Wat staat er dan op die video? Nou dat zal ik je eens even vertellen:
1. Het Scrooge verhaal met Mickey en Dagobert Duck. Heel ontroerend
2. Knabbel en Babbel moeten hun wintervoorraad eikels maken en dat is dan ook met Donald Duck (weinig kerst, maar dat kan de pret niet drukken)
3. Santa's Workplace. Daarin zie je hoe in de fabriek van de Kerstman alle cadeautjes worden gemaakt. Met een hard lachende Santa enzo. Echt heel leuk. Toen ik klein was dacht ik dat dat ook echt zo ging
4. Mickey's Kerstboom. Mickey gaat een kerstboom halen in het bos, samen met Pluto. Knabbel en Babbel zitten in die boom en dat wordt vechten. Heel erg zonde voor die boom.
Kent iemand die video? Ik vind m helemaal geweldig.
Ik heb de film vandaag weer gekeken. Wat is die Kleine Tim toch ook een hartverscheurend lief en zielig jongetje .
quote:En de geest van het heden is ook leuk. Met zijn zaklamp.
Op donderdag 25 december 2003 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schopje wegens nog steeds interesse.Ik heb de film vandaag weer gekeken. Wat is die Kleine Tim toch ook een hartverscheurend lief en zielig jongetje
.
quote:En als hij het verkeerde huis openmaakt, dat vind ik ook altijd zo grappig
Op donderdag 25 december 2003 13:19 schreef RedGuy het volgende:
En de geest van het heden is ook leuk. Met zijn zaklamp.
quote:Ik geloof het wel. Je krijgt in ieder geval een blik in de werkplaats van Santa. En daar werken inderdaad kleine elfjes/kaboutertjes. Zoiets
Op donderdag 25 december 2003 13:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is deel 3 met van die dwergenelfjes (met oortjes dus) en in 't groen/rood enzo?. Dan ken ik die namelijk. 1 en 2 ken ik zeker, maar 4 niet.
quote:Zitten die er toevallig achteraan?
Op donderdag 25 december 2003 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik geloof het wel. Je krijgt in ieder geval een blik in de werkplaats van Santa. En daar werken inderdaad kleine elfjes/kaboutertjes. Zoiets
.
Want op mijn videodoos staat dus op de voorkant Mickey's Kerstfeest en dan zie je kleine Tim enzo. Geen Knabbel en Babbel.
quote:Ja, zo heb ik hem ook. Wat is het eerste filmpje?
Op donderdag 25 december 2003 13:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]Dit issie, RG
.
Nou ja, iig, vrolijk kerstfeest allemaal..!
quote:Het Scrooge-verhaal
Op donderdag 25 december 2003 13:40 schreef RedGuy het volgende:
Ja, zo heb ik hem ook. Wat is het eerste filmpje?
quote:Die heb ik ook
Op donderdag 25 december 2003 13:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]Dit issie, RG
.
Precies dezelfde uitgave ook zo te zien.....en ja die is zooo leuk ook die kleine filmpjes vooral die met Knabbel en Babbel
Die staat er wel op hoor, juh. Heb de video vaak genoeg gezien, en vond m altijd wel leuk.quote:Op donderdag 25 december 2003 15:15 schreef mystical het volgende:
Leuke ontroerende film idd, maar dat 4de filmpje waar de TS het over heeft, ken ik ook niet...
quote:Op donderdag 25 december 2003 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
is ie niet op DVD verkrijgbaar?
Dat was Edwin "Ome Willem" Rutten...quote:Op zondag 14 november 2004 19:55 schreef Stranger het volgende:
Ah, al een paar jaar niet meer gezien, vond dat 'scroooooooooge' altijd heel eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |