En dan hier eindelijk het lang verwachte verslag van het Dido concert.
Nou ja, meer het verslag van de reis er heen, maar ach... dat drukte voor ons de pret niet, dus dat zal hier ook wel goed zitten.
![]()
Zondag 24 Oktober 2004
We gingen allemaal bij Duderinnetje eten en van daaruit naar Ahoy.
Shin zou rijden en ik, en dan zou ik meteen door naar huis en hij zou de anderen in Den Haag brengen en dan ook naar huis.
Nog voor we de straat uit waren stopte mijn auto'tje ermee, verzopen... We hadden niet echt tijd om te wachten dus ik in Arty's auto rijden!
![]()
Seat Ibiza met 6 versnellingen en de hele reut. Getunede diesel... Erg geil auto'tje zeg maar
![]()
. De meiden bij mij, de mannen bij Shin.
We zouden achter Shin aan rijden want die heeft zo'n navigatiegeval...
Luisteren is heel moeilijk, hè Shin? ![]()
Op een gegeven moment reed hij verkeerd dus keren, terug de snelweg op, maar er was een of ander kutwijf dat me er niet tussen liet en omdat het toch niet mijn eigen auto is...
Anyway, we raakten Shin dus kwijt. Bellen, waar zijn jullie... daar en daar.
Dus wij zouden daarheen rijden. (Tandjes van Arty's versnellingsbak zijn ook nog gepoetst... waar bij mij de achteruit zit, zit bij hem de 6e versnelling.
![]()
)
Maar we konden ze niet vinden... Shin had gezegd, net voor de tunnel rechts... Nou ja goed, wij dachten dus de Maastunnel, maar hij bedoelde een of ander lullig kutbruggetje!
![]()
Dus wij gestopt en dan zouden zij via de navigatie ons komen zoeken.
![]()
Na 5 minuten telefoon... we hebben een lekke band, maar we gaan hem verwisselen, we komen eraan... (Hij had zijn band lek gereden op een betonnen ding midden in de weg
![]()
)
De boosdoener:
![]()
En het resultaat:
![]()
(Ik ben onderussen even gaan plassen bij een kroeg aan de overkant van de straat. Was bijna gebleven. Sjaan en Sjonnie's Karaoke Bar
![]()
)
Weer telefoon... het lukt niet... (De heren techneuten wisten niet hoe ze de reserve band onder de auto vandaan moesten krijgen.
![]()
) Dus toen ben ik Duderinnetje en Gurlie naar Ahoy gaan brengen en daarna die kerels gaan zoeken. Arty had geen stratenboek in de auto,
Jahaaa, die heb ik wel hoor, die ligt thuis.
dus dat had nogal wat voeten in de aarde maar uiteindelijk vond ik ze. (Nog bedankt aardige meneer in dat ene hotel!
![]()
)
Toen wij uiteindelijk in Ahoy aan kwamen was Dido al bezig, maar goed, we hebben het grootste gedeelte gezien. Dido was supergoed! En de band ook!
![]()
![]()
![]()
Daarna weer terug naar Shin zijn auto om de band te verwisselen, inmiddels hadden ze ontdekt hoe de reserve band onder de auto uit moest
waar Sanders broertje toch al niet goed voor is.
Dus met 6 man in Arty's Ibiza naar zijn auto. Daar aangekomen leek het alsof Shin niet de juiste
sleutel had om de moeren los te halen, dus ik zeg nog 'het lijken wel sierdopjes...'
![]()
Je weet zeker dat dat geen sierdopjes zijn?
![]()
Maar nee, Shin ging op hoge poten de lease maatschappij bellen want er mistte iets...
![]()
Arty heeft nog even heel leuk met de gevarendriehoek gespeeld.
![]()
Half uur later, een soort van kraanwagending... Die kerel gaat kijken, pakt een schroevendraaier, wipt de dopjes eraf en begint de moeren los te draaien. Wij lagen inmiddels echt op de grond van het lachen...
![]()
![]()
Oooooh... dus zo moet dat... Ahaaaa!
![]()
Toen die kerel klaar was hebben we Shin maar meteen naar huis laten rijden (Almere) en ben ik met 5 man in de auto terug naar Den Haag gereden.
Daar aangekomen dacht ik wel eventjes mijn auto te starten en weg te rijden...
Niet dus... KUT.... Afijn, motorkap open en Sandertje zou wel even kijken... In eerste instantie zagen we niks maar ineens zag hij iets los hangen... de kabel van de bobine naar de verdelerkap, en ja, als je bougies geen stroom krijgen gebeurt er niet zo veel he... Kabeltje erin en starten maar! Al met al was ik tussen half 2 en 2 uur thuis...
Een zeer geslaagde avond die niet snel vergeten zal worden!