De stok is nog niet doodquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:42 schreef SuperwomanXXX het volgende:
En jullie maar klagen over ons Limburgs land! Haha..
Zal het ook wel lekker stinken bij jullie in huis, het is lang niet alleen hout wat er aan zit.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:28 schreef Teijeextra het volgende:
Oh, wat brandt mijn openhaard mooi
Grapje, kon het niet laten
Denk dat er bijna net zoveel plastic aan zit als hout eigenlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zal het ook wel lekker stinken bij jullie in huis, het is lang niet alleen hout wat er aan zit.![]()
We hadden de FokStok uit moeten hollen en er wat vuurwerk in moeten stoppen, zodat ie bij een poging tot verbranding in elk geval schade aanrichtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat er bijna net zoveel plastic aan zit als hout eigenlijk
lol is best een ideequote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:06 schreef Mappy het volgende:
[..]
We hadden de FokStok uit moeten hollen en er wat vuurwerk in moeten stoppen, zodat ie bij een poging tot verbranding in elk geval schade aanricht![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:59 schreef stil het volgende:
Waar is de stok??
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:15 schreef tijnnl het volgende:
hmmm stukkie trug stond dat et gras er gemaaid was? nah ik weet nie of de stok wel grasmaaier bestendig is....
Onder het bordje Schiphol!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:59 schreef stil het volgende:
Waar is de stok??
Same here...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:43 schreef trance40 het volgende:
Jezus. Topic 37 al weer. Ik weet nog goed. Vroeger.... dat het eerste topic geopend werdt
Toen begon ie in mijn home townEn ik wist er niet eens van
![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Teijeextra het volgende:
[..]
Same here...
Maar werd schrijf je nog altijd zonder -t![]()
Juist, ik suggereerde net ook al dat dat misschien helemaal niet zo wasquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:17 schreef Rossdale het volgende:
Uhm het gras was helemaal niet gemaaid, geen idee wie dat nou weer gezegd heeft... ben er vanmiddag nog geweest
Was het bosje riet er nog?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:17 schreef Rossdale het volgende:
Uhm het gras was helemaal niet gemaaid, geen idee wie dat nou weer gezegd heeft... ben er vanmiddag nog geweest
Zie 18 posts terugquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Was het bosje riet er nog?
Nee. dus!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:30 schreef Mappy het volgende:
[..]
Zie 17 posts terug![]()
heb je hem daar neer gelegd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Onder het bordje Schiphol!![]()
Zal wel het laatste kaartje voor deze stok zijn... is iemand al bezig met een nieuwe stok te maken?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:19 schreef kree het volgende:
Ik ga zometeen even het kaartje bijwerken
http://www.xs4all.nl/~holdhome/fok/fokstok/fokstokstamboom.JPGquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:45 schreef LennyKravitz het volgende:
Zal wel het laatste kaartje voor deze stok zijn... is iemand al bezig met een nieuwe stok te maken?
Kree dat is onmogelijk... je gebruikt een oude routeplanner...! Immers het pont Vlissingen-Breskens vaart niet meer... en tegenwoordig is er de Westerscheldetunnel!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:24 schreef kree het volgende:
kaartje is weer geupdate.
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt me sterk je bekijkt de stok toch als je hem vind nou als je dan leest dat het een spel is gooi je hem toch niet weg!!! tenminste zou ik nooit doen maarja je weet maar nooit...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:23 schreef Bertje het volgende:
Misschien overijverige plantsoenwerker die hem heeft weggegooid?
idd, en niet in terkneuzenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Rossdale het volgende:
nope inderdaad.... had ik hem nu toch maar in eindhoven gelegd he
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:18 schreef verschoor het volgende:
[..]
idd, en niet in terkneuzen![]()
en die "iemand" heeft hier totaal niets laten weten.....quote:Rossdale heeft in Terneuzen gekeken en toen was ie weg.. dus iemand heeft hem
ik heb 2 keer gekeken en niteangyl heeft de hele berm omgeploegt, de stok is weg. De vinder heeft zich al dagen niet gemeld dus het is aan te nemen dat de stok of weggegooid is, verbrand of bij iemand als trofee thuis staat...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:44 schreef Syb-Sosef het volgende:
heu???
ik heb echt wat gemist he, hij is nog niet van die plek weg inneuh, terneuzen was het toch??
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:10 schreef Teijeextra het volgende:
[afbeelding]
psssst, ik zou er 21 (of 22) oktober van maken....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:10 schreef Teijeextra het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
psssst, ik zou er 21 (of 22) oktober van maken....
Hmmm dit is een andere fok-stok... een soort doodgeboortequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:10 schreef Teijeextra het volgende:
[afbeelding]
Denk het niet... de magie is er wel af. Ik doe iig niet meer meequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 07:59 schreef DaMook het volgende:
Als ik nou een nieuwe maak zaterdag, gaan we dan weer gewoon verder ?
Ja, iets met zand ofzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:41 schreef Emme-r-tje het volgende:
Had Harrie1 niet een nieuw idee in de koelkast staan?
of was het nou alleen maar bier wat ie had?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
...
plaats een oproepje in de regionale krant aldaar, of de gratis buurtkrant, of de eerlijke vinder m wil retourneren
...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:51 schreef Michel het volgende:
[..],
,
. We hebben het hier over een STUK HOUT, niet over een huisdier, geliefde of wat dan ook. Als je de rest van je leven als plaatselijke dorpsgek door wilt gaan moet je vooral een advertentie gaan plaatsen waarin je verzoekt of mensen welke een stok hebben gevonden deze aub terug willen brengen. Wil de reactie van de persoon die deze advertentie moet opnemen graag horen....
Hop..... en nu beide beentjes weer op de grond....
Flikker toch op zeikerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:51 schreef Michel het volgende:
[..],
,
. We hebben het hier over een STUK HOUT, niet over een huisdier, geliefde of wat dan ook. Als je de rest van je leven als plaatselijke dorpsgek door wilt gaan moet je vooral een advertentie gaan plaatsen waarin je verzoekt of mensen welke een stok hebben gevonden deze aub terug willen brengen. Wil de reactie van de persoon die deze advertentie moet opnemen graag horen....
Hop..... en nu beide beentjes weer op de grond....
derde keerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:10 schreef DaMart het volgende:
'T is wel wat he... ik denk een week of zo niet aan de stok, en een of andere gek verziekt het spel
Tja, maar dit is nu al de derde keer dat het ONDER de grote rivieren mis is gegaan he... volgende keer dat zoiets wordt bedacht dus maar de regel instellen dat het spel zich niet beneden de grote rivieren mag verplaatsen.
Kneus. Al is het alleen maar om jou te irriteren......quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Flikker toch op zeikerd![]()
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar nu heb ik hem nooit in mijn handen gehadquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk het niet... de magie is er wel af. Ik doe iig niet meer mee
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Maar nee weet zeker dat hij niet door zomaar iemand is meegenomen want hij lag goed verscholen onder een hoop riet. Niemand kon hem zien liggen. En het hoopje riet zag er ook niet opvallend uit aangezien er veel riet in de berm lag
Ik geloof dat er rond Capelle a/d Ijssel toch ook al enige onrust was... stok een paar dagen weg en zo... dus de twee en een halfde keer danquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
derde keer![]()
windraak, terneuzen en .... ?
stoerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:28 schreef Havoc het volgende:
[gewiste opmerking]
ik vind dat de bouwplaat wel een t-shirt verdiendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:49 schreef Mappy het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/view_image.php/H60QF5722TP8/256/p.jpeg]afbeelding][/url]Dat was mijn poging voor leukste foto van de stok, als er bij 100 verplaatsingen weer een prijs uit zou gaan... Maar dat zal er nu ook wel niet inzitten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:49 schreef Mappy het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/view_image.php/H60QF5722TP8/256/p.jpeg]afbeelding][/url]Dat was mijn poging voor leukste foto van de stok, als er bij 100 verplaatsingen weer een prijs uit zou gaan... Maar dat zal er nu ook wel niet inzitten
Omgeving Eindhovenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:08 schreef Klonk het volgende:
Meeting moet in Brabant
En het liefst morgen want ik ben eindelijk weer eens vrij in het weekendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:09 schreef Joeriii het volgende:
ik ben ook voor eindhoven
bij rossdale?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
En het liefst morgen want ik ben eindelijk weer eens vrij in het weekend
Waar maakt me niet (veel) uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:12 schreef Joeriii het volgende:
[..]
bij rossdale?![]()
De crew, en zelfs zij zijn niet zo kansloos als jullie je nu presenterenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:11 schreef Joeriii het volgende:
Kunnen we niet iets met fok regelen, zodat Mappy z'n verdiende t-shirt krijg?? Wie gaat daarover?
wat ben jij een onmeunig zielepiet!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:18 schreef Michel het volgende:
[..]
Kneus. Al is het alleen maar om jou te irriteren.......
Ben je dit weekend in Hoek?
Dat zul je dan nooit weten is het niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:02 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat ben jij een onmeunig zielepiet!
Begin steeds meer het gevoel te hebben dat jij die klootzak bent die de stok heeft!
erg jammer
Net zoals het iedereen vrij staat om te beslissen waar ze hun tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:41 schreef Michel het volgende:
De laatste keer dat ik gekeken heb is het voor iedereen vrij om op een topic te reageren
Ben ik aan het trollen om het feit dat ik me verdedig omdat ik hier letterlijk wordt beschuldigd van het kapen van een stuk hout? Het enige waar ik mezelf schuldig aan maak is dat ik de tijd neem om op het geheel in te gaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
...
Als jij dat geen leuke manier vind, tief dan gewoon op ipv als een klein kind in dit topic te gaan lopen trollen.
...
Nee je was al veel eerder aan het trollen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:12 schreef Michel het volgende:
Ben ik aan het trollen om het feit dat ik me verdedig omdat ik hier letterlijk wordt beschuldigd van het kapen van een stuk hout?
Als je de boel nou gewoon vanaf het begin af aan al genegeerd had, dan had je helemaal geen tijd verspilt. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om iets wat je niet leuk vind te negeren?quote:Anyway, i'm out of here. Het hele kneuzencircus heeft me al genoeg tijd gekost.
Tenzij jij hier in de berm hebt liggen wroeten heb je er er geen flauw idee van, dus wat loop je te mauwen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:27 schreef Havoc het volgende:
[..],
,
,
.
Think again.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:55 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
utrecht wil ik bv nog wel heen!
de FOK! zandkorrelquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, iets met zand ofzo
le-zenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef HenkieSpankie het volgende:
Wow super dat dit spel nog leeft!!
Ik zou zo graag nog een keer mee willen doen, maar ik ben al 2x geweest
Nu ben ik een heel klein beetje lui (en houd niet heel erg van lezen), maar ik zie op sommige foto's dat de balk ook weer terug is.. What happend?
Hij is inmiddels al weer kwijt, alleen weet nu ook echt niemand waar hij is en wie hem heeft, waarschijnlijk het einde.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef HenkieSpankie het volgende:
Wow super dat dit spel nog leeft!!
Ik zou zo graag nog een keer mee willen doen, maar ik ben al 2x geweest
Nu ben ik een heel klein beetje lui (en houd niet heel erg van lezen), maar ik zie op sommige foto's dat de balk ook weer terug is.. What happend?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:59 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
le-zen
1 maar? :')quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
ik stel ook voor centraal in utrechtmet z'n allen ff een biertje drinken op de Stok!
jah met een fokblokje kaas erbij........of een koekje.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
we kunnen ook met z'n allen een wedstrijdje bierdrinken houden als jullie dat willen...wie het eerst over z 'n nek gaat heeft verloren!
hooguit 2%quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:34 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
1%?
Heb jij ooit wel eens riet gezien? zo ja dan zou je weten dat dat echt niet weg waait knul.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Jezus zeg! Die Rossdale wist toch wel dat het hard waait in Vlaanderen?
Hoe kon ie nou de stok verstoppen onder een bosje riet op een open vlakte.
Krek Blauwe. Tis een sukk0l. Die Niels.
Albert zal hem wel een ereburgerschap verlenen. Stomme belg!
jaah. is ook goed. Utrecht is lekker centraalquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
ik stel ook voor centraal in utrechtmet z'n allen ff een biertje drinken op de Stok!
Kijk eens aan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens riet gezien? zo ja dan zou je weten dat dat echt niet weg waait knul.
En O O O zeeuws-vlaanderen, OMG! ik herken iets! oh ja! JA! JAAA!!! vlaanderen!!! dat ken ik! Wow is dat niet iets belgisch? Ja, ja JAAAA dat is belgisch! Oh dus dan moet rossdale een belg zijn... oh ja, ja JAAAA wow wat ben ik slim! Rossdale je bent echt een belg man! ja man een belg! Stomme belg!....
ugh... ja je bent echt een ei.
Ik denk wel 3, en als wel zo door gaan wordt de kans steeds groter.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:36 schreef coz het volgende:
[..]
hooguit 2%
Heb je de rest van de topic al gelezen ?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:57 schreef Inu het volgende:
Gooi die stok weer eens richting Helmond, ik weet echt de perfecte plek![]()
ah joh lees eerst eens voordat je zo blind wat post mallootquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:57 schreef Inu het volgende:
Gooi die stok weer eens richting Helmond, ik weet echt de perfecte plek![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:22 schreef Inu het volgende:
Ohw oeps![]()
sowwiej
Is gedeeltelijk besproken ja. Maar zoals velen het met elkaar eens zijn, is de 'magie' van de fokstok er wel zo'n beetje af. Was ook duidelijk te merken, omdat de fokstok steeds langzamer verplaatst werd.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:33 schreef verschoor het volgende:
een nieuwe maken en doorgaan is dat geen optie? of was dit al besproken?
ik vind het namelijk erug jammer![]()
Als er een nieuwe moet komen, laat DaMook hem dan maken... die had al een goed idee ervoor en staat te springen om hem te maken......quote:Maar een nieuwe fokstok is natuurlijk niet uitgesloten
Stemt ook voorquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:12 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Als er een nieuwe moet komen, laat DaMook hem dan maken... die had al een goed idee ervoor en staat te springen om hem te maken......
Misschien dan toch nog 1 ronde proberen???
*stemt voor
Maar de grote vraag is dan, waneer is het "het" einde.....quote:En helemaal aan het eind wordt ie begraven als tijdcapsule.
Als ie vol is?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is dan, waneer is het "het" einde.....
quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:11 schreef DaMook het volgende:
Moet ik nog een nieuwe maken dan ? Dan moet ik het vandaag doen anders heb ik weer 2 weken geen tijdOw en emme-r-tje, ik had er helemaal geen goed idee voor, maar dankzij jou zou ik er nu iets speciaals van moeten maken
Maar als er nog interesse is dan maak ik er wel een en leg ik hem dinsdag wel ergens neer(met emme-r-tje ? )
Als we het nog 1 keer proberen is het de 3e stok en 3maal is scheepsrecht hequote:Op maandag 25 oktober 2004 02:44 schreef APK het volgende:
Ik zou er mee ophouden.
Het is mooi geweest, toch?
Vooooorrrrr, alleen mag ie niet meer in de zuidelijkste provincies van het land komen....quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:11 schreef DaMook het volgende:
Moet ik nog een nieuwe maken dan ? Dan moet ik het vandaag doen anders heb ik weer 2 weken geen tijdOw en emme-r-tje, ik had er helemaal geen goed idee voor, maar dankzij jou zou ik er nu iets speciaals van moeten maken
Maar als er nog interesse is dan maak ik er wel een en leg ik hem dinsdag wel ergens neer(met emme-r-tje ? )
Dan moet t wel 's avonds.... ben overdag werken....quote:Maar als er nog interesse is dan maak ik er wel een en leg ik hem dinsdag wel ergens neer (met emme-r-tje ? )
Of dat het verplicht een vis isquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:26 schreef Rockfire het volgende:
Of je moet een regel instellen dat hetgeen er aan bevestigd wordt niet groter dan x bij x cm mag zijn...
in handen en hebben verplaatstquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
Moeten wel alle usernames er weer op die fokstok 1 en 2 in handen hebben gehad
Yummie, meer regels!quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:26 schreef Rockfire het volgende:
Misschien moet er ook maar een nieuwe regel komen dat je geen dingen aan de stok mag bevestigen. Ik denk namelijk dat al die verschillende items er wel voor hebben gezorgd dat die stok steeds moeilijker te verstoppen was.
Of je moet een regel instellen dat hetgeen er aan bevestigd wordt niet groter dan x bij x cm mag zijn...
Die namen weet ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
Moeten wel alle usernames er weer op die fokstok 1 en 2 in handen hebben gehad
Frezen ken ik niet hoorquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
die namen zijn vast op te zoekenze moeten er namelijk wel op vind ik
Was bij FokStok 2 ook, die namelijk waren er mooi in gefrazed (hoe schrijf je dat nou weer)
Iets nieuws is altijd welkomquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Moet de stok nou echt uitgemolken worden ? Zo gaat hij iedere keer weer een roemloze dood tegemoet volgens mij.
Ik heb er veel plezier aan gehad hoor maar eens houdt het op wat mij betreft.
* DaMook vindt het tijd voor iets nieuws
* Rossdale ookquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:36 schreef ondeugend het volgende:
Moet de stok nou echt uitgemolken worden ? Zo gaat hij iedere keer weer een roemloze dood tegemoet volgens mij.
Ik heb er veel plezier aan gehad hoor maar eens houdt het op wat mij betreft.
* Rossdale vindt het tijd voor iets nieuws
Met hamer en beitel, gaat makkelijk. Heb ik ook gedaan met de backup-stokquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:39 schreef DaMook het volgende:
Frezen ken ik niet hoorIk ben al blij als ik fok.nl er op de een of andere manier in krijg
Helemaal mee eensquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:13 schreef Mappy het volgende:
[..]
Of dat het verplicht een vis is
Yep, ben ik het helemaal mee eens, al die versieringen maken het veel te interessant voor een voorbijganger om mee te nemen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:17 schreef Klonk het volgende:
doorgaan is an sich een leuk idee, maar ik zou dan toch voor een compleet kale fokstok zijn, stok nummer 2 was gewoon compleet onmogelijk om snel te verstoppen, ding moest echt compleet gecamoufleerd worden.
Dus mijn idee:
balk, naam er op, klaar, geen aanhangsels, geen vissen, bierdopjes enz.
Terwilj de versiersels de stok wel maakte tot het mooie wat hij was...maar ja...t'is wel waar wat je zegtquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:34 schreef Joeriii het volgende:
Ja. we moeten de versiersels idd maar weglaten
als je van Dorey af wilt mag die je ook naar mij opsturen, Dorey was een grote hit bij ons thuisquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:46 schreef Joeriii het volgende:
[afbeelding]
Dorey zegt dat ze aan de nieuwe fokstok vast getimmerd wil worden![]()
Nou het is toch nog steeds meer een plank(je)quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:27 schreef longinus het volgende:
En dan wordt de FOK!stok die eigenlijk een balk is maar daarna een plank werdt met allerlij prutsels eraan toch weer een stok?
We geven het nog een kansquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:11 schreef Ayaxola het volgende:
Krijgt Mappy nou nog een T-shirt van de crew voor de origineelste foto? Of gaan we gewoon nog vrolijk door?
mooie stok toch DaMook!?..........ben benieuwd waarneer hij weer richting hoorn komtquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:48 schreef DaMook het volgende:
Hij is klaarHet is niet de mooiste, maar ik ben dan ook niet de handigste
[afbeelding]
Als jullie hem goedkeuren leg ik hem vanavond of morgen ergens neer
(brakke webcam pic wegens gebrek aan een fatsoenlijke digicam)
Hij begint morgen in de loop van de dag ergens in de omgeving van ehvquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:56 schreef verschoor het volgende:
[..]
mooie stok toch DaMook!?..........ben benieuwd waarneer hij weer richting hoorn komt![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij begint morgen in de loop van de dag ergens in de omgeving van ehv
Topic nr 1 staat ook nog op de server en dat is ondertussen al meer als 5 jaar geledenquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:51 schreef SilentChaos het volgende:
TOch ben ik blij dat ik op Fok! wel vereeuwigd sta (zolang de server de topics blijft houden natuurlijk) als fokstokvinder en verplaatser
heb je toch nog de fok-stok in handen gehadquote:Ik ga de geschiedenis in als de maker van Fok!stok nr.3
en nu 12 uur laterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:06 schreef Joeriii het volgende:
vandaag de grote dag
leer tellenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:15 schreef verschoor het volgende:
[..]
en nu 6 uur later![]()
nog ergerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:21 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
leer tellen
12 uur later
het signaal zal zwaar gestoord worden door het metaal, en waar moet ie de energie halen? we zouder er beter een GPS systeem inbouwen. of een kaboutertje aan vast binden. zo kan die de stok nog naar huis lopen als die verloren isquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef prupke het volgende:
Eentje maken van metaal met een zender erin
hmmm zou dat kunnen (dat van die zender)
Inderdaad nog geen reactie te zien..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:08 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
forget it!
Volegsn mij nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:27 schreef Mappy het volgende:
* DaMook mompelt iets over ALDI cardreaders enzo
* coz heeft hem in delden aangeraakt ... maar is meegegaan met RB naar zwollequote:Op maandag 25 oktober 2004 18:27 schreef Rockfire het volgende:
rockfire heeft samen met Unihoc_ACE de FOK!stok van Enschede naar Delden gebracht[/me]
Heb je geen kabel om je digicam direct aan een USBport te hangen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:31 schreef DaMook het volgende:
Maar weet jij er een oplossing voor ?
Die ligt op mijn vaders werkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:14 schreef Mappy het volgende:
[..]
Heb je geen kabel om je digicam direct aan een USBport te hangen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:11 schreef Joeriii het volgende:
nog steeds niet
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:49 schreef Klonk het volgende:
en de stok is waar hij thuishoort al 2 keer is verdwenen, in het zuiden des lands.
Toestel van mijn oudersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:41 schreef Xante het volgende:
Vinger. Niet. Voor. De. Lens. Houden!
Maar goed, game on.
Ik weet niet hoe groot de andere waren dus ik heb maar iets gemaaktquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:44 schreef Rossdale het volgende:
lol, er zitten nu al tags op de stokMaar staan er nu wel alle namen van de vorige vinders op? Het stokkie lijkt me nogal erg... klein
Ja hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:47 schreef robina het volgende:
kan je t nog makkelijker maken damook!
Inderdaad, hier schiet het tenminste opquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:49 schreef Klonk het volgende:
en de stok is waar hij thuishoort, in het zuiden des lands.
Ik wilde hem nog kunstzinniger makenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:51 schreef Mappy het volgende:
Die "L" zit er leuk aan vast DaMook
Dat was niet in brabantquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ik heb de back-up stok er niet voor niets bij gedaan hoor. Al die namen passen nooit van zijn leven op dat plankje van jou... Niet dat ik iets tegen jouw stok heb hoor maar toch...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:58 schreef DaMook het volgende:
Ik weet niet hoe groot de andere waren dus ik heb maar iets gemaakt
Namen mag de eerste vinder doenAls ik dat helemaal moest gaan uitzoeken had ie volgende week pas weer ontour zijn gegaan
Dan moet er binnenkort een back-up stok bijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de back-up stok er niet voor niets bij gedaan hoor. Al die namen passen nooit van zijn leven op dat plankje van jou... Niet dat ik iets tegen jouw stok heb hoor maar toch...
Dan ga je lekker fietsen, of heb je ook geen fiets?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:53 schreef robina het volgende:
ik weet waar hij ligt maar heb geen vervoer...
Niet teveel ons dorpje promotenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:37 schreef Emme-r-tje het volgende:
JAH!!!!!!!!! hij is weer onderweg!!! En eindelijk in het mooiste dorp van heel (zuid)nederland!
Voor de mensen die Valkenswaard niet kennen
Aantal inwoners 31.105
Oppervlakte 56 km2
Water-Oppervlakte 1 km2
meer info op:
http://www.valkenswaard.nl
http://www.valkenswaard-info.nl
http://www.valkenswaard.com
Is idd wel jammer maar wel leuk dat we weer verder kunnen. Als ie nou bij jou lag had ik hem morgen mee kunnen nemen......quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:12 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
beetje jammer he
Was ie echt zo klein danquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 02:25 schreef Emme-r-tje het volgende:
I own the fok!-stok 3!!!!!
Damook: het was wel een er zielig plankje als ik mag zeggen.... "we" hebben hem een beetje uitgebouwd.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
dat zou ik maar niet te hard roepen
Dan ligt het toch echt aan wat jullie ermee uitgespookt hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
dat zou ik maar niet te hard roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |