Then the trucks came over the hill... geweldigquote:Op donderdag 11 november 2004 12:26 schreef DearPrudence het volgende:
Reclame van Coca-Cola! "holliday's are comming, holiday's are coming, always coca-cooolaaaaa"
Mwoah, ik persoonlijk verkies "From dusk till dawn 2" als typische kerstfilm boven de Home Alone seriequote:Op dinsdag 16 november 2004 12:50 schreef Shogo het volgende:
Home Alone 1 & 2 (de rest niet gezien denk ook niet dat ik dat ga doen) zijn voor mij ook de kerstfilms. Toch maar eens aanschaffen bij frs (9,99).
zei ik ook al.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:20 schreef Khalein het volgende:
Voor mij blijft Scrooged één van de topfilms voor de kerstdagen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:16 schreef Stefkuh het volgende:
Then the trucks came over the hill... geweldigHeb mijn Coca-Cola wallpapers / muziek al weer klaar liggen
True maar die film mist de sneeuw, dus die haalt het dan ook net niet als de kerstfilm voor mij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Mwoah, ik persoonlijk verkies "From dusk till dawn 2" als typische kerstfilm boven de Home Alone serie
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Then the trucks came over the hill... geweldigHeb mijn Coca-Cola wallpapers / muziek al weer klaar liggen
Uhmm, was dat niet Patrick Stewart ofzo??quote:Op woensdag 24 november 2004 19:02 schreef Shogo het volgende:
Ik zag vandaag weer de Christmas Carol met ik weet even zijn naam niet meer maar in star trek heet die Jean Luc Piccard voor 5 eurie liggen.![]()
Ja dat was hem!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm, was dat niet Patrick Stewart ofzo??
O my God, oude rillingen over me rug..quote:Op zondag 14 november 2004 15:17 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
waterschapsheuvel werd ook vaak uitgezonden rond kerst , of dat nog zo is weet ik niet , ik weet ook niet of dit het correcte plaatje is , maar lijkt er wel veel op
Dan ga ik daar naartoe rond Kerstquote:Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef Isabeau het volgende:
The Polar Expres voornamelijk, verder geen idee, Stuart.
Mooi icoontjequote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn icoontje zegt genoeg.
wauw! Die is echt zo stoer!quote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn icoontje zegt genoeg.
Zeker te weten lachequote:Op vrijdag 5 november 2004 16:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad, die kijk ik standaard elk jaar.... Prachtige film
Vreselijke film... Echt een tearjurker...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik en prachtige kerstfilm vind is The Mighty met Kieran Culkin (ja, broertje van), Gillian Anderson, Meatloaf, Sharon Stone en een boel andere geweldige acteurs. Als ik het verhaal vertel dan klinkt het vreselijk suf, dus dat kan je nalezen bij Roger Ebert
Super film!(ook geschikt voor papa's en mama's en opa's en oma's) Is gebaseerd op het boek "Freak The Mighty" van Rodman Philbrick
[afbeelding]
Die blijft eigenlijk altijd wel leukquote:
Dus deze wordt ook gesloten.quote:Wanneer krijgt een topic een slotje?
- Oude topics: Haal geen oude koeien uit de sloot. Dus laat topics van vorig jaar of ouder daar waar ze zijn. Kijk erin, maar laat ze verder lekker voor wat ze zijn nl. oude topics. Dit doen we om te voorkomen dat er toch dubbele topics ontstaan. In FEE zijn er gewoon veel onderwerpen die ieder jaar weer terugkomen. Vaak loopt zo'n oud topic ook niet en moet je eerst weer ik weet hoe veel pagina's langs voor je bij iets recents komt. Dan kun je beter een nieuw topic openen en hierin een linkje naar het oude topic plaatsen, zodat men nog wel even kan kijken. Als er toch een oud topic omhoog gehaald wordt sluiten we die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |