Augustus pasquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
AUGUSTUS
heb ik al paar keer eerder gezegd in dit Topic
Jack als stalkerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:02 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl zag (volgensmij) van de week een aflevering met Kevin Bacon erin en die was echt
Weet je misschien in welke eps. dit is?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:33 schreef karoltje het volgende:
De mooiste is nog steeds als Grace en Jack gaan sansen op Britney's "Oops, I did it again"..
.
Jammer genoeg niet!quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef Aranka het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke eps. dit is?
Klote zooi...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:36 schreef Nory het volgende:
Ja, er komen dus helemaal geen nieuwe afleveringen
Seizoen 3, aflevering 1 genaamd New Will City..quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef Aranka het volgende:
[..]
Weet je misschien in welke eps. dit is?
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
[..]
Seizoen 3, aflevering 1 genaamd New Will City..
dank u.
quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net 5 wil nog wel eens graag knippen in afleveringen..
Jep! Ik weet in ieder geval zeker dat er in ten minste één aflvering is geknipt. Dan weet je eigenlijk wel zeker dat er ook in andere afleveringen is geknipt...quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep! Ik weet in ieder geval zeker dat er in ten minste één aflvering is geknipt. Dan weet je eigenlijk wel zeker dat er ook in andere afleveringen is geknipt...
Bij Net5 moet je minstens 10 minuten van te voren al aanwezig zijn wil je het begin niet missenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:06 schreef Nory het volgende:
En soms begint het ook al eerder dan half 8Laatst zette ik de tv aan, was Will & Grace al 5 minuten begonnen ofzo.. Terwijl ik het toch echt half 8 had..
Producenten maken TV versies. Als een aflevering (zijn maar een paar waar dat zo bij is) langer duurt dan de gebruikelijke 20 minuten (of hoelang duurt een will & grace aflevering nou ?) dan knippen de TV producenten voordat ze het doorverkopen kleine stukjes ervan af. Dat is vaak alleen maar bij 1 aflevering per seizoen of iets in die trand. Het komt in ieder geval niet vaak voor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep! Ik weet in ieder geval zeker dat er in ten minste één aflvering is geknipt. Dan weet je eigenlijk wel zeker dat er ook in andere afleveringen is geknipt...
O dan komen die afleveringen met Lyle Finnster bijna weer. John Cleesequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nee. dit is Minnie Driver, dat was Imogen Bain
Your bangers in my mash (ofzoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:21 schreef rena het volgende:
[..]
O dan komen die afleveringen met Lyle Finnster bijna weer. John Cleese![]()
Die afleveringen heb ik zo ontzettend hard om moeten lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |