun het van Galen van harte , hij is al jarenlang miskend door de behoundende kliekjesboncoaches die we hadden die jarenlang alleen maar spelers uit hetzelfde inteeltclubje selecteerde waardoor andere spelers die wel drie keer zo goed waren geen kans kregen. Als er één speler deze selectie verdient in Nederland is het wel Barry van Galen.
Hou toch op man, als er 1 matennaaier is die door zijn medespelers wordt uigekotst, die niks voor zijn club overheeft en die als voetballer en mens een overbodig projectiel is, is het Barry wel. Hij ad gewoon nooit geboren moeten worden.
  maandag 1 november 2004 @ 19:49:28 #14
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23004538
aan de andere kant heeft nederland wel behoefte aan een schoffie met meer technisch en scorend vermogen dan Sneijder en vd Vaart, sterk in de duels en in de lucht ...al is het maar voor een uurtje.
256 goals !
pi_23004583
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch op man, als er 1 matennaaier is die door zijn medespelers wordt uigekotst, die niks voor zijn club overheeft en die als voetballer en mens een overbodig projectiel is, is het Barry wel. Hij ad gewoon nooit geboren moeten worden.
Ik zeg slechts Richard Stricker...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 19:52:58 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_23004619
Leuk die negatievelingen weer eens te voorschijn te zien komen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23004653
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hou maar op, hij heeft zoveel op zijn geweten die eikel. Echt ongelooflijk dat Van Basten dit in zijn golfkoppie haalt. How low can you go.
pi_23004684
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk die negatievelingen weer eens te voorschijn te zien komen.

Ben jij dan positief over hem Tong?
Het spijt me, maar aan sommige personen heb ik zo'n tyfusgloeiende hekel zoals daar zijn Nora Jones, Celine Dion en Barry van Galen
  maandag 1 november 2004 @ 19:56:47 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23004706
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef SCH het volgende:
Ben jij dan positief over hem Tong?
Het spijt me, maar aan sommige personen heb ik zo'n tyfusgloeiende hekel zoals daar zijn Nora Jones, Celine Dion en Barry van Galen
lekker uitgerust in Lissabon
256 goals !
  maandag 1 november 2004 @ 19:57:43 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23004726
Celine Dion oké, die kan niet voetballen.

Maar Berrie is okay Jammer dat Atteveld niet is opgeroepen, lekker potje schoffelen op z'n tijd
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23004768
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:56 schreef Bjoro het volgende:

[..]

lekker uitgerust in Lissabon
Heerlijk, mijn woede is weer helemaal ververst.

Misschien blijf ik wel wat langer, nu Barry geselecteerd is
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 19:59:52 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_23004774
Het is een briljante voetballer. Zo gek als een deur. Maar volgens mij is het gewoon een lieve jongen die met z'n vrouw trouwde omdat z'n schoonmoeder zulke lekkere taartjes bakt.

Meester zet van van Basten, dit geeft iedereen hoop. Zelfs Jan Jongbloed schijnt weer te trainen.

maandag 1 november 2004 @ 20:00:11 #23
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23004785
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Djeez, over oude koeien gesproken zeg..

Bovendien was dat gewoon een ongelukkig duel, had iedereen kunnen overkomen, was van geen enkele opzet sprake. van Galen is daarna overigens ook naar hem toe geweest.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23004793
Tja, op zich heeft Fräser ook ongeveer 5 interlands gespeeld...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23004810
Hij is gescheiden, tong. Sinds zijn scheiding ging ie beter spelen....

En SCH heeft wel gelijk, moet je een TBS'er op voetbalschoenen selecteren? If yes, dan mag je De Graafschap gewoon opstellen. Al Qaeda in zebrashirts.
www.thuisuiteten.nl
pi_23004826
In Andorra schijnen zich plotseling al 6 spelers te hebben afgemeld voor het nationale elftal. Die willen nog wat langer mee.

Sorry Tong, als je Van Galen al een briljante voetballer noemt. Iemand die anderen half dood schopt en kopt omdat hij denkt dat voetbal heel belangrijk is
pi_23004828
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Djeez, over oude koeien gesproken zeg..

Bovendien was dat gewoon een ongelukkig duel, had iedereen kunnen overkomen, was van geen enkele opzet sprake. van Galen is daarna overigens ook naar hem toe geweest.
Nou, daar heb ik toch andere verhalen over gehoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_23004854
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, daar heb ik toch andere verhalen over gehoord.
Anders ik wel.
  maandag 1 november 2004 @ 20:03:23 #29
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23004872
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Hij is gescheiden, tong. Sinds zijn scheiding ging ie beter spelen....
nog beter ??
256 goals !
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:03:39 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_23004879
Jan wouters brak de kaak van Gascoigne en iedereen was er blij mee.

maandag 1 november 2004 @ 20:04:22 #31
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23004907
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerlijk, mijn woede is weer helemaal ververst.

Misschien blijf ik wel wat langer, nu Barry geselecteerd is
Hier trouwens een interessant stukje van je collegajournalist Ronald Jager , die iets meer kijk op voetbal heeft dan jou zo blijkt:
quote:
Barry van Galen verdient een kans in Oranje
Door Ronald Jager (26-9-2004 0:00:00)

Al sinds de dag dat hij debuteerde voor Roda JC, in het seizoen 1993-1994, ben ik een fan van Barry van Galen. Een fantastische techniek, een uitstekende pass en een uitstekende motivatie zijn enkele kenmerken van Van Galen, die tot voor enkele jaren vaak negatief in het nieuws kwam.

Ik heb dat nooit begrepen, want Barry van Galen staat juist voor passie. Hij geeft nooit op en toen Co Adriaanse aan het begin van dit seizoen Van Galen op de bank parkeerde schudde ik mijn hoofd. Ik vond dat onbegrijpelijk, want nog altijd is Van Galen onmisbaar voor AZ. Adriaanse kwam dan ook al redelijk snel op zijn foutieve beslissing terug, maar riep nog wel even dat hij Barry op deze manier had weten te prikkelen. Onzin natuurlijk, maar coaches zijn er nu eenmaal sterk in om verkeerde beslissingen in hun eigen voordeel om te draaien.

Intussen is Van Galen weer de onbetwiste spelmaker van AZ. In Saloniki scoorde hij evenals Denny Landzaat schitterend en ook gisteravond tegen Willem II was hij weer prima op dreef. Van Galen, die als voetballer één maal reserve was bij Oranje, in 1996 tegen Brazilië nog onder Guus Hiddink, had met zijn kwaliteiten natuurlijk minimaal 40 interlands moeten spelen, maar hij heeft zelf het konijntje of haasje, dat iemand na zijn eerste interland krijgt, niet op zijn schoorsteenmantel staan. Voor mij onbegrijpelijk, want Van Galen kan alles.

Ik stoor me er dan ook mateloos aan dat Van Galen zo vaak is beschuldigd van allerlei zaken. Een ongelukkig kopduel tussen hem en Telstar-speler Richard Stricker betekende voor Stricker het einde van zijn loopbaan en hij was zelfs korte tijd in levensgevaar. Begrijp me niet verkeerd, vooral voor Stricker was dit natuurlijk verschrikkelijk, maar het was een fair kopduel en het was nou niet zou dat Van Galen Stricker moedwillig verwondde. Dat is onzin, maar een aantal journalisten gaven Van Galen de Zwarte Piet en haalden er van alles en nog wat bij.

Voor mij is Barry van Galen een uitstekende voetballer, die een fantastisch linkerbeen heeft en ondanks zijn leeftijd eigenlijk nog eens voor Oranje uit zou moeten komen. Ik hoorde gisteravond dat Ronald Koeman zijn aanvoerder Rafael van der Vaart had gewisseld en dat deze snotneus daar boos over was, maar in mijn ogen nam mijn voornaamgenoot een juiste beslissing, want Van der Vaart is al een jaar hopeloos uit vorm.

Van der Vaart is ook een linkspoot die op het middenveld speelt, evenals Barry van Galen. Maar wanneer bondscoach Marco van Basten voor het volgende kwalificatieduel van Oranje alleen naar prestaties gaat kijken, kan het bijna niet anders dat Van der Vaart niet geselecteerd gaat worden en Barry van Galen wel.

Zijn leeftijd is niet interessant, ik kijk louter naar kwaliteit en voetbalprestaties. En zelfs een Ajax-fan als ondergetekende weet heel goed, dat de prestaties die Barry van Galen al tijden levert door Van der Vaart nog niet benaderd worden. Van der Vaart moet eens gaan presteren en niet piepen.

Ik denk dat Ronald Koeman dolgraag Van der Vaart zou inruilen tegen Van Galen. Want welke trainer zou Barry van Galen nu niet graag in zijn elftal hebben?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 1 november 2004 @ 20:05:26 #32
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23004937
ff wat anders ...of hij nou wel spoort of niet....(ik vind het wel leuk voor hem hoor !!)

tis sowieso een domme keuze omdat v Galen heeft aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is, en dus nooit meekan naar het WK !

Kun je beter iemand selekteren die wel mee wil naar Duitsland 2006 !
256 goals !
pi_23004957
Hahahahahahahahaha. Ronald Jager!!!!

Geweldig! Dat is die goser die zo graag bij VI wil werken en overal zielig doet dat Derksen hem geen brief stuurde maar gewoon afwees.
www.thuisuiteten.nl
pi_23004976
Ronald Jager

Heb je niks beters?
  maandag 1 november 2004 @ 20:06:49 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23004980
lies !!!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:07:50 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_23005012
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef popolon het volgende:
lies !!!
Als in leugens ?

maandag 1 november 2004 @ 20:09:05 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23005040
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als in leugens ?

k moet toch eens wat vaker quoten, ben meestal tel laat.
  maandag 1 november 2004 @ 20:10:12 #38
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23005075
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:05 schreef Bjoro het volgende:
ff wat anders ...of hij nou wel spoort of niet....(ik vind het wel leuk voor hem hoor !!)

tis sowieso een domme keuze omdat v Galen heeft aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is, en dus nooit meekan naar het WK !

Kun je beter iemand selekteren die wel mee wil naar Duitsland 2006 !
misschien knoop van Galen er met een Wereldtitel in zicht nog wel een paar jaartjes aan vast. Met van Galen hebben we veel meer kans op een wereldtitel dan zonder, want dergelijk briljante voetballers zijn er verder niet in het nederlands elftal helaas.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23005099
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Geweldig! Dat is die goser die zo graag bij VI wil werken en overal zielig doet dat Derksen hem geen brief stuurde maar gewoon afwees.
Iemand die in zijn stukje over Ronald Koeman schrijft: "mijn voornaamgenoot"
pi_23005121
Het wachten is op de eerste selectie van een speler die in de Eerste Divisie speelt.
Viper 4 life
pi_23005129
Ronald Jager, dat is trouwens wel de allerbelabberdste schrijver die er in Nederland ronddartelt. Elke pennenstreek van hem is een veeg van onvermogen. Op het VI forum is hij een karikatuur van zichzelf, zielig om te zien. En dat gaat BHFH hem hier nog citeren ook.

Maar goed, het is wel Barry-niveau.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 20:11:55 #42
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23005133
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:06 schreef SCH het volgende:
Ronald Jager

Heb je niks beters?
Ik denk dat Ronald Jager een betere CV heeft dan jij:
quote:
Ronald Jager

Ronald Jager
Ronald Jager earned his doctoral degree in philosophy from Harvard University, after which he taught at Yale University. One of his books, The Development of Bertrand Russell's Philosophy was awarded the Mitchette Prize by the American Philosophical Association. He has served as associate director of the National Humanities Institute at Yale and as visiting professor at various universities. He as also been program manager of the State Legislative Leaders Foundation and a humanities consultant to the New Hampshire Legislature.
Now a free lance writer, Dr. Jager's essays have appeared in such places as Harper's, Atlantic, New York Times, New England Review, Natural History, and many others. Two of his recent books are Eighty Acres: Elegy for a Family Farm, a memoir, and Last House on the Road: Excursions Into a Rural Past, an extended meditation on rural New Hampshire. He is currently at work on a book on New Hampshire fanning, and also a book on the history of the double-bitted axe as tool and symbol.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:13:17 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_23005174
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:11 schreef Showtime het volgende:
Het wachten is op de eerste selectie van een speler die in de Eerste Divisie speelt.
Peter Bosz en Jan Peters is dat overkomen zo bijzonder is dat dus niet.

pi_23005202
Op dit moment verdient John van Loenhout het wel.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 20:14:42 #45
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23005214
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Ronald Jager een betere andere CV heeft dan jij:
in het Engels, bedoel je
Gaat toch niet om de CV, gaat er toch om wat hij op papier zet ??

en waar is de CV van SCH te lezen ??
256 goals !
  maandag 1 november 2004 @ 20:15:54 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23005261
Ah, een filosoof die over voetbal filosofeert in columns.
Misschien kunnen Barry en hij samen een debatclubje oprichten met Co als gespreksleider?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23005271
Mijn achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachter neef
Neuj
pi_23005284
Co: "Van Galen heeft dit aan mij te danken. Als ie slecht speelt, is het echter een fout van Van Basten om hem op te roepen."
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 1 november 2004 @ 20:18:09 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_23005328
Oh nu gaan we Co ook even belachelijk maken terwijl ie Barry international maakt waar andere coaches faalden.

maandag 1 november 2004 @ 20:18:56 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23005353
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Co: "Van Galen heeft dit aan mij te danken. Als ie slecht speelt, is het echter een fout van Van Basten om hem op te roepen."
v Galen:"Ik heb dit aan v Basten te danken. En als ik slecht speel is dat de schuld van Adriaanse."
256 goals !
pi_23005365
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Oh nu gaan we Co ook even belachelijk maken terwijl ie Barry international maakt waar andere coaches faalden.

Onder Huub zat ie al in de voorselectie.
www.thuisuiteten.nl
pi_23005382
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:16 schreef HenkieSpankie het volgende:
Mijn achterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachterachter neef
Logisch, met zo'n username.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 20:39:50 #53
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23006019
als nederland wint door de winnende van Barry.....juicht MM echt wel hoor jongens
256 goals !
pi_23006094
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Logisch, met zo'n username.
Leg mij die logica eens uit dan
Neuj
  maandag 1 november 2004 @ 20:53:56 #55
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23006437
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:01 schreef SCH het volgende:

Sorry Tong, als je Van Galen al een briljante voetballer noemt. Iemand die anderen half dood schopt en kopt omdat hij denkt dat voetbal heel belangrijk is
Wat 'n onzin. De botsing met Stricker was 'n ongeluk. Alsof hij elke wedstrijd doorschoppen uitdeelt. Hoe verzin je het!

Een briljante voetballer, geweldige techniek, goed inzicht en maakt fantastische doelpunten.
pi_23006672
Het moet niet veel gekker worden, die man kan niet eens een hele wedstrijd spelen
...drop it like it's hot...
  maandag 1 november 2004 @ 23:07:14 #57
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23010907
Het klopt trouwens niet helemaal Tong, Barry is al een keer eerder opgeroepen voor het Nederlands Elftal, een jaar of 8 geleden als ik het goed heb (dacht dat ie bij Roda speelde) maar toen moest ie geblesseerd afhaken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 1 november 2004 @ 23:07:39 #58
11923 I.R.Baboon
pi_23010919
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:01 schreef Nyluzzz het volgende:
Het moet niet veel gekker worden, die man kan niet eens een hele wedstrijd spelen
Ach, Marc Overmars ook niet.
  maandag 1 november 2004 @ 23:10:47 #59
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_23010999
V. Galen is een tijdje een aanfluiting geweest, een lange tijd zelfs.
Maar degene die hem nu overgewaardeerd noemt, is gewoon niet goed snik.
die vent is in staat om van de middelijn een bal precies op je voet te leggen, zodat je er alleen vanuit de lucht tegenaan hoeft te lopen. hopelijk schiet hij zelf ook nog wat uit de 2e lijn.
dit is gewoon IDEAAL. V. Nistelrooy, Kluivert, Makaay.
Dat zijn spelers die van galen begrijpen
onze eigen AZ spitsen zijn gewoon niet goed genoeg voor Barry.
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
  maandag 1 november 2004 @ 23:13:14 #60
73895 RjD2
pi_23011076
niemand die van galen aggresieft noemt overdrijft trouwens
het is nieteens 3 seizoenen geleden dat van galen achter iemand aanrende vanaf de middelijn om daarna em zo hard onderuit te halen dat je die speler door heel alkmaar hoorde schreeuwen

heeeel spijtig, maar gelukkig voor AZ
anders had ie al lang bij een topclub in het buitenland gezeten.
nu is trouwens bij AZ dat ook over hoor, die man heeft vorig jaar bijna geen gele kaarten gehaald en dit jaar kun je makkelijk stelen dat die spleetoog Song agressiever is dan van galen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 00:16:16 #61
11923 I.R.Baboon
pi_23012722
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het klopt trouwens niet helemaal Tong, Barry is al een keer eerder opgeroepen voor het Nederlands Elftal, een jaar of 8 geleden als ik het goed heb (dacht dat ie bij Roda speelde) maar toen moest ie geblesseerd afhaken.
Ah, gevonden, zat aardig in de buurt.
quote:
August 30, 1996

SECTION: Sport; Pg. 11

LENGTH: 188 words

HEADLINE: Barry van Galen opgeroepen voor Nederlands elftal

BODY:
NOORDWIJK, 30 AUG. Bondscoach Guus Hiddink heeft vanmorgen Barry van Galen (26) opgeroepen voor het Nederlandse elftal. De linkermiddenvelder van NAC is de zeventiende speler in de nationale selectie die de afgelopen dagen was uitgedund door afzeggingen van Richard Witschge, Philip Cocu, John Veldman en Aron Winter.

Allen zijn geblesseerd. Nederland speelt morgen in de Amsterdam Arena een vriendschappelijke interland tegen Brazilie.

Woensdagavond riep Hiddink al Vitesse-verdediger Ferdi Vierklau op als vervanger van Veldman, gisteren volgde Feyenoord-middenvelder Giovanni van Bronckhorst als plaatsvervanger van Cocu. Van Galen, die nooit eerder uitkwam voor Oranje, neemt de plaats in van Witschge. Hiddink voegt geen achttiende speler toe aan de selectie. Volgens de nieuwe richtlijnen van de wereldvoetbalbond mogen tegenwoordig zeven in plaats van vijf spelers plaatsnemen op de reservebank. Hiddink wees vanochtend Frank de Boer aan als de nieuwe aanvoerder van Oranje. De verdediger van Ajax is de opvolger van clubgenoot Danny Blind, die afgelopen weekeinde bedankte voor het Nederlands elftal.
pi_23013496
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:25 schreef Haspel33 het volgende:
... Maar het zou tijd worden dat de NL'se versie van Bergkamp eindelijk erbij zat. ...
  dinsdag 2 november 2004 @ 08:43:22 #63
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23015474
Mooi jah gun het die jonge wel maar ik ben misschien bang dat hij toch wel weer gaat afvallen als het puntje bij het paaltje komt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:12:36 #64
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23015815
dit staat op vi.nl
quote:
Barry van Galen is al 34 jaar en speelt zelden nog een volledige wedstrijd. De linkspoot is echter iedere wedstrijd bepalend en liet afgelopen zondag wederom zien in uitstekende vorm te verkeren.
256 goals !
pi_23015893
"Alice in wonderland" en dat op 34 jarige leeftijd.
Viper 4 life
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:23:51 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23015959
van Galen, prachtspeler.

Zat vroeger altijd op vak R in de Kuip. Jammer dat het meerendeel van het schapenvolk dat niet weet en spreekkoren aanheft.
A.M.A.B
pi_23016216
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 09:23 schreef Cart_man het volgende:
van Galen, prachtspeler.

Zat vroeger altijd op vak R in de Kuip. Jammer dat het meerendeel van het schapenvolk dat niet weet en spreekkoren aanheft.
Inderdaad erg triest, maar ja wat wil je met al die stakkers die er tegenwoordig op het uitvak zitten. Had 'hem graag in de selectie van Feyenoord gehad.
pi_23016286
Het is een goede voetballer, maar ook een gigantische matennaaier. Beide kenmerken zijn nodig om in Oranje te spelen, dus mijn zegen heeft hij
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:38:56 #69
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23017664
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ah, gevonden, zat aardig in de buurt.
[..]
Nostalgie Danny Blind
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23027560
In ieder geval een dankbaar onderwerp voor een column!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 november 2004 @ 18:56:50 #71
497 Maja
Ja denk!?!
pi_23029528
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval een dankbaar onderwerp voor een column!
Zeker interessant, maar volgens mij is er al genoeg over hem gezegd in de diverse media.
pi_23030218
Misschien verandert het onderwerp nog naar de schoffies van Vitesse, Nicky en Theo. Morgen ga ik schrijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_23030640
Lijkt me een leuk onderwerp methodmich.
Viper 4 life
  dinsdag 2 november 2004 @ 22:07:17 #74
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23034576
van Galen brengt in 60 minuten meer dan Seedorf in zn hele carriere.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 november 2004 @ 22:53:48 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_23035998
Ja van Galen heeft al 3-EC's gewonnen bij 3 verschillende clubs.

pi_23036077
Inderdaad...
Klik dan als je durft
  woensdag 3 november 2004 @ 09:23:35 #77
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23043757
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ja van Galen heeft al 3-EC's gewonnen bij 3 verschillende clubs.

als Barry niet tot zijn 20e bij DSC'74 had gebeleven en niet op zijn 15e de kroeg had ontdekt.....

maar net als Seedorf op zijn 10e (ofzo) naar Ajax had gekunt............
256 goals !
pi_23043817
Bij Roda had hij zn topjaren
Cuore Sportivo
pi_23052437
Toch geen column over die lamstraal. Hij is het niet waard. En terroristen en TBS'ers liggen momenteel niet goed.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 november 2004 @ 22:59:36 #80
11923 I.R.Baboon
pi_23318354
Hij mag alsnog mee. .
  zondag 14 november 2004 @ 23:01:56 #81
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23318399
Barry is erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

een goede opmerking dat Mühren ook niet meer de jongste was toen hij europees kampioen werd. Met van Galen worden we wereldkampioen!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23318474
Barry, hoe ouder, hoe beter. .
Hoi.
  zondag 14 november 2004 @ 23:18:28 #83
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23318837
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 zondag 14 november 2004 @ 23:19:37 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_23318874
Held.

zondag 14 november 2004 @ 23:22:54 #85
15600 BB-King
Long live the King!
pi_23318961
Met Van Galen worden we wereldkampioen... hiep hiep hoezee!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 14 november 2004 @ 23:28:43 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23319108
Mooi voor die jonge zo mij benieuwen of die speelt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23319154
------------- --------
---------------- -------- ----------- -------- -----------
---------------- -------- --------
------------ ----------- --------
------------ ----------- -------- ----------- ry
Hoi.
pi_23320574
Ik hoop dat van Galen zich laat gelden tijdens de wedstrijd, dus v nistelrooij een paar keer vrij voor de keeper zet en er zelf ook een scoort dan wil ik methodmich en sch nog een keer horen. Ik hoop dat ze dan zeggen okeeee v galen was van waarde voor oranje, ze hoeven geen Fan van Barry te worden maar oude koeien als het incident rond stricker uit de sloot halen vind ik wel errug zielig. Als je niet posotief kan zijn over barry van galen klik dit topic dan ook niet aan!!!!
pi_23320595
Wel leuk voor hem hoor dattie weer met de grote jongens mee mag doen. Hoe oud is Barry eigenlijk? Werd dat eigenlijk wat met die wedstrijd die hij in 96 speelde voor Hiddinks Oranje?
Paan!
  maandag 15 november 2004 @ 00:53:16 #90
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23320639
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
1) Hoe oud is Barry eigenlijk?
2) Werd dat eigenlijk wat met die wedstrijd die hij in 96 speelde voor Hiddinks Oranje?
1) 34 jaar
2) zat op de bank, mocht warm lopen maar niet invallen
256 goals !
  maandag 15 november 2004 @ 00:57:35 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23320695
Ik gun het hem wel. Hij heeft wel wat laten zien afgelopen weken. Vraag me af of hij speelt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23320744
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:53 schreef Bjoro het volgende:

[..]

1) 34 jaar
2) zat op de bank, mocht warm lopen maar niet invallen
Dank!
Paan!
pi_23325751
Leuk voor Barry's ego, maar we hebben er natuurlijk geen bal aan
Laat Van Basten jonge spelers selecteren om te kijken of ze het niveau aankunnen i.p.v. het ego te strelen van ouwe knollen die goed spelen in de Nederlandse competitie (wow )...

Maar goed....hup Barry!
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_23326163
Barry verdiend wel 1 interland achter z'n naam. Daarna en Robin van Persie selecteren.
That's all folks!
  maandag 15 november 2004 @ 12:44:14 #95
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23326386
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:09 schreef Moody het volgende:
Leuk voor Barry's ego, maar we hebben er natuurlijk geen bal aan
Laat Van Basten jonge spelers selecteren om te kijken of ze het niveau aankunnen i.p.v. het ego te strelen van ouwe knollen die goed spelen in de Nederlandse competitie (wow )...

Maar goed....hup Barry!
Alsof we nog niet genoeg jonge spelers hebben. Ervaring is ook een onderdeel van een winnend team

maar inderdaad... Hup Barry!
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23332226
quote:
Op maandag 15 november 2004 00:48 schreef paulus1973 het volgende:
Ik hoop dat van Galen zich laat gelden tijdens de wedstrijd, dus v nistelrooij een paar keer vrij voor de keeper zet en er zelf ook een scoort dan wil ik methodmich en sch nog een keer horen. Ik hoop dat ze dan zeggen okeeee v galen was van waarde voor oranje, ze hoeven geen Fan van Barry te worden maar oude koeien als het incident rond stricker uit de sloot halen vind ik wel errug zielig. Als je niet posotief kan zijn over barry van galen klik dit topic dan ook niet aan!!!!
Het is toch niet belangrijk of hij van waarde is? Die kerel is een terrorist op voetbalschoenen! Mohammed B was wellicht ook van waarde voor dat buurtkrantje waar ie voor schreef, kom op zeg...
www.thuisuiteten.nl
pi_23374250
quote:
Barry van Galen klaar voor de recordboeken

17/11/2004 12:04

Mocht Barry van Galen woensdagavond in actie komen voor het Nederlands elftal (tegen Andorra), dan kan zijn naam direct de recordboeken in. De Haarlemmer is dan namelijk de oudste debutant in de geschiedenis van Oranje. Maar hij is nog lang niet de oudste speler.
Van Galen is van 4 april 1970, oftewel 34 jaar, zeven maanden en dertien dagen oud. Daarmee is hij ruim anderhalf jaar ouder dan Ben Hoogstede, de huidige recordhouder. Deze geboren Limburger debuteerde in 1921 als 33-jarige middenvelder tijdens de thuiswedstrijd tegen Zwitserland. In diezelfde wedstrijd debuteerden nog zes andere spelers.

Oudste debutanten Nederlands elftal

geboorte debuut totaal
Ben Hoogstede (NAC) 33 16-03-1888 26-03-'21 Ned-Zwi 2-0 4 (0)
Kees van Kooten (Go Ahead) 32 20-08-1948 29-04-'81 Cyp-Ned 0-1 9 (4)
Jan Jole (Willem II) 32 21-12-1890 29-04-'23 Ned-Bel 1-1 2 (0)
Jan Schindeler (Blauw-Wit) 32 18-12-1892 19-04-'25 Zwi-Ned 4-1 1 (0)
Eb van der Kluft (Blauw-Wit) 32 23-05-1889 12-06-'21 Den-Ned 1-1 4 (0)
Bram Wiertz (DWS) 31 21-11-1919 27-10-'51 Ned-Fin 4-4 8 (0)
Wim Landman (Sparta) 31 13-04-1921 15-11-'52 Eng-Ned 2-2 7 (0)
Marc van Hintum (Vitesse) 31 22-06-1967 18-11-'98 Dui-Ned 1-1 8 (0)
Piet van der Sluijs (BVV) 31 17-09-1918 11-12-'49 Ned-Den 0-1 3 (0)
Wim Roetert (Go Ahead) 31 23-01-1892 02-04-'23 Ned-Fra 8-1 1 (2)

Met zijn 34 jaar komt Van Galen nog lang niet in aanmerking voor de titel van oudste Oranje-international. Die eer komt Abe Lenstra toe, die als 38-jarige afscheid nam tijdens Nederland-België in 1959. Opvallend is dat in de toptien van oudste internationals liefst vijf keepers staan genoteerd.

Oudste spelers Nederlands elftal

geboorte afscheid totaal
Abe Lenstra (SC Enschede) 38 27-11-'20 19-04-'59 Ned-Bel 2-2 47 (33)
Frans de Munck (DOS) 37 20-08-'22 24-04-'60 Bel-Ned 2-1 31 (0)
Faas Wilkes (Fortuna'54) 37 13-10-'23 14-05-'61 DDR-Ned 1-1 38 (35)
Jan Jongbloed (Roda JC) 37 25-11-'40 25-06-'78 Arg-Ned 3-1 24 (0)
Pim Doesburg (PSV) 37 28-10-'43 22-02-'81 Ned-Cyp 3-0 8 (0)
Piet Schrijvers (PEC Zwolle) 37 15-12-'44 14-03-'84 Ned-Den 6-0 46 (0)
Arnold Mühren (Ajax) 37 02-06-'51 25-06-'88 Ned-Sov 2-0 23 (3)
Mick Clavan (Holland Sport) 35 11-03-'29 26-01-'65 Isr-Ned 0-1 27 (7)
Hans vBreukelen (PSV) 35 04-10-'56 22-06-'92 Ned-Den 2-2 73 (0)
Wim vHanegem FC Utrecht) 35 20-02-'44 26-09-'79 Ned-Bel 1-0 52 (6)
Leuke cijfertjes van VI.nl Eindelijk wordt Ben Hoogstede een keer van de eerste plaats gestoten. Na 83 jaar.
...drop it like it's hot...
  Trouwste user 2022 woensdag 17 november 2004 @ 12:27:46 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_23374539
Jammer dat Davids van zijn blessure is hersteld.

pi_23375016
Ik denk dat Marco het hem wel gund... is maar tegen Andorra dus hij zal hem wel +- 15 min geven. In die 15 min geeft Barry 6 assist die er alle 6 ingaan !
pi_23375047
Goede speler, vreselijke vent
pi_23384903
Hij staat in de basis.

Go Barry.
pi_23384917
In de basis dus.
That's all folks!
pi_23384952
Nou, da's lekker dan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 november 2004 @ 19:49:19 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23384972
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Nou, da's lekker dan.
Inderdaad.
  woensdag 17 november 2004 @ 19:58:18 #105
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23385245
het is zeker niet op de publieke zenders.. weer op die kutcommercielen die ik hier niet kan ontvangen..

Maar Barry!! in de basis!!!!!!!!!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 woensdag 17 november 2004 @ 19:58:48 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_23385259

pi_23385278
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is zeker niet op de publieke zenders.. weer op die kutcommercielen die ik hier niet kan ontvangen..

Maar Barry!! in de basis!!!!!!!!!!!
Op www.oranje.nl is het ook live te volgen.
Klik dan als je durft
  woensdag 17 november 2004 @ 20:05:15 #108
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23385438
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Op www.oranje.nl is het ook live te volgen.
he tnx , het werkt! Maar schakelt ie niet af als blijkt dat ik geen kpn, of planet verbinding heb?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23385514
Barry van Galen is zonder twijfel de grappigste international sinds Dries Boussatta. Hoewel, Marco heeft al meer pogingen gedaan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 november 2004 @ 20:15:29 #110
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23385683
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Barry van Galen is zonder twijfel de grappigste international sinds Dries Boussatta. Hoewel, Marco heeft al meer pogingen gedaan.
je kan idd wel lachen hoor, met Barry
maar vlak vd Sar ook niet uit op dit gebied !
256 goals !
pi_23385741
Barry lijkt mij zo iemand van de scheten in je schoen en pissen over je badslippers...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 17 november 2004 @ 20:20:34 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_23385814
Nee juist niet Barry maakte nooit dit soort grapjes. En niemand durfde het bij hem te doen. Want wist ie wie het was die kreeg nooit meer een bal van deze geniale spelverdeler.

woensdag 17 november 2004 @ 20:31:21 #113
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23386087
het is een goede opstelling vind ik!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 17 november 2004 @ 20:34:43 #114
11923 I.R.Baboon
pi_23386173
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
En Jeffrey Talan dan?
  woensdag 17 november 2004 @ 20:35:56 #115
11923 I.R.Baboon
pi_23386208
Wel een mooie naam voor Vergeten internationals.

Alleen jammer dat dat topic nog in EK staat.
  woensdag 17 november 2004 @ 20:50:51 #116
73895 RjD2
pi_23386628
ik zit dan toevallig wèl in het AZ stadion en kan dan wel oordelen,wat sommigen hier niet kunnen.
Het hele stadion is in rep en roer als zijn ballen weer eens precies aankomen op iemands voet of als ie iemand op een bijna vrije helft zet.
nou is ie natuurlijk niet in gespeeld op dit team dus ik ben benieuwd, dit maaktt me nog niet echt onder de indruk,,
jammer

maar t kan nog komen:)
  woensdag 17 november 2004 @ 20:54:36 #117
73895 RjD2
pi_23386741
hij staat ook wel erg naar voren, maar dat zal wel in het spel liggen..
  woensdag 17 november 2004 @ 21:00:12 #118
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23386904
van Galen is veel te weinig aan de bal.. Bij AZ is hij een soort Hagi, die alle ballen opeist dan dan op de voet van de spelers legt die hij kiest... Bij AZ worden ook standaard alle ballen bij van Galen ingeleverd, de Nederlands elftal spelers hebben die discipline nog niet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23387115
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
van Galen is veel te weinig aan de bal.. Bij AZ is hij een soort Hagi, die alle ballen opeist dan dan op de voet van de spelers legt die hij kiest... Bij AZ worden ook standaard alle ballen bij van Galen ingeleverd, de Nederlands elftal spelers hebben die discipline nog niet.
Of de spelers die er ook rondlopen zijn misschien ietsjes beter?
  woensdag 17 november 2004 @ 21:08:05 #120
73895 RjD2
pi_23387157
zeker nie beter..zijn paasjes zetten gewoon elke spits vrij, vooral tegen andorra
misschien dat portugal hiertegen kan, maar hij is echt niet voor niks geselecteerd..
als ie 5 jaar jonger was speelde ie nu in een hele erge topclub..
  woensdag 17 november 2004 @ 21:10:15 #121
73895 RjD2
pi_23387213
maar bloodhound? hoe weet je dat ?
heb je ook een seizoenkaart...? waar?
  woensdag 17 november 2004 @ 21:16:01 #122
73895 RjD2
pi_23387373
tempo maken van galen, misschien gaat ie nu eens wat opeisen, al is barry niet zon prater
  woensdag 17 november 2004 @ 21:56:55 #123
73895 RjD2
pi_23388442
van galen eruit..
  woensdag 17 november 2004 @ 22:00:29 #124
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23388539
Ach, het was niet de wedstrijd voor van Galen. Als men wil dat hij ook in het Nederlands Elftal zulke passjes maakt, zul je toch echt tegen een tegenstander moeten spelen die achterin iets meer ruimte laat.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 17 november 2004 @ 22:06:31 #125
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23388699
Nee, van gaalde deelde mee in de maleise helaas. Hij stond ook niet op de jiste plek, terwijl hij op papier wel op de juiste plek stond.. verder kreeg hij veel te weinig ballen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 17 november 2004 @ 22:56:16 #126
108514 MM-Murdoch
Mad man Murdoch
pi_23390201
Mag die vent totaal niet, sinds die naar NAC kwam om zn zakken te vullen, wil niet ontkennen dat hij goed kan voetballen maar mijn favoriet zal hij nooit worden.
pi_23405164
Nou, duidelijk genoeg. Niet meer doen, wat mij betreft. Oranje is geen speeltuin of bejaardensoos...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 november 2004 @ 17:06:10 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 18 november 2004 @ 17:18:50 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23405545
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, duidelijk genoeg. Niet meer doen, wat mij betreft. Oranje is geen speeltuin of bejaardensoos...
Dan moet Marco die kleine kinderen (lees= Heitinga, vd Vaart en Schneijder) ook eens thuislaten.
A.M.A.B
pi_23406221
Sneijder maakt tenminste nog goals in Oranje, Barry heeft geen fatsoenlijke bal geraakt...
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 november 2004 @ 19:01:47 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23407503
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Barry heeft geen fatsoenlijke bal geraakt...
Sar ook niet
pi_23407533
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Sar ook niet
Daar heb je gelijk in. Ook maar afvoeren.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 november 2004 @ 19:05:34 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23407556
Dat bedoel ik.

Babos in oranje.
pi_23408034
Mooie ervaring voor hem. Jammer dat z'n enige echte interlandshirt wit van kleur is.

Volgende keer liever Martijn Reuser, of John de Jong.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23408193
Of Kurt Elshot, eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_23408310
Wat is jouw alternatief dan voor achter de spits?
pi_23408382
Ik zou 4-4-2 spelen met Oranje, dus helemaal niet per sé iemand achter de spits zetten. En al helemaal geen Van Galen of John de Jong of wat dan ook. Als je al een "10" wilt, komen wat mij betreft alleen Van der Vaart, Sneijder en op termijn Van Persie echt in aanmerking.
www.thuisuiteten.nl
pi_23408534
Van Persie wordt niet geselecteerd (door eigen toedoen waarschijnlijk) en Sneijder is imo beter met veel spelers voor zich.

Verder vind ik het selectiebeleid van Marco uitstekend en in dat perspectief komt Reuser in aanmerking. Boudewijn Zenden trouwens ook, die scoort de ene na de andere als aanvallende middenvelder.
pi_23408566
Die kan prima op links opereren in een 4-4-2 ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_23408743
4-4-2, nee dank je.
pi_23408790
Wat is daar mis mee dan? Beter dan 4-3-3 met Castelen, Van den Bergh en Kuijt als opties voor de vleugels.
www.thuisuiteten.nl
pi_23409029
Kuijt vind ik een prima optie voor rechts, Robben natuurlijk op links en evt Van Persie, Yildirim (wishful thinking) en De Ridder.

4-4-2 heeft afgedaan bij het NL elftal, vooral door toedoen van Advocaat. Ik geef toe, we hebben er ook wedstrijden mee gewonnen en met de goede bezetting kun je een prima elftal opstellen, maar de nieuwe weg is ingezet met 4-3-3. Een symbolische breuk met het anti-voetbaltijdperk van Advocaat.
Nederland moet het sowieso hebben van aanvallend voetbal.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:15:11 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23409313
Dat Cruyffiaanse gezeik dus, bah.
A.M.A.B
pi_23409402
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:15 schreef Cart_man het volgende:
Dat Cruyffiaanse gezeik dus, bah.
Wat boeit jou het Nederlands elftal eigenlijk?
Klik dan als je durft
  donderdag 18 november 2004 @ 20:18:59 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23409407
Zullen we het hier weer hebben over Barry van Galen en de mogelijke opstellingen van oranje in andere topics bespreken verder?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 18 november 2004 @ 21:52:46 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_23411763
van Galen staat waarschijnlijk in het rijtje éénmalige internationals.

pi_23412016
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:18 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat boeit jou het Nederlands elftal eigenlijk?
Ken hem niet, maar aan veel van zijn posts te lezen intresseert ie zich alleen voor geweld en de sfeer in de Kuip.
  vrijdag 19 november 2004 @ 08:40:26 #148
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23418885
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:01 schreef jerryx het volgende:

[..]

Ken hem niet, maar aan veel van zijn posts te lezen intresseert ie zich alleen voor geweld en de sfeer in de Kuip.
Loek, hoe is die malloot.
A.M.A.B
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:09:18 #149
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23457891
en weer een goal !!!!
256 goals !
  donderdag 25 november 2004 @ 17:46:07 #150
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23570403
en weer één!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 donderdag 25 november 2004 @ 19:34:13 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_23572719
De belangrijke eerste treffer van Barry.

Trouwste user 2022 woensdag 26 januari 2005 @ 21:16:37 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_24767035
Goed zo Barry, zo snoer je je criticasters de mond

pi_24767209
Barry
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:26:53 #154
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24767331
* Stpan mompelt iets over oude vossen, haren en streken.
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:41:18 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24767672
whehe, 't lukt even niet meer

dan wapperen we maar weer even met de handjes
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:28:25 #156
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24770033
Prachtvent.
A.M.A.B
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:37:07 #158
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24770196
Dit hoort erbij. Een oermens. Mooi.
  donderdag 27 januari 2005 @ 01:07:49 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24771608
Ook goed dat Marco van B. & Stanley M. op de tribune zaten.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24771682
Ja, kan die idioot van een Van Galen meteen buiten de selectie worden gelaten als het er echt om gaat. Een beetje een irritante tegenspeler heeft hem binnen 30 minuten een rode kaart aangesmeerd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24775839
Wel stoere actie
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:06:44 #162
73305 Stpan
pi_24776389
Wat is er nou precies mooi aan dat een speler:
1. iemand voor z'n muil slaat
2. daarmee zijn ploeg de korste weg naar Europa door de neus boort.
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:21:03 #163
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24782195
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24782441
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:06 schreef Stpan het volgende:
Wat is er nou precies mooi aan dat een speler:
1. iemand voor z'n muil slaat
2. daarmee zijn ploeg de korste weg naar Europa door de neus boort.
1 dat is stoer
2 europees voetbal halen ze toch al.
pi_24782470
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
Er zat een sneeuwvlok op de neus van östlund en van Galen wou die er even afvegen?
pi_24783090
Heerlijk, de terrorist op noppen sloeg weer toe.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:20:25 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24783150
Vier wedstrijden & een sanctie van de club.

Zien we je iig niet bij az-Roda.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_24783288
Strafrechtelijk vervolgen die kalende man. Zou een supporter hetzelfde flikken heeft hij een sv voor het leven. Zero tolerance beleid.
pi_24783477
quote:
Zijn jou ogen dicht geslagen?

Ostlund zijn shirt zat onder het bloed, hij gaf na de wedstrijd een interview met een dikke lip, en hij vertelde dat er een tand los zit.

Ik vind 4 wedstrijden nog weinig, hij heeft toch een behoorlijk verleden van rode kaarten.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:17:10 #170
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24784153
Blijft toch een prachtvent.
A.M.A.B
pi_24784421
Zeker eentje die ik erg graag bij Feyenoord zou zien spelen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:35:43 #172
73305 Stpan
pi_24784569
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

1 dat is stoer
Soms heb ik echt het gevoel dat ik beter in een monnikenhuis pas ofzo.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:45:12 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24784794
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Stpan het volgende:

[..]

Nee hoor, ligt niet aan jou. Ligt aan een ezel die het hele spel niet snapt.
Planning:
-
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:45:51 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24784812
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Luni het volgende:
Zeker eentje die ik erg graag bij Feyenoord zou zien spelen.
Met zulke fratsen helpt ie geen enkel team, Barry moet gewoon voetballen want dat kan ie.

Niet lopen wapperen met z'n handen, da's je team benadelen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:49:02 #175
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24786159
quote:
Typisch BHFH
Feyenoord!!! * Barça
pi_24787661
straf: 4 wedstrijden en TBS.
pi_24793314
4 wedstrijden

Kan iemand mij uitleggen waarom v Galen er 4 krijgt en Mols 5 ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24793381
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
4 wedstrijden

Kan iemand mij uitleggen waarom v Galen er 4 krijgt en Mols 5 ?
Mols is van Utrecht
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:17:25 #179
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24793577
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Stpan het volgende:
Wat heeft Vitesse er nou weer mee te maken
256 goals !
pi_24793645
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Mols is van Utrecht
Grappig

Maar zeg nou zelf SCH, van Galen heeft een verleden qua kaarten waar je U tegen zegt, hij slaat net als Mols (die totaal geen kaarten-verleden heeft) iemand op zijn smoel, maar krijgt minder wedstrijden schorsing....

Klasse-justitie van de KNVB....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_24793688
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Grappig
Ja he
quote:
Maar zeg nou zelf SCH, van Galen heeft een verleden qua kaarten waar je U tegen zegt, hij slaat net als Mols (die totaal geen kaarten-verleden heeft) iemand op zijn smoel, maar krijgt minder wedstrijden schorsing....

Die laatste woorden moet je niet zo snel gebruiken maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat het verleden niet meespeelt bij de schorsingen maar dat zou zeker wel mogen wat mij betreft. Voor de rest zou ik de overtredingen naast elkaar moeten zien. De ene klap is niet altijd de andere natuurlijk.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:28:04 #182
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_24793782
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef SCH het volgende:
Die laatste woorden moet je niet zo snel gebruiken maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat het verleden niet meespeelt bij de schorsingen maar dat zou zeker wel mogen wat mij betreft. Voor de rest zou ik de overtredingen naast elkaar moeten zien. De ene klap is niet altijd de andere natuurlijk.
Die van v Galen was tegen Feyenoord, die van Mols niet....dus die van v Galen is minder erg !
256 goals !
pi_24794402
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Grappig

Mols kreeg geen rood. Je zou dus kunnen zeggen dat hij de wedstrijd onterecht kon uitspelen en daarom een extra wedstrijd aan de kant verdient.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:08:53 #184
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24794510
Van Galen was een duw-achtige klap. Mols had ernstig letsel kunnen veroorzaken met zijn klap.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:36:48 #185
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24795055
Van Galen gaf gewoon een rechtse. Zeker geen duw.
A.M.A.B
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:17:28 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24795878
Je zag Barry rustig wachten tot die houthakker ook weer op de grond stond. Die houthakker komt op zijn poten neer Barry klapt 'm op zijn kop en wilt weglopen...
Planning:
-
pi_24796444
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nee hoor, ligt niet aan jou. Ligt aan een ezel die het hele spel niet snapt.
Soms moet je er tegen aan gaan met een elleboog of met een klap.
Voetbal moet hard zijn.
pi_24796488
Wat is dat voor een domme opmerking?
That's all folks!
pi_24796548
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat voor een domme opmerking?
Ik zeg dat voetbal soms hard moet zijn.
pi_24796587
Dat is wat anders dan dat voetbal hard moet zijn. Af en toe erin kleunen is niet erg. Maar bewuste elleboogstoten en dergelijke gaat te ver.
That's all folks!
pi_24796639
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wat anders dan dat voetbal hard moet zijn. Af en toe erinkleunen is niet erg. Maar bewuste elleboogstoten en dergelijke gaat te ver.
Er lopen wel eens irritante voetballertjes rond die een elleboog verdienen.
Hetgeen wat ik pas smerig vind is een doodschop.
pi_24797001
Die vind ik even smerig, je kent het verhaal van RIchard Stricker vast ook nog wel. (toen was Barry toevallig ook de dader)
That's all folks!
pi_24797142
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vind ik even smerig, je kent het verhaal van RIchard Stricker vast ook nog wel. (toen was Barry toevallig ook de dader)
Dat verhaal ken ik niet.

Ik heb het dan wel over mensen die het verdienen !
En dan noem ik als voorbeeld meneer van Galen.
pi_24797697
Stricker kwam 'ongelukkig' in botsing met Van Galen en brak hierbij zijn schedel. Het had niet veel gescheeld of hij had het niet overleefd. Misschien is dit niet het juiste voorbeeld, maar het geeft wel aan hoe gevaarlijk het is om om je heen te meppen. Het 'mensen die het verdienen' verhaal kan ik niet inkomen. Wraak op een vervelende manier is altijd fout.
That's all folks!
pi_24797850
quote:
Voortaan niet meer rukken tijdens wedstrijden, zie je alles opeens veel duidelijker
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24800013
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Stricker kwam 'ongelukkig' in botsing met Van Galen en brak hierbij zijn schedel. Het had niet veel gescheeld of hij had het niet overleefd. Misschien is dit niet het juiste voorbeeld, maar het geeft wel aan hoe gevaarlijk het is om om je heen te meppen. Het 'mensen die het verdienen' verhaal kan ik niet inkomen. Wraak op een vervelende manier is altijd fout.
Nu ik dit verhaal lees moet ik je wel gelijk geven.
pi_24800112
Dat stond al in het begin van het topic. Barry de terrorist op noppen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24805976
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
van Galen staat waarschijnlijk in het rijtje éénmalige internationals.

Dat lijkt me nu wel zeker...

Mark Verzijlberg had Barry gebeld of ie zin had donderdagavond ff een biertje te komen drinken in Aalsmeer, waar we (nou ja, de selectie dan, ik zat Ajax-Heerenveen te kijken) gingen voetvolleyen. Het leek Barry geen goed idee, hij bleef thuis. Barry van Galen die thuis blijft! Het moet toch niet gekker worden.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:31:56 #199
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24806002
Mark verzijlberg?? LOL , dat is/was toch die vreeeselijk slechte keeper van Haarlem??? Als hij net zo goed zaken behartigd als keeped heb ik er niet veul vertrouwen is..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24806202
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark verzijlberg?? LOL , dat is/was toch die vreeeselijk slechte keeper van Haarlem??? Als hij net zo goed zaken behartigd als keeped heb ik er niet veul vertrouwen is..
Zo slecht is ie nou ook weer niet hoor... Zijn trap is echt fantastisch! Mits fit is ie eerste keeper bij ADO´20, hij is nu uitgeschakeld door een onwillige knie. Mark is trouwens geen zaakwaarnemer oid, de man is een goede vriend van Barry.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 19:49:47 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_25237518
Met rechts in de kruising.

Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 20:09:00 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_25237893
En de assist voor de 2-1

pi_25237944
Net Zidane, die speelt tegenwoordig ook zelden goed, maar is wel beslissend.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 24 februari 2005 @ 21:03:45 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_25238896
Hulde aan Barry.

donderdag 24 februari 2005 @ 23:21:14 #205
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25241176
ook briljant gecoached weer va Adriaanse . Normaal wordt van Galen altijd veel eerder gewisseld, mar Adriaanse voelde blijkbaar dat van Galen iets bijzonders ging doen deze wedstrijd en liet hem staan..... en hij was inderdaad beslissend! Hulde voor Barry en zeker ook voor Adriaanse! Dit scheidt de briljante coach van de middelmatige,
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25241858
Briljante voetballer blijft het toch .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:04:04 #207
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25241988
Hij speelde best goed, zijn tegenstander één keer een beuk gegeven, en verder vooral gevoetbald. Dan is 'ie op z'n best!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25251103
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook briljant gecoached weer va Adriaanse . Normaal wordt van Galen altijd veel eerder gewisseld, mar Adriaanse voelde blijkbaar dat van Galen iets bijzonders ging doen deze wedstrijd en liet hem staan..... en hij was inderdaad beslissend! Hulde voor Barry en zeker ook voor Adriaanse! Dit scheidt de briljante coach van de middelmatige,
Kom op zeg, hij wilde gewoon zijn systeem niet veranderen man.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:35:37 #209
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25253697
Ik ben het wel eens met BHFH hier hoor. Rijkaard haalt in 2000 tegen Italië doodleuk Bergkamp naar de kant voor Seedorf. Robben werd ook eens gewisseld, weet je nog?

Van Galen laten staan was een sterke zet. Direct na de 2-1 mocht hij gaan douchen. Die knal op de lat was nog het mooiste!
pi_25254316
Natuurlijk, maar je maakt mij niet wijs dat Co dat bewust deed hoor.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:34:29 #211
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25254596
Ik zou je nooit iets wijs proberen te maken.

Ik maak het mezelf wel wijs, omdat hij Van Galen anders nooit zo lang laat staan. Nou ja, maakt ook niet uit. Ik hoop dat Barry tijdens Ajax-AZ het onrecht van vorig seizoen hoogstpersoonlijk rechtzet.

Fluit Temmink, Luinge of iemand anders? Zowel Temmink (vorig jaar!) als Luinge (Van Galen!) zou pikant zijn. Ik zit toevallig een weekend in Center Parcs met het onvermijdelijke Canal+. Ik ga er eens lekkr voor zitten.
  Trouwste user 2022 zondag 27 februari 2005 @ 19:23:50 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_25285603
Met weer twee briljante goals vandaag. En weer eens de beste man van het veld.

maandag 28 februari 2005 @ 10:33:02 #213
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25295644
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Met weer twee briljante goals vandaag. En weer eens de beste man van het veld.

Je vergeet de assist op die andere goal nog te vermelden Tong
256 goals !
pi_25296327
Ik blijf een hekel aan hem houden, is dat erg?
  maandag 28 februari 2005 @ 11:34:21 #215
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25296472
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
Ik blijf een hekel aan hem houden, is dat erg?
misSCHien vindt hij jou ook helemaal niet aardig
256 goals !
  Trouwste user 2022 woensdag 16 maart 2005 @ 20:54:57 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_25531690
Hij doet het weer en hoe

pi_25532619
Werkelijk geniaal .
pi_25534030
Erg mooi voor Barry, zulke doelpunten zijn om te smullen.
That's all folks!
pi_25538421
Als Barry werkelijk op jonge leeftijd serieus had geweest, dan had hij de echte top kunnen halen. De potentie is duidelijk aanwezig.
You only live once
pi_25540211
Serieus is hij wel geweest, alleen zijn gedrag heeft hem parten gespeeld. Verder had hij nooit voor NAC moeten kiezen na zijn Roda periode.
That's all folks!
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:22:49 #221
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25540603
Hij mag het van mij nog wel een keertje proberen in Oranje. Plankenkoorts zal de tweede keer minder zijn neem ik aan.
pi_25545390
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:17 schreef kezmania het volgende:
Als Barry werkelijk op jonge leeftijd serieus had geweest, dan had hij de echte top kunnen halen. De potentie is duidelijk aanwezig.
Nou ja... misschien *is* AZ op dit moment wel de echte top? Van Galen lijkt me daar uitstekend op z'n plaats. De man doet dingen die passen bij een genie. En dat veelal op momenten dat het bijzonder goed uitkomt, zoals gisteren tegen Sjachtar. Hij moet gewoon lekker nog een poosje doorgaan bij AZ. Van Gaal, Van Galen... ach, het past wel goed bij elkaar
pi_25546472
Mooie goal, al blijft het gewoon een gek natuurlijk. Niet meer in Oranje zetten, gewoon lekker een clubheld laten zijn.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:42:28 #225
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750568
Nee, voor Oranje is het te laat. Zulke spelers moeten er ook zijn, waar het allemaal net misliep. Makaay gaat ook zo'n speler blijven/worden, al is het wel iets anders dan van Galen natuurlijk.

Marco gaat voor een fris en energiek hongerig elftal in 2006. Hoera!
  zondag 8 mei 2005 @ 19:58:41 #226
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26832501
Ouderwets mooie gele kaart voor overtreding op ideale schoonzoon El Akchaoui. Volgende week geschorst tegen Twente. Enige opzet lijkt in het spel.

Barry, bedankt voor een fantastisch seizoen! Tegen Sporting heeft hij zich niet laten gaan, hetgeen zeker voor hem een enorme prestatie is, zeker als je zag hoe ze hem liepen te zoeken en te provoceren.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:18:09 #227
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26852220
Hij had best een rode kunnen krijgen tegen Sporting hoor. Paar gemene tikkies van de recidivist op noppen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 juli 2005 @ 18:14:07 #228
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28450428
Barry van Galen moet sowieso mee naar het WK. Juist omdat er zo verjongd is, past Barry prima in de selectie. Kwalificatiewedstrijden moeten anderen de kastanjes maar uit het vuur halen, maar voor de eindronde vind ik dat hij er bij moet zijn, simpelweg, omdat hij bij de 22 beste voetballers van Nederland hoort.
pi_28454838
Onzin, Barry kan het niveau van een wk niet aan, liever Davids, Van Der Vaart, Cocu etc... dan Van Galen
  zondag 3 juli 2005 @ 20:56:25 #230
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28454914
Van der Vaart is inderdaad een paar klassen beter.
pi_28466088
Van Galen is geen hap beter dan van der Vaart.

Overigens moet van der Vaart er altijd bij zijn, simpelweg, omdat hij bij de 22 beste voetballers van Nederland hoort.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:16:44 #232
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28467640
Tja, dit heeft weinig zin.
pi_28469635
Blinde Ajax-fanboys. Niet geschikt voor enige objectieve discussie. Barry is natuurlijk veel genialer dan die rendementloze trage SBS-gehaktbal die met de jaren dramatischer en dramatischer gaat spelen.

En als VdV flopt bij HSV, en dat zit er Dik in, dan hoop ik dat Marco eindelijk eens zijn fetish voor deze flop van de eeuw loslaat en Barry meeneemt. Al mag Haris ook wel de plaats van Fatboy innemen.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:04:15 #234
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28470602
Medunjanin moet nog maar even wachten tot 2010. Het WK is het moment van Barry van Galen.
pi_28485723
Barry van Galen is dan geschorst voor vier maanden...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 juli 2005 @ 19:18:42 #236
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28486036
en waarom zou dat zijn?
pi_28487481
Geen idee, hij zal wel iets gemeens gaan doen ofzo. Of nandrolon pakken.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 juli 2005 @ 20:03:13 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28487560
Zou hij de eerste zijn die daadwerkelijk nandrolon pakt.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:10:47 #239
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29127108
Barry werd zaterdag in Terwolde door menig adelaarsjong voorbij gehold. Niet zorgwekkend, maar ook niet leuk om te zien. Werkelijk helemaal niets laten zien.
pi_29149695
Doet ie toch elk jaar? Hij haat de voorbereiding.
www.thuisuiteten.nl
pi_29149727
Alleen maar trainen en partijtjes voor de kat zn kut spelen tegen amateurclubjes is inderdaad niets voor Barry
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29149775
Barry van Galen, de mislukte Bergkamp (kun je nagaan )
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:37:39 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29149828
Daarom is het ook niet zorgwekkend .
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:17:50 #244
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29397557
Van Galen: "Medunjanin zou mijn voetbalzoon kunnen zijn."

Veelbelovend!
pi_29397968
Veel gele en rode kaarten dus Maar ook een aantal leuke acties
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:35:04 #246
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29399714
Ik weet niet of hij op de kaartenlast doelde. Daar heb ik Medunjanin nog niet op kunnen betrappen en van Galen was bij Haarlem al een schoffie.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:07:14 #247
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29459313
Luinge is hopelijk al gestopt als Medunjanin tot volle bloei komt.
pi_29459358
wuahhah ouwe Barry...leeft tie nog?
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 03:12:19 #249
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29459366
Hij leeft nog en hij zal weer vlammen dit seizoen. Hopelijk daarna mee naar Duitsland.
pi_29463118
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 03:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hopelijk daarna mee naar Duitsland.
Nee, alstublieft niet zeg.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:01:42 #251
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29463245
Hoezo niet? Hij is geniaal.
pi_29463525
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo niet? Hij is geniaal.
Zo af en toe.
En de rest van de tijd is hij gele en rode kaarten aan het verzamelen.
En wat mij betreft heeft hij gewoon teveel smerige overtredingen gemaakt. Dat wil ik niet mee naar Duitsland nemen. Misschien kan hij zich laten naturaliseren tot duitser, dan past het beter.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:40:04 #253
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29468137
Luinge fluit toch niet op het WK? Ik zie het probleem niet zo.
  maandag 15 augustus 2005 @ 04:20:00 #254
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29648140
Schitterende assist voor Barry bij het eerste doelpunt van het seizoen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 04:21:55 #255
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_29648149
Kan me niet schelen, ik vond het nergens over gaan en gewoon een ongelovelijrke kutfilm om naar te kijken, kom zelf vaak in de USA en mag dat geblaat van die kut-amerikanen zowieso al niet
  maandag 15 augustus 2005 @ 04:38:45 #256
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29648257
Slechte voorbereiding of niet, hij stond er weer toen het erom ging.
pi_29653851
Barry van Galen en Dennis Bergkamp..allebei schitterende spelers met trieste carrieres
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29682183
Barry had natuurlijk Madrid of Barcelona op zijn CV moeten hebben, maar wat is mis met de carriere van Dennis. Die domper bij Inter doet echt nog maar heel weinig af aan de glansrol bij Arsenal, die hij terug aan de top bracht.

Het enige wat ontbreekt is natuurlijk wel een CL-overwinning, en nationaal succes met Oranje, maar je kan niet alles hebben.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:25:38 #260
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_29682214
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 04:21 schreef tommytheman het volgende:
Kan me niet schelen, ik vond het nergens over gaan en gewoon een ongelovelijrke kutfilm om naar te kijken, kom zelf vaak in de USA en mag dat geblaat van die kut-amerikanen zowieso al niet
is er al een film over Barry v Galen
256 goals !
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:14:44 #261
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29839723
Vorig seizoen verloor AZ vrij kansloos bij Utrecht. Barry gaat vanmiddag laten zien dat het anders hoort te zijn. (Hoop ik.)
pi_29840981
En hij maakt nu net de 2-1
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:09:16 #263
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29841185
Hoop doet leven! Dan toch maar eens naar Talpa kijken misschien..
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:06:03 #264
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30335363
Vandaag een uur gesproken met de man wiens naam dit topic draagt. Het was erg gezellig moet ik zeggen. Enorm leuke vent.
pi_30336699
Dat was dus je gesprekspartner, goede keuze!
That's all folks!
pi_30347961
Ja, ik had het al wel losgelaten in het Yildirim topic, maar het was een erg leuke ervaring. Zal nu toch altijd met speciale aandacht naar hem kijken.
pi_30348007
Leuk! Krijgen wij het ook nog op de een of andere manier te lezen of moeten we lid worden van jouw cluppie?
Klik dan als je durft
pi_30348029
Ik ga het vandaag allemaal uit tikken en dan wil ik het je best een keer mailen. Leuke foto's erbij.
pi_30348073
Lijkt me leuk!
Klik dan als je durft
pi_30348108
Ik zal er aan denken. Leuk dat je interesse hebt.
  woensdag 7 september 2005 @ 12:29:56 #271
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30350242
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal er aan denken. Leuk dat je interesse hebt.
heb het gemist...maar waarvoor/waarom/waar heb je hem gesproken ?
256 goals !
pi_30350753
Als het niet oplijn komt te staan, zou ik het ook graag lezen
Barry had al lang bij Feyenoord moeten spelen. Schandalig dat ie door sommige idioten wordt uitgefloten bij ons.
pi_30351535
Ok um.. als mensen die het willen lezen mij voor morgenavond even mailen op xxxxx, dan stuur ik het dan even door met de foto's erbij.. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Danny op 28-07-2011 19:26:35 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 13:53:53 #274
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30352819
mail
256 goals !
pi_30355017
Post je het niet hier Stanley?? Nog 1 van mijn vragen gesteld?

Mijn mailadres is gewoon username@fok.nl he..
www.thuisuiteten.nl
pi_30355046
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Als het niet oplijn komt te staan, zou ik het ook graag lezen
Barry had al lang bij Feyenoord moeten spelen. Schandalig dat ie door sommige idioten wordt uitgefloten bij ons.
Inderdaad. Wat mij betreft mag ie er nog een jaartje bij ons achteraan plakken.
pi_30355534
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Post je het niet hier Stanley?? Nog 1 van mijn vragen gesteld?

Mijn mailadres is gewoon username@fok.nl he..
Nee, ik denk niet dat ik het hier post. Gevoelsmatig vind ik dat niet geschikt.

Ik mail het je zeker! Ik heb gevraagd over Bouaouzan en over eerder stoppen als Timmer weg was gegaan. Beste trainer vraag zat er ook in, die hadden we zelf ook al, net als Bououzan trouwens.. Jij weet wel wie hij de beste trainer vond toch? Beste medespeler was ook wel een mooi antwoord, wat voor mij wel enigzins een verrassing was.

Morgenavond, morgenavond..
pi_30355635
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

1. Ken je Bjoro nog?

2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?

3. Kom je nog wel eens op de kermis?

4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?

5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?

6. Mis je Co?

7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?

8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?

9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?

10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
2. en 4. hadden we zelf ook. 9. heb ik zo ongeveer letterlijk zoals het hier staat aan hem gesteld. De kermis en de voorbereiding zijn wel ter sprake gekomen, maar meer tijdens het gesprek dan dat ik er expliciet naar vroeg. In ieder geval wel bedankt. Je hebt precies tien vragen meer aangeleverd dan enkele van mijn commissiegenoten.
pi_30356200
Jammer dat vraag 1 en 10 het niet gered hebben, evenals 7 en 6.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 september 2005 @ 16:01:56 #280
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30356347
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat vraag 1 en 10 het niet gered hebben, evenals 7 en 6.
*proest*

vraag 1
256 goals !
pi_30361644
Vraag 1 en 7 zijn bij nader inzien erg geniaal hoor Bjoro.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 18:59:44 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_30361758

pi_30363169
Heb je m nog gevraagd naar zn Feyenoordhart?
pi_30363197
Vraag 1 kon ik niet zo veel mee. De strekking van vraag 7 is wel ter sprake gekomen. We hebben in totaal een uur gepraat. Louis had ze 's middags vrij gegeven dus dat kwam goed uit.
pi_30363495
Dat was onder Co nimmer gebeurd. Louis is een warm mens.
www.thuisuiteten.nl
pi_30363550
Louis maakte een zeer goede indruk!

Als NL-Andorra niet al te enerverend is, maak ik het vanavond allemaal nog even voor elkaar.
pi_30363599
Okee, spannend. Ben er benieuwd naar.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 september 2005 @ 19:53:38 #288
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30363669
VBL >>> SEX
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30364096
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
VBL >>> SEX
pi_30379290
Bedankt, Stanley! Het is erg leuk geworden!
Klik dan als je durft
pi_30379518
Zou ik het ook mogen lezen?
  donderdag 8 september 2005 @ 10:37:30 #292
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30380283
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
Bedankt, Stanley! Het is erg leuk geworden!
zeker leuk !! Bedankt !

mis alleen een foto van BvG in/met z'n nieuwe boxershort !

zal ik jullie ff naar de trein brengen, het station is zo'n eind lopen , vroeg de volgevrette vedette mooie aktie van hem !

[ Bericht 14% gewijzigd door Bjoro op 08-09-2005 12:10:36 ]
256 goals !
pi_30382513
Leuk gedaan Stanley!
That's all folks!
pi_30383822
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef Bjoro het volgende:

[..]

mis alleen een foto van BvG in/met z'n nieuwe boxershort !
Check je mail.
pi_30395586
Straks even op het gemakje lezen, hij was binnen zag ik!

En gelezen: leuk stukje, Barry vond het wel gaaf zo te lezen!

[ Bericht 39% gewijzigd door methodmich op 08-09-2005 20:08:20 ]
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:17:45 #296
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_30413415
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Check je mail.
prachtig man !
256 goals !
pi_30550699
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Straks even op het gemakje lezen, hij was binnen zag ik!

En gelezen: leuk stukje, Barry vond het wel gaaf zo te lezen!
Ik had je reactie nog niet gezien. Barry leek het inderdaad naar zijn zin te hebben.

21 November Groningen-AZ. Ben ik bij!
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:04:50 #298
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30556988
Barry is nog steeds neerlands beste voetballer!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')