quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:53 schreef just me het volgende:
Static.. je sig bij dit onderwerp![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:53 schreef just me het volgende:
Static.. je sig bij dit onderwerp![]()
Hierboven is een voorbeeld, je ziet ze soms langskomen waarbij je denkt 'mens, pas op dat je niet voorover valt'.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:01 schreef Kapmes het volgende:
Die tieten hierboven zijn inderdaad vreselijk vies en totaal niet sexy
Wat doe ik?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:02 schreef Ole het volgende:
eeehmmm.... static.. doe je nu toch???
Redenering graag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:01 schreef noizedrive het volgende:
Dikke tieten zijn lekker![]()
I know.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:54 schreef Ole het volgende:
mijnes zijn echt....![]()
mis je wat, maar ieder zijn smaak! misschien heb jij wel een puistenkop... of ben je vel over been.. of ben je kaal... of gewoon lelijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:56 schreef Dr.IndianaJones het volgende:
Grote borsten vind ik zowiezo al lelijk. Oohw en dikke vrouwen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:58 schreef static het volgende:
[..]
I know.![]()
dudequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:04 schreef klaus_beyer het volgende:
Dikke tieten zijn zowel grote borsten als flinke memmen, dan is er over het algemeen geen sprake van kleine tieten. Kleine tieten zijn per definitie niet groot. Is de grootte dan van wezenlijk belang of is er gewoon sprake van een tegenstelling in sexuele context? Indien het laatste wordt aangehangen zijn hangtieten uit den boze geworden. Ieder heeft voor zich dan een omstreden aspect te winnen die door het met alle aanwezige handen aan te pakken vooral gesteund voelt te zijn.
Jezus wat lelijk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:06 schreef klaus_beyer het volgende:
oHja, bijna vergeten te zeggen wat ik bedoel...
[afbeelding]
Die voorste kan er toch nog mee door??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:08 schreef static het volgende:
[..]
Jezus wat lelijk.
zeugen (gvd)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:06 schreef klaus_beyer het volgende:
oHja, bijna vergeten te zeggen wat ik bedoel...
[afbeelding]
Foto/video/link?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:08 schreef sheonlydreams86 het volgende:
mijn 75E
Nee is inderdaad TE groot, ben ik totaal met je eens..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:08 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wat voor cupmaat zou dat zijn? J? Bestaan er nog grotere? Ik vind mijn 75E al te groot en niet sexy :S
Inderdaad, zelf-mutilatie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:35 schreef erodome het volgende:
Ik vind het een mismaking, je doet jezelf toch zoiets niet aan zeg....
Ik vind het lelijk, het lijkt me alles behalve gezond, maar het is niet mijn lijf, niet mijn leven, dus ik heb er weinig over te zeggen...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:55 schreef mechatronics het volgende:
Grote borsten-topic nou okey,... soms wel
Echt gewoon triest wat mensen zichzelf aandoen. Meiden van 20 jaar die een immense borstvergroting nemen.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:16 schreef Vincenzo het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een stelletje ransbakken zijn jullie.![]()
Lekker naar een stel opgepompte siliconen-Mount Everest's zitten kijken.
Echt onbegrijpelijk dat sommige mensen dit mooi/geil vinden.
Ben ik ff blij dat mijn vriendin gewone borsten heeft.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:11 schreef coz het volgende:
borsten zijn.. maar dan wel in normale proporties tov het lichaam
![]()
te is in dit geval echt wel te
Bij mij is het ook mooi, het staat ook veel beter onder kleding het komt gewoon beter uit vind ik en mijn vriendje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:46 schreef Paradiso het volgende:
Echt van die hele grote borsten vind ik echt te lelijk gewoon. Maar precies zoals coz zegt, als ze maar in proportie zijn met het lichaam. Zelf heb ik ook grote borsten, maar het past bij me en staat erg mooi (volgens vriendje)
Jij houd er wel van he?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:31 schreef Drugshond het volgende:
[[url=http://www.juggy-babes.com/images/ViaPaxton/via994_012.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Pics willen we zien......
Zolang het geen ordinaire skippy ballen zijn, hoor je mij niet klagen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:07 schreef maureen75 het volgende:
Jij houd er wel van he?![]()
Nou moet je bij mij eens komen kijken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang het geen ordinaire skippy ballen zijn, hoor je mij niet klagen.![]()
Bovengenoemde meid heeft ook een leuke uitstraling en ook leuke eehhh... oortjes.
hahahahahahahah..... zo erg gestoken door een wesp ?!. En een pleister helpt dan zeker niet meer ? Ach zolang alles maar een beetje in verhouding blijft is er niks aan de hand..quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:34 schreef maureen75 het volgende:
Nou moet je bij mij eens komen kijken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:59 schreef xstatic1975 het volgende:
voor uiers moet je een koe nemen zeg ik maar, geef mij maar een b of c cup veel mooier.
Minimaal 80% van de vrouwen hebben lelijke borsten dus geef mij maar in 4 van de 5 gevallen siliconentieten.quote:Neptieten zijn lelijk.
Ik wil alleen puur natuur.
Wat versta jij onder 'lelijk'? Me ex had cup 85D, en ik moet zeggen, dit waren mooie borsten.. Een grote hand vol, dat wel, maar zij (en ikquote:Op maandag 25 oktober 2004 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Minimaal 80% van de vrouwen hebben lelijke borsten dus geef mij maar in 4 van de 5 gevallen siliconentieten.
Siliconentieten![]()
![]()
Dat ligt er ook maar aan hoe groot je handen zijn..quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
Wat betreft > Cup D, nee bedankt. Je kan ze dan geeneens vastpakken, wat voor mij wel een must is![]()
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:55 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan hoe groot je handen zijn..een cup E hoeft echt nog geen uier te zijn hoor, heel goed te behappen met één hand als de omtrek maar niet zo groot is (groter dan 85 bijvoorbeeld)!
Dat geldt echt niet alleen voor groot, hoor... Cup A (= klein) wil voor echt sexy lingerie ook nog wel eens problemen opleveren. De "standaard" bh's zijn wel te krijgen, maar een torselet oid is bij de confectiezaken (idd hunkemoller, livera) niet of moeilijk te krijgen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Ik heb niet zo'n grote kennis hoe het nou precies zit met de grootte (de 75X/ 80X/ 85X/ 90X) maar ik weet wel, hoe groter de borst, desteminder is er mooie lingerie voor te vinden, en moet je zelfs naar speciaalzaken omdat een normale zaak (hunkemoller oid) het niet verkopen...
Alleen omdat hij op een ander type lichaam valt dan het jouwe is ie meteen lelijk van binnen? Doe ff normaal zeg, complexje?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:59 schreef Ole het volgende:
misschien heb jij wel een puistenkop... of ben je vel over been.. of ben je kaal... of gewoon lelijk![]()
van binnen wel iig...![]()
![]()
![]()
![]()
Alle borsten die niet:quote:Als je siliconenborsten mooi vind (vooral rond, en soms zie je het implantaat nog zitten) , moet je zelf weten, maar geef mij maar een echte borst, en dan mogen ze best een beetje hangen...
Vind jij niet mooi... Een mening is wat anders dan een onvoldongen feit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
zijn niet mooi
whaha ze zijn in ieder geval wel mooi bruin gewordenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:47 schreef King_Nothing het volgende:
Ik hou zelf ook meer van wat kleinere tietjes:
[afbeelding]![]()
En daarna gaan ze hangenquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
P.S. Er is een voordeel voor vrouwen als ze kinderen krijgen, krijgen ze vrijwel altijd vollere en grotere borsten![]()
Ik vind je nogal oppervlakkig dat je zo aant zeuren bent over die borsten...quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:03 schreef FuifDuif het volgende:
Wat zeuren mensen toch altijd over borsten. Wat maakt het nu uit? Ik vind dat mensen die alleen maar wat te zeuren hebben over borsten nogal oppervlakkig.
Oh ja en die grote borsten van die dames hierboven vind ik walgelijk!
Lijkt me alleen leuk om zo'n tiet in de houtgreep te nemen, kracht te zetten en kijken oftie ontploftquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:47 schreef King_Nothing het volgende:
Ik hou zelf ook meer van wat kleinere tietjes:
[afbeelding]![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik vind je nogal oppervlakkig dat je zo aant zeuren bent over die borsten...
Ze is een beetje mollig , maar zeker niet vet. Maar dit zijjn ook geen piepjonge meiden meer.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze kan beter 10 kilo afvallen met dr vette reet
Jah, nog zoiets... Al die big-boob-babes zijn echt oud en lelijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze is een beetje mollig , maar zeker niet vet. Maar dit zijjn ook geen piepjonge meiden meer.
Nog een reden waarom die bog boobs op hun tenen hangen. Ik vind dit echt heel viesquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:46 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jah, nog zoiets... Al die big-boob-babes zijn echt oud en lelijk
Dus als ze wat ouder zijn hoeven ze niks meer aan hun figuur te doen?quote:Ze is een beetje mollig , maar zeker niet vet. Maar dit zijjn ook geen piepjonge meiden meer.
In de middeleeuwen waren de iets of wat stevigere vrouwen een schoonheidsideaal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus als ze wat ouder zijn hoeven ze niks meer aan hun figuur te doen?
Ook vrouwen van +20 kunnen naar een sportschool toe
het ging niet over grote borsten .. maar over HELE grote borstenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de middeleeuwen waren de iets of wat stevigere vrouwen een schoonheidsideaal.
En om eerlijk te zeggen, ik verkies liever een vrouw waar een beetje vlees aan zit (zonder een blub-figuur), dan een vrouw dat vel over been is. Smaken verschillen (en dat is maar goed ook).
Kan er een meid iets aan doen, dat ze geboren wordt met super-sized borsten.... ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:00 schreef coz het volgende:
het ging niet over grote borsten .. maar over HELE grote borsten![]()
nee wss niet .. en was imo niet de discussie ; zie TT ;extreem groot ; lees namaakquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan er een meid iets aan doen, dat ze geboren wordt met super-sized borsten.... ?
join the clubquote:Namaak = ordinair en heeft een vieze smaak in mijn mond.
puur natuur is altijd goed .. en dan komen we uit op smaak en wat de meid zelf wil enzenzquote:Puur natuur = cosmetische overweging waard, hangt van de vorm af.
Ik ben 15 kilo afgevallen. Ik ben nu ook supertevreden hoor. Heb er veel moeite voor gedaan, dus dan mag ik dat ook wel zijn van mezelf. Hier een plaatje van 15 kilo zwaarder (schrik niet)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan niet over je oordelen toen je D had maar aan je foto's te zien is er niks mis met je borsten
P.S. Heb je borsten overigens laten verkleinen omdat je er last van kreeg of omdat je het zelf wilde?
Oeps, heb jij een eetstoornis dan ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:45 schreef djenneke het volgende:
Ik ben 15 kilo afgevallen.
ik heb ze dus niet laten verkleinen, maar er keihard zelf voor gewerkt (applaus mag)
He he, nee hoor, heb er een half jaar voor getraind, gehouden aan 1200 kc per dag. Ondertussen eet ik al een jaar weer helemaal normaal, en kan er nog wat bij snoepen ook, blijf gewoon op gewicht..... gelukkig....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeps, heb jij een eetstoornis dan ?![]()
Goed gedaan danquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
He he, nee hoor, heb er een half jaar voor getraind, gehouden aan 1200 kc per dag. Ondertussen eet ik al een jaar weer helemaal normaal, en kan er nog wat bij snoepen ook, blijf gewoon op gewicht..... gelukkig....
Toch zijn er heel veel mannen die mij dik mooier vonden.... mannen zijn raarquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:52 schreef heiden6 het volgende:Goed gedaan, dj.
Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is.
O ja, voor iemand anders hem inkopt: wat een lekkere grote tietuh zeg!
Nee, eigenlijk niet, maar ja.
misschien ook niet altijd .. maar dan kom je weer bij smaak of leeftijd of andere uitzonderingsgevallen oid uit ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:04 schreef Irris het volgende:
[..]
puur natuur altijd goed? ALTIJD????
Komt dat dan niet misschien omdat ik er dik een stuk vrolijker uitzie?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:16 schreef heiden6 het volgende:
Nou, heb ff geklikt daar onder je, en ik vind je er op deze foto ook leuker uitzien dan op de eerste twee in je fotoboek. Die andere twee vind ik wel leuk, die snookertafel en en die ene waarvan ik niet ben geschrokken zeg maar.
Raar he?
Ik vin de nieuwe Jenneke aantrekkelijker dan de oude, al vond ik de oude niet super dik en vond ik dat je het beste kon hebben. Je kon waarschijnlijk alleen wat minder (sexy, vrouwelijke) kleren dragen.quote:Toch zijn er heel veel mannen die mij dik mooier vonden....
Ik heb me nooit tegen laten houden in het dragen van vrouwelijke kleding hoor. Ik ging alleen niet met enorme inkijk rondlopen, maar dat is gewoon ook niet mijn stijl...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vin de nieuwe Jenneke aantrekkelijker dan de oude, al vond ik de oude niet super dik en vond ik dat je het beste kon hebben. Je kon waarschijnlijk alleen wat minder (sexy, vrouwelijke) kleren dragen.
Ben je overigens alleen afgevallen door te lijnen of ook door te sporten te bewegen.
Ik zal nog effe zelf wat over mijn eigen gewicht vertellenIk woog een paar maanden geleden ongeveer 88 kg(ben zelf 180) en weeg nu ongeveer 84. De kilo's zijn er af gegaan door wat meer te sporten en te bewegen en wat minder chips te eten. Ik wil er graag nog een kilo of 4 vanaf hebben en dat hoop ik te doen door een keer of 3 in de week te sporten en verder ga ik in december veel skieen en dat helpt ook wel.
P.S. Ik wist niet dat je (veel) kleinere borsten kon krijgen door af te vallen, dus weer wat geleerd![]()
Tsja, kon het maar niet... Ik was een paar kilo te zwaar, maar ik sportte ook niet, dus ben maar weer begonnen. Tot mijn grote schrik vind ik het leuk en het is aan me af te zien, ik ben weer ontzettend slank. Alleen, mijn met trots verworven b-cup is ook weer een a-cup geworden, baal! Borsten bestaan voor het grootste deel uit vet, dus tsja, dat wil wel mee schommelen met de rest van het gewicht...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Ik wist niet dat je (veel) kleinere borsten kon krijgen door af te vallen, dus weer wat geleerd![]()
Tenten afdeling bij Perry Sport ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef Shalbo het volgende:
waar-o-waar vinden die mensen in godsnaam BH's?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tenten afdeling bij Perry Sport ?
Claudia Schiffer ook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het blijft een Duitse
Waarschijnlijk dragen ze van die half doorgesneden traktorbanden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef Shalbo het volgende:
waar-o-waar vinden die mensen in godsnaam BH's?
Nee jij! Het gaat er hier juist over dat grote borsten eigenlijk helemaal niet sexy zijn... Zie topictitel "wat is daar in godsnaam sexy aan"... lijkt mij niet dat het dan betekend dat grote borsten geweldig zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2004 02:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zit in de verkeerde topic!!!!!!!
ze zien er mooi uit ja, maar ze voelen niet lekker aan denk ik...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:33 schreef Limbofreak het volgende:
[afbeelding]
Wat dan te bedenken van Tina Angel een Duitse actrice, presentatrice en fotomodel. Voorzien van een imposantie voorgevel met cupmaat 75J.
Persoonlijk vindt ik dit dus een geslaagde vorm van borstvergroting, mooi rond, mooi gevormd etc.
![]()
met dikke tietenquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:30 schreef Tazziegirl het volgende:
ik heb liever een slank mooi meisje...:P
wel on-topic blijven hequote:Op dinsdag 2 november 2004 13:30 schreef Tazziegirl het volgende:
ik heb liever een slank mooi meisje...:P
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:13 schreef erodome het volgende:
Grote borsten vind ik heerlijk en supersexy, maar wat hier als voorbeelden worden gegeven zijn niet groot meer, die zijn eng, daar kan je tussen stikken enzo!!!!
Ik vind de allocatie van het vet bij een slank meisje met een cup D toch mooier dan een vollere vrouw met B...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Inderdaad.
En ook een toverwoord; de verhouding! .
Een superslank meisje met een cup D is nou niet echt een natuurlijk en fijn aangezicht
Een mooie vollere vrouw met cup B ook niet
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
Mag mezelf toch wel slank noemen denk ik, heb een d cup en het staat nog ok ook, hoort gewoon bij me, is er gewoon opgegroeid en ik heb nog nooit iemand horen klagen erover, tot nu toe is iedereen die in mijn bed is geweest nog dol geweest op mijn borsten
Haha, geloof ik graag,quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
Mag mezelf toch wel slank noemen denk ik, heb een d cup en het staat nog ok ook, hoort gewoon bij me, is er gewoon opgegroeid en ik heb nog nooit iemand horen klagen erover, tot nu toe is iedereen die in mijn bed is geweest nog dol geweest op mijn borsten
Foto'squote:
Heb al zat foto's her en der verspreid staan, ook op fok, maar als je heel erg nieuwschierig bent kijk dan eens in het fotoboek van fok, zoek op mijn nickname en je hebt foto'squote:Op dinsdag 2 november 2004 15:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Foto's
nee liever niet... maar goed, wij vrouwen zijn daar nou eenmaal wat kieskeuriger in... ik heb veel liever een meisje met mooie verhoudingen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
met dikke tieten
Maatje B heel klein? Tot een jaar of vijf geleden was 75 B de gemiddelde cupmaat, inmiddels is het wel C geworden, maar klein???quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:15 schreef Tazziegirl het volgende:
[..]
nee liever niet... maar goed, wij vrouwen zijn daar nou eenmaal wat kieskeuriger in... ik heb veel liever een meisje met mooie verhoudingen...![]()
nu we het toch over onszelf hebben, ik heb kleine borsten... hele kleine zelfs, gewoon maatje b maar ben zelf nou eenmaal niet dik, dus ik klaag niet... en tjah, tis maar waar je van houdt...
Helaas is met het groeien van de gemiddelde cup maat ook het lichaam meegegroeid... laten we het de MacIndex noemen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:46 schreef innovative het volgende:
[..]
Maatje B heel klein? Tot een jaar of vijf geleden was 75 B de gemiddelde cupmaat, inmiddels is het wel C geworden, maar klein???
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:15 schreef Djeez het volgende:
Ik vind Nadine Jansen mooi! Google es op haar naam, en je ziet een mooi, slank vrouwtje met heel dikke, natuurlijke borsten. En een heel mooi koppie.
lollllllllllllllquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:13 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Die voorste kan er toch nog mee door??
ik vind jouw tieten heel lelijk en je kop ook eik.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
haha wat een smerige kut.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:08 schreef ParanoidEv het volgende:
En hier ligt ze net alsof ze het gewicht niet meer aan kan..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
haha wat een smerige kut.
hahaha echt vies manquote:Op woensdag 3 november 2004 00:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zat net te denken gadverdamme wat een zure sloot, lees ik jou post.
je bent juist behoorlijk lekker op die foto...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch zijn er heel veel mannen die mij dik mooier vonden.... mannen zijn raar
Dat he, dat is nou een kut. Zonder photoshop. Best schokkend he?quote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
haha wat een smerige kut.
haha, nee dat is een extreem smerige kut.quote:Op woensdag 3 november 2004 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat he, dat is nou een kut. Zonder photoshop. Best schokkend he?
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:10 schreef divX_Xvid het volgende:
nee omdat het een goor misvormd kankergezwel is.
Dat jij alleen maar smerige kutten gezien hebt in je leven wil niet zeggen dat het normaal isquote:Op woensdag 3 november 2004 09:51 schreef Aventura het volgende:
Kunnen we even wat meer respect gebruiken aub. Een mening hebben mag, maar je kunt het ook anders brengen. Oja, en ik sluit me bij ParanoidEv aan: dit is een normale vagina hoor. Niet zo'n roze strakke porno-gleuf waaraan aan alle kanten is gesneden, getaped, geschoren en gefotosoept, die jullie ws. nu nog slechts kennenWelkom in de échte wereld jongens.
En nu weer over grote memmen. En wat daar sexy aan is.
Ik wil je niet uit de droom helpen (hoewel..), maar dit is normaal. er zijn 10000-en verschillende kutjes maar een kut zonder photoshop en plastische chrirurgie ziet er vaak zo uit.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:09 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar smerige kutten gezien hebt in je leven wil niet zeggen dat het normaal is
ik dacht in eerste instantie dat je een gast was maar blijkbaar heb je zelf dus zo'n kutquote:Op woensdag 3 november 2004 16:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit de droom helpen (hoewel..), maar dit is normaal. er zijn 10000-en verschillende kutjes maar een kut zonder photoshop en plastische chrirurgie ziet er vaak zo uit.
Als jij ooit een meisje neukt en je durft dat ooit te zeggen hoop ik dat je met een trap in je maag het bed uit gewerkt wordt.
Nope niet zo een, weer een andere. Fijn he, verschillende kutten.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:45 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
ik dacht in eerste instantie dat je een gast was maar blijkbaar heb je zelf dus zo'n kut
ga lekker je ranzige stinkkut schoonmakenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nope niet zo een, weer een andere. Fijn he, verschillende kutten.
Maar weet je, ik ga er gewoon niet meer op in, aangezien je toch alleen maar denkt dat alle vrouwen een gemodelleerd pornokutje hebben. Zet het uit je hoofd of leef lekker verder in die eigen wereld.
Ga even lekker ergens anders spelen.......quote:Op woensdag 3 november 2004 16:54 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
ga lekker je ranzige stinkkut schoonmaken
nee...het is niet waarquote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nope niet zo een, weer een andere. Fijn he, verschillende kutten.
Maar weet je, ik ga er gewoon niet meer op in, aangezien je toch alleen maar denkt dat alle vrouwen een gemodelleerd pornokutje hebben. Zet het uit je hoofd of leef lekker verder in die eigen wereld.
Krijg meteen trek in een halve kip!quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:08 schreef ParanoidEv het volgende:
En hier ligt ze net alsof ze het gewicht niet meer aan kan..
[afbeelding]
Wat bedoel je, zij is geschoren en schoon, alleen een beetje grote binnenste schaamlippen (misschien is ze heel geil). Nou erg hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 09:02 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
haha, nee dat is een extreem smerige kut.
Ik wilde net zeggen, ik heb in mijn leven vaak genoeg de kutten van andere vrouwen gezien, en dit komt op mij ook over als een heel normale kut, ik zie er echt niets vreemds aan. Hij lijkt niet erg op de mijne, maar die ziet er verder ook normaal uitquote:Op donderdag 4 november 2004 15:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, zij is geschoren en schoon, alleen een beetje grote binnenste schaamlippen (misschien is ze heel geil). Nou erg hoor
Misschien wat aan de dikke kant, maar daar kan degene ook niets aan doen. Het is waar jezelf het prettigst bij voelt, en gewoon neemt zoals iemand is. Me ex was 1,.78, boven de 100kg, en cup 90D.. Maar dan nog zag ze er erg lekker uit, en daarnaast had ze zelf geen problemen dat ze wat 'dikker' was dan een normaal persoon. Netzoals ik dat vond van haar...quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:47 schreef divX_Xvid het volgende:
85 kilo bij 1,53?
![]()
![]()
85 kilo bij 1.53 m is ongeveer 30 kilo meer dan 'mollig'quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:15 schreef Blackheart het volgende:
DivX_Xvid, het kan zijn dat jij mollige vrouwen niet leuk vind, des te meer keuze heb ik.
Die 85 kg heeft trouwens een reden. Ze is namelijk zwaardvechtster en boogschutster geweest, maar helaas door haar ziekte is ze daar nu niet meer toe in staat.
Ik vind van die magere knokenzakken maar niks.Zeker niet als het bimbogehalte te hoog is.Ik heb ook graag een inteligent gesprek, dat niet over make up of mode gaat.
Smaken verschillen, en dat is niks om op te kotsen.
Zoals dit topic aantoont. Overmaatse borsten hebben ook hun aanhangers.Evenals er liefhebbers zijn van vrouwen met een maatje meer.
Negeer divX_Xvid toch gewoon...quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:23 schreef Blackheart het volgende:
divX_Xvid, je word vervelend.
Er zijn vrouwen die met een paak kilo meer al "vet" zijn, omdat ze dan geen vormen meer hebben, maar eruit zien als een soort van uitgezakte kaars, en er zijn vrouwen die 20, of zoals jij aanhaalt 30 kg extra gerust kunnen dragen zonder dat" vette" te hebben.
En daar zit het verschil. Voor mij ook geen blubbertje, daar niet van, maar stevig en zacht verpakt, met alle rondingen die erbij horen.
ik geef je tot op zekere hoogte gelijk, maar we hebben het hier over een dwerg van 85 kiloquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:23 schreef Blackheart het volgende:
Er zijn vrouwen die met een paak kilo meer al "vet" zijn, omdat ze dan geen vormen meer hebben, maar eruit zien als een soort van uitgezakte kaars, en er zijn vrouwen die 20, of zoals jij aanhaalt 30 kg extra gerust kunnen dragen zonder dat" vette" te hebben.
En daar zit het verschil. Voor mij ook geen blubbertje, daar niet van, maar stevig en zacht verpakt, met alle rondingen die erbij horen.
Hij kan het niet helpen, hij is niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:23 schreef Blackheart het volgende:
ok sorry, ik ging te ver toen ik dwerg zei, maar je weet dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:54 schreef erodome het volgende:
Divx_xvid, zou je je disrespectvolle en provocerende gedrag voor je willen houden?????
Kijk, ik vind het niet erg gezellig dat iemand je vrouw een dwerg noemt. Maar stellen dat magere vrouwen knokenzakken zonder intellectuele inhoud zijn vind ik ook beledigend.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:15 schreef Blackheart het volgende:
Ik vind van die magere knokenzakken maar niks.Zeker niet als het bimbogehalte te hoog is.Ik heb ook graag een inteligent gesprek, dat niet over make up of mode gaat.
Geef mij maar de mijne ook 1.53 maar dan minder dan ruim minder dan de helft van het gewicht en toch een handvolquote:Deimo, mij hoor je niet klagen. Mijn vrouwtje is 1m53, 85 kg en heeft een 90D. Oftewel, veel vrouw voor mijn grote handen.
Dus iedereen waarbij je een paar ribben kunt zien heeft maar meteen anorexia? Ik geloof dat Merdeka net iets had gezegd over generalisaties, en je gaat er net zo hard mee door. Nee, niet iedere vrouw heeft anorexia als ze toevallig mager is, dat kan ook komen doordat ze een snelle stofwisseling heeft of wél gezond eet, in tegenstelling tot het gros van de Nederlanders. Ik ben ook slank, bij mij tel je ook ribben. Jammer dan, want ik eet ontzettend veel. En ja, dat hou ik ook nog allemaal binnen ja, naderhand.quote:Op zaterdag 6 november 2004 06:21 schreef Blackheart het volgende:
Merdeka. Ikzelf vind anorexiapatienten ongeveer even sexy als een rol gebruikt WC papier.Maar dat wil nog niet zeggen dat ik,deze dames beschouw als hersenloze "bimbo's". Oftewel ,in mijn bijzijn ben je gegarandeerd van een avondje sexloos plezier.Zelfs al ben je normaal gebouwd of zelf royaal voorzien. Ik ben galant monogaam.
DicX_Xdiv, mijn ega heeft niks "dwerg" over zich. Alles is in proportie; Dus geen te korte ledematen enzo. Gewoon overal een maatje of - in jouw smaak veel maatjes- meer.
Drugshond, die foto kan mijn goedkeuring wel krijgen.
Blegh, dit vind ik dus gewoon lelijk! Nog niet eens specifiek die borsten (al hangen die ook wel erg en zijn d'r tepels echt way to big), maar vooral die buik! Er komt een vetrand over d'r string heen bobbelen, en ze heeft cellulitusputjes in haar buik zitten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:18 schreef Drugshond het volgende:
Zijn er al foto's gepost![]()
[[url=http://bustysites.com/hostedgalleries/bustybrandytaylor/12/pics/1.jpg]afbeelding][/url]
Om slanke/ magere vrouwen aan te duiden als "wandelende knokenkelders" getuigt anders ook niet van veel respect. Als je vindt dat er wat mis is op dit forum dan zou ik als ik jou was eerst mijn taalgebruik wat aanpassen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef Blackheart het volgende:
Innovative, als ik al niet meer mag zeggen dat ik vrouwen met een ferme maat meer sexy vind, en wandelende knokenkelders niet, dan is er iets aan het misgaan op dit forum.
Ik zeg niet dat alle vrouwen die slank tot mager zijn anorexia hebben, of boulemie, of wat dan ook.Alleen dat het op sexueel vlak mijn smaak niet is.
Maar om verder te generaliseren dan, ik heb magere mensen in mijn vriendenkring. En geen enkele vind ik "sexy", wel tof, cool, prachtig enzoverder.
Je moet zelf weten wat je leuk vindt, daar ga ik ook helemaal niet op in. Dat mag je ook uiten op een forum. Alleen graag in een beetje normale bewoording, zeker omdat jij hier anderen aanspreekt op hun opmerkingen. Want wat moet ik met dit soort opmerkingen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:04 schreef Blackheart het volgende:
Innovative, als ik al niet meer mag zeggen dat ik vrouwen met een ferme maat meer sexy vind, en wandelende knokenkelders niet, dan is er iets aan het misgaan op dit forum.
Ik zeg niet dat alle vrouwen die slank tot mager zijn anorexia hebben, of boulemie, of wat dan ook.Alleen dat het op sexueel vlak mijn smaak niet is.
Maar om verder te generaliseren dan, ik heb magere mensen in mijn vriendenkring. En geen enkele vind ik "sexy", wel tof, cool, prachtig enzoverder.
Slanke vrouwen zijn niet dom, slanke vrouwen praten niet alleen over make-up of mode. Voor mezelf sprekend studeer ik aan een Technische Universiteit. Je toont nul respect voor anderen. Ik val niet op mensen met een donkere huidskleur, of op mannen die niet lang zijn. Dan zijn ze toch niet meteen dom, en dan noem ik ze toch ook niet meteen dwerg, nikker of welke andere rascistische benaming je maar kan bedenken?quote:Ik vind van die magere knokenzakken maar niks.Zeker niet als het bimbogehalte te hoog is.Ik heb ook graag een inteligent gesprek, dat niet over make up of mode gaat.
ik ben langquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:39 schreef innovative het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je leuk vindt, daar ga ik ook helemaal niet op in. Dat mag je ook uiten op een forum. Alleen graag in een beetje normale bewoording, zeker omdat jij hier anderen aanspreekt op hun opmerkingen. Want wat moet ik met dit soort opmerkingen?
[..]
Slanke vrouwen zijn niet dom, slanke vrouwen praten niet alleen over make-up of mode. Voor mezelf sprekend studeer ik aan een Technische Universiteit. Je toont nul respect voor anderen. Ik val niet op mensen met een donkere huidskleur, of op mannen die niet lang zijn. Dan zijn ze toch niet meteen dom, en dan noem ik ze toch ook niet meteen dwerg, nikker of welke andere rascistische benaming je maar kan bedenken?
Jij valt niet op slanke vrouwen. Daar is niks mis mee. Ga alleen geen gezeur geven over anorexiapatienten. En noem ons zeker geen knokenkelders. Ik ben slank, klaar. Ik ben geen wandelend geraamte (goedbeschouwd zijn we dat allemaal), ik ben gewoon een mens van vlees en bloed. Een wat minder zwaar iemand met minder rondingen, maar dat maakt mij niet minder aardig en niet minder mooi. Zoals jouw vriendin vast ook geen varken is, of een olifant, maar een heel lief meisje dat een mooi lijf heeft en een leuke uitstraling. Mensen zijn er in alle vormen en maten, en als jij respect wilt hebben voor het figuur van je vriendin moet je dat misschien ook geven aan mensen die er anders uitzien dan zij. Want als het zo moet, dan kan ik ook nog wel wat leuke dingen gaan zeggen. Ik heb alleen wel genoeg verstand om te snappen dat smaken verschillen en dat het er om gaat of iemand zélf gelukkig is met zijn/haar lijf, dat je mensen daar niet op af mag rekenen.
Maar toon $%^%*@$#^ ook respect voor mij en noem me geen knokenkelder! De naam is innovative, aangenaam.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:39 schreef innovative het volgende:
Je moet zelf weten wat je leuk vindt, daar ga ik ook helemaal niet op in. Dat mag je ook uiten op een forum. Alleen graag in een beetje normale bewoording, zeker omdat jij hier anderen aanspreekt op hun opmerkingen. Want wat moet ik met dit soort opmerkingen?
Slanke vrouwen zijn niet dom, slanke vrouwen praten niet alleen over make-up of mode. Voor mezelf sprekend studeer ik aan een Technische Universiteit. Je toont nul respect voor anderen. Ik val niet op mensen met een donkere huidskleur, of op mannen die niet lang zijn. Dan zijn ze toch niet meteen dom, en dan noem ik ze toch ook niet meteen dwerg, nikker of welke andere rascistische benaming je maar kan bedenken?
Jij valt niet op slanke vrouwen. Daar is niks mis mee. Ga alleen geen gezeur geven over anorexiapatienten. En noem ons zeker geen knokenkelders. Ik ben slank, klaar. Ik ben geen wandelend geraamte (goedbeschouwd zijn we dat allemaal), ik ben gewoon een mens van vlees en bloed. Een wat minder zwaar iemand met minder rondingen, maar dat maakt mij niet minder aardig en niet minder mooi. Zoals jouw vriendin vast ook geen varken is, of een olifant, maar een heel lief meisje dat een mooi lijf heeft en een leuke uitstraling. Mensen zijn er in alle vormen en maten, en als jij respect wilt hebben voor het figuur van je vriendin moet je dat misschien ook geven aan mensen die er anders uitzien dan zij. Want als het zo moet, dan kan ik ook nog wel wat leuke dingen gaan zeggen. Ik heb alleen wel genoeg verstand om te snappen dat smaken verschillen en dat het er om gaat of iemand zélf gelukkig is met zijn/haar lijf, dat je mensen daar niet op af mag rekenen.
Maar toon $%^%*@$#^ ook respect voor mij en noem me geen knokenkelder! De naam is innovative, aangenaam.
Latina´s over het algemeen veel slanker dan Nederlandse dames omdat ze er graag vrouwelijk uit willen zien en daarom bijvoorbeeld veel tijd aan hun uiterlijk besteden en/of naar de sportschool gaan en omdat ze wel gezond eten. Veel salades en olijfolie in plaats van boter bijvoorbeeld.quote:Nee, niet iedere vrouw heeft anorexia als ze toevallig mager is, dat kan ook komen doordat ze een snelle stofwisseling heeft of wél gezond eet, in tegenstelling tot het gros van de Nederlanders.
Dat is pas echt een trieste zaak ja. Als er iets al als universele voorkeur kan worden genoemd zijn het wel Latina's.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Latina´s over het algemeen veel slanker dan Nederlandse dames omdat ze er graag vrouwelijk uit willen zien en daarom bijvoorbeeld veel tijd aan hun uiterlijk besteden en/of naar de sportschool gaan en omdat ze wel gezond eten. Veel salades en olijfolie in plaats van boter bijvoorbeeld.
Maar ook in Spanje en zelfs in Latijns Amerika heb je steeds meer Mac-Buikjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in geen van die landen geweest, maar ik ken aardig wat Zuid-Amerikaanse meiden en het is daar inderdaad goed toeven.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brazilie vind ik niet. Je kan beter Argentinie noemen.
Al ben ik nooit in colombia geweest, maar als de Colombiaanse dames die ik ooit ontmoet heb maatgevend zijn is het daar goed toeven.
Als ik een man was zou ik juist niet vallen op van die tutjes, van die eenheidsworsten die er allemaal hetzelfde uitzien. Perfect gemanicuurde nagels, voeten, helemaal in de make-up, volledig gebruind, geen overtollig haartje te bekennen, volgens de laatste mode gekleed, geblondeerd haar, nepnagels, nepwimpers. Lekker onnatuurlijk! Met zoveel 'onderhoud' blijft er haast geen tijd meer over om.ik noem maar wat..je persoonlijkheid te ontwikkelen? Maar dat hoeft ook niet, want die Argentijnse dames tuigen zich alleen maar op om haar toekomstige man te behagen, zodat ze zich daarna lekker door jou laten onderhoudenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben in geen van die landen geweest, maar ik ken aardig wat Zuid-Amerikaanse meiden en het is daar inderdaad goed toeven.
Ok nu weer heeft Boris gelijkquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben in geen van die landen geweest, maar ik ken aardig wat Zuid-Amerikaanse meiden en het is daar inderdaad goed toeven.
Geef je ze ongelijk?quote:Maar dat hoeft ook niet, want die Argentijnse dames tuigen zich alleen maar op om haar toekomstige man te behagen, zodat ze zich daarna lekker door jou laten onderhouden
Even dimmen!quote:Op maandag 8 november 2004 13:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik juist niet vallen op van die tutjes, van die eenheidsworsten die er allemaal hetzelfde uitzien. Perfect gemanicuurde nagels, voeten, helemaal in de make-up, volledig gebruind, geen overtollig haartje te bekennen, volgens de laatste mode gekleed, geblondeerd haar, nepnagels, nepwimpers. Lekker onnatuurlijk! Met zoveel 'onderhoud' blijft er haast geen tijd meer over om.ik noem maar wat..je persoonlijkheid te ontwikkelen? Maar dat hoeft ook niet, want die Argentijnse dames tuigen zich alleen maar op om haar toekomstige man te behagen, zodat ze zich daarna lekker door jou laten onderhouden
Een paar keer per dag is ook niet echt gezond..quote:Op maandag 8 november 2004 18:46 schreef heiden6 het volgende: Veel mensen hier in NL douchen bijvoorbeeld maar een keer per dag (en dan ook nog alleen 's avonds)
Kut als er iemand aantrekkelijker uitziet dan jezelf he?quote:Als ik een man was zou ik juist niet vallen op van die tutjes, van die eenheidsworsten die er allemaal hetzelfde uitzien. Perfect gemanicuurde nagels, voeten, helemaal in de make-up, volledig gebruind, geen overtollig haartje te bekennen, volgens de laatste mode gekleed, geblondeerd haar, nepnagels, nepwimpers. Lekker onnatuurlijk! Met zoveel 'onderhoud' blijft er haast geen tijd meer over om.ik noem maar wat..je persoonlijkheid te ontwikkelen? Maar dat hoeft ook niet, want die Argentijnse dames tuigen zich alleen maar op om haar toekomstige man te behagen, zodat ze zich daarna lekker door jou laten onderhouden
Hoe vaak heb je die zinnen moeten herhalen om het zelf te geloven?quote:Misschien wat aan de dikke kant, maar daar kan degene ook niets aan doen. Het is waar jezelf het prettigst bij voelt, en gewoon neemt zoals iemand is. Me ex was 1,.78, boven de 100kg, en cup 90D.. Maar dan nog zag ze er erg lekker uit, en daarnaast had ze zelf geen problemen dat ze wat 'dikker' was dan een normaal persoon. Netzoals ik dat vond van haar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |