Ik vind Karen op deze foto wel wat weg hebben van Sarah Jessica Parkerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:41 schreef Adelante het volgende:
Die aflevering vond ik echt geweldigquote:
Bij mij klopt die ondertiteling ook niet en cd 3 doet heel raar, dvd speler geeft aan: Dirty disc. Echt balen, ik ga zeker terug!quote:Op maandag 8 november 2004 18:41 schreef -Mo- het volgende:
Wie hebben hier eigenlijk allemaal de dvdbox van seizoen 1 gekocht (R2NLO)??
Ik heb um gekocht maar ik ga mijn geld terug eisen.
De ondertiteling loopt bij elke aflevering na iets van 12 minuten niet meer synchroon, je zit gewoon de subs van het volgend gesprek te lezen :/
Én op disc 4 zit een vlek op de achterkant, en daardoor skipt ie stukjes midden in een aflevering.
Ik heb um al een keer omgeruild, maar weer precies hetzelfde...
Volgens mij trouwens heeft iedereen dezelfde problemen (staat op het forum van dvd.nl)
(Er is daar ook iemand op het forum die zegt dat half november een nieuwe lading dvd's wordt geleverd die wel werkt..... we zullen zien)
Ze was indedaad zwanger toen deze opnames werden gemaakt. Inmiddels is ze bevallen van een zoon, Roman genaamd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:16 schreef Juweel het volgende:
Lag het aan mij of leek Grace ontzettend zwanger? Volgens mij zag ik duidelijk een dikke buik onder al die wijde truien!
heb de box inmiddels ook terug gebracht, en uiteraard mijn geld terug gekregenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:31 schreef Mryc het volgende:
hmmm...heb vanmiddag de boxset gekocht. Straks meteen maar even kijken of er iets mis mee is...
quote:Op zondag 12 december 2004 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar vrijdag was het wel weer leuk. Karen..
En toen ze die zonnebril opzette en helemaal onderuit ging zitten in de auto.quote:Op zondag 12 december 2004 21:35 schreef rena het volgende:
Will: "watch out, an old lady" (zoiets)
Karen: "Let's get her!!"![]()
![]()
Net 5 wil nog wel eens graag knippen in afleveringen.quote:Op zondag 12 december 2004 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ligt het aan mij of duren de afleveringen iedere week een stukje korter?. Dat vind ik wel jammer.
Maar vrijdag was het wel weer leuk. Karen..
Belachelijk.quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Net 5 wil nog wel eens graag knippen in afleveringen..
Ja, precies.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:08 schreef MadGuy het volgende:
Wellicht een stomme vraag, maar wanneer zijn er weer nieuwe afleveringen?
Niet volgens de TV-gids.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:41 schreef Mike het volgende:
10 januari weer op Net5. toch?
Volgens de tvgids online wel...om 19.35 maandag.quote:
quote:Wanneer gaan jullie verder met 'Will & Grace'?
Het is helaas nog niet bekend wanneer we in 2005 verder gaan met de nieuwe afleveringen van deze serie.
Subtiel schopje!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:02 schreef mineo39-76 het volgende:
Joepie! Net 5 begint weer met nieuwe afleveringen!!!![]()
Woensdag 16 februari 2005 - Net 5 - 21.30 uur
Seizoen 6 - Aflevering 20: "Fred Astaire and Ginger Chicken"
Plot Synopsis:
Smitten with his new boyfriend Vince, Will puts his relationship to the test introducing him to the overly critical Grace for her approval. However, when Grace abruptly cuts the introduction short, Will is convinced of her disapproval of Vince and thus begins to question his own feelings. Meanwhile, Karen drops a bombshell on Jack, revealing that after her upcoming wedding their friendship will be forever changed, forcing him to begin casting calls for her replacement.
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb net de aflevering bekeken (ik had het opgenomen), maar viel bij jullie het geluid ook sosm weg?
Ik vind de afleveringen toch wel minder zonder haar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:39 schreef Little_Acorn het volgende:
En Grace is in de hele uitzending niet te zien geweest, waarschijnlijk stond ze op het punt van bevallen.
Het is wel een aflevering van 50 minuten en door NET 5 in 2-en geknipt!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:36 schreef MadGuy het volgende:
Volgens de episode guide op deze site krijgen we nog één aflevering voordat ze aan het nieuwe seizoen gaan beginnen. Dus nog één aflevering geduld voor we Grace Adler weer te zien krijgen!
Net 5 kennende zal er wel meer in geknipt zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:06 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Het is wel een aflevering van 50 minuten en door NET 5 in 2-en geknipt!!!![]()
Sjongejonge...dat meen je niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef bibi het volgende:
De nieuwe afleveringen van 'Will & Grace' komen niet meer, hoe kan dat?
Wegens tegenvallende kijkcijfers is besloten met ingang van woensdag 23 maart de nieuwe afleveringen van Will&Grace voor onbepaalde tijd te laten vervallen. We weten dus niet nog niet wanneer we hiermee verder gaan.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Ook weer geen nieuwe aflevering vanavond...?
Sukkels. Vinden ze het gek, als ze eerst constant herhalingen uitzenden? Geen wonder dat het publiek in de war raakt!quote:Op zondag 3 april 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Inderdaad, de lage kijkcijfers waren volgens NET5 de reden om Will & Grace niet meer op woensdagavond uit te zenden.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:07 schreef Nory het volgende:
Bah, ik haat Net 5! Wil weer nieuwe afleveringen!:Y
nee joh, sky tv, de engelse digitale televisiequote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef Nory het volgende:
Will and Grace weekend op Sky? Skyradio?
Owwwh, haha.. Ja, sorry.. dat kijk ik niet!quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef somegirl het volgende:
[..]
nee joh, sky tv, de engelse digitale televisie
Klopt. stom zegquote:Op woensdag 13 april 2005 19:45 schreef Cheiron het volgende:
He? Ben ik nou gek aan het worden of zijn ze twee keer het eerste kwartier aan het uitzenden op net5?
Haha, Grace is gedumptquote:Op donderdag 14 april 2005 23:32 schreef slindenau het volgende:
Deze reeks met Nathan is zeker wel leuk...hopenlijk wordt 'ie niet snel gedumpt.
quote:After a lengthy renewal negotiation, NBC and the producers and cast of "Will & Grace" have clasped hands on a deal for an eighth and probably final season of the Emmy-winning comedy series.
Contrary to earlier speculation about the actors facing pay cuts, sources said the show's four key cast members -- Eric McCormack, Debra Messing, Sean Hayes and Megan Mullally -- secured significant salary bumps in the one-year deals that were hammered out late Friday (HR 4/21).
Each of the actors will pocket between $13 million-$15 million, or about $600,000 per episode, compared to fees estimated at $400,000 per-episode this season. NBC has ordered at least 24 episodes of the NBC Universal-produced "Will & Grace," plus a highlights clip show, probably in anticipation of a series finale in spring 2006. And for the first time since the series debuted in 1998, Mullally and Hayes will be brought up to full paycheck parity with Messing and McCormack, sources said.
NBC declined comment on the deal late Friday. Representatives for the actors declined comment or could not be reached during the weekend.
The actors' pay hike comes even as NBC has cut the license fee it will pay to its sibling production unit for the upcoming season to what sources said was about $4 million per episode, compared to a fee in the neighborhood of $5 million per episode this season. "Will & Grace," like the rest of NBC's Thursday lineup, has taken a big hit ratingswise this season.
But overall, "Will & Grace" has been highly successful in syndication, and the long-term backend value of the additional episodes will more than offset the higher cast costs and anticipated production deficits next season, sources said.
The show's core cast members are among the most honored TV actors of the past decade, with Messing, McCormack, Mullally and Hayes each having earned one Emmy and a slew of nominations for their work during the past seven years. "Will & Grace" won the Emmy trophy for best comedy series in 2000.
NBC's renewal negotiations on the show were complicated by the litigation pending between NBC and series creator/executive producers David Kohan and Max Mutchnick. (James Burrows, another profit participant and executive producer on "Will & Grace," is not involved with the suit).
Mutchnick and Kohan sued NBC in late 2003, claiming they were short-changed of potential profits in an earlier license fee renewal negotiation on the show because the studio (then NBC Studios, now NBC Universal TV Studio) was motivated to keep the show at its sibling broadcast network rather than shop it around to the highest bidder.
NBC has strongly denied cutting any sweetheart deals on "Will & Grace." In court papers, NBC has maintained that its previous three-season renewal deal for "Will & Grace" was highly lucrative for the profit participants and in line with fees paid by NBC and other networks for comparable series.
Despite the legal wrangling and "Will & Grace's" ratings slide this year, NBC brass likely saw retaining the show as a crucial move at a time when it has few comedies on the air and it is struggling to stay competitive with its Big Four network rivals.
quote:After a lengthy renewal negotiation, NBC and the producers and cast of "Will & Grace" have clasped hands on a deal for an eighth and probably final season of the Emmy-winning comedy series.
Zo gaat het altijdquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:32 schreef slindenau het volgende:
Hehe, en dat Will zn eigen vriend uiteindelijk niet zag zitten, en dat doorschoof naar Grace.
Ik heb em ook vorige week gekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:16 schreef rena het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd![]()
Ik heb de dvdbox van seizoen 1Helemaal geweldig, een W&G marathon houden vandaag
![]()
Nee nee, dat nummer dat Jack meeblerde. Dat hoge lalalala enzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef Little_Acorn het volgende:
Dat is een nummer van Missy Elliot, Get Your Freak On ofzo
Ja, echt. Het was een van de leukste afleveringen ooit. Je kon me de hele tijd opvegen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:10 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteren was wel leuk! Glen Close in een fantastische rol. En Karen met dat pakje en die bewegingen van haar, ik heb in een deuk gelegen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:28 schreef Kang-He het volgende:
Die aflevering van maandag (?) zaten Will, Michael Douglas en Jack in die gaybar. Toen werd er zo'n bekend nummer gespeeld en zat Jack zo hoog mee te bleren. Hoe heet dat nummer?
Er zaten wat minder hilarische momenten in maar dat Will een baby wilde vond ik toch wel weer interessant.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Nory het volgende:
De aflevering van gisteren vond ik trouwens weer minder.
Wuthering heights van Kate Bushquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:28 schreef Kang-He het volgende:
Die aflevering van maandag (?) zaten Will, Michael Douglas en Jack in die gaybar. Toen werd er zo'n bekend nummer gespeeld en zat Jack zo hoog mee te bleren. Hoe heet dat nummer?
Ik leef voor 19.30quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef tonks het volgende:
hele week niet gekeken... vergeet et steeds
Ik denk dat het juist de combinatie van alle 4 (en Rosarioquote:
Okay dat was lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat zal jij een leuk leven hebben![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Your tits are so small, Will will have to do the brestfeeding.
Ja, dat zei Grace expres tegen Karen. Vanne dat ze dat niet moet zeggen enzo.. En dan die reactie van Karen: Brestfeeding? How funny am I?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Ow, jammer..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef -Mo- het volgende:
Tis nu officieel, het 8ste seizoen is definitief het laatste seizoen...
Leo was vreemd gegaan in Afrika.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:00 schreef Aventura het volgende:
Hoe zijn Grace en Leo uit elkaar gegaan eigenlijk? Dat heb ik helemaal gemist (ik kijk heel onregelmatig).
Ik weet het niet, ik denk dat we dat deze aflevering te zien krijgen? Grace was al wel 'geinsemineerd'.. Alleen of ze zwanger is moet nog blijken dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:58 schreef zeeuwse het volgende:
hoe zit dat met die zwangerschap dan? Of is de inseminatie mislukt?![]()
ehhe jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Kan ik me ook aanmelden soms?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:34 schreef Nory het volgende:
Hmm, helaas. Nouja, misschien gaan ze het nog een keer proberen? Of Grace doet het gewoon met die dokter
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seizoen 2 komt in Augustus op DVD, Seizoen 3 verschijnt ook nog in 2005.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaalde schuld van die stomme dokter! grrr
Ja ik val niet op mannen, maar ik snap niet echt waarom die dokter zo wordt aanbedenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja ik val niet op mannen, maar ik snap niet echt waarom die dokter zo wordt aanbedenDan ziet Will er toch (hoewel gay, maar issie dat in't echt ook??) beter uit denk?
hij is inderdaad gewoon hetero. Ik dacht dat hij zelfs getrouwd was (en kinderen heeft).quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Will (Eric McCormack) is in het echt niet gay, maar wel veel leuker dan Leo jaMaar Leo is ook wel aardig
![]()
Dan wil ik toch ook wel eens weten of Jack echt homo is? Als hij het NIET is zet ie wel een hele knappe rol neer danquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Will (Eric McCormack) is in het echt niet gay, maar wel veel leuker dan Leo jaMaar Leo is ook wel aardig
![]()
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef zeeuwse het volgende:
dat wou ik net zeggen...Ik kan me Eric wel als hetero voorstellen, maar Sean dus echt niet.
Ik heb 'm ook nog nooit 'als zichzelf' horen praten, misschien ligt het daaraan.
Ze praat "normaal" wel een stuk leuker om aan te horenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.
Ik vind dat ze wel iets minder uit haar neus praat, maar nog niet echt 'normaal' hoor.. Ik vind haar normale stem nog wel steeds apart.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Weakling het volgende:
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.
Beter, want vorige keer, een aantal maanden geleden stopten ze heel abrupt met die nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:58 schreef Nory het volgende:
Aan het einde van Will & Grace hoorde ik:
Nieuwe afleveringen van Will & Grace, dinsdags om half 10!
![]()
![]()
![]()
Ik moet en zal alle DVD's hebben..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Beter, want vorige keer, een aantal maanden geleden stopten ze heel abrupt met die nieuwe afleveringen.
Ze zijn erg gaaf. Ik heb seizoen 1 nu. Maar nergens kan ik de andere delen vinden..quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef Nory het volgende:
Ik heb nog geen enkele DVD'sStaan er nog leuke extra's enzo op dan?
![]()
Extra's...voor DVD begrippen erg weinig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef Nory het volgende:
Ik heb nog geen enkele DVD'sStaan er nog leuke extra's enzo op dan?
![]()
Hier om precies te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:30 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel iets minder uit haar neus praat, maar nog niet echt 'normaal' hoor.. Ik vind haar normale stem nog wel steeds apart.
Hier kun je wel het interview bekijken bij Oprah: After the show
Even klikken op 'Meet the Golden Globe Nominees'. Staat ongeveer in het midden, bij 01/23/04
Dus ik ben niet de enige die dat had...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef rena het volgende:
Seizoen 1 is wel irritant qua ondertiteling enzo, bij 1 aflevering loopt hij helemaal verkeerd. Niet dat ik ondertiteling perse nodig heb, maar goed. Bij andere afleveringen loopt hij ook te snel of te langzaam.Will & Grace nieuwe afleveringen
![]()
Ondertiteld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Adelante het volgende:
jah, dat is wel vaag ja, want bij net5 kun je via zo'n sms game alle seizoenen van will & grace op dvd winnen, maar ik heb alleen nog maar deel 1 hier in de winkels zien liggen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die dat had...
Aha. Ik dacht eerst dat het aan de DVD speler lag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook in een vorig topic al eens gelezen, of een paar pagina's terug?
Ik ook. Maar ik heb hem via CDVD-club.nl En dat is echt de enigequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Adelante het volgende:
jah, dat is wel vaag ja, want bij net5 kun je via zo'n sms game alle seizoenen van will & grace op dvd winnen, maar ik heb alleen nog maar deel 1 hier in de winkels zien liggen
Ik moet en wil de overige seizoen ook hebben. Zaterdag ga ik de stad in. Dus mocht ik wat vinden. Je hoort van mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:28 schreef rena het volgende:
Ik had zelfs nog moeite met seizoen 1 vinden, uiteindelijk bij Fame gevonden.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik moet en wil de overige seizoen ook hebben. Zaterdag ga ik de stad in. Dus mocht ik wat vinden. Je hoort van mij
Yup.Ik vind het nog beter dan Friendsquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige serie die nooit echt had ontdekt eigenlijk. Eigenlijk toevallig toen Friends naar 8 uur ging en dit ervoor kwam ben ik pas gaan kijken en vind ik het geweldig
Owww. Dus hij moet nog uitkomen>?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoals ik eerder meldde komt Seizoen 2 in Augustus en Seizoen 3 ook nog ergens in 2005 op DVD.
Op het DVD.nl forum lopen hier twee topic's over, door productiefouten is dit bij veel uitgaven een probleem. Als je het echt te erg vindt kan je deze DVD's opsturen waarna je nieuwe ontvangt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht eerst dat het aan de DVD speler lag!
Hey bedankt voor je tip. Ga vanavond even rustig kijken op hun site.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Op het DVD.nl forum lopen hier twee topic's over, door productiefouten is dit bij veel uitgaven een probleem. Als je het echt te erg vindt kan je deze DVD's opsturen waarna je nieuwe ontvangt.
En met NL subs is tot nu toe inderdaad alleen Seizoen 1 uitgebracht.
Hm nah... daar zit ik regelmatig hard op te lachen, bij Will & Grace / Seinfeld minder terwijl ik het ook top series vind.quote:
Ook zo. Ik vind alles goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hm nah... daar zit ik regelmatig hard op te lachen, bij Will & Grace / Seinfeld minder terwijl ik het ook top series vind.
quote:Eigenlijk is die voice-over oud. Hij zat over dezelfde aflevering, toen die voor het eerst werd uitgezonden. Er komen dus nog geen nieuwe afleveringen op Net 5.
Erg slordig.
hoe bedoel je nieuwe aflevering beginnen dindsdag om half 10quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb even op telektekst gekenen en daar staat inderdaad ook niks over nieuwe afelvering. Best wel balen
Echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nieuwe aflevering beginnen dindsdag om half 10
Wat een knoeperd van een fout zeg, er zit zeker een stel chimpansees achter de knoppen daar bij Net 5.quote:
AUGUSTUSquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Echt?
Maar, wanneer is SEIZOEN 2 te koop in de winkels?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nieuwe aflevering beginnen dindsdag om half 10
Augustus pasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
AUGUSTUS
heb ik al paar keer eerder gezegd in dit Topic
Jack als stalkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl zag (volgensmij) van de week een aflevering met Kevin Bacon erin en die was echt
Weet je misschien in welke eps. dit is?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef karoltje het volgende:
De mooiste is nog steeds als Grace en Jack gaan sansen op Britney's "Oops, I did it again"..
.
Jammer genoeg niet!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef Aranka het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke eps. dit is?
Klote zooi...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:36 schreef Nory het volgende:
Ja, er komen dus helemaal geen nieuwe afleveringen
Seizoen 3, aflevering 1 genaamd New Will City..quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef Aranka het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke eps. dit is?
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
[..]
Seizoen 3, aflevering 1 genaamd New Will City..
dank u.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net 5 wil nog wel eens graag knippen in afleveringen..
Jep! Ik weet in ieder geval zeker dat er in ten minste één aflvering is geknipt. Dan weet je eigenlijk wel zeker dat er ook in andere afleveringen is geknipt...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep! Ik weet in ieder geval zeker dat er in ten minste één aflvering is geknipt. Dan weet je eigenlijk wel zeker dat er ook in andere afleveringen is geknipt...
Bij Net5 moet je minstens 10 minuten van te voren al aanwezig zijn wil je het begin niet missenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:06 schreef Nory het volgende:
En soms begint het ook al eerder dan half 8Laatst zette ik de tv aan, was Will & Grace al 5 minuten begonnen ofzo.. Terwijl ik het toch echt half 8 had..
Producenten maken TV versies. Als een aflevering (zijn maar een paar waar dat zo bij is) langer duurt dan de gebruikelijke 20 minuten (of hoelang duurt een will & grace aflevering nou ?) dan knippen de TV producenten voordat ze het doorverkopen kleine stukjes ervan af. Dat is vaak alleen maar bij 1 aflevering per seizoen of iets in die trand. Het komt in ieder geval niet vaak voor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep! Ik weet in ieder geval zeker dat er in ten minste één aflvering is geknipt. Dan weet je eigenlijk wel zeker dat er ook in andere afleveringen is geknipt...
O dan komen die afleveringen met Lyle Finnster bijna weer. John Cleesequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nee. dit is Minnie Driver, dat was Imogen Bain
Your bangers in my mash (ofzoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:21 schreef rena het volgende:
[..]
O dan komen die afleveringen met Lyle Finnster bijna weer. John Cleese![]()
Die afleveringen heb ik zo ontzettend hard om moeten lachen![]()
Je noemt nu de halve cast op, zo kan iedereen het wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:24 schreef coz het volgende:
leuke serie,
vind jack, karen en rosario eigenlijk wel het leukst![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:24 schreef coz het volgende:
leuke serie,
vind jack, karen en rosario eigenlijk wel het leukst![]()
ik beschouw ze (soms) als het toefje slagroom wat het echt afmaaktquote:Op zondag 12 juni 2005 16:29 schreef rena het volgende:
Maar zonder de andere personages zou het niet zo leuk zijn denk ik.![]()
jaquote:Op zondag 12 juni 2005 16:35 schreef rena het volgende:
Dat bedoelde ik ook een beetjeIk vind Karen en Rosario ook de leukste, prachtig die relatie tussen hun
![]()
Beyonce - Naughty girlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe heet dat liedje dat Grace net de hele tijd aan het zingen was?
Waar zijn de visjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Madonna was niet echt geweldig, maar Karen daarentegen![]()
bij die wasmachines![]()
Karen ? .. FRIS?Drank?quote:
Am I the flattest one here?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.durfee.net/will/media/JrHighDance2.rm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |