Ja hequote:
Die laatste woorden moet je niet zo snel gebruiken maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat het verleden niet meespeelt bij de schorsingen maar dat zou zeker wel mogen wat mij betreft. Voor de rest zou ik de overtredingen naast elkaar moeten zien. De ene klap is niet altijd de andere natuurlijk.quote:Maar zeg nou zelf SCH, van Galen heeft een verleden qua kaarten waar je U tegen zegt, hij slaat net als Mols (die totaal geen kaarten-verleden heeft) iemand op zijn smoel, maar krijgt minder wedstrijden schorsing....
Klasse-justitie van de KNVB....
Die van v Galen was tegen Feyenoord, die van Mols niet....dus die van v Galen is minder erg !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:23 schreef SCH het volgende:
Die laatste woorden moet je niet zo snel gebruiken maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat het verleden niet meespeelt bij de schorsingen maar dat zou zeker wel mogen wat mij betreft. Voor de rest zou ik de overtredingen naast elkaar moeten zien. De ene klap is niet altijd de andere natuurlijk.
Mols kreeg geen rood. Je zou dus kunnen zeggen dat hij de wedstrijd onterecht kon uitspelen en daarom een extra wedstrijd aan de kant verdient.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grappig
Maar zeg nou zelf SCH, van Galen heeft een verleden qua kaarten waar je U tegen zegt, hij slaat net als Mols (die totaal geen kaarten-verleden heeft) iemand op zijn smoel, maar krijgt minder wedstrijden schorsing....
Klasse-justitie van de KNVB....
Soms moet je er tegen aan gaan met een elleboog of met een klap.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet aan jou. Ligt aan een ezel die het hele spel niet snapt.
Ik zeg dat voetbal soms hard moet zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat voor een domme opmerking?
Er lopen wel eens irritante voetballertjes rond die een elleboog verdienen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wat anders dan dat voetbal hard moet zijn. Af en toe erinkleunen is niet erg. Maar bewuste elleboogstoten en dergelijke gaat te ver.
Dat verhaal ken ik niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vind ik even smerig, je kent het verhaal van RIchard Stricker vast ook nog wel. (toen was Barry toevallig ook de dader)
Voortaan niet meer rukken tijdens wedstrijden, zie je alles opeens veel duidelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het was zwaar overtrokken die rode kaart, je zag inb de herhaling dat er niet echt wat gebeurde!
Nu ik dit verhaal lees moet ik je wel gelijk geven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Stricker kwam 'ongelukkig' in botsing met Van Galen en brak hierbij zijn schedel. Het had niet veel gescheeld of hij had het niet overleefd. Misschien is dit niet het juiste voorbeeld, maar het geeft wel aan hoe gevaarlijk het is om om je heen te meppen. Het 'mensen die het verdienen' verhaal kan ik niet inkomen. Wraak op een vervelende manier is altijd fout.
Dat lijkt me nu wel zeker...quote:Op donderdag 18 november 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
van Galen staat waarschijnlijk in het rijtje éénmalige internationals.
Zo slecht is ie nou ook weer niet hoor... Zijn trap is echt fantastisch! Mits fit is ie eerste keeper bij ADO´20, hij is nu uitgeschakeld door een onwillige knie. Mark is trouwens geen zaakwaarnemer oid, de man is een goede vriend van Barry.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mark verzijlberg??LOL , dat is/was toch die vreeeselijk slechte keeper van Haarlem??? Als hij net zo goed zaken behartigd als keeped heb ik er niet veul vertrouwen is..
Kom op zeg, hij wilde gewoon zijn systeem niet veranderen man.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook briljant gecoached weer va Adriaanse . Normaal wordt van Galen altijd veel eerder gewisseld, mar Adriaanse voelde blijkbaar dat van Galen iets bijzonders ging doen deze wedstrijd en liet hem staan..... en hij was inderdaad beslissend! Hulde voor Barry en zeker ook voor Adriaanse!Dit scheidt de briljante coach van de middelmatige,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |