quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:21 schreef Murray het volgende:
Wanneer wordt Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel eigenljk altijd uitgezonden?
Is dat met kerst? Want die wil ik weer een keertje zien!
Meestal op 2e kerstdag, ik heb de videoband helemaal grijs gedraaidquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:21 schreef Murray het volgende:
Wanneer wordt Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel eigenljk altijd uitgezonden?
Is dat met kerst? Want die wil ik weer een keertje zien!
Is ook geweldig!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef -Marjo- het volgende:
The Nightmare before Christmas...
[afbeelding]
Ja hij werd altijd elk jaar uitgezonden... dus ik dacht steeds " ik kijk volgend jaar wel weer, heb hem nou al zo vaak gezien...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Meestal op 2e kerstdag, ik heb de videoband helemaal grijs gedraaid
Met Michael Caine als Scrooge.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef portier het volgende:. Muppets Christmas Carrol
.
Ja, dat zeg ik ook elk jaar, maar als ik 'm dan gezien heb valt ie toch best wel tegen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef -Marjo- het volgende:
The Nightmare before Christmas...
[afbeelding]
Deze vond ik ook erg leukquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond ik eigenlijk best een leuke film.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef portier het volgende:. Muppets Christmas Carrol
.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:41 schreef Orion-666- het volgende:
lampoon ownt
helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2004 09:42 schreef Dos37 het volgende:
Home Alone de kerst film bij uitstek
Inderdaad, verwacht alleen niet dezelfde Kevin of dezelfde inbrekers, of dezelfde familie, of een goed lopend verhaal, of dat Kevin echt Home Alone is, want dat is ie de hele film niet en neem de andere fouten in de film ook maar op de koop toe, dan heb je best een leuke kerst.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Home Alone IV
Die blijft ook gaaf!!quote:
Wat zij zegt.quote:Op maandag 1 november 2004 12:47 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
én
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De disney versie is ook erg leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:37 schreef Oom_Agent het volgende:
De moderne versie, Scrooged, met Bill Murray is ook wel een aanrader
inderdaad, die kijk ik standaard elk jaar.... Prachtige filmquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:19 schreef portier het volgende:. Muppets Christmas Carrol
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |