Dat ook inderdaad !quote:Daarnaast, tis dan wel geen actie, maar kick ik ook op het streepje haar dat vanaf zijn schaamhaar tot aan zijn navel loopt. GEIL!!!
Dat is niet eens zo speciaal..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:33 schreef Underdoggy het volgende:
ik neuk graag
* DumDaDum denkt dat dit nog interessant kan wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:58 schreef Doagere het volgende:
[..]
... Iets doen wat anderen niet snel doen is toch veel leuker?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:29 schreef Krizzol het volgende:
ik kick op mijn jamie cullum cd, ik vind em zo vet goed en misschien om te luisteren tijdens sex, maar ik hoiu niet zo van muziek tijdens sex.
Is dat je huidige of de inval huishoudhulp?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef Doagere het volgende:
Waar kick je enorm op, wat vind je lekker wat je vriend/vriendin bij je doet?
ik vind het lekker als ze in mijn mond spuugt ( ok klinkt raar..) Ik kick dr enorm op..
zijn er nog meer?
Nee, dat was een van de rare momenten. Ik heb het opzich wel goed voor elkaar zo..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat je huidige of de inval huishoudhulp?
hoe kon ik dat vergetenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:
Zoals heel simpel een heerlijke massage
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:
Ontopic, even denken hoor waar kick ik echt op...
Bij mijn keel gepakt worden tijdens de sex, beetje adem afsnijden.
Ontzettend bruut genomen worden, fake rape, het idee van niets te vertellen hebben...
Zweepslagen, jummyyyyyyyyyyyy
Tepelklemmen
Bondage
Gaggen
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef erodome het volgende:
Gaggen
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?
Ohja, ik kick erop als ze bovenop mijn hoofd zit, en ik haar helemaal moet leeglikken, zodat al haar geil over mijn gezicht stroomt...
doen meer dat??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, ik kick erop als ze bovenop mijn hoofd zit, en ik haar helemaal moet leeglikken, zodat al haar geil over mijn gezicht stroomt...
Juist, het is een balletje, en zij moet dan een hondje spelen die hem voor je zoekt en teruggeeft ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Duidelijk genoeg![]()
Zo dus:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Juist, het is een balletje, en zij moet dan een hondje spelen die hem voor je zoekt en teruggeeft ?
Zou kunnen, ik ken het niet anders als bovenstaande...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:43 schreef Rahja het volgende:
Ik dacht dat "gaggen" een ander woord voor deepthroat was. Dat hij zijn lul heel ver in je keel steekt waardoor je bijna stikt & er slijm uit je mond begint te komen.
ik vond het wel een kick om een keer bijna te verdrinken ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:20 schreef gooddaddy het volgende:
Mijn grootste kic is dat ik een handoek moet pakken om mijn gezicht af te drogen, wanneer mijn vriendin is klaargekomen tijdens het beffen
![]()
Gaggen, wat grover deepthroaten...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zou je ff kunnen uitleggen wat 'gaggen' is ?
en dat gaat altijd goed, krijg je dan geen kotsneigingen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaggen, wat grover deepthroaten...
Keelneuken dus, maar zo dat je idd wat ademtekort krijgt, wat slijm hoort daar bij, dat komt gewoon vanzelf, maar dat kan je ook gewoon binnenhouden voor het grootste deel(in films vragen ze je al dat slijm eruit te laten lopen).
En daar kick ik nou op! Een masturberende vrouw! Is Innovative dan de ideale vrouw..?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:35 schreef innovative het volgende:
Ik hou er van dominant te zijn of een strip- en masturbatieshowtje weg te geven... Dus vriendlief mag toekijken...
Ow, en in mijn tepels knijpen, steeds harder, is ook welkom. Hoewel, liever niet als ik net ongesteld ben geweest, dan zijn ze té gevoelig...
Daarnaast, tis dan wel geen actie, maar kick ik ook op het streepje haar dat vanaf zijn schaamhaar tot aan zijn navel loopt. GEIL!!!
Ja, wat wazigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:10 schreef Loontjah het volgende:
Klinkt een beetje raar, maar als ik een vrouw voor me zie klaarkomen, en dat ik diegene ben die daarvoor gezorgt heeft !
je bent laarzen vergeten!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef Doagere het volgende:
ik vind het lekker als ze in mijn mond spuugt ( ok klinkt raar..) Ik kick dr enorm op..
zijn er nog meer?
Eensquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:18 schreef Blinky het volgende:
Een man die een pak aan heeft of gewoon nette kleding (alsof je naar een receptie gaat), lekker geurtje op, netjes geschoren, (of misschien ook wel een klein beetje stoppels, maar niet van dat schuurpapier!) dat vind ik echt vreselijk sexy. En dan weten dat je over niet al te lange tijd met elkaar kunt vrijen.
"Aan het muilen dat het klettert" ... Lees toch niet zoveel Brusselmans jongen..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:18 schreef Kamphuys het volgende:
Ik kick enorm op 2 vrouwen die met mijn zaad in hun bek aan het muilen zijn dat het klettert. Nog niet vaak meegemaakt helaas.
helemaal mee eensquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:18 schreef Blinky het volgende:
Een man die een pak aan heeft of gewoon nette kleding (alsof je naar een receptie gaat), lekker geurtje op, netjes geschoren, (of misschien ook wel een klein beetje stoppels, maar niet van dat schuurpapier!) dat vind ik echt vreselijk sexy. En dan weten dat je over niet al te lange tijd met elkaar kunt vrijen.
Als je dat zo geil vindt, dan wil ik je ook wel een dikke groene in die bek van je spugenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef Doagere het volgende:
zijn er nog meer?
Ik zien weleens van die gagstukjes online en zit me dan werkelijk af te vragen wat de lol ervan is om dat te ondergaan/te doen. Is het gevoel van bijna kotsen/kortademigheid nou zo lekker, of is het meer van dominantie van de man wat het zo geil maakt? Of is het wat anders? Ik kan me namelijk werkelijk niet voorstellen dat het een lekker/geil gevoel opwekt...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaggen, wat grover deepthroaten...
Keelneuken dus, maar zo dat je idd wat ademtekort krijgt, wat slijm hoort daar bij, dat komt gewoon vanzelf, maar dat kan je ook gewoon binnenhouden voor het grootste deel(in films vragen ze je al dat slijm eruit te laten lopen).
Je hebt een toepasselijke username.quote:Op maandag 1 november 2004 02:14 schreef darkhole het volgende:
Als ze aan me vraagt of ik haar kont wil neuken
![]()
Het is een combi...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:40 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik zien weleens van die gagstukjes online en zit me dan werkelijk af te vragen wat de lol ervan is om dat te ondergaan/te doen. Is het gevoel van bijna kotsen/kortademigheid nou zo lekker, of is het meer van dominantie van de man wat het zo geil maakt? Of is het wat anders? Ik kan me namelijk werkelijk niet voorstellen dat het een lekker/geil gevoel opwekt...
M'n vriend denkt er ook precies zo over.. Terwijl ik er alles aan wil doen om een platte, strakke, beetje gespierde buik te hebben! Hoe komt dat toch? Ik snap dat niet...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Een beetje vlees op de buik is ook super geil. Dan bedoel ik niet een buikje, of dik... maar gewoon een lekkere zacht buikvlees. Lekker om in te bijtenAlleen bijt ik al snel een beetje te hard.
Pedoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
14jarige sletjes tegen hun huig aan spuiten. heerlijke ervaring
Ergens in die zinquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:49 schreef VinnyTheDuke het volgende:
Ik kick er enorm op als ze een jarretelsetje of hold up panties draagt.
Lekker een beetje hoerig dus.
Kan ook altijd wel goed aankomen bij deze heerquote:Op maandag 1 november 2004 02:14 schreef darkhole het volgende:
Als ze aan me vraagt of ik haar kont/kut wil neuken
![]()
Thanksquote:Op maandag 1 november 2004 05:05 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je hebt een toepasselijke username.
Juist, jij snapt het.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:47 schreef Gekinmijnhoofd het volgende:
Ik kick op vrouwen die met speelgoed in de gang gaan (dildo's ed.) verder kick ik op facials, rollenspel en gedomineerd worden door een vrouw.
Ik wil je wel ervaring geven hoorquote:Op maandag 8 november 2004 21:21 schreef Special_One het volgende:
met meiden experimenteren..![]()
ben bi maar heb nog niet zoveel ervaring.. (helaas)
goede optiequote:Op woensdag 10 november 2004 18:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik wil je wel ervaring geven hoor
heey dat heb ik nou ook!quote:Op donderdag 11 november 2004 20:22 schreef rocker17 het volgende:
ik vindt het geil om tijdens de seks mijn hoofd op haar lekkere kontje te leggen, en dat ze dan een paar flinke scheten laat.... ja dit klinkt nogal vreemd, maar ik kan er niks aan doen, bloedgeil vindt ik het.
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 20:24 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
heey dat heb ik nou ook!
ik leg dan meestal mijn tong op haar natte anus en dan laat ze een vochtige scheet.... hmm heer-lijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |