Slim! Ik wil ook steeds huizen kopen, en als ik er eentje zie die me leuk lijkt en die ik maar enigzins zou kunnen betaken sla ik echt helemaal op hol (dan ben ik al aan het inrichten etc.). Terwijl ik op dit moment alleen een huis kan kopen onder de 70.000 euro, of met hulp van pap en mam rond de 120.000..... Dus nu ga ik straks maar weer mijn woonkeuzes doorgeven aan de woningvereniging, omdat huren voor mij een veel betere optie is nu...... Laatst stond ik "al" op plaats 16.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:24 schreef Kleintje het volgende:
*wurmt zich ertussen op het bankje*
Meeeen, wat waait het zeg. Gewoon storm.
Allemaal goed weekend gehad?
Ikke een beetje.
Heb jullie wel gemist enzo!
Update: hebben besloten om nu niet hals over kop dingen te gaan uithalen om toch dat huis te kopen. Hebben besloten om te wachten tot we zwanger zijn!
Eeehhhh schoentjes? Of iets leuks om mee te spelen? (of slaanquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Shit net te laat om te posten dat ik m'n net gewassen rode sokken wil gaan ophangen![]()
Jolie mag iedere maand op de 25ste een cadeautje uitzoeken van m'n tante, die gaf naar d'r geboorte een envelop met 10 keer 15 euro. Voor de maanden na d'r geboorte en voor d'r verjaardag. Iemand nog een leuk idee?
Een jeugdspaarrekening openen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie mag iedere maand op de 25ste een cadeautje uitzoeken van m'n tante, die gaf naar d'r geboorte een envelop met 10 keer 15 euro. Voor de maanden na d'r geboorte en voor d'r verjaardag. Iemand nog een leuk idee?
Kun je straks in je nieuwe huis gelijk in één klap een kekke babykamer laten plaatsen. En nu op je gemak eens gaan bedenken wat voor eisen je aan je huis stelt. Wij hebben het ooit gedaan: een huis kopen omdat het kon. Grootste fout van ons leven. Wat een klotehuis was dat! Op een huis moet je echt verliefd zijn anders moet je er echt niet aan beginnen. Gun jezelf de tijd om het huis te vinden. Ook al zou dat betekenen dat je kinds wiegje voorlopig op jullie kamer staat ipv zijn eigen kamertje.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Dus, met gemakt de overige 300 wegleggen (wat je anders bruto aan een koophuis ongeveer kwijt bent) en dan hebben we straks een leuk startkapitaal.
speelgoed of kleding?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Shit net te laat om te posten dat ik m'n net gewassen rode sokken wil gaan ophangen![]()
Heeft ze al en dit was echt voor cadeautjes, maar ik weet niks op het moment. Ze kan nu net met d'r andere speeltjes spelen, dus vandaar. Denk maar gewoon bewaren voor kleertjes ofzo, dat moet wel weer binnenkortquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een jeugdspaarrekening openen?
in T.O.E.T Trotse Ooms en Tantes - Deel 3 willen we een flinke spam zien!!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef Kleintje het volgende:
Ga er gewoon even niet te druk mee bezig zijn. We zien het allemaal wel. Voorlopig gewoon genieten van iedere dag!
Ik zal zo eens even een foto uploaden van mijn nichtjes....
ZOO LIEF!!!
Boekjes? Of heeft ze er daar al 26.000 van?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Iemand nog een leuk idee?
Ze heeft inmiddels al 40 boekenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Boekjes? Of heeft ze er daar al 26.000 van?
Kinderboeken!!!!! Ik ga altijd helemaal kwijlen in de kinderboekenwinkel! maar ja, boeken zijn best duur en Morris heeft al een half plankje vol. Het arme kind is net 12 wekenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft ze al en dit was echt voor cadeautjes, maar ik weet niks op het moment. Ze kan nu net met d'r andere speeltjes spelen, dus vandaar. Denk maar gewoon bewaren voor kleertjes ofzo, dat moet wel weer binnenkort
Je hebt echt nooit genoeg boekenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
maar daar kan er eigenlijk best 1 bij toch
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:42 schreef Luckepuk het volgende:
offtopic: BE, ik heb je opningspost hiero even misbruikt om een vraag in DC te stellen.. ik zit met een probleem en dat kwam in jouw openingspost zo mooi naar voren! Dan weet je dat je post even gesleurd en pleurt is in een ander foradeel!
SPIN!! IK KAN JE WEL ZOENEN!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:55 schreef Spindizzy het volgende:
Nou je het zegt, Luck! Die vraagtekens duiken bij mij ook op...
Of BE kan gewoon niet tiepen. Dat kan ook![]()
Heeft Myrthe deze al:quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:55 schreef poemojn het volgende:
Myrthe heeft nu een prentenboek met gedichtjes en een Dikkie Dik-prentenboek.
Nouhou!!!!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:56 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
SPIN!! IK KAN JE WEL ZOENEN!!!
Be?? Het ligt dus niet aan mij!!!![]()
![]()
![]()
Ja tis ergquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:55 schreef poemojn het volgende:
40??? Dan heb je geen gratis bieb-abonnement meer nodig.
Myrthe heeft nu een prentenboek met gedichtjes en een Dikkie Dik-prentenboek.
Misschien een Baby Bach of Baby Einstein-video? Ook goed voor haar ontwikkeling.
(En ik vond ze beter klinken dan die klassieke baby-cd's van Lapp, dus misschien dat wij ze ooit ook kopen.)
Ik heb nog een tv staan hier waar ik niks mee doe. Je mag hem zo hebben van me. Tis geen hippe maar voorlopig werkt hij nog.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:58 schreef Luchtbel het volgende:
Video kan niet, helaas is m'n tv stuk en geld om een nieuwe te kopen heb ik niet voorlopig.
Thanks Spindizzy maar dat is veel te lief van jequote:Op maandag 25 oktober 2004 13:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb nog een tv staan hier waar ik niks mee doe. Je mag hem zo hebben van me. Tis geen hippe maar voorlopig werkt hij nog.
Hij staat hier te verstoffen en ik was aan het wachten tot ik iemand tegenkwam die een tv nodig heeft want weggooien vind ik zonde. Kijk maar, mocht je hem toch willen hebben het aanbod blijft staan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Thanks Spindizzy maar dat is veel te lief van je
Die krijgt Wilyan van Sinterklaas..quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heeft Myrthe deze al:
Dat zou nu ook weg moeten zijn, klopt dat?quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:12 schreef heavenswoman het volgende:
BE alles goed, alleen steeds achter het ja maar een blokje
Weggooien is inderdaad zonde maar ik kan dat echt niet aannemen hoor. Ik heb het afgelopen jaar al veel te veel aangenomen van andere mensen omdat m'n leven zo'n zooitje was (en zo ontmoette ik Luckepuckquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij staat hier te verstoffen en ik was aan het wachten tot ik iemand tegenkwam die een tv nodig heeft want weggooien vind ik zonde. Kijk maar, mocht je hem toch willen hebben het aanbod blijft staan.
voor jezelf zorgen is ook hulp en spullen van anderen aannemen, al begrijp ik je ook wel, het gevoel lijkt een beetje op 'ikke zelluf doen".quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
*knip*, maar het wordt tijd dat ik weer eens voor mezelf ga zorgen!
*knip*
Euhm het is een ontzettend enerzijds, anderzijds verhaal idddquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:28 schreef Jelief het volgende:
[..]
voor jezelf zorgen is ook hulp en spullen van anderen aannemen, al begrijp ik je ook wel, het gevoel lijkt een beetje op 'ikke zelluf doen".![]()
Ach Miss_D ik heb per maand nog 100 euro voor boodschappen en luiers voor Jolie en spullen voor school, dus het sparen is toch al een tienjarenplan, dan kan ik beter meteen helemaal voor de teevee gaan of nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, ik kan totaal niet in je portemonnee kijken, maar is een tv-kaartje niets voor je? Voor vijftig, zestig euro heb je al een hele goede, die van ons doet het tenminste prima!
Jeuj, das ook niet veelquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ach Miss_D ik heb per maand nog 100 euro voor boodschappen en luiers voor Jolie en spullen voor school, dus het sparen is toch al een tienjarenplan, dan kan ik beter meteen helemaal voor de teevee gaan of niet
Dat snap ik wel, maar dan is het nog niet veel als je er ook kleren enz. van moet kopen (sowieso, voor alleen boodschappen zou het al weinig zijn imho), petje af hoor! En ja, als je van je spaarcenten gaat leven is het zo op... ben je trouwens al op zoek naar een nieuwe baan?quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef Luchtbel het volgende: Die 100 euro is gewoon wat over is na het betalen van de rekeningen enzovoorts.
Dat is leuk!!! Doe ik ook elke dagquote:Spin schreef
Zo negatief is dat niet. Houdt in dat je de komende tijd elke dag heel Funda mag afstruinen en lelijke interieurtjes bekijken enzo
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:15 schreef poemojn het volgende:
Clauwhee, WoonTV is ook leuk als je daarvan houdten TV-Makelaar enzo.. keek ik ook vaak naar.
kijk ik ook altijdquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
..... Het Blok ...
Heb hem wel zien liggen bij het kinderboekenwinkeltje... Geen idee of het wat is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:23 schreef rena het volgende:
Heeft iemand het liedjes boek "Liedjes met een hoepeltje er om" ? Ik moest hem namelijk bestellen voor school en ik ben benieuwd of het een leuke is![]()
das een goed idee idd!! hahahaquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:59 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien moeten we er iemand bijzoeken die niet regelmatig blut is en daar dan vaak gaan eten
LadyBos bijvoorbeeld
ik heb gelukkig de mazzel dat mijn werkgever alles betaalt wat je boven de vws(?)-tabellen uitkomt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:22 schreef beefcake het volgende:
Dylan heeft inderdaad een particuliere plaats E.T., omdat onze werkgevers allebei niet meebetalen. En we verdienen weinig, dus dan scheelt het enorm.
Ik wil ook knutselen. Ik wil eenkijkdoos
maken!!
Ik ben er nog steeds niet achter wat ik moet gaan betalen, maar dat schijnt inderdaad te kloppenquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:27 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, las ik nou laatst ergens dat BSO duurder is dan creche? Ik vond dat zo raar...dat zijn toch maar een paar uurtjes..
ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:28 schreef rena het volgende:Knutselen is leuk. Daarom wilde ik eigenlijk liever op een PSZ stage lopen dan op een KDV
Maar ik kom in een verticale groep dus gelukkig gaan we daar denk ik wel knutselen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:53 schreef beefcake het volgende:
Flevokliekje :') Misschien wil Zabb ook meedoen
Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar ik heb laatst voor mijn nichtje van 2 (vreselijke ijdeltuit, net d'r tantequote:Op maandag 25 oktober 2004 15:34 schreef E.T. het volgende:
Ow, iemand nog ff snel een idee voor een verjaardagskadootje voor een meisje dat 4 wordt?
Ik hb echt geen idee, en straks (als Saskia tenminste ooit nog wakker wordt) ben ik in het winkelcentrum en woensdag is ze jarig...
Te jong is ze zeker niet... Mijn nichtje van drie vindt het geweldig maar die heeft dan ook een gigantische poepobsessiequote:Op maandag 25 oktober 2004 16:11 schreef Beaker het volgende:
Kan dat of is ze voor dit boek te jong?
Nee hoor, Esmeetje komt ook verschrikkelijk vaak met knutselwerkjes thuis van het kdv. Haar mams heeft er al geen plek meer voor zo langzamerhand!quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...
(of heb ik zo'n knutselend kdv?)
Ja man, ik heb er al 7 ingevuld in de paar weken dat school nu bezig isquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:41 schreef Spindizzy het volgende:
Bestaan die dingen nog, Coolbabe?
Mijn favoriete televisieprogramma is: Het A-Team
Mijn lievelingskleur is: Rood
Ik ben stiekum verliefd op: Zeg ik lekker niet!
Zoals ik gehoord had bij een rondleiding op een KDV doen ze niet veel met baby's. Kan ook aan dat KDV liggen natuurlijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat Saskia al meer knutselwerkjes thuis heeft dan het dochtertje van m'n vriendin die naar de psz gaat...
(of heb ik zo'n knutselend kdv?)
Uhm...ja het idee is erg leukquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:43 schreef Spindizzy het volgende:
Neem haar anders een dagje mee naar de Efteling of de dierentuin. Zeg erbij dat het dan echt Saridag is dus dat zij mag beslissen wat jullie gaan eten en dat ze lekker veel mag snoepen enzo
Nee, Iris van de muizenklasquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:49 schreef Spindizzy het volgende:
Iris van Lois?
Dat is zeker jammer ja... Zou mij wel lekker lijken om kind een dagje uit te besteden aan tante en zelf lekker even vrij te hebben.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:54 schreef Beaker het volgende:
Vond het erg jammer dat mijn zus mij en mijn vriend niet helemaal vertrouwd met hun kind, want zo voelt het een beetje
Wat is de muizenklas?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:55 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Nee, Iris van de muizenklas![]()
Ja beetje jammer inderdaad...alsof jij dat niet weet!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:54 schreef Beaker het volgende:
[..]
Uhm...ja het idee is erg leuk, maar het probleem is dat haar vader en moeder niet echt afstand van haar kunnen doen!
We hebben haar een keer mee willen nemen naar de Diergaarde Blijdorp en kreeg haar onder geen beding mee!
Hun argument? Sari moet je in de gaten houden, want voor je het weet is ze weg, maar dat geld toch voor ieder kind van 3 jaar
Vond het erg jammer dat mijn zus mij en mijn vriend niet helemaal vertrouwd met hun kind, want zo voelt het een beetje
Op Jasper school hebben de klassen van de onderbouw allemaal een naam. Zo hebben ze de clowntjesklas, muizenklas, visjesklas enzovoorts. Jaspers klas heet de muizenklas.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat is de muizenklas?
Inderdaad.... "ff checken" is er niet meer bij.quote:Op maandag 25 oktober 2004 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Gelukkig is het forum niet traag...![]()
Bedanktquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:00 schreef heavenswoman het volgende:
hier Gmail van Google [deel 52] *O* om exact te zijn. Het is alweer deel 52, kan je nagaan hahaha...
ik had ook een paar accounts maar werd ook doodgegooid met invites
Ik ben een leek, maar wat is gmail? ja een mailadres zover ben ik, maar wat is er zo speciaal aan?quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:27 schreef poemojn het volgende:
* Anitra heeft nog 6 Gmail-invitations...
Als iemand belangstelling heeft: mailtje sturen naar poemojn-apenstaart-gmail punt com . De eerste zes krijgen dan een uitnodiging.
Sugar, ik heb je mailtje gekregen op Hotmail maar had dat al een tijdje niet gechecktdus je antwoord volgt vanavond nog.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:57 schreef Beaker het volgende:
Ja dat kan eigenlijk best wel!
Moet wel even foto's opzoeken hoor!
Dankjewelquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:15 schreef Karin het volgende:
Trotse Ooms en Tantes - Deel 3
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb helemaal geen behoefte meer in sigaretten, ben gestopt toen ik wist dat ik zwanger was en nu hoeft het voor mij niet meer[/sub]
Vandaar ook dat ik nu een afspraak heb bij de andere advocaat... Volgende week dinsdag om 1400 uurquote:ff MissD quoten uit het vorige topic...
Angel, een keer kan zoiets gebeuren, maar twee keer voordat je hem uberhaupt hebt gezien is een beetje teveel van het goede! Hij had je sowieso naar een collega kunnen doorverwijzen! Ik zou dus gewoon een ander zoeken hoor!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:06 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik nu een afspraak heb bij de andere advocaat... Volgende week dinsdag om 1400 uur![]()
Ik heb nu ook nog steeds de afspraak staan met de eerste advocaat , die ga ik maandagmiddag om 4 uur pas afbellen. Lekker hetzelfde doen als wat hun mij nu twee keer geflikt hebben![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:06 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik nu een afspraak heb bij de andere advocaat... Volgende week dinsdag om 1400 uur![]()
Ik heb nu ook nog steeds de afspraak staan met de eerste advocaat , die ga ik maandagmiddag om 4 uur pas afbellen. Lekker hetzelfde doen als wat hun mij nu twee keer geflikt hebben![]()
Gatverdammequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:51 schreef Mariposa het volgende:
Hebben jullie dit berichtje gisteren gezien.
Dat zelfde idee heb ik ook hoor Miss D. Ik was sowieso geschokt door het berichtje en gelukkig was ik dus al voorbereid omdat mijn vriend het al eerder had gezien en hij had de link gelegd met afgelopen weekend. Maar jezus, die doe je toch niemand aan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Mariposa, ik heb altijd mijn geheel eigen ideeën over de (lijf)straffen die je dit soort mensen aan moet doen, maar dan vind iedereen me onaardig, dus ik hou het maar even voor me. Ik word ervan. In elk geval heb ik het idee dat je deze mensen het beste pakt door hen hetzelfde een keertje aan te doen en ze daarbij een varkensmaskertje op te zetten...
Dan woon je vlak bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:51 schreef Mariposa het volgende:
Hebben jullie dit berichtje gisteren gezien. Achteraf gezien hebben wij dit beestje op vrijdag of zaterdagavond horen gillen/kermen. We lagen op bed en we hoorden allerlei geluiden in de verte. In eerste instantie dachten we dus dat het een varken was, maar toen dachten we dat dat niet kon omdat we midden in de stad wonen.
Nee hoor, hij was in de vakantie jarig en had gisteren ADV. Dus vandaag is echt zijn eerste dagquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:48 schreef snoopy het volgende:
Hij zal nu wel voor de 5e keer naar school zijn ofzoiets...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:35 schreef melonovy het volgende:Waar bemoei ik me ook mee....
Daar kan ik nu natuurlijk niet onderuit...quote:Morgen wil ik wel een verse lezen hoor!
Erg he! Ik heb me echt kapot gelachen!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:36 schreef clauwheee het volgende:
BE
Heulemoal goud danimanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:40 schreef daniman het volgende:
goed is toch GOUD op zn Gronings?
mijn moeder is gronings, vandaarquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heulemoal goud daniman
Skalto'tje is in orde hoor!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:28 schreef Karin het volgende:
OMG BE wat een avond![]()
schrok wel toen ik las dat het Skaltootje het niet meer deed maar gelukkig was het iets simpels
met borduursel en daarna na-geglasverfd op de ramenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:14 schreef Luchtbel het volgende:
Een zelfgenaaide kerstaakrt
Niet op een mok?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:18 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik hem als muismat?
hmmm dan ben ik toch bij mijn ouders dus ik zal er niet veel last van hebbenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
En ook hier eventjes melden:
Voor degenen die het mss niet ergens anders zien.
Morgen is het forum vanaf een uur of 8 's avonds down voor onderhoud. Hopelijk zijn dan de huidige problemen voorbij of iig een stuk minder.
Serveronderhoud woensdag 27 oktober
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach we kunnen altijd nog een potje gaan zitten monoployen toch als we het echt niet meer weten...
Ja ik durf nog wel op die bok hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:22 schreef Jonnetje het volgende:
Angel da's idd erg schrikken!
Wel een leuke afleiding trouwens... Kane =
Maar dat ie nou meteen zo moet gaan doen.. Grote suffie is het.
Maar ik vind het echt niet vreemd dat je bleef zitten.
Het is toch een soort reactie, ten eerste probeer je zo ook te voorkomen dat Kane zichzelf en de kar in de kreukels sjeest en ten tweede dat gaat haaaaaaaaaard! Daar spring je ook niet zomaar zonder kleerscheuren vanaf.
Maar wat Mariposa ook al vroeg, durf je nu nog wel op de bok te kruipen?
Of is Kane één keer voor de kar door het lint zien gaan wel genoeg voor jullie.
Gelukkig maar dat je nog durftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:50 schreef Angel22 het volgende:
Verhaal over enge rit met Kane.
Zo strakjes naar de fysiotherapeut. Ff me rug los laten masseren... iemand enig idee hoe dat gaat voelen????
ook online te spelen :')quote:Op woensdag 27 oktober 2004 06:44 schreef daniman het volgende:
[..]![]()
oeh oeh! Monopoly :')
superspel
met smilies staat het leukerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
ook online te spelen![]()
Peet heeft een paar keer meegedaan aan de nederlandse kampioenschappen poliën![]()
Om de een of andere reden wist ik al wie de TS was, voordat ik het topic opendequote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:56 schreef lady-wrb het volgende:Vraag jij ook verwarmingsgeld aan je visite?
ik heb op de grond gelegen van het lachen
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden wist ik al wie de TS was, voordat ik het topic opende![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:59 schreef moussy het volgende:
Ik had net mn fiets buiten gezet, hoor ik 10 min. later de hond blaffen, maar kon hem niet vinden. Stond ie buiten bij de voordeur te keffen
Gebeurd mij ook regelmatig met de hondquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:59 schreef moussy het volgende:
Ik had net mn fiets buiten gezet, hoor ik 10 min. later de hond blaffen, maar kon hem niet vinden. Stond ie buiten bij de voordeur te keffen
we wonen alleen aan een hele drukke doorgaande weg en die ouwe is ook nog eens stokdoofquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zoiets wil hier ook nog wel eens gebeuren. Hoor ik al uren de kat mauwen maar kan ik hem niet vinden en dan blijkt hij al een halve dag boven opgesloten te zitten![]()
Dat is minder... Is hij erg beledigd? Geef hem maar een pensstaafjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:26 schreef moussy het volgende:
[..]
we wonen alleen aan een hele drukke doorgaande weg en die ouwe is ook nog eens stokdoof
ik hoop voor jou en casper dat het gaat helpen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat is minder... Is hij erg beledigd? Geef hem maar een pensstaafje
Casper krijgt nu trouwens Back Bloesemmeukdruppels. Hoop dat hij er minder bang van wordt en nog wat meer gewone vrolijke hond.
tuurlijk!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:39 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben honden een navel?
* Beaker straks gaat zoeken bij haar hond naar een navelquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tuurlijk!
Geen idee... Staat ook niet in het foldertjequote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
hoe lang duurt het eigenlijk voor gaat werken?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:43 schreef Beaker het volgende:
[..]
* Spindizzy straks gaat zoeken bij haar hond naar een navel
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Ja, waar denk je dat de navelstreng aan vast heeft gezeten dan?Aan een oor of zo?
Geen idee. Bedoelde dat ik de poezen ook ff flink ga onderzoeken straksquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:55 schreef Beaker het volgende:
Echt!!??
In het nieuwe moeders topic, kleintje!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:02 schreef Kleintje het volgende:
Pst.... even snel tussendoor... weet iemand of luchtbel gisteren haar verhaal nog heeft gepost???
Ze moest toch gisteren op gesprek in het ziekenhuis? Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat...
Harrie heeft ook een dikke vacht maar bij hem kan ik wel altijd zijn tietjes voelen als ik hem op zijn borstkasje (of meer zijn buikje eigenlijk) kriebel... Dan moet dat naveltje ook te vinden zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
mijn kat heeft een enorm dikke vacht dus ik denk dat ik die navel wel kan vergeten.
Poezentietjesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Harrie heeft ook een dikke vacht maar bij hem kan ik wel altijd zijn tietjes voelen als ik hem op zijn borstkasje kriebel... Dan moet dat naveltje ook te vinden zijn.
Jaaaa: wist je dat mannenpoezen ook tietjes hebben!
Meer dan wijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa: wist je dat mannenpoezen ook tietjes hebben!
Heb je PH-neutrale shampoo? Zwitsal of zo? Daar kan het mee!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:24 schreef Knorretje het volgende:
hoe krijg ik verf van een kat af ?? Het valt niet op dat ze 'geverfd' heeft maar het lijkt me niet goed voor het beestje. Iemand ?
Knippen? Harrie heeft ooit een pas gegrondverfde plank een heleboel kopjes gegeven. Dat hebben we er toen gewoon uitgeknipt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:24 schreef Knorretje het volgende:
hoe krijg ik verf van een kat af ?? Het valt niet op dat ze 'geverfd' heeft maar het lijkt me niet goed voor het beestje. Iemand ?
Wist je dat er bij sommige dierenartsen een tepelpotje stond?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:07 schreef Beaker het volgende:
[..]
Poezentietjes
uhm als de gaan drukken is kan een emotionele bui veroorzaken.. kraken voelt op het moment van kraken erg naar maar voelt gelijk daarna een stuk bete is mijn ervaring dan..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:50 schreef Angel22 het volgende:
[..]
-knip-
Zo strakjes naar de fysiotherapeut. Ff me rug los laten masseren... iemand enig idee hoe dat gaat voelen????
heb ik niet, maar koop ik wel ffies dan. Moet dat nog snel gedaan worden of mag het ook vanmiddag (of wil het er dan niet meer uit ? )quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je PH-neutrale shampoo? Zwitsal of zo? Daar kan het mee!
Als het nog nat is, zou ik hem nu ff afspoelen, dan gaat het niet klonteren en dan kun je hem vanmiddag nog wassen er is trouwens ook speciale kattenshampoo van beaubeau, die is een euro of drie per flesquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:27 schreef Knorretje het volgende:
[..]
heb ik niet, maar koop ik wel ffies dan. Moet dat nog snel gedaan worden of mag het ook vanmiddag (of wil het er dan niet meer uit ? )
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:26 schreef moussy het volgende:
Voor iedere tepel die ze er af scheren doen ze geld in een potje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |