Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
dan heb je er vrijdag 2quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:01 schreef Mister_T het volgende:morgen krijgen per post, en als ik hem morgen niet binnen krijg haal ik hem in de winkel
en dan retour je de versie die je per post heb gekregen, kost je niks extra'squote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:02 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dan heb je er vrijdag 2
Er zal toch wel al iemand verder zijn dan mij of niet soms?quote:Zijn er al mensen bij de missies van OG-loc? Ik kom maar niet verder bij die missie met het strandfeest. Je moet met de DJ praten en dan?!?!?
Niemand doet de missiesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Gefrustreerde TVP:
[..]
Er zal toch wel al iemand verder zijn dan mij of niet soms?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
*gaat zo weer GTA SA spelen*ff 1 vraagje, d'r was een probleem met een bepaald soort PS2's , was dat de 390004?
volgens mij staat op de onderkant van de ps2 een stickers of zo met daarop het nummerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoe weet je of je een 39004 hebt..en hoe weet je of je geen 39004 koopt?
Staat op de achterkant van je PS2...kan je dus niet zien bij het kopenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoe weet je of je een 39004 hebt..en hoe weet je of je geen 39004 koopt?
Wat een nichtenzooi..straks koop ik de 39004....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Staat op de achterkant van je PS2...kan je dus niet zien bij het kopenAnyway, ik heb dus m;n PS2 vanaf de release, en op nieuwere schijnt ie beter te werken, m'n zusje heeft een nieuwere, maar das de 34009, en ik vroeg me af of dat de probleemversie was...
zal wel volgende week ergens worden, de FRS is nooit zo heel snel met bestellenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:03 schreef Loco het volgende:
Zal mijn vraag nog ff hier posten voordat hij verloren gaat.
Weet iemand hoe het zit als je hem bij de Freerecordshop hebt besteld?
Heb hem besteld bij die 3 halen 2 betalen actie.
FRS heeft 'm morgen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:23 schreef renz0r het volgende:
Wanneer zal de intertoys. free record shop hem hebben (wilt hem hebbuuuuuuuuuh!!!!)
zoo dat is een lastquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:20 schreef kulandra het volgende:
Teeering, wat een pech, bij mij is mn collegegeld afgeschreven, precies vandaag..... Maximum bereikt.... dat schermpje kende ik nauwelijks meer de laatste maanden/jaren. Ongelofelijk, En dan te bedenken dat ik net die jongen van E-plaza had overgehaald mij er toch 1 te verkopen ondanks dat ik niet gereserveerd had. Thanx God!![]()
(and to top it off check ik net ff de achterkant van mn PS2 en zie daar.... 39004 :| )
Dat staat erbij mij ook op. Maar waarom werkt hij op die andere niet goed dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:24 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb idd de 30004
Is dat de goede
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Gefrustreerde TVP:
[..]
Er zal toch wel al iemand verder zijn dan mij of niet soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de 39004 draaide hij niet goed ofzo, kan iemand het ff goed uitleggen plzquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:28 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat staat erbij mij ook op. Maar waarom werkt hij op die andere niet goed dan?
quote:Hi, i got the 30004 model. I had problems with disc read errors on that one when i bought vice city... but i searched on google and found a site how to fix it step by step. If some of you are having trouble with this it might not be only to clean the lens with alcohol. Theres a little white wheel that you have to move little bit (it explains it in the site) the white wheel is how far your laser is from the disc, and it could have been moved slightly if you for example dropped it in the floor or something like that.
kut ik heb ook zo'n 30004 PAL nah ach we zien morgen welquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:37 schreef reconnect het volgende:
op de achterkant van mijn PS2 staat een hee ander nummer : 3959457![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:29 schreef TheGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk best logisch.
ThnxWar. War never changes.
qua graphics is SA wel het zelfde als Vice city volgens mij. MSS hier en daar wat verbeteringen, de motors zien er wel beter uit naar mijn mening, en de auto's volgens mij ook wel. Het is wel cool dat alle auto's nu ook echt velgen hebben. En niet allemaal de zelfde velgen .quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef Georges het volgende:
Voor de mensen die 'm al gespeeld hebben: is ie echt zo goed dat IGN een 9.9 geeft en is ie beter dan Vice en GTA III?
Wat zijn de grootste verbeteringen ten opzichte van de voorgangers los van wat je al zei?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
qua graphics is SA wel het zelfde als Vice city volgens mij. MSS hier en daar wat verbeteringen, de motors zien er wel beter uit naar mijn mening, en de auto's volgens mij ook wel. Het is wel cool dat alle auto's nu ook echt velgen hebben. En niet allemaal de zelfde velgen .
wat ook cool is dat als je harder gaat rijden, dat de omgeving vervaagd, net zoals in nfs underground
Zeker een vet spel! Ik ga ff wat snacken en dan schuif ik weer achter mijn ps2
zie de OP en dan het eerste screenshotquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Guusie het volgende:
Kan je nou ook multiplayeren ?
Een heeel ander nummer, die van mij is 4152844 en die is een stuk ouder dan de silver..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:03 schreef savelkoul het volgende:
tvp
wat voor nummer heeft de ps2 silver edition trouwens? iemand die het weet?
Dat wil ik ook wel erg graag weten, dus mensen vertel!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Georges het volgende:
Wat zijn de grootste verbeteringen ten opzichte van de voorgangers los van wat je al zei?
Wat maakt San Andreas echt zo veel beter?
Ja, heeft alleen met vroegere modellen een beetje te maken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:08 schreef Brainstorm4ever het volgende:
als ik nu een nieuwe ps2 (silver edition) kan ik hem dan wel spelen? ivm die nummers?
Op elke playstation staat een 5cijferig nummer en dat 7cijferig nummer staat ook op elke playstation.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:06 schreef peristilius het volgende:
Een heeel ander nummer, die van mij is 4152844 en die is een stuk ouder dan de silver..
Oh dan heb ik een 30004quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:10 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Op elke playstation staat een 5cijferig nummer en dat 7cijferig nummer staat ook op elke playstation.
Dus even goed kijken achterop je playstation en dan zie je het juiste nummer!
Ik keek net ook even en zag ook eerst dat 7cijferig nummer, maar das dus niet de juiste..
Dankje dan ga ik die halenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:09 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ja, heeft alleen met vroegere modellen een beetje te maken.
Discussie gesloten
Een bericht uit het jaar 2002!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:19 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Hmmm, VC komt pas in mei voor de PC uit dus moet ik tot die tijd Liberty City nog even onveilig maken
Bestel hem bij bol.com.. krijg je het spel + acceptgiro binnen 14 dagen betalenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:32 schreef peristilius het volgende:
Ik zou willen dat ik morgen genoeg geld hadheb maar 2 uurtjes school, maar ik krijg 1 november pas weer geld
Dan hoop ik dat ze hem morgen ook meteen versturen, want bij mijn orderstatus staat nog steeds "in besteling bij leverancierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:23 schreef Georges het volgende:
[..]
FRS heeft 'm morgen.
Ik hoorde het van iemand die de FRS had gebeld, geen idee hoe het met orders staat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze hem morgen ook meteen versturen, want bij mijn orderstatus staat nog steeds "in besteling bij leverancier![]()
Ik wil hem toch echt wel vrijdag hebben![]()
reken daar maar niet op bij de frs, pre-orderen daar is een week wachten...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze hem morgen ook meteen versturen, want bij mijn orderstatus staat nog steeds "in besteling bij leverancier![]()
Ik wil hem toch echt wel vrijdag hebben![]()
opzich is er niet veel veranderd, behalve dat de sfeeer natuurlijk heel andres is dan vice city. Mij spreekt dit west coast gang gedoe me meer aan dan de sfeer van vice city. Gangmembers die je agressief kan maken als je teveel bij ze in de buurt loopt is ook wel lache. Voor de rest moet ik het nog allemaal uitzoeken wat allemaal kan doen. Kheb alleen nog maar wat rond gecruised enzo, maar het is echt weer toppie!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat zijn de grootste verbeteringen ten opzichte van de voorgangers los van wat je al zei?
Wat maakt San Andreas echt zo veel beter?
maar dat is handigquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:22 schreef Omkron het volgende:
de map is trouwens chill.. ej kunt nu een target in je radar plaatsen.. handig als je ergens heen moet dat ver weg is..
Niet te hopen, anders krijgen ze een hoop hate-mail!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:46 schreef Tain het volgende:
[..]
reken daar maar niet op bij de frs, pre-orderen daar is een week wachten...
screens van PS2 => foto maken van beeldscherm => uploaden => posten...ik denk dat veel mensen wel wat anders te doen hebben als dat; gamen !:Pquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:43 schreef Georges het volgende:
Waar blijven de screens van de mensen die het spel al hebben?
Ok dan, ik vind dat juist een minpunt, dat hele gangwar thema. Ik vind de mafia veel cooler, maar goed, moet nog even wachten tot volgend jaar voor de pc.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
opzich is er niet veel veranderd, behalve dat de sfeeer natuurlijk heel andres is dan vice city. Mij spreekt dit west coast gang gedoe me meer aan dan de sfeer van vice city. Gangmembers die je agressief kan maken als je teveel bij ze in de buurt loopt is ook wel lache. Voor de rest moet ik het nog allemaal uitzoeken wat allemaal kan doen. Kheb alleen nog maar wat rond gecruised enzo, maar het is echt weer toppie!
Dan cancel ik hem toch als ik hem vrijdag niet hebquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:46 schreef Tain het volgende:
[..]
reken daar maar niet op bij de frs, pre-orderen daar is een week wachten...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb em al gehaald vandaag bij de dixons...en nu weer gamen hooooi
Natuurlijk kan dat, dat kan altijd. Alles wat je online koopt, mag je binnen 8 dagen retour sturen zonder opgaaf van redenen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan cancel ik hem toch als ik hem vrijdag niet hebDan ga ik hem wel in de winkel halen
(Als je hem kunt cancelen iig
)
Ah beterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:16 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, dat kan altijd. Alles wat je online koopt, mag je binnen 8 dagen retour sturen zonder opgaaf van redenen.
Lekkere naai actie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah beterDan hoef ik hem dus eigenlijk niet te cancelen. Dan kan ik hem gewoon retour afzender doen
?
Bij preorderen verwacht je dat je hem op de release dag binnen hebt en al HELEMAAL als ie elders al vantevoren verkocht word zoals nu blijkt. Als hun de zaken zo slecht geregeld hebben ga ik hem idd ergens anders halen jaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Lekkere naai actie.
Dat is ontzettend lullig voor het bedrijf waar je de game bestelt hebt natuurlijk...
Tenzij je het spel bij een filiaal van dat zelfde bedrijf haalt.
Heeft te maken met disc streaming. Hoe ouder je PS2 hoe groter de kans dat het spel maf gaat doen. Hij moet nml. de gehele tijd alles van de DVD laden, omdat het spel ZO FUCKING GROOT isquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:41 schreef Scriptkiddie het volgende:
Heeft iemand het spel al met een 30004 nummer? Ik heb namelijk een 30004 en ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik blijf het wel stom vinden dat schijnbaar niet elke PS2 dit spel aankan. Waar slaat dat eigenlijk in godsnaam op.
Als je PS2 verder goed werkt en je hem goed hebt onderhouden, hoef je denk ik geen problemen te erwachten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:41 schreef Scriptkiddie het volgende:
Heeft iemand het spel al met een 30004 nummer? Ik heb namelijk een 30004 en ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik blijf het wel stom vinden dat schijnbaar niet elke PS2 dit spel aankan. Waar slaat dat eigenlijk in godsnaam op.
Winkels die hem eerder leveren mogen dat eigenlijk niet, maar doen het gewoonquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:16 schreef Sacrem het volgende:
die hond van Dixons hier in Zoetermeer zei dat ie hem pas vanaf vrijdag mocht verkopen.... maar als sommige dixons 'm morgen al mogen verkopen zal deze 'm toch ook wel mogen verkopen?
anywayz... ik sta om 9 uur al in het winkelcentrum
Gaat aardig tot nu toe, merk wel dat sommige textures pas erg laat geladen worden, vooral als ik snel rijd, maar verder is 't nog goed te doen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:47 schreef reconnect het volgende:
kunnen mensen met een 30004 die het al hebben gespeeld ff posten wat hun ervaringen zijn en of ie het gewoon goed doet
WTF???? Het is nog helemaal geen 3.36u en bovendien verschijnt mijn post voor de jouwe?? Pakt het forum je windowstijd ofzo?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 03:36 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm...die van mij zou een jaar oud moeten zijn.....Silver Edition. Moet 'm toch redelijk kunnen draaien dan.
nope, het forum is pas net weer up en nog een beetje "buggy" en traagquote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:22 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
WTF???? Het is nog helemaal geen 3.36u en bovendien verschijnt mijn post voor de jouwe?? Pakt het forum je windowstijd ofzo?
daar was ik al bang voor maar ik d8 misschien dat dat de bug was......quote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:26 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
nope, het forum is pas net weer up en nog een beetje "buggy"
Jawel hoor, je moet alleen even de 2 playter missies vinden. Zo vond ik er 1, maar ik was alleen, toch maar ff geprobeerd. Voor Player 2 kon je dan een character kiezen, de 1ste keuze was een hoer oid, maar ik koos dus een stoere gangstahquote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:07 schreef agent_smitz het volgende:
Ik heb euhm maar je kan niet meteen 2 player doen
*hand geeft*quote:Op donderdag 28 oktober 2004 06:57 schreef HansvanOchten het volgende:
nu eerst nog de hele dag werken eerst
Als goed is moet je daarna met haar dansenquote:Zijn er al mensen bij de missies van OG-loc? Ik kom maar niet verder bij die missie met het strandfeest. Je moet met de DJ praten en dan?!?!?
Ja, door het doorlezen van dit topic vind ik het ook wel naar dat ik op GCshop moet wachten (waar hij overigens nog steeds niet op \"verzonden\") ook al heb ik hem expres bestelt om tijd te hebben voor m\'n tentamens...achja...komend weekend, het hele weekend doorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:35 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik ga nu echt twijfelen of ik het niet nu al wil halen ipv ná m\'n tentamens...
FOK! niet helemaal up, maar heb vannacht wel fijn SA gespeeld.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:18 schreef Scylla het volgende:
Wiehoe! Fok weer online en San Andreas verzonden!
Tss, te druk met San Andreas om Fok! goed te laten lopen!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
FOK! niet helemaal up, maar heb vannacht wel fijn SA gespeeld.
Das best een goed idee idd.. Doe ook ff friday, next friday en friday after nextquote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:22 schreef Scylla het volgende:
Damn, waar is iedereen? Te druk aan het gamen of doet fok het nog helemaal bij iedereen? Stelletje San Andreas junks...en ik maar wachten op de post. Heb ondertussen Menace II Society maar weer eens opgezet om te tijd te doden, en om me voor te bereiden op SA
wat doe je ons aan ...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:39 schreef Breuls het volgende:
FOK! niet helemaal up, maar heb vannacht wel fijn SA gespeeld.
Nee dat was pas na thuiskomst. En ik wilde vandaag practisch de hele dag gaan spelen, maar ik vertrek zo weer naar de serverruimte.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:08 schreef Scylla het volgende:
[..]
Tss, te druk met San Andreas om Fok! goed te laten lopen!![]()
Wat een opoffering!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 14:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee dat was pas na thuiskomst. En ik wilde vandaag practisch de hele dag gaan spelen, maar ik vertrek zo weer naar de serverruimte.
Hebben alle winkels hem vandaag in het schap gegooid >??>quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:49 schreef pmponer het volgende:
iedereen lekker aan het spelen?
Volgens mij wel. Nuja. Iedereenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:49 schreef pmponer het volgende:
iedereen lekker aan het spelen?
ja erg lastig, heb het nu iets van 5x geprobeerd en het is me nog steeds niet gelukt. met Ryder zit ik nu bij een missie waar je het leger gaat beroven, moet je dozen in laden met de vorkheftruck. deze missie is ook best lastig.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:59 schreef MightyV het volgende:
Daar zit ik nu ook. Moeilijk stukje. Wel kewle motor![]()
Niet allemaal. E-Plaza in Rotterdam, die vaak wel vroeg is met games, krijgt hem bijvoorbeeld pas morgen binnen. Mediamarkt (in R'dam iig) kreeg hem in de loop van de middag binnen. Heb hem meteen dus maar ff gekochtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 16:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hebben alle winkels hem vandaag in het schap gegooid >??>
Ik heb daar vannochted ook besteld maar bij mij staat er nog steeds: verwacht 29 oktober...reserveer de titel.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:16 schreef Michael_Moore het volgende:
Hij valt vanmiddag om 3uur op de mat...![]()
bol.com
![]()
me 2 (maar dan stage)quote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:57 schreef DJ_Robbie het volgende:
Vanmiddag uit school meteen ff gehaald.
Echt geweldig is het, ben nu al verdwaald, nog beetje rondcrossen en dan zometeen met missie's beginnen.
Heb trouwens ook maar ff de map uitgevouwen en naast me gelegd tijdens het spelen.
Gewoon achter elkaar op X drukken om verder te komen?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:01 schreef JK het volgende:
Ik heb 'm ook sinds vandaag. Mooi, dat pre-orderen.
Ben 'm nu net aan het spelen, alleen ik raak hier gefrustreerd.. bij die eerste missie moet je fietsen om die auto te ontwijken, maar na verloop van tijd wil ie niet eens meer normaal fietsen...
Is dat normaal ? Heb het met 2 controllers geprobeert maar zo moeilijk kan dit toch niet zijn
Jah daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:03 schreef Whizzkith het volgende:
Al iemand een vliegschool gevonden?
Hij ligt ook achter mij, anders lukt het nooit. Zelfs de zoom functie is nodigquote:Op donderdag 28 oktober 2004 18:57 schreef DJ_Robbie het volgende:
Heb trouwens ook maar ff de map uitgevouwen en naast me gelegd tijdens het spelen.
Omg jij heb emquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
omg...
vanmiddag een ps2 gekocht met gta..
heb nu al een paar uurtjes gespeeld en als ik eerlijk ben ben ik er niet zo kapot van
maarja moet de stad en zo ook nog een beetje verkennen
die me veel te groot is
hoe doe je eigenlijk inbreken?
paar uurtjes gespeeld en nog niet ingebroken? damn je doet geen missies ofzo...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
omg...
heb nu al een paar uurtjes gespeeld en als ik eerlijk ben ben ik er niet zo kapot van
die me veel te groot is
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:17 schreef alsem het volgende:
pfoe.. we zijn pas bij deel 17.. ik had op z'n minst 20 verwacht op de releasedatum ervan..
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:17 schreef alsem het volgende:
pfoe.. we zijn pas bij deel 17.. ik had op z'n minst 20 verwacht op de releasedatum ervan..
is dat die missie *sweet's girl* of zo?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
paar uurtjes gespeeld en nog niet ingebroken? damn je doet geen missies ofzo...
zodra je kan inbreken word het je goed uitgelegd iig
Ik ook niet, en hij draait al bijna de hele dag volquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef Mister_T het volgende:
Heb trouwens geen problemen met mijn Playstation 30004 PAL
van alles watquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:28 schreef bar_rel het volgende:
ff vraagje tussendoor:
s het gedeelte waar je alleen het begin van het spel ben, alleen stad of ook een beetje platteland of water?of rivieren?oid..?of is het alleen maar een stad...?
Ok dan.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou, ik heb hem dus ook. Volgens mijn stats ben ik nu bijna 8 uur aant spelenMijn hoofd draait ook een beetje. Ik doe rustig aan met de missies, heb nog niet de volgende stad unlocked, maar ik zit er tegenaan denk ik.
Eerste indrukken: Het spel is GEWELDIG, het overtreft VC op de meeste punten. Op het begin is Los Santos alleen al erg groot en kon ik me moeilijk voorstellen dat ik die stad net zo uit mijn hoofd ging kennen als VC, maar ik verdwaal al een stuk minder.
Favoriete minigame: poolbiljart, en als ik verlies, betrek ik de winnar met mijn keu
Tnhxquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
van alles wat
Los Santos en Red County zijn vanaf de start beschikbaar.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tnhx
maar als ik de Map zie..zie ik alleen maar stad..en wegentjes (je weet die map op de rockstar site)
Ff kijken op de Map waar dat allemaal isquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Los Santos en Red County zijn vanaf de start beschikbaar.
Vet ...het is dan best een groot stuk!!!...een stuk platteland en een stuk stad dus..ikl heb er egt zinin!!!hahaquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ff kijken op de Map waar dat allemaal is
thnx![]()
Nee die jongen heeft wel gelijkquote:Op donderdag 28 oktober 2004 01:40 schreef djmurcielago het volgende:
bij de dixons hoorde ik iets van het krijgen van een boete als ze em nu al zouden verkopen
t klonk mij meer als het braafste jongetje van de klas willen zijn
bij die missie kan je het beste af en toe ff stoppen met kratjes laden als je Ryder hoort schieten, en vlug 1 of 2 agentjes neerknallen en dan doorgaan met laden.. Ryder is zelf veels te stom om die ventjes allemaal dood te schieten...quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja erg lastig, heb het nu iets van 5x geprobeerd en het is me nog steeds niet gelukt. met Ryder zit ik nu bij een missie waar je het leger gaat beroven, moet je dozen in laden met de vorkheftruck. deze missie is ook best lastig.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:52 schreef jdmorpheus het volgende:
ben er gister aan begonnen met spelen...
ge-wel-dig spel!! echt zeker nóg briljanter dan VC... die mini games zijn hilarisch (heb me rot gelachen met de low-riders!!) ik zit nu op t moment in San fiero, met 19% van de missies completed... en heb dr aardig lang over moeten doen.
ik vind het alleen af en toe nog wat lastig om te mikken met schieten, vooral als je probeert de bezinetank van een auto te raken ofzo, dat lijkt me op de PC een heeeel stuk gemakkelijker gaan straks.. maarja tegen die tijd heb ik em wel al uitgespeeld denk ik![]()
als iemand tips wil tot aan san Fiero, vraag gerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 vereisten:quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
omg...
die me veel te groot is
idd ben er net ook achtergekomenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:59 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
2 vereisten:
1) het moet nacht zijn
2) je moet zo'n zwart busje hebben om je shit in te laden.. weet het type niet
dan gewoon naar een huisje toegaan (ff zoeken welke het wel en niet doen, ik kreeg niet alle huisjes open) en naar binnen, en zachtjes kratjes naar buiten slepen
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gebeurt er dan als je over de stadsgrenzen wil gaan?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:01 schreef CloudStrife het volgende:
Je kan btw ook al direct vliegen he.
Ga richting het vliegveld en probeer over het hek te klimmen door op je auto te jumpen en vandaar naar het hek te springen. CJ klimt er dan overheen. Er staat ergens zo'n prive jetje. Instappen en vliegen maar. Landen op de snelweg is bruut!![]()
4 sterren, en straaljagerts die je neer willen halenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je over de stadsgrenzen wil gaan?![]()
tanken: nee... je kan wel het hele tankstation opblazen als je tegen de pomp rijdtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:57 schreef xboxps2 het volgende:
nice jongens
krijg hem morgen per post via gcshop
paar vragen, kan je je auto bijtanken ?
zijn er veel politie motoren of gewonen motoren
is de snelweg groot ?
ja er zijn vrij veel politiemoteren, de controle is een stuk stricter dan in VC vind ik.. maar er zijn ook nog 3 of 4 andere soorten moteren die niet 'speciaal' zijn...
de snelweg is HUUUUGE!! +je kan echt overal heen ermee, maar er zijn niet zo heel veel afritten, dus je moet wel een beetje weten waar je heen wil, anders zit je zo 5 minuten rijden te ver... (ik blijf me verbazen over de omvang van SA )![]()
ik was al meteen in het begin naar dat linksonderste stadje geweest, door te zwemmen, heb ik bijna een kwartier lang in een monster truck rond gereden door de bergen met 5 sterren politie en helicopters achter me aanquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:03 schreef jp84 het volgende:
[..]
4 sterren, en straaljagerts die je neer willen halendat was ruig! (en ben nog maar op de helft van de stad gekomen op het kaartje toen...
)
![]()
ik vind het trouwens wel goed dat het geld echt een rol speelt.
als ik nu weer wat knake heb, ga ik echt denken, wat doe ik? nieuwe kleren/tattoo's of nieuwe velgen voor m'n lowrider![]()
![]()
jammer van bezine station.. is het een beetje druk op straat ? en heb je al gelijk ruzie met gangsquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:03 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
tanken: nee... je kan wel het hele tankstation opblazen als je tegen de pomp rijdt
ja er zijn vrij veel politiemoteren, de controle is een stuk stricter dan in VC vind ik.. maar er zijn ook nog 3 of 4 andere soorten moteren die niet 'speciaal' zijn...
de snelweg is HUUUUGE!! +je kan echt overal heen ermee, maar er zijn niet zo heel veel afritten, dus je moet wel een beetje weten waar je heen wil, anders zit je zo 5 minuten rijden te ver... (ik blijf me verbazen over de omvang van SA )kan niet wachten tot morgen eerst nog naar school
Who the fuck is ajax ?![]()
Het is ook verstandig om heel veel te rennen gedurende het spel ( X heel snel herhaaldelijk indrukken) en dan Carl te laten uitrusten, dan stijgt je Stamina vrij snel... en dat heb je ECHT nodig later
ohja nog een spoilertje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef jdmorpheus het volgende:
Het is ook verstandig om heel veel te rennen gedurende het spel ( X heel snel herhaaldelijk indrukken) en dan Carl te laten uitrusten, dan stijgt je Stamina vrij snel... en dat heb je ECHT nodig later
ohja nog een spoilertje:Volgens mij is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
zo, ik moet een opdracht afmaken voor morgen
maar ik wil zoooo graag GTA spelen
ik heb trouwens GTA1 erbij gekregen van de FRS
The line is a dot to you!![]()
ja ik heb 'm inmiddels al uitgespeeld, precies op de manier die jij nu zegtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
bij die missie kan je het beste af en toe ff stoppen met kratjes laden als je Ryder hoort schieten, en vlug 1 of 2 agentjes neerknallen en dan doorgaan met laden.. Ryder is zelf veels te stom om die ventjes allemaal dood te schieten...![]()
dit spel is echt te vet! het is zo groot en je kan zoooooo belachelijk veel dingen doen. Ik heb mijn CJ de hele tijd laten trainen en nu zijn z'n spieren op z'n grootst, ik loop nu met ontbloot bovenlijf rond met een tattoo van een AK op mijn rug en nog wat andere tattoo's op arm en buik. en ik heb een petje en een zakdoek voor over m'n mond gekocht. super gangster![]()
![]()
![]()
cheatsquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:21 schreef CloudStrife het volgende:
Kent iemand een manier om makkelijk aan geld te komen?![]()
![]()
poolen, of andere minigames waarbij je geld kunt inzetten, dan veel geld inzetten en winnenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:21 schreef CloudStrife het volgende:
Kent iemand een manier om makkelijk aan geld te komen?![]()
![]()
Hmmm. Ik wil het eigenlijk op de officiele manier bemachtigenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:21 schreef gieling het volgende:
[..]
cheats![]()
![]()
Komt er morgen een review op games.fok?Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
ohja nog een tip: als carl een vriendin heeft: hou dr tevreden, mijn vriendin belde carl net op: "you motherfucker you treat me like a cheap ass ho! i dont never wanna see you again hese!" en toen zakte mijn "sex appeal" (waar de fuck dat ook goed voor is) ineens zo ongeveer naar nul... (carl reageerde wel heerlijk met zo'n gansta style: "yeah whatever bitch")
![]()
haha ik ook nog nietquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:21 schreef Scylla het volgende:
Grrr....morgen is de grote dag voor mij, volgens mij ben ik de enige die hem nog niet heeft....![]()
Correct en tevens juist...![]()
taxi missies/ politiemissies/inbreken en veel mensen neerknuppelen en hun geld pakken... heb je zo wat centjes bij elkaar..quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:25 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hmmm. Ik wil het eigenlijk op de officiele manier bemachtigen(afgezien van gewoon de missies spelen dan)
![]()
wat voor leuke dingen kun je allemaal doen met je vriendin?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:26 schreef jdmorpheus het volgende:
ohja nog een tip: als carl een vriendin heeft: hou dr tevreden, mijn vriendin belde carl net op: "you motherfucker you treat me like a cheap ass ho! i dont never wanna see you again hese!" en toen zakte mijn "sex appeal" (waar de fuck dat ook goed voor is) ineens zo ongeveer naar nul... (carl reageerde wel heerlijk met zo'n gansta style: "yeah whatever bitch")
![]()
hehe ik ook nog niet morgen morgenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha ik ook nog niet![]()
Who the fuck is ajax ?![]()
lol, ik MOEST ook meteen die AK op zn rug zetten, das gewoon de vetste tattoo die je tot nu toe kan pakkenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb 'm inmiddels al uitgespeeld, precies op de manier die jij nu zegt![]()
dit spel is echt te vet! het is zo groot en je kan zoooooo belachelijk veel dingen doen. Ik heb mijn CJ de hele tijd laten trainen en nu zijn z'n spieren op z'n grootst, ik loop nu met ontbloot bovenlijf rond met een tattoo van een AK op mijn rug en nog wat andere tattoo's op arm en buik. en ik heb een petje en een zakdoek voor over m'n mond gekocht. super gangster![]()
...
ik kan me trouwens slecht voorstellen dat je carl snel dik krijgt, tenzij je zin hebt om overdreven veel tijd en geld uit te geven in de burger winkeltjes, en helemaal niet loopt ofzo... want als carl gewoon over straat rent zakt je vet% ook....![]()
maar ik speel hem tog pas dinsdag of woensdag omdat ik dan pas een nieuwe ps2 ga kopen!!! maar ja..ik kan nog wel ff wahtequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:28 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
hehe ik ook nog niet morgen morgen![]()
oh je kan naar iedere eet of drinktent met dr gaan en een gezellig avondje doorbrengen en dan stijgt er een balkje van "progress with girlfriend"... ik heb et nog niet vol gehad.. dus geen id of er sex in zit.. (ik hoop et wel, arme carl wil ook watquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor leuke dingen kun je allemaal doen met je vriendin?), maar op mijn eerste date met die meid wou ze Drive-by's doen
![]()
-gansta biatch
![]()
![]()
WAT!? GTA1? zo'n Playstation versie???!!!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:17 schreef kepler het volgende:
zo, ik moet een opdracht afmaken voor morgen
maar ik wil zoooo graag GTA spelen
ik heb trouwens GTA1 erbij gekregen van de FRS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen
Net even gespeeld, maar ik vind het zomaar moeilijkMoet er echt even inkomen
Draait trouwens gewoon goed op mijn 30004
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Soms denk ik dat ik in het topic van de sims2 zitwaarom dat
Heb hem ook sinds vanmorgen. Heb nog maar 2uurtjes gespeeld, maar is zeker beste gta tot nu toeHet woord f*ck in 2uur tijd 100 keer gehoord ofzo
, en dat fietsen is ook wel lachen.
Klein nadeel is die mini map, wanneer je missie doet zie je niet echt waar je naartoe moet. Maar voor de rest:![]()
![]()
![]()
nouquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
waarom dat
als ik dingen lees als een vriendin krijgen en zo denk je echt dat het over de sims gaat![]()
Ja idd die kreeg ik er ook bij bij de frsquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:34 schreef menesis het volgende:
[..]
WAT!? GTA1? zo'n Playstation versie???!!!![]()
![]()
![]()
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
ok das waarquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nou
als ik dingen lees als een vriendin krijgen en zo denk je echt dat het over de sims gaat
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jullie hebben mij overtuigd.
Ik koop um ook,.
![]()
![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk wachten tot na Halo 2, maar wat de fuck. Gewoon voor 11 november uitspelen en klaar is Daggla.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:45 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
-![]()
w000t dat vliegen is uber coolthnx voor de tip someone
in dat prive jet gign ik ff naar los ventura...vloog er ff oevr alleen kwamen er straaljagers aan...begonnen allemaal te schieten
en toen mn rechtermotor in de fikstond hield ik het vliegtuig neit meer een vloog ik tegen een boom
![]()
![]()
Ik haat mijn moeder, ik heb dat spel zo besteld, zij betaald... heb een broertje van 3 dus nog sinterklaas hier...
MOET IK WACHTEN TOT DAN!Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
aaaah wat klinkt dit vet zegquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef reconnect het volgende:
in dat prive jet gign ik ff naar los ventura...vloog er ff oevr alleen kwamen er straaljagers aan...begonnen allemaal te schieten
en toen mn rechtermotor in de fikstond hield ik het vliegtuig neit meer een vloog ik tegen een boom
![]()
ik moet me inhouden tot dinsdag
dat is zwaar klotequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik haat mijn moeder, ik heb dat spel zo besteld, zij betaald... heb een broertje van 3 dus nog sinterklaas hier...
MOET IK WACHTEN TOT DAN!![]()
5december ben je denk ik psychisch niet in orde![]()
![]()
Dat is BALEN!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
MOET IK WACHTEN TOT DAN!
Hehe, bruut he ?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef reconnect het volgende:
![]()
Ik heb net nog wat mensen een brandblusser vol in het gezicht gespoten. ROFL! Allemaal kuchen die arme mensjes. En ff wat taximissies gedaan. Moest ik zo'n slome oma vervoeren! Duurde uren voordat ze instapte. Heb er daarna ff getrakteerd op een hels ritje en de taxi laten opblazen![]()
![]()
yup, helemaal in Seal zelfs nogquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:34 schreef menesis het volgende:
[..]
WAT!? GTA1? zo'n Playstation versie???!!!![]()
![]()
![]()
Is het ook zo dat de mensen als ze eenmaal doodzijn niet meer terugkomen? dus dat er maar een aantal beperkt mensn lopen...en dat als je heeel de stad uitroeit er maar een paar mensen nog lopen of niet??quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:56 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, bruut he ?
Ik heb net nog wat mensen een brandblusser vol in het gezicht gespoten. ROFL! Allemaal kuchen die arme mensjes. En ff wat taximissies gedaan. Moest ik zo'n slome oma vervoeren! Duurde uren voordat ze instapte. Heb er daarna ff getrakteerd op een hels ritje en de taxi laten opblazen![]()
En Samuel L Jackson die de cop speelt. Lijkt ook wel op hem
En in begin met die missies, loopt er soms zo'n dikzak mee. Diegene die zoveel betselt bij de drive in. Is ook wel een bekende. Komt mij in ieder geval ergens bekend van voor.![]()
dat zou ook niet leuk zijn... Is iedereen dood loop je je daar een beetje te vervelenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het ook zo dat de mensen als ze eenmaal doodzijn niet meer terugkomen? dus dat er maar een aantal beperkt mensn lopen...en dat als je heeel de stad uitroeit er maar een paar mensen nog lopen of niet??![]()
Nog geen eens gezien!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef StarGazer het volgende:
Die club in Little Mexico is phat... old skool videogames spelen
Dit spel heerscht zo hard
Lekker scheuren op een racemotor op de snelweg.
Waar nu de autos ook eindelijk hard rijden!
Hint: loop niet over de snelweg tegen het verkeer in, zo'n vrachtwagen doet pijnBuilt for Speed![]()
ik kwam nog een leuke vrachtwagen tegemoet tijdens een missie. Zo'n grote wagen met oplegger, die de grond ook raakt. Was dat ik met missie bezig was, anders was ik omgedraaid om op die oplegger te racen en via de voorkant er overheen te jumpenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:04 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Hint: loop niet over de snelweg tegen het verkeer in, zo'n vrachtwagen doet pijn![]()
heb btw ook snipergeweer gevonden. Speelt erg fijn![]()
![]()
Dat was het dus, een vrachtwagen.....quote:Op donderdag 28 oktober 2004 22:04 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Hint: loop niet over de snelweg tegen het verkeer in, zo'n vrachtwagen doet pijn
Ik vroeg me al af wat ik in het ziekenhuis deed![]()
Oh ja, en dit speel heerst dik wel
Moest me na een dag gefrustreerd werken (Heb GTA gekocht onderweg naar me werk) even afreageren......
Dus heb ik bij het ziekenhuis (ja van die vrachtwagen ja)de mensen even een whoop-ass gegeven
Zaten ook 2 oude omaatjes bij
Heerlijke game heerlijke gameplay......
Alleen besturing is even wat wennen, auto's rijden wat zwaarder lijkt het wel maar hier zou ik geen punten voor in mindering geven als ik een review zou schrijven
Puik werk, Rockstar
[ Bericht 51% gewijzigd door Dopekoe op 28-10-2004 22:36:50 ]The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Het spel is gewoon zo mega bruut, je kan echt alles doen wat je maar kan bedenken.
En dan die getunede auto's overal.
En de cops zijn ook wat aggressiever!
Mega Game!Built for Speed![]()
Ik kon me vanavond niet inhouden toen ik in de stad was en heb toch maar een ps2 (zo'n kleintje) met SA gehaald.......
This game rules!!![]()
Maandag, als het een beetje meezit. Ik heb wat game-tijd moeten inleveren aan het serverbeheer.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:26 schreef Georges het volgende:
Komt er morgen een review op games.fok?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik hoor alleen maar goeie dingen van mensen om me heen...hier op fok!, mensen op m'n werk die hem hadden gespeeld, een maat die morgen ook tentamens heeft maar zich niet kon inhouden...damn! Ik hoop dat de post morgen vroeg komt. Ik ga nu Menace II Society maar even af kijken. Om in de sfeer te komen...
O, en Breuls...![]()
![]()
Ik wil niet de eikel uithangen, maar je bent zelf ook wel een beetje jong voor dit spel.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
MOET IK WACHTEN TOT DAN!![]()
Net weer even wat missied gedaan ik doe het rustig aan want ik wil er zoveel mogelijk van genieten. Alleen de eerste dag dat ik het spel had moest ik op een 30cm scherm spelen nou dan is die minimap heeeeel minimaar nu heb ik me 82cm breedbeeld weer
![]()
![]()
Mijn neefje van 8 speelde ook Vice City, en ik weet zeker dat hij hem an me wil gaan lenen als ik hem heb uitgespeeldquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik wil niet de eikel uithangen, maar je bent zelf ook wel een beetje jong voor dit spel.![]()
![]()
Ze rijden ook wel snoeihard op die snelwegen, er hoeft maar iets mis te gaan of je hebt een flinke kettingbotsing.![]()
Waar kan je dan in dat vliegtuig vliegen, of waar staat die in de buurt.. hele tijd gezocht maar niet gevonden.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Heftruck missie is lastigen w00000t @ lowrider "gedoe", degene die het al hebben gehad weten waarover ik het heb
![]()
![]()
't is aardig aan het begin dus het zal niet voor iedereen een spoiler zijn, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ook wel leuk is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
weet iemand waar de flight school/pilot school is? ik wil erg graag vliegen, maar ik moet naar de pilot school voordat ik het vliegveld op mag
help me?![]()
tis wel een nadeel dat je niet zover kan inzoomen met de map... soms kan ik echt niet zien waar ik heen moet...The line is a dot to you!![]()
Mensen, ik ben bij zo'n missie dat je samen met Smoke zo'n gozer moet gaan opzoeken en dan gaan beroven ofzo, maar ik kan dat hele huis niet vinden, iemand tips?KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
euj thijs nog steds niet gevonden? nouja jij kan in iedergeval zeggen dat je hem heb ik moet nog een week wachtenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:51 schreef djmurcielago het volgende:
weet iemand waar de flight school/pilot school is? ik wil erg graag vliegen, maar ik moet naar de pilot school voordat ik het vliegveld op mag
help me?![]()
![]()
![]()
Ik moet nog twee weken wachten op mijn playstation nadat vandaag bleek dat mijn overgangscontract van kpn naar vodafone niet in orde was. Verkeerde initialen verdomme
En ja, er zit een PS2 bij mijn nieuwe mobiel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, ik ga nu wel ff lekker hard hier![]()
It's much appreciated.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maandag, als het een beetje meezit. Ik heb wat game-tijd moeten inleveren aan het serverbeheer.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
kan pas veel later in de game, als je missies in de desert gaat doenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:57 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
euj thijs nog steds niet gevonden? nouja jij kan in iedergeval zeggen dat je hem heb ik moet nog een week wachten![]()
![]()
![]()
Ik kan maar niet voorbij die trein missie komen met sweet achter op mijn motor. Tips iemand?
Cart,Time is what keeps everything from happening at once.![]()
zijn bepaalde plekken waar je multiplayer games kan doen iets van een paars tekentje met 2 personen eropquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:50 schreef Guusie het volgende:
hoe moet je eigenlijk multi playeren?![]()
![]()
Damn, wat kun je ver, en veeeeel rondirjden zeg! Heel gaaf.
En leuk dat de politie nu in meer voertuigen rijdt. Ik heb al een motor en een Ranger van ze gejat. Die laatste is overigens niet om te krijgen. Ik heb ermee over een flink stuk rotsachtig landschap gereden, maar omkieperen ho maar. De poging was helaas ook snel over toen een 'bruine weg' gewoon een vieze sloot bleek te zijn. Kon ik naar de kant zwemmen.
Ik heb echt nog maar een paar missies gedaan, maar ik vermaak me zo ook al.
Hier gaan nog veeeel uurtjes inzitten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: