Ik vind de afleveringen toch wel minder zonder haar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:39 schreef Little_Acorn het volgende:
En Grace is in de hele uitzending niet te zien geweest, waarschijnlijk stond ze op het punt van bevallen.
Het is wel een aflevering van 50 minuten en door NET 5 in 2-en geknipt!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:36 schreef MadGuy het volgende:
Volgens de episode guide op deze site krijgen we nog één aflevering voordat ze aan het nieuwe seizoen gaan beginnen. Dus nog één aflevering geduld voor we Grace Adler weer te zien krijgen!
Net 5 kennende zal er wel meer in geknipt zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:06 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Het is wel een aflevering van 50 minuten en door NET 5 in 2-en geknipt!!!![]()
Sjongejonge...dat meen je niet!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:11 schreef bibi het volgende:
De nieuwe afleveringen van 'Will & Grace' komen niet meer, hoe kan dat?
Wegens tegenvallende kijkcijfers is besloten met ingang van woensdag 23 maart de nieuwe afleveringen van Will&Grace voor onbepaalde tijd te laten vervallen. We weten dus niet nog niet wanneer we hiermee verder gaan.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Ook weer geen nieuwe aflevering vanavond...?
Sukkels. Vinden ze het gek, als ze eerst constant herhalingen uitzenden? Geen wonder dat het publiek in de war raakt!quote:Op zondag 3 april 2005 17:33 schreef slindenau het volgende:
Inderdaad, de lage kijkcijfers waren volgens NET5 de reden om Will & Grace niet meer op woensdagavond uit te zenden.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:07 schreef Nory het volgende:
Bah, ik haat Net 5! Wil weer nieuwe afleveringen!:Y
nee joh, sky tv, de engelse digitale televisiequote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef Nory het volgende:
Will and Grace weekend op Sky? Skyradio?
Owwwh, haha.. Ja, sorry.. dat kijk ik niet!quote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef somegirl het volgende:
[..]
nee joh, sky tv, de engelse digitale televisie
Klopt. stom zegquote:Op woensdag 13 april 2005 19:45 schreef Cheiron het volgende:
He? Ben ik nou gek aan het worden of zijn ze twee keer het eerste kwartier aan het uitzenden op net5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |