quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:21 schreef Murray het volgende:
Wanneer wordt Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel eigenljk altijd uitgezonden?
Is dat met kerst? Want die wil ik weer een keertje zien!
Meestal op 2e kerstdag, ik heb de videoband helemaal grijs gedraaidquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:21 schreef Murray het volgende:
Wanneer wordt Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel eigenljk altijd uitgezonden?
Is dat met kerst? Want die wil ik weer een keertje zien!
Is ook geweldig!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef -Marjo- het volgende:
The Nightmare before Christmas...
[afbeelding]
Ja hij werd altijd elk jaar uitgezonden... dus ik dacht steeds " ik kijk volgend jaar wel weer, heb hem nou al zo vaak gezien...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Meestal op 2e kerstdag, ik heb de videoband helemaal grijs gedraaid
Met Michael Caine als Scrooge.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef portier het volgende:. Muppets Christmas Carrol
.
Ja, dat zeg ik ook elk jaar, maar als ik 'm dan gezien heb valt ie toch best wel tegen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef -Marjo- het volgende:
The Nightmare before Christmas...
[afbeelding]
Deze vond ik ook erg leukquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond ik eigenlijk best een leuke film.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef portier het volgende:. Muppets Christmas Carrol
.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:41 schreef Orion-666- het volgende:
lampoon ownt
helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2004 09:42 schreef Dos37 het volgende:
Home Alone de kerst film bij uitstek
Inderdaad, verwacht alleen niet dezelfde Kevin of dezelfde inbrekers, of dezelfde familie, of een goed lopend verhaal, of dat Kevin echt Home Alone is, want dat is ie de hele film niet en neem de andere fouten in de film ook maar op de koop toe, dan heb je best een leuke kerst.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Home Alone IV
Die blijft ook gaaf!!quote:
Wat zij zegt.quote:Op maandag 1 november 2004 12:47 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
én
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De disney versie is ook erg leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:37 schreef Oom_Agent het volgende:
De moderne versie, Scrooged, met Bill Murray is ook wel een aanrader
inderdaad, die kijk ik standaard elk jaar.... Prachtige filmquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef portier het volgende:. Muppets Christmas Carrol
.
Wie?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:32 schreef TastyMushroom het volgende:
Blauwteentje!!![]()
Keek ik vroeger ook altijd naarquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:27 schreef Anyanka het volgende:
Sound of Music
he, die hebben wij ook! kreeg je die niet ergens bij? waspoeder ofzo?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:32 schreef TastyMushroom het volgende:
Blauwteentje!!![]()
Tuurlijk, even niet aan gedacht! Santa Claus met Tim Allen!! Die is ookquote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef DarcMarc het volgende:
The Santa clause met Tim Allen![]()
[afbeelding]
en Home Alone 1/2
[afbeelding]
[afbeelding]
Bad Santa lijkt me ook wel een gave film
[afbeelding]
geen idee.. alhoewel ik wel die film gezien heb met die man in de bieb. Vond m altijd een beetje eng.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
The PageMaster +O
Ik kan mij verschrikkelijk vergissen, maar is dat die film van die gozer die op een regenachtige dag de bibliotheek ingaat en daar in een 'sprookjeswereld' terechtkomt?
Ja, dies leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond ik eigenlijk best een leuke film.![]()
Ik denk het wel. Ik had het spel Pagemaster op de Gameboyquote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
The PageMaster +O
Ik kan mij verschrikkelijk vergissen, maar is dat die film van die gozer die op een regenachtige dag de bibliotheek ingaat en daar in een 'sprookjeswereld' terechtkomt?
Welke van de tig Sisi films die er gemaakt zijn?quote:
Afschuwelijkquote:Op zondag 14 november 2004 15:17 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
waterschapsheuvel werd ook vaak uitgezonden rond kerst , of dat nog zo is weet ik niet , ik weet ook niet of dit het correcte plaatje is , maar lijkt er wel veel op
Ik hoor inderdaad van veel mensen dat het 'zielig' is. Nog nooit gezien.quote:Op maandag 15 november 2004 16:54 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Afschuwelijk
M'n zusje had verteld dat het een leuke film was....nou ik vond m echt vreselijk....zo zielig....zo gruwelijk...
Tuurlijk! Dat ik die kon vergeten!!quote:Op maandag 15 november 2004 17:08 schreef Made_in_England het volgende:
Edward Scissorhands
[afbeelding]
Then the trucks came over the hill... geweldigquote:Op donderdag 11 november 2004 12:26 schreef DearPrudence het volgende:
Reclame van Coca-Cola! "holliday's are comming, holiday's are coming, always coca-cooolaaaaa"
Mwoah, ik persoonlijk verkies "From dusk till dawn 2" als typische kerstfilm boven de Home Alone seriequote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef Shogo het volgende:
Home Alone 1 & 2 (de rest niet gezien denk ook niet dat ik dat ga doen) zijn voor mij ook de kerstfilms. Toch maar eens aanschaffen bij frs (9,99).
zei ik ook al.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:20 schreef Khalein het volgende:
Voor mij blijft Scrooged één van de topfilms voor de kerstdagen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:16 schreef Stefkuh het volgende:
Then the trucks came over the hill... geweldigHeb mijn Coca-Cola wallpapers / muziek al weer klaar liggen
True maar die film mist de sneeuw, dus die haalt het dan ook net niet als de kerstfilm voor mij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mwoah, ik persoonlijk verkies "From dusk till dawn 2" als typische kerstfilm boven de Home Alone serie
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Then the trucks came over the hill... geweldigHeb mijn Coca-Cola wallpapers / muziek al weer klaar liggen
Uhmm, was dat niet Patrick Stewart ofzo??quote:Op woensdag 24 november 2004 19:02 schreef Shogo het volgende:
Ik zag vandaag weer de Christmas Carol met ik weet even zijn naam niet meer maar in star trek heet die Jean Luc Piccard voor 5 eurie liggen.![]()
Ja dat was hem!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, was dat niet Patrick Stewart ofzo??
O my God, oude rillingen over me rug..quote:Op zondag 14 november 2004 15:17 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
waterschapsheuvel werd ook vaak uitgezonden rond kerst , of dat nog zo is weet ik niet , ik weet ook niet of dit het correcte plaatje is , maar lijkt er wel veel op
Dan ga ik daar naartoe rond Kerstquote:Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef Isabeau het volgende:
The Polar Expres voornamelijk, verder geen idee, Stuart.
Mooi icoontjequote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn icoontje zegt genoeg.
wauw! Die is echt zo stoer!quote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn icoontje zegt genoeg.
Zeker te weten lachequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad, die kijk ik standaard elk jaar.... Prachtige film
Vreselijke film... Echt een tearjurker...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik en prachtige kerstfilm vind is The Mighty met Kieran Culkin (ja, broertje van), Gillian Anderson, Meatloaf, Sharon Stone en een boel andere geweldige acteurs. Als ik het verhaal vertel dan klinkt het vreselijk suf, dus dat kan je nalezen bij Roger Ebert
Super film!(ook geschikt voor papa's en mama's en opa's en oma's) Is gebaseerd op het boek "Freak The Mighty" van Rodman Philbrick
[afbeelding]
Die blijft eigenlijk altijd wel leukquote:
Dus deze wordt ook gesloten.quote:Wanneer krijgt een topic een slotje?
- Oude topics: Haal geen oude koeien uit de sloot. Dus laat topics van vorig jaar of ouder daar waar ze zijn. Kijk erin, maar laat ze verder lekker voor wat ze zijn nl. oude topics. Dit doen we om te voorkomen dat er toch dubbele topics ontstaan. In FEE zijn er gewoon veel onderwerpen die ieder jaar weer terugkomen. Vaak loopt zo'n oud topic ook niet en moet je eerst weer ik weet hoe veel pagina's langs voor je bij iets recents komt. Dan kun je beter een nieuw topic openen en hierin een linkje naar het oude topic plaatsen, zodat men nog wel even kan kijken. Als er toch een oud topic omhoog gehaald wordt sluiten we die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |