Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
jeps, maar ik ben waarschijnlijk wel een van de weinige fokkers die hem al gespeeld heeftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:43 schreef DaMook het volgende:
Dit was de eerste
"legaal" gespeeld heeft, er zijn al zat warez gangers die m al gespeeld hebbenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:44 schreef Quintony het volgende:
[..]
jeps, maar ik ben waarschijnlijk wel een van de weinige fokkers die hem al gespeeld heeft
Jeps helemaal legaal, heb hem vanmorgen om 10.30 opgehaald bij de lokale spelletjesboer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:45 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
"legaal" gespeeld heeft, er zijn al zat warez gangers die m al gespeeld hebben
maar dat zijn noeps.
De volledige vrijheid die je hebt. Het feit dat je restaurants inmoet om te eten en op die manier je levensbalk te vullen is erg leuk bedacht. Verder lopen er nu ook mooie grote snelwegen enzo door de stad, die je snel naar andere steden kunnen brengen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:48 schreef Mr.G het volgende:
Quintony lucky biatch.
Wat vind je het leukste tot nu toe?
zo duur zijn die dingen niet meer, enne dit spel is eht echt waardquote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:14 schreef Hellrazor het volgende:
grmblbl heb ik mijn ps2 weer te vroeg verkocht![]()
jeps, hier in de stad waren ze maandagavond al te koop, maar die vroegen zich 55$+taxes voor, en ik heb vanmorgen 49.99$+taxes betaald (53$ geloof ik).quote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:17 schreef Mr.G het volgende:
Bloedgeil die pics
Zit je nu dan in de VS Quintony of..?
ik wacht wel op de xdoos/pc versiequote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:16 schreef Quintony het volgende:
[..]
zo duur zijn die dingen niet meer, enne dit spel is eht echt waard
Lekkere glitchquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:54 schreef Alessandro het volgende:
http://www.hydrogenelf.com/slack2116/swim2.wmv
http://www.hydrogenelf.com/slack2116/glitchtochase.wmv
nog meer filmpjes van iemand die hem al heeft
Wat had je verwacht dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:12 schreef smash789 het volgende:
Voor de grapjas van het vorige deel nog:
Ja, ik heb wel de review gelezen en ja ik heb alle filmpjes gezien.
Door de hype die is ontstaan kan het spel alleen maar tegenvallen, want wat ik in de filmpjes heb gezien is echt gewoon slecht. Veel minder dan ik had verwacht.
Dat er behoorlijk wat verbeterd was sinds 2-3 jaar / Vice City. Maar aan de filmpjes te zien is bijna niks verbeterd.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan?
Yeah right.. Laat ik je dit vertellen ik heb bij een kennis al het een en ander van het spel gezien en ook al gespeeld er zit zeker WEL verschil in mbt Vice. Ik zou als ik jou was het eerst een uurtje spelen en dan een conclusie trekken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:32 schreef smash789 het volgende:
[..]
Dat er behoorlijk wat verbeterd was sinds 2-3 jaar / Vice City. Maar aan de filmpjes te zien is bijna niks verbeterd.
Lekker hypocrietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:40 schreef pmponer het volgende:
Ik zou als ik jou was het eerst een uurtje spelen en dan een conclusie trekken.
Het is gewoon het beste spel van 2004 PUNT.
Met een apparaaut dat in al die jaren hetzelfde is gebleven vind ik toch dat er een lijn van verbeteringen is te ontdekken van GTA3 > Vice > San Andreas.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:41 schreef smash789 het volgende:
Onder andere, er werd beloofd dat de auto's minder arcarde-achtig zouden rijden.
Ik had ook verwacht dat het geluid beter zou zijn, dat is nu ronduit slecht.
Alle NPC's zien er hetzelfde uit... Ook heel erg lame en a la 1998.
En als je de AI ziet, die is nog steeds om te huilen. (Auto's die zomaar zonder reden op volle snelheid tegen muren aanrijden)
En dan die glitches die je al veel ziet in de weinige gameplay die we tot nu toe hebben gezien.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:53 schreef Gstyles het volgende:
Geen gezeur gewoon kopen!
ehm wat is er hypocriet aan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:43 schreef smash789 het volgende:
[..]
Lekker hypocriet
ik ook...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:14 schreef Hellrazor het volgende:
grmblbl heb ik mijn ps2 weer te vroeg verkocht![]()
Dit kan alleen wanneer je meerdere games overnieuw start en dan los van elkaar saved.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:20 schreef agent_smitz het volgende:
Iemand die dit spel al heeft ? Heb je nu een fatsoenlijk opstartmenu net als bij vice city op de PC new game, load game want het lijkt me wel leuk dat je verschillende save points hebt zodat je een dikke CJ kan maken en een Patser en in het menu ook options
Als je het spel start kom je meteen in het spel bij je laatste savegame. Er zijn idd 8 save-slots, dus je kan kiezen waar je iets saved. Vanuit het spel kan je op ieder moment laden of een nieuw spel beginnen, maar save-en kan alleen op bepaalde plaatsen in het spel (in het begin alleen in je huis).quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:20 schreef agent_smitz het volgende:
Iemand die dit spel al heeft ? Heb je nu een fatsoenlijk opstartmenu net als bij vice city op de PC new game, load game want het lijkt me wel leuk dat je verschillende save points hebt zodat je een dikke CJ kan maken en een Patser en in het menu ook options
nou als je een week eerder een cube heb gekocht met de nodige games welquote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:16 schreef Quintony het volgende:
[..]
zo duur zijn die dingen niet meer, enne dit spel is eht echt waard
Ik heb em ook daar besteld, tegelijk met cod united offensive, en die kreeg ik gister binnen, (had ze 13 okt besteld) had eigenlijk verw8 ze tegelijk te krijgen. De status van cod uo staat nu op verzonden, die van gta sa nog steeds: betaald; in behandeling. Hopelijk wordt dat snel 'verzonden'quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:56 schreef pmponer het volgende:
Meeste winkels willen hun vingers daar niet aan branden. Ze kunnen enorme boetes krijgen voor het te vroeg verkopen van dvd's of games
* jap85 moet wachtten op de gc-shop.. zouden ze ze vandaag versturen?
Zeik niet zo man. Als je het eerder wil spelen koop je toch een ps2?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 03:28 schreef Stewie het volgende:
No shit ! echt ? waar slaat dat nou weer op ?! Denken ze nou echt dat ik Vice City blijf spelen tot in 2005 ??
jezus kan je ook een zin in normaal nederlands typen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:21 schreef agent_smitz het volgende:
Mijn gamewinkel belde net waar ik euh mgereserveerd heb dat ik euhm vanmiddag tussen 4 en 6 kan komen ophalen
Morgen is dus donderdag!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:44 schreef El_Snorro het volgende:
GTA:SA mag officieel pas vanaf morgen verkocht wordenKep wel 10 winkels gebeld, maar helaas....
omgquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
Met je fiets van Mt. Chilliad af.
http://www.lastdayband.net/vids/lmao.wmv
![]()
Hebben die hem vandaag?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:26 schreef agent_smitz het volgende:
replay(www.replay.nl)![]()
Ik kan me niet voorstellen dat Media markt 'm al heeftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:42 schreef Zijpie het volgende:
Kben net bij de Media Markt gweeest en daar hadden ze em nog niet hij was wel bezig met een kar uit te laden en hij zei dat hij daar misschien wel bij zat hopen dus....
Die houden zich aan de regels. Morgen dus.. 28 Oktober stond in ons blaadjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:54 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand hem al gezien bij Dixons? Eplaza? Intertoys?
Dat zal je zelf toch wel kunnen bepalen? Eerste sprong gaat hij dus niet open hé? Gewoon even kijken wat er gebeurt!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Sandyman het volgende:
Vette base jump met die bike man... alleen chute moet iets eerder open
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:54 schreef Alessandro het volgende:
http://www.hydrogenelf.com/slack2116/swim2.wmv
http://www.hydrogenelf.com/slack2116/glitchtochase.wmv
nog meer filmpjes van iemand die hem al heeft
zelfmoord plegenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:36 schreef bar_rel het volgende:
Kut ik kan hem neit kopen.......me geld is op![]()
en ten tweede is me ps2 kapot![]()
Wat moet ik nu![]()
Ik had hem besteld bij bol.com..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
zelfmoord plegen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:45 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb hem!
Moet nu wel wachten tot na 4en
Vind gta ook niet echt een spel voor op de gameboy..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:44 schreef Thomper het volgende:
De GBA game zou stukken minder zijn.. alleen IGN gaf het een 8.5je, maar GameSpot een 6je, en Nintendo Power zelfs maar een 3.9. Zonde. De game zou te sloom zijn, en te onoverzichtelijk, met een saai verhaal.
En waar heb je hem vandaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:45 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb hem!
mag ik je ps2 lenen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:45 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb hem!
jonie li'l cunt..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:47 schreef Badabingea het volgende:
Hoe kan jij hem al hebben dan?
[..]
Lag gewoon in de schappen bij toys 'r usquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:47 schreef Badabingea het volgende:
Hoe kan jij hem al hebben dan?
[..]
hoezo moet je wachten?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:45 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb hem!
Topquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Lag gewoon in de schappen bij toys 'r us
He bing!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:47 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
jonie li'l cunt..
mischien moet die werken of zo?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:48 schreef agent_smitz het volgende:
[..]
hoezo moet je wachten?
Mja, die eerste 3 delen (1, 2, en London) waren 2D, de GameBoy zou dat gewoon aan moeten kunnen. Maar goed, ze hebben blijkbaar iets te veel willen veranderen ofzo.. zonde...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:47 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Vind gta ook niet echt een spel voor op de gameboy..
Zit nog op school. Ben net even in de pauze hem wezen halen maar heb zo nog een practicum.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
mischien moet die werken of zo?
is de druk bij jou ook zo erg?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef bar_rel het volgende:
ik ga een nieuwe ps2 kopen![]()
ik moet wel.....
dit spel moet ik hebben.....![]()
En ik heb nog zoveel andere spellen die ik nog wil spelen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:42 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
als iemand zegt : Ik heb hemquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
is de druk bij jou ook zo erg?
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
als iemand zegt : Ik heb hem
Denk ik echt vanik wil ooook spelen
....dus de enige manier is om een nieuwe ps2 te kopen....moet maar samen doen met me broer dan ,kost het me wat minder
![]()
Ha dat is balen...,me broer wil wel een nieuwe ps2 maar ik tiwijfelde....want kost tog dan nog zo ongeveer 75 euro per persoon volgens mij en dan ook nog 54 euro voor gta...dus totaal 100 euro....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
aleen heb ik geen broermaar wel een zus maar die gamed niet
maarja mischien dat ik nog ff wacht of zo met kopen
heb vorige week al een cube gekocht
en dan krijg je ruzie over wie er gta mag spelenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ha dat is balen...,me broer wil wel een nieuwe ps2 maar ik tiwijfelde....want kost tog dan nog zo ongeveer 75 euro per persoon volgens mij en dan ook nog 54 euro voor gta...dus totaal 100 euro....Maarja Mcdonalds verdient goed
![]()
Hij is op stage nog ongeveer 2/3 wekenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
en dan krijg je ruzie over wie er gta mag spelen
quote:De Koch
fine jewels
"Shut that bitch up with ice"
in augustes ja....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:16 schreef Max-Westerman het volgende:
dit topic ga ik vannaf nu negeren en ook andere miljoenen mensen op het internet die GTA:SA hebben
in augustes ben ik weer
als je in leeuwarden woont kon je em ff bij me checken (alsie er vandaag isquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:16 schreef Max-Westerman het volgende:
dit topic ga ik vannaf nu negeren en ook andere miljoenen mensen op het internet die GTA:SA hebben
in augustes ben ik weer
God ik wor jaloers.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:21 schreef HOPit het volgende:
hebben ook dixons in leeuwardenlucky me
ook ja, maar willem vanmiddag in me handen hebben, nie morgenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:23 schreef markii het volgende:
en internet??
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Hmm e-plaza was in bezet.. Dixons pakt niet op denk pauze. Probeer te bellen om 14.00
fiets zo ff langs de MM en toysrus, als ze ze daar ook nie hebben word ik pissedquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Hmm e-plaza was in bezet.. Dixons pakt niet op denk pauze. Probeer te bellen om 14.00
Alkmaarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:30 schreef HOPit het volgende:
[..]
fiets zo ff langs de MM en toysrus, als ze ze daar ook nie hebben word ik pissed
Leeuwardenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Alkmaar?
KOm jij uit Alkmaar ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Alkmaar?
Ik kom uit alkmaar... Morgen dus maar even langs de Toys 'r Us en de intertoys...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
KOm jij uit Alkmaar ?
whehe schitterendquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
![]()
Nee, de traditionele ps2 verdwijnt. Ik heb er van het weekend een gekocht en moest nog zoeken, omdat ze hem bij de eerste winkels waar ik ging kijken al niet meer hadden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:02 schreef pmponer het volgende:
Wordt met de launch van psTwo de ps2 ook goedkoper?
(ik wil eigenlijk ook een ps2 erbij)
GCshop moet eens op gaan schieten, ook al moet ik hard gaan leren vandaag en morgen, moet ik me toch verbijten nu de eerste berichten binnendruppelen van mensen die hem al binnen hebben. Bofkonten!quote:Grand Theft Auto: San Andreas Betaald; in behandeling
HDD gaan ze niet uitbrengen in Europaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar want in die PSTwo kan geen HD en die heb je voor sommige online-spellen wel nodig.
offtopicquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:17 schreef Fathom het volgende:
[..]
HDD gaan ze niet uitbrengen in Europa
Je hebt hem bij gcshop op de release date, en dat is 29 oktoberquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:15 schreef Scylla het volgende:
[..]
GCshop moet eens op gaan schieten, ook al moet ik hard gaan leren vandaag en morgen, moet ik me toch verbijten nu de eerste berichten binnendruppelen van mensen die hem al binnen hebben. Bofkonten!
Dat filmpje met die fiets van die berg is trouwens echt absurd mooi, vet hoge framerate, bewegingen zien er toppie uit...ik snap niet helemaal wat Smash128 er kut aan vind. Al kan ik zijn scepsis over de hype begrijpen.
Is nog niet duidelijk maar de geruchten gaan samen met of vlak na de pc releasequote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:21 schreef TheTh1ng het volgende:
Hoe zit het nou met San Andreas voor de xbox? Komt die er? Of niet. .
jeps, staan inderdaad van die koppen op. (is nu erg vroeg in de morgen en ben net uit bed, en heb nu geen zin om een foto te maken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:27 schreef menesis het volgende:
staat er nog wat op de andere kant van die poster die erbij zit (niet zoiets als die maffe koppen van GTA3 op een rijtje, die heb ik ook nog hangen) ??
zit niet echt een fatsoenlijk opstartmenu bij, hij laad gewoon een game die availabkle is (volgens mij de laatst gesavde)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:20 schreef agent_smitz het volgende:
Vind ik prima...toch staat er op de FP van GCshop dat San Andreas "reeds verschenen" is. Dus ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt hem bij gcshop op de release date, en dat is 29 oktober
Ikke heb hem gekocht in Gamestop, op Battlefield road in Springfield MIssouri.... Dinsdag alquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:48 schreef Diemus het volgende:
Als iemand hem al heeft gekocht vandaag ff posten welke winkel he !!
Ah mooi! Annuleer ik hem even bij GCshop en kom ik hem daar wel even halenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:38 schreef Quintony het volgende:
[..]
Ikke heb hem gekocht in Gamestop, op Battlefield road in Springfield MIssouri.... Dinsdag al
jij USA aarschquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:38 schreef Quintony het volgende:
[..]
Ikke heb hem gekocht in Gamestop, op Battlefield road in Springfield MIssouri.... Dinsdag al
[offtopic] Hee, Springfield! De Simpsons! Wat vet! Ik wist niet die stad wacht bestondquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:38 schreef Quintony het volgende:
[..]
Springfield MIssouri....
Ik uit Uitgeest....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:51 schreef Frozen het volgende:
[..]
Ik kom uit alkmaar... Morgen dus maar even langs de Toys 'r Us en de intertoys...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:46 schreef CloudStrife het volgende:
IK HEB HEM!!!
Ik ga hem nu spelen. Net gehaald bij Eplaze. Ze zeiden bij Eplaza dat ze problemen zouden krijgen als ze hem nu al zouden verkopen, maar het boeide ze nietHun hele schappen laggen vol met GTA:SA en de verkoper zei dat ze als warme broodjes over de toonbank gingen.
IKGA NU SPELEN!
Vet chillquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:46 schreef CloudStrife het volgende:
IK HEB HEM!!!
Ik ga hem nu spelen. Net gehaald bij Eplaze. Ze zeiden bij Eplaza dat ze problemen zouden krijgen als ze hem nu al zouden verkopen, maar het boeide ze nietHun hele schappen laggen vol met GTA:SA en de verkoper zei dat ze als warme broodjes over de toonbank gingen.
IKGA NU SPELEN!
Joah, is neit zo ver, moet je alleen je ps2 even moddenm zodat je USA games kunt spelen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:43 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ah mooi! Annuleer ik hem even bij GCshop en kom ik hem daar wel even halen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:43 schreef HOPit het volgende:
[..]
jij USA aarsch
zijn er 26 ofzo van.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef Scylla het volgende:
[..]
[offtopic] Hee, Springfield! De Simpsons! Wat vet! Ik wist niet die stad wacht bestond[/offtopic]
understatement van de eeuwquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe snel alles morgen uitverkocht zal zijn in de Gamesshops, aangezien het spel hier al vrij populair lijkt te zijn.
Ik hoop het! maarre, hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt hem bij gcshop op de release date, en dat is 29 oktober
de winkel hiero (dus in de vs) had er meer als 800 in pre-order, er stond een rij tot ver buiten de winkel dinsdagmorgen om 10 uur......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
understatement van de eeuw
Toch niet de Eplaza in Weert he? daar wouden ze hem niet aan mij verkopen!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:46 schreef CloudStrife het volgende:
IK HEB HEM!!!
IKGA NU SPELEN!
Welke vestiging?? Die vieze rukkers pakken niet op hierquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:46 schreef CloudStrife het volgende:
IK HEB HEM!!!
IKGA NU SPELEN!
Gruwelijk!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:08 schreef Sqall het volgende:
FILMPJE!
Basejumpen van een gebouw:
http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co.uk/misc/base2.avi
Waar had je hem bestelt? Als je m in de winkel bestelt hebt, kan je hem toch gewoon nog ergens anders halen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:11 schreef Kevin1Bravo het volgende:
GRRR![]()
![]()
Nou is mijn hele dag naar de klote! Ik sta nog in die wachtrij 100 reserveringen ze hadden er 75 bestelt en nou kan ik op die andere zitten te wachten. Ik haal hem dus echt niet bij e-plaza.
Zeker weet je het nooit, maar tot nu toe is voor zover ik weet alles bij iedereen die ik ken op tijd geleverdquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:03 schreef jap85 het volgende:
[..]
Ik hoop het! maarre, hoe weet je dat zo zeker?
Dammit! Dit was dus mijn 2000ste post! Zomaar vergeten!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:13 schreef Scylla het volgende:
[..]
Gruwelijk!
![]()
Ik heb vrijdagmiddag mijn laatste tentamen, daarom vind ik het ook wel prima als hij vrijdag bij mij binnenkomt. Speaking of which...ik ga nu lerenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik 'm half november pas ga halen denk ik... anders vind ik het nu veel te leuk, gaat er een paar uur per dag aan op, en gaan m'n tentamens straks helemaal fout
Bij e-plaza in Oss. Ja ik ga ze ook ergens anders halen eerst daar nog ff langs morgen, als ze hem dan niet hebben haal ik hem ergens anders. Want dan hebben ze hem waarschijnlijk Vrijdag... En deze dag is al onverdragelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:15 schreef Scylla het volgende:
[..]
Waar had je hem bestelt? Als je m in de winkel bestelt hebt, kan je hem toch gewoon nog ergens anders halen?
Ok dan, bij mij duurde cod united offensive wel een week ofzo, kreeg ik gister binnen had ik tegelijk besteld met gta, maarja die was toen al 2 weken uit dus mss was die toen wel op ofzo. Hopen dat ze genoeg van gta hebben besteld voor alle pre ordersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeker weet je het nooit, maar tot nu toe is voor zover ik weet alles bij iedereen die ik ken op tijd geleverd
Hij is vandaag al te koop bij de Bart Smit?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:21 schreef Deviant1nl het volgende:werd net gebelt door collega dat ze toestemming kregen om hem te verkopen bij de Bart Smit.
Apart laten leggen en morgenochtend snel even naar de winkel
49.99.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Yo! En wat is de Amerikaanse prijs? 40 dollar? Als je slimt bent had je die tent beroofd 's avonds... relatief lage beveiliging en weinig risico voor een flinke smak geld (32.000 dollar?)
nah jah hopelijk lukt het een beetje ...ik koop hem morgen gewoonquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik 'm half november pas ga halen denk ik... anders vind ik het nu veel te leuk, gaat er een paar uur per dag aan op, en gaan m'n tentamens straks helemaal fout
En toen? Heb je hem?quote:[b]zei hij dat ze het spel nog niet mogen verkopen aangezien de officiële releasedatum pas morgen is...
toen zei ik maar, fijn...of jullie verkopen dat kreng nu aan mij of ik koop nooit meer iets bij jullie
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Argh ik kan niet uit dit topic blijven![]()
ja, tenminste in Utrecht op HCquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:27 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hij is vandaag al te koop bij de Bart Smit?![]()
Leuk, maar waar heb je 'm vandaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:44 schreef Omkron het volgende:
Ik heb hem..
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:55 schreef Omkron het volgende:
toys r us.. den haag.. megastores hebben ze(net gebeld!).. ik stap nu in de auto.. tot straks..![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:55 schreef Omkron het volgende:
Maar volgens mij is mijn playstation naar de klote..
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
sorry maar ik moest ff lachen![]()
Doet ie helemaal niets of kan ie misschien de dvd niet goed lezen? In het laatste geval kan een spuitbusje droge lucht wonderen doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:00 schreef Omkron het volgende:
hij start niet op..
had al wat langer problemen ermee..
kan ik straks nog een nieuwe ps gaan halen..
Dan wordt je toch he-le-maal gek!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:00 schreef Omkron het volgende:
hij start niet op..
had al wat langer problemen ermee..
kan ik straks nog een nieuwe ps gaan halen..
Welkequote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:18 schreef De_Klusjesman het volgende:
Net achteruit laten leggen bij Bart Smit Groningen. Ga hem nu halen.
Dimension Plus heb ik al zo'n 10x iets besteld en ALTIJD de volgende dag in huis! Topservice!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Vanmiddag rond 12 uur een bestelling geplaatst via Dimension Plus.nl
En net een mailtje binnengekregen, is dit nou service of is dit service?
Geachte klant,
Via internet heeft u bij ons besteld:
 1x Grand Theft Auto San Andreas (PS2)
Het artikel is momenteel voorradig en zal vandaag nog naar u worden verzonden (totaalbedrag aan de postbode te voldoen is € 61.99). Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst vaker van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
P. Oldenzeel,
Dimension Plus
Jup hetzelfde hier!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dimension Plus heb ik al zo'n 10x iets besteld en ALTIJD de volgende dag in huis! Topservice!
je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:23 schreef Scylla het volgende:
Hmmprf....en ik ga maar weer verder met leren![]()
omgquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:30 schreef markii het volgende:
http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co.uk/misc/base1.avi maar dan met een 1 drin... al bekend?
ze mogen em pas morgen verkopen, maar ze krijgen em vanavond.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:54 schreef Whizzkith het volgende:
Iemand een winkel gevonden in Groningen die hem al wel heeft, en verkoopt![]()
Free Record Shop en Intertoys kregen hem morgen pas![]()
Automatische incasso kan je laten terugstorten. Kan een dag of meer duren, maar dan kan je iig binnenkort spelen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:35 schreef jp84 het volgende:
kut kut kut kut kut KUTZOOI m'n internet is net afgeschreven en ik had nog precies 80 euro op m'n rekening tot begin van november
en de internet rekening is +-80 euro..
PWND bij CAIW!![]()
bestellen bij bol.com Je moet dan binnen 2 weken betalen. Doe je dat niet krijg je een herinnering en moet je weer binnen 2 weken betalen, daarna weet ik niet wat ze doen. Maar das precies 1 maand en moet genoeg zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:35 schreef jp84 het volgende:
kut kut kut kut kut KUTZOOI m'n internet is net afgeschreven en ik had nog precies 80 euro op m'n rekening tot begin van november
en de internet rekening is +-80 euro..
PWND bij CAIW!![]()
etalagequote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Enkel bij de V&D hadden ze hem achter zo'n glazen show-off ruimte,
ik ben de exacte benaming voor dat even kwijt.
nah, vitrine :pquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:43 schreef alsem het volgende:
[..]
etalage![]()
Via online shops (ok, dan heb je hem morgen pas op de officiele releasedagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:54 schreef Asskicker14 het volgende:
@JP84:
Goedkoper dan ¤54.99 ga je hem niet krijgen, het meeste wat je er kwijt aan kunt zijn is ¤67.99 maar de gemiddelde prijs in de winkels is toch ¤59.99
Tuurlijk, heb je zeker op de knieën moeten gaan om dat te bereiken?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:55 schreef jp84 het volgende:
keb nog 40 euro kunnen scharrellen, is die al platinum?
51 euro en een paar centen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:57 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Via online shops (ok, dan heb je hem morgen pas op de officiele releasedag) maar dan is het wel voor 51 eurotjes, en een paar centen.
is het geld wat ik in me auto heb liggen voor benzine, kan de ret wel gaan lenen bij moeders maar dan moet ik eerst naar haar toe, en dan nog naar megastores, en dan in de gellukig niet zo kleine megastores toy's a rus ofzo vindenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je zeker op de knieën moeten gaan om dat te bereiken?![]()
*Helemaal niks aan spelen is vanwege kapotte ps2...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:04 schreef jp84 het volgende:
*Vice City aan het spelen is
ik denk het tweede..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:19 schreef Lard_Webber het volgende:
Voor de mensen die m al hebben.... hoe is ie? Of zitten jullie met z'n allen zo druk te spelen dat jullie niet meer in dit topic kijken?![]()
denk 't toch nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
4 cd's?
Hoeveel dan.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
denk 't toch niet
Hallo techno-erquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:47 schreef Loco het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Freerecordshop?
Ik heb hem bestel met die 3 games halen 2 betalen.
Jaja.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:46 schreef Pun het volgende:
Aangezien dat ie op en dual layered DVD staat, denk ik niet dat een 4CD versie het is.
Hoe dan ook, zou ik 'em gewoon kopen
it's all about the gameplayquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:52 schreef Omkron het volgende:
Het wordt hoog tijd voor de playstation 3.. brakke gfx..
ziet er ong. hetzelfde uit als vc, alleen iets beterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:52 schreef Omkron het volgende:
Het wordt hoog tijd voor de playstation 3.. brakke gfx..
Jammer dat er geen techno radiostation in zitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:51 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Hallo techno-er
je bent nummer 4 alvan de techno-reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |