abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22884699
Hmm krakerscompetitie, valt dat onder cultuur?
moet Gurlie het wel goed in de gaten houden he?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:27:08 #77
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_22884816
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:21 schreef myrose het volgende:
OCW denk ik he? Is gurlie dacht ik inderdaad.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:28:31 #78
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_22884844
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja die Duitse site over dat mannen-opvang-café bij een winkelcentrum! 'Welkom Nederlanders, het antwoord is C'
Ach, als je effe op de site had gezocht had je het ook gevonden.

Trouwens ook leuk: email adres van Balkenende. Ik heb gewoon aan al die emails een mailtje gestuurd. Die ik niet terug kreeg was dus goed. En ik denk dat ik niet de enige was...
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:29:30 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22884868
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:21 schreef myrose het volgende:
Onder onderwijs (in het echie in elk geval wel).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_22884905
das waar ook , dat e-mail adres
zullen ze ook leuk gevonden hebben
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:31:58 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22884921
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:28 schreef Bertje het volgende:

[..]

Ach, als je effe op de site had gezocht had je het ook gevonden.

Trouwens ook leuk: email adres van Balkenende. Ik heb gewoon aan al die emails een mailtje gestuurd. Die ik niet terug kreeg was dus goed. En ik denk dat ik niet de enige was...
Balkenende werd overstelpt en vond dat niet zo leuk. Reprimande naar de organistatie zelfs. Het grappige was: Maria van der Hoeven (Onderwijs) deed dezelfde methode (ze wist het antwoord niet) waar ik bij zat
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_22884928
Maar goed, onderwijs en cultuur. Maar het is ook een aandachtspuntje van gezinszaken. Er gaat die periode wat quality gezinstime verloren he?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:45:13 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22885181
Be:kan even niet vinden waar Arty de foto's had opgeslagen... even zoeken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:49:22 #84
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_22885281
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Balkenende werd overstelpt en vond dat niet zo leuk. Reprimande naar de organistatie zelfs. Het grappige was: Maria van der Hoeven (Onderwijs) deed dezelfde methode (ze wist het antwoord niet) waar ik bij zat
Het stond wel op de site, maar dat was algemeen email adres. Dus niemand die dat geloofde (incl. ikzelf).

Hoop trouwens wel dat men deze keer sites heeft uitgezocht die niet al om 00:02u. aan de datalimiet van die dag zitten. Erg veel tijd mee verloren met die domme voetbalvraag van vorig jaar. gewoon vanaf 23:55 gaan zitten F5en.

Zijn die stukjes van jou nog ergens na te lezen Dude?
pi_22886000
Zo een of andere maffe film over een gezin met twaalf kinderen gekeken. Nu de meiden even naar buiten gestuurd. Was hier in huis echt duf en co zeg
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:25:05 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22886052
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:49 schreef Bertje het volgende:

[..]

Het stond wel op de site, maar dat was algemeen email adres. Dus niemand die dat geloofde (incl. ikzelf).

Hoop trouwens wel dat men deze keer sites heeft uitgezocht die niet al om 00:02u. aan de datalimiet van die dag zitten. Erg veel tijd mee verloren met die domme voetbalvraag van vorig jaar. gewoon vanaf 23:55 gaan zitten F5en.

Zijn die stukjes van jou nog ergens na te lezen Dude?
denk het wel, ik ga zo even voor je kijken..
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_22886163
Hoi allemaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:31:09 #88
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_22886176
Haai fles
pi_22886182
Ja, ik zou het ook leuk vinden om die stukjes te lezen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:32:16 #90
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_22886204
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

denk het wel, ik ga zo even voor je kijken..
Doe maar effe. Vind ik wel leuk.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:46:05 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22886486
Fles, blijf even in de buurt... er komt zo het verslag van onze trip naar Dido... zeer vermakelijk!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:46:47 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22886496
Nou ik heb ze gevonden, maar om ze nou hier te copy pasten? kan me voorstellen dat niet iedereen daarop zit te wachten. Kan via msn of mail wel even zeggen waar je ze vinden kan. Idee?

Edit: dit gaat over de artikelen dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_22886597
das goed idee ja
pi_22886717
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Fles, blijf even in de buurt... er komt zo het verslag van onze trip naar Dido... zeer vermakelijk!
Ik word wel een beetje nieuwsgierig nou
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:10:19 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22886946
En dan hier eindelijk het lang verwachte verslag van het Dido concert.

Nou ja, meer het verslag van de reis er heen, maar ach... dat drukte voor ons de pret niet, dus dat zal hier ook wel goed zitten.

Zondag 24 Oktober 2004
We gingen allemaal bij Duderinnetje eten en van daaruit naar Ahoy.
Shin zou rijden en ik, en dan zou ik meteen door naar huis en hij zou de anderen in Den Haag brengen en dan ook naar huis.
Nog voor we de straat uit waren stopte mijn auto'tje ermee, verzopen... We hadden niet echt tijd om te wachten dus ik in Arty's auto rijden! Seat Ibiza met 6 versnellingen en de hele reut. Getunede diesel... Erg geil auto'tje zeg maar . De meiden bij mij, de mannen bij Shin.

We zouden achter Shin aan rijden want die heeft zo'n navigatiegeval... Luisteren is heel moeilijk, hè Shin?
Op een gegeven moment reed hij verkeerd dus keren, terug de snelweg op, maar er was een of ander kutwijf dat me er niet tussen liet en omdat het toch niet mijn eigen auto is...

Anyway, we raakten Shin dus kwijt. Bellen, waar zijn jullie... daar en daar.
Dus wij zouden daarheen rijden. (Tandjes van Arty's versnellingsbak zijn ook nog gepoetst... waar bij mij de achteruit zit, zit bij hem de 6e versnelling. )
Maar we konden ze niet vinden... Shin had gezegd, net voor de tunnel rechts... Nou ja goed, wij dachten dus de Maastunnel, maar hij bedoelde een of ander lullig kutbruggetje!

Dus wij gestopt en dan zouden zij via de navigatie ons komen zoeken.

Na 5 minuten telefoon... we hebben een lekke band, maar we gaan hem verwisselen, we komen eraan... (Hij had zijn band lek gereden op een betonnen ding midden in de weg )

De boosdoener:

En het resultaat:

(Ik ben onderussen even gaan plassen bij een kroeg aan de overkant van de straat. Was bijna gebleven. Sjaan en Sjonnie's Karaoke Bar )

Weer telefoon... het lukt niet... (De heren techneuten wisten niet hoe ze de reserve band onder de auto vandaan moesten krijgen. ) Dus toen ben ik Duderinnetje en Gurlie naar Ahoy gaan brengen en daarna die kerels gaan zoeken. Arty had geen stratenboek in de auto, Jahaaa, die heb ik wel hoor, die ligt thuis. dus dat had nogal wat voeten in de aarde maar uiteindelijk vond ik ze. (Nog bedankt aardige meneer in dat ene hotel! )

Toen wij uiteindelijk in Ahoy aan kwamen was Dido al bezig, maar goed, we hebben het grootste gedeelte gezien. Dido was supergoed! En de band ook!

Daarna weer terug naar Shin zijn auto om de band te verwisselen, inmiddels hadden ze ontdekt hoe de reserve band onder de auto uit moest waar Sanders broertje toch al niet goed voor is.

Dus met 6 man in Arty's Ibiza naar zijn auto. Daar aangekomen leek het alsof Shin niet de juiste
sleutel had om de moeren los te halen, dus ik zeg nog 'het lijken wel sierdopjes...'

Je weet zeker dat dat geen sierdopjes zijn?

Maar nee, Shin ging op hoge poten de lease maatschappij bellen want er mistte iets...

Arty heeft nog even heel leuk met de gevarendriehoek gespeeld.

Half uur later, een soort van kraanwagending... Die kerel gaat kijken, pakt een schroevendraaier, wipt de dopjes eraf en begint de moeren los te draaien. Wij lagen inmiddels echt op de grond van het lachen...

Oooooh... dus zo moet dat... Ahaaaa!

Toen die kerel klaar was hebben we Shin maar meteen naar huis laten rijden (Almere) en ben ik met 5 man in de auto terug naar Den Haag gereden.

Daar aangekomen dacht ik wel eventjes mijn auto te starten en weg te rijden...
Niet dus... KUT.... Afijn, motorkap open en Sandertje zou wel even kijken... In eerste instantie zagen we niks maar ineens zag hij iets los hangen... de kabel van de bobine naar de verdelerkap, en ja, als je bougies geen stroom krijgen gebeurt er niet zo veel he... Kabeltje erin en starten maar! Al met al was ik tussen half 2 en 2 uur thuis...

Een zeer geslaagde avond die niet snel vergeten zal worden!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:13:37 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22887010
Oh en Shin?

Die heeft inmiddels de consumentenbond, Radar, de gemeente Rotterdam, Kat in de Zak, Pieter Storms en de Flitspaalbrigade ingeseind, wat dat is toch geen doen, zomaar zo'n stalen bint van 1 bij 1 midden op de weg plaatsen...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:17:25 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22887085
Wat een rampenavond Maar wel een van de leukste die ik heb meegemaakt! Het heet in de volksmond al 'de Nacht van Murphy'
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:20:16 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22887128
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Shin?

Die heeft inmiddels de consumentenbond, Radar, de gemeente Rotterdam, Kat in de Zak, Pieter Storms en de Flitspaalbrigade ingeseind, wat dat is toch geen doen, zomaar zo'n stalen bint van 1 bij 1 midden op de weg plaatsen...
Je vergeet nog dat hij een petitie gaat aanbieden aan de minister van Verkeer en Waterstaat

Sorry Shin
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:21:13 #99
18653 crew  D.
pi_22887148
spannend verhaal
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:21:26 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_22887152
Bertje? Artikelen zijn via myrose naar je onderweg (mail).
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')