1 dat is stoerquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:06 schreef Stpan het volgende:
Wat is er nou precies mooi aan dat een speler:
1. iemand voor z'n muil slaat
2. daarmee zijn ploeg de korste weg naar Europa door de neus boort.
Er zat een sneeuwvlok op de neus van östlund en van Galen wou die er even afvegen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
Zijn jou ogen dicht geslagen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
Nee hoor, ligt niet aan jou. Ligt aan een ezel die het hele spel niet snapt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Stpan het volgende:
[..]Soms heb ik echt het gevoel dat ik beter in een monnikenhuis pas ofzo.
Met zulke fratsen helpt ie geen enkel team, Barry moet gewoon voetballen want dat kan ie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:29 schreef Luni het volgende:
Zeker eentje die ik erg graag bij Feyenoord zou zien spelen.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mols is van Utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
4 wedstrijden
Kan iemand mij uitleggen waarom v Galen er 4 krijgt en Mols 5 ?
Wat heeft Vitesse er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:35 schreef Stpan het volgende:Soms heb ik echt het gevoel dat ik beter in een monnikenhuis pas ofzo.
Grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |