hij is inderdaad gewoon hetero. Ik dacht dat hij zelfs getrouwd was (en kinderen heeft).quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Will (Eric McCormack) is in het echt niet gay, maar wel veel leuker dan Leo jaMaar Leo is ook wel aardig
![]()
Dan wil ik toch ook wel eens weten of Jack echt homo is? Als hij het NIET is zet ie wel een hele knappe rol neer danquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Will (Eric McCormack) is in het echt niet gay, maar wel veel leuker dan Leo jaMaar Leo is ook wel aardig
![]()
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef zeeuwse het volgende:
dat wou ik net zeggen...Ik kan me Eric wel als hetero voorstellen, maar Sean dus echt niet.
Ik heb 'm ook nog nooit 'als zichzelf' horen praten, misschien ligt het daaraan.
Ze praat "normaal" wel een stuk leuker om aan te horenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.
Ik vind dat ze wel iets minder uit haar neus praat, maar nog niet echt 'normaal' hoor.. Ik vind haar normale stem nog wel steeds apart.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Weakling het volgende:
Ook "Karen" zou ik wel eens "normaal" willen horen spreken. Ik geloof dat ze dat in de eerste aflevering of de pilot aflevering deed, maar die heb ik nooit weten te traceren.
Beter, want vorige keer, een aantal maanden geleden stopten ze heel abrupt met die nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:58 schreef Nory het volgende:
Aan het einde van Will & Grace hoorde ik:
Nieuwe afleveringen van Will & Grace, dinsdags om half 10!
![]()
![]()
![]()
Ik moet en zal alle DVD's hebben..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Beter, want vorige keer, een aantal maanden geleden stopten ze heel abrupt met die nieuwe afleveringen.
Ze zijn erg gaaf. Ik heb seizoen 1 nu. Maar nergens kan ik de andere delen vinden..quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef Nory het volgende:
Ik heb nog geen enkele DVD'sStaan er nog leuke extra's enzo op dan?
![]()
Extra's...voor DVD begrippen erg weinig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:41 schreef Nory het volgende:
Ik heb nog geen enkele DVD'sStaan er nog leuke extra's enzo op dan?
![]()
Hier om precies te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:30 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel iets minder uit haar neus praat, maar nog niet echt 'normaal' hoor.. Ik vind haar normale stem nog wel steeds apart.
Hier kun je wel het interview bekijken bij Oprah: After the show
Even klikken op 'Meet the Golden Globe Nominees'. Staat ongeveer in het midden, bij 01/23/04
Dus ik ben niet de enige die dat had...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef rena het volgende:
Seizoen 1 is wel irritant qua ondertiteling enzo, bij 1 aflevering loopt hij helemaal verkeerd. Niet dat ik ondertiteling perse nodig heb, maar goed. Bij andere afleveringen loopt hij ook te snel of te langzaam.Will & Grace nieuwe afleveringen
![]()
Ondertiteld?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Adelante het volgende:
jah, dat is wel vaag ja, want bij net5 kun je via zo'n sms game alle seizoenen van will & grace op dvd winnen, maar ik heb alleen nog maar deel 1 hier in de winkels zien liggen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die dat had...
Aha. Ik dacht eerst dat het aan de DVD speler lag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook in een vorig topic al eens gelezen, of een paar pagina's terug?
Ik ook. Maar ik heb hem via CDVD-club.nl En dat is echt de enigequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Adelante het volgende:
jah, dat is wel vaag ja, want bij net5 kun je via zo'n sms game alle seizoenen van will & grace op dvd winnen, maar ik heb alleen nog maar deel 1 hier in de winkels zien liggen
Ik moet en wil de overige seizoen ook hebben. Zaterdag ga ik de stad in. Dus mocht ik wat vinden. Je hoort van mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:28 schreef rena het volgende:
Ik had zelfs nog moeite met seizoen 1 vinden, uiteindelijk bij Fame gevonden.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik moet en wil de overige seizoen ook hebben. Zaterdag ga ik de stad in. Dus mocht ik wat vinden. Je hoort van mij
Yup.Ik vind het nog beter dan Friendsquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige serie die nooit echt had ontdekt eigenlijk. Eigenlijk toevallig toen Friends naar 8 uur ging en dit ervoor kwam ben ik pas gaan kijken en vind ik het geweldig
Owww. Dus hij moet nog uitkomen>?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoals ik eerder meldde komt Seizoen 2 in Augustus en Seizoen 3 ook nog ergens in 2005 op DVD.
Op het DVD.nl forum lopen hier twee topic's over, door productiefouten is dit bij veel uitgaven een probleem. Als je het echt te erg vindt kan je deze DVD's opsturen waarna je nieuwe ontvangt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht eerst dat het aan de DVD speler lag!
Hey bedankt voor je tip. Ga vanavond even rustig kijken op hun site.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Op het DVD.nl forum lopen hier twee topic's over, door productiefouten is dit bij veel uitgaven een probleem. Als je het echt te erg vindt kan je deze DVD's opsturen waarna je nieuwe ontvangt.
En met NL subs is tot nu toe inderdaad alleen Seizoen 1 uitgebracht.
Hm nah... daar zit ik regelmatig hard op te lachen, bij Will & Grace / Seinfeld minder terwijl ik het ook top series vind.quote:
Ook zo. Ik vind alles goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hm nah... daar zit ik regelmatig hard op te lachen, bij Will & Grace / Seinfeld minder terwijl ik het ook top series vind.
quote:Eigenlijk is die voice-over oud. Hij zat over dezelfde aflevering, toen die voor het eerst werd uitgezonden. Er komen dus nog geen nieuwe afleveringen op Net 5.
Erg slordig.
hoe bedoel je nieuwe aflevering beginnen dindsdag om half 10quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb even op telektekst gekenen en daar staat inderdaad ook niks over nieuwe afelvering. Best wel balen
Echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nieuwe aflevering beginnen dindsdag om half 10
Wat een knoeperd van een fout zeg, er zit zeker een stel chimpansees achter de knoppen daar bij Net 5.quote:
AUGUSTUSquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Echt?
Maar, wanneer is SEIZOEN 2 te koop in de winkels?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nieuwe aflevering beginnen dindsdag om half 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |