Zo af en toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoezo niet? Hij is geniaal.
is er al een film over Barry v Galenquote:Op maandag 15 augustus 2005 04:21 schreef tommytheman het volgende:
Kan me niet schelen, ik vond het nergens over gaan en gewoon een ongelovelijrke kutfilm om naar te kijken, kom zelf vaak in de USA en mag dat geblaat van die kut-amerikanen zowieso al niet![]()
heb het gemist...maar waarvoor/waarom/waar heb je hem gesproken ?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal er aan denken. Leuk dat je interesse hebt.
Inderdaad. Wat mij betreft mag ie er nog een jaartje bij ons achteraan plakken.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Als het niet oplijn komt te staan, zou ik het ook graag lezen
Barry had al lang bij Feyenoord moeten spelen. Schandalig dat ie door sommige idioten wordt uitgefloten bij ons.
Nee, ik denk niet dat ik het hier post. Gevoelsmatig vind ik dat niet geschikt.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:16 schreef methodmich het volgende:
Post je het niet hier Stanley?? Nog 1 van mijn vragen gesteld?
Mijn mailadres is gewoon username@fok.nl he..
2. en 4. hadden we zelf ook. 9. heb ik zo ongeveer letterlijk zoals het hier staat aan hem gesteld. De kermis en de voorbereiding zijn wel ter sprake gekomen, maar meer tijdens het gesprek dan dat ik er expliciet naar vroeg. In ieder geval wel bedankt. Je hebt precies tien vragen meer aangeleverd dan enkele van mijn commissiegenoten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
1. Ken je Bjoro nog?
2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?
3. Kom je nog wel eens op de kermis?
4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?
5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?
6. Mis je Co?
7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?
8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?
9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?
10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
*proest*quote:Op woensdag 7 september 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat vraag 1 en 10 het niet gered hebben, evenals 7 en 6.
zeker leuk !! Bedankt !quote:Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
Bedankt, Stanley! Het is erg leuk geworden!
Check je mail.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mis alleen een foto van BvG in/met z'n nieuwe boxershort !
quote:
Ik had je reactie nog niet gezien. Barry leek het inderdaad naar zijn zin te hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Straks even op het gemakje lezen, hij was binnen zag ik!
En gelezen: leuk stukje, Barry vond het wel gaaf zo te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |