Ik heb em ook vorige week gekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:16 schreef rena het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd![]()
Ik heb de dvdbox van seizoen 1Helemaal geweldig, een W&G marathon houden vandaag
![]()
Nee nee, dat nummer dat Jack meeblerde. Dat hoge lalalala enzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:59 schreef Little_Acorn het volgende:
Dat is een nummer van Missy Elliot, Get Your Freak On ofzo
Ja, echt. Het was een van de leukste afleveringen ooit. Je kon me de hele tijd opvegen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:10 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteren was wel leuk! Glen Close in een fantastische rol. En Karen met dat pakje en die bewegingen van haar, ik heb in een deuk gelegen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:28 schreef Kang-He het volgende:
Die aflevering van maandag (?) zaten Will, Michael Douglas en Jack in die gaybar. Toen werd er zo'n bekend nummer gespeeld en zat Jack zo hoog mee te bleren. Hoe heet dat nummer?
Er zaten wat minder hilarische momenten in maar dat Will een baby wilde vond ik toch wel weer interessant.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef Nory het volgende:
De aflevering van gisteren vond ik trouwens weer minder.
Wuthering heights van Kate Bushquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:28 schreef Kang-He het volgende:
Die aflevering van maandag (?) zaten Will, Michael Douglas en Jack in die gaybar. Toen werd er zo'n bekend nummer gespeeld en zat Jack zo hoog mee te bleren. Hoe heet dat nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |