Ik hoop het nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:10 schreef BobRooney het volgende:
is die tablet niet allang opgelost voordat je er bent?
Hij krijgt nog niet hele dikke wangen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:11 schreef pakpapier het volgende:
[..]
Ik hoop het niet......... zo'n wangzak is wel droog denk ik
nee.......... maar ik durf hem niet uit het oog te verliezen omdat ik bang ben dat ie het uit zijn wangzakje gaat halen en oppeuzelen.........en dat ie dan ontploftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij krijgt nog niet hele dikke wangen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:10 schreef tuut84 het volgende:
whahaha
Net gedaan........ handig zo'n dierenarts in de familie.........maar ze moest eerst flink lachen. Ze zei me om hem iets veel groters te geven zoals een walnoot....... ik heb snel bij de buurvrouw een noot gehaald.......en nu wacht ik tot ie de tablet ruilt of verstopt om de noot te halen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:20 schreef AlsoStarring het volgende:
Bel anders eerst even je dierenarts en leg het uit.
yip daar geef ik je volledig gelijk in......... is wel degelijk mijn schuld. Beestje kan er helemaal niks aan doen. Ik moet het nu proberen oplossen zodat hij er niet aan gaat bij eventuele consumptie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:33 schreef kleinmeiske het volgende:
Hey, je kan het die hamster niet kwalijk nemen dat 'ie denkt dat 'ie iets eetbaars pikt! Ik stel voor de TT te wijzigen in: Ik, klotebaas, heb hamster aspirinebruistablet laten pikken!![]()
idd......... ik denk niet dat aspirine gezond is voor een klein knagertje als dit. Carine komt direkt dus........quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik niet snap: je maakt je druk om het bruis-gedeelte, en niet het aspirine-deel? Denk dat dat wel dodelijk is aan overdosis...
wtf is tvp?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:05 schreef estranged het volgende:
tvp![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |