wie zegt dat?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Nog steeds niks gevonden?
jammer dat briefgeld zo'n korte omlooptijd heeft...
Volgend mij nog niet maar ik heb niet alle topics compleet doorgelezenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
heeft al iemand eentje van een ander gekregen?
Of er zijn maar 20-50 fokkers van op de hoogte en de rest weet er totaal niets van af... Gezien ik er nu pas achter kom.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
och elk beetje helpt en op een gegeven moment zijn er zo veel briefjes in omloop dat het wel moet gebeuren
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:36 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik doe ook mee. Heb trouwens nog nooit een briefje gekregen met fok.nl+nick, iemand?
Waarschijnlijk worden ze allemaal meteen uit de roulatie gedaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:56 schreef brighton het volgende:
[..]
Niet een de vorige topics volgens mij...maar 't worden er wel steeds meer natuurlijk
ja hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Teijeextra het volgende:
Is zo'n stickertjes op de achterkant van een 5-centje ook goed?
Ja!!! Fantastisch!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:38 schreef JustJunior het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben ik de eerste? Ik kreeg als wisselgeld bij de AH in Leiden een vijf euro biljet met "Fok.nl Tha_Flash" eropIk zal straks een plaatje posten
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:47 schreef shredder het volgende:
er was toch iemand in de vorige topic die een briefje met `Peter´ had gekregen...
ik gok dat daar geen fok.nl bij stond ?quote:Maraca - zondag 3 oktober 2004 @ 13:57
Ik heb hier een briefje van 10 euro met Peter erop staan .. iemand.. iemand?
* woont in omgeving Nijmegenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:58 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb sinds deel 1 ook op al mijn briefjes mijn nick+fok.nl geschrevenomgeving nijmegen
![]()
Op welke straat? Ga ik ze weer afhalen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb laatst 4 briefjes naar Anna Paulowna gebracht ivm de aanschaf van een CD-i speler van een Fok!-ker
In Brighton. Alle Essex-jeugd helemaal van slag. Oh wacht, nee, die hebben toch geen geld, moeten ze bij hun ouders bietsen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:55 schreef brighton het volgende:
Op vakantie in Engeland maar eens wat "forum.fok.nl - brighton" ponden in omloop brengen
Gaafquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:38 schreef JustJunior het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben ik de eerste? Ik kreeg als wisselgeld bij de AH in Leiden een vijf euro biljet met "Fok.nl Tha_Flash" eropIk zal straks een plaatje posten
fotoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:33 schreef Re het volgende:
ik heb in mijn bezit een 5 euro briefje van doopy-x- , gekregen van AH op Sloterdijk
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
foto![]()
kom je op de fiets? Zal dan wel even gaan duren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:04 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Op welke straat? Ga ik ze weer afhalen.
Pics!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:04 schreef shredder het volgende:
Droopy-x-, je vijfje is gevonden! Kom maar halen!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
OMFG
Geweldig![]()
Prolly op mijn werk in Amsterdam-Zuid (grote bedrijfskantine)quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:22 schreef Re het volgende:
[..], waar heb je hem uitgegeven?
had je er niet ff een jpg van kunnen maken, dat bestand is 3,9 mb!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:01 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb er ook weer een paar ondergeliederd vandaag
http://home.paulsteenbergen.net/files/public/euro.png
Oer-Amerikaans heb ik em van de week bij de McDonalds uitgegeven!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:30 schreef maartena het volgende:
Ik heb net een 5-Dollar biljet verminkt! Vandaag of morgen gaat ie in omloop....
gewoon blijven schrijvenquote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef Blinky het volgende:
Ik heb het ook gedaan, op een briefje van 5 en een van 10. Uitgeven in een kroeg in Eindhoven. Ben benieuwd
Er zijn gewoon ronde blanco stickers te koop hoor. Zo'n mapje met een stuk of wat velletjes. Bij de kantoor/boekhandel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:25 schreef P8 het volgende:
goed idee dit
*P8 doet mee*
edit: waar kan je eigenlijk muntgeldstickers krijgen? zoals eerder gezegd blijven die zo een jaar of 20 in de omloop
goed ideequote:Op woensdag 10 november 2004 08:45 schreef adrivantilburg het volgende:
Als er nou mensen zijn die naar de HCC beurs gaan met grote flappen, schrijf er fok.nl en je naam op, moet je kijken hoe snel het aantal foto posts hier stijgt...
waar precies ?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:53 schreef Leonoor het volgende:
Heb vorige week de kas geteld op mn werk, maar NUL fok!-briefjes![]()
Kom eens wat vaker naar Rotterdam met die dingen!
goed ideequote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef fs180 het volgende:
schrijven jullie ook je naam erbij als je er een tegenkomt?![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
kheb vandaag een 10tje gehad waar fok.nl chirma op stond
cool! fotoquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Eindelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik gebruik eurobilltracker, en ik kalk alles onder!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef JimmyBoy het volgende:
www.eurobilltracker.com <-- die gebruik ik.. is veel leuker om te doenkan je ze echt "volgen"
is idd al 30keer voorbijgekomen in deze topicsquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef JimmyBoy het volgende:
www.eurobilltracker.com <-- die gebruik ik.. is veel leuker om te doenkan je ze echt "volgen"
kheb foto gemaakt met me telefoon...en vervolgens uitgegeven...kheb geen scanner hier dus...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
cool! foto
eh ik dacht dat chirma tijdelijk offline iswegens verhuizing en dat zn vader ziek is maar ik weet het ook niet precies
hij moet snel terug komen!
Ik denk het ook, en je hoort het vaker. Is er iemand die dat kan bevestigen?? Wilg komt bv zeer zeker over zeg maar...quote:Op woensdag 24 november 2004 22:12 schreef The.PhantoM het volgende:
lache dat het 1e briefje al gevonden is. Maar worden die beschreven briefjes niet gewoon vernietigd zodra ze in de hand zijn van de ECB?
Dat is hier ook nog een probleem jahquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:18 schreef zwareshag het volgende:
tvp, ik doe ook mee als ik weer geld heb!
quote:Vandaag weer een stapel briefjes uitgegeven
quote:Ik heb er pas ook weer 3 beschreven
ik heb naast fokken en briefjes bekladden ook nog een ''sociaal'' leven.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:54 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb nu een slimme manier; je neemt een briefje van 20 euro, schrijft fok.nl + je nick erop, gaat naar een winkel en wisseld voor 2 briefjes van 10, schrijft het daar op, gaat naar een andere winkel en wisselt daar voor 4 van 5 euro en schrijft het daar ook weer op. Zo heb je al 7 biljetten.![]()
Oh da's leuk zeg!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef JimmyBoy het volgende:
hier ook zoetermeer,quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:34 schreef Marlboro-man het volgende:
k doe ook meezoetermeer hiero.. nog nix tegen gekome
meerdere al!quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Is er ook maar 1 briefje al teruggevonden?
nee. Volgens mij worden die gewoon door een anti-fokker onderschept en vernietigdquote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Is er ook maar 1 briefje al teruggevonden?
Er was er toch al wel 2 terug gevonden? van -doopyx- en chimera , dacht ikquote:Op maandag 13 december 2004 22:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee. Volgens mij worden die gewoon door een anti-fokker onderschept en vernietigd
ook wel een tweakerquote:Op maandag 13 december 2004 22:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee. Volgens mij worden die gewoon door een anti-fokker onderschept en vernietigd
kloptquote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er was er toch al wel 2 terug gevonden? van -doopyx- en chimera , dacht ik![]()
Ik woon in Lichtenvoorde!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:44 schreef luciferist het volgende:
20 briefjes van 5 bij kapsalon peter kasten in Lichtenvoorde
nee zo duur issie niethert is mijn opa die briefjes van 5 terug geeft aan de klanten en met mij wisseld
concurentie is leuk ;-)quote:
ik ga dat weldoen.. sticker zoals bij mn plaatje <--- links dusquote:Op donderdag 16 december 2004 09:46 schreef Aventura het volgende:
Waarom laten jullie niet van die stickertjes drukken (met Fok! erop) die je vroeger weleens op guldens zag?
Leuk bedacht maar het gaat niet werken. De kans dat je een een bankbiljet vindt wat geregistreerd is, is veel te klein. En dus zullen mensen niet aan dit spel mee (blijven) doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 07:40 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
mja als je lid bent kun je HIER je eurobriefje toevoegen, gewooon bij site selecteren: FOK.NL ipv Noudan.nl
Ik ga dr btw een spel van maken..
Je doet registreerd je eurobriefjes daarzow,
en hoeveel je registreerd is je waarde.. (punten)
stel ik vind een briefje van jou, dan klik ik op jouw naam, klik op 'attack' en vul het serie nummer in dat ik heb gevonden van jou.
JIj raakt het dubbele bedrag dan kwijt!
jij heb 200 euro, ik vind een briefje van 50, heb jij nog maar 100 euro over...
elk briefje mag maar 1x gebruikt worden..
de persoon die je aanvalt krijgt gewoon '50' euro er bij, en geen 100jij raakt alleen het dubbele kwijt..
mja als dr nog ideeen zijn hoor ik het wel
Ja, want door die hooguit honder fok!kers die dit doen verdubbelen de kosten van de euro echt.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:13 schreef Maeghan het volgende:
Jezus man wat een domme activiteit... En al die briefjes worden weer vervangen, maakt de kosten van de euro nog hoger, en dan gaan we weer zeuren dat de euro zo duur is. =S
Ze zouden jullie gewoon moeten vervolgen voor het bekladden van staatseigendommen.
Nee, veel horeca gelegenheden doen het ook, maar dan bij tellen van het geld =Dquote:Op zondag 23 januari 2005 16:35 schreef MeAndMyself het volgende:
Officieel is het geloof ik zelfs illegaal om iets op je geld te zetten, bijv. fok.nl enzo![]()
mc donalds ookquote:Op zondag 23 januari 2005 19:10 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Nee, veel horeca gelegenheden doen het ook, maar dan bij tellen van het geld =D
De mc donalds is ook horeca *naja, in hoeverre... van mc eten is geen eten*quote:
Ben je er al een van mij tegenkomen? Er zijn in Veenendaal al tientallen Shreever-briefjes in de omloopquote:Op maandag 24 januari 2005 20:18 schreef _Vixion_ het volgende:
* _Vixion_ brengt van de week het eerste _Vixion_ tientje in omloop, in de omgeving Veenendaal
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef 9christensen het volgende:
ik heb een 10 euro biljet met FOK.NL DJKOELKAST erop ontvangen zondag in een cafe hier
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef 9christensen het volgende:
ik heb een 10 euro biljet met FOK.NL DJKOELKAST erop ontvangen zondag in een cafe hier
zal vanavond een foto postenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
![]()
daarom moet iedereen ook blijven schrijven
foto ?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:59 schreef kokos het volgende:
Das te veel moeite
Kan je beter gewoon etiketten kopen en dan stuk of 2 rondjes op 1 etiket dumpen en die op je munten plakken, leuk idee truwensquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey, iemand een idee om het op munten te kunnen doen?Een plakbandje oid, wat goed vast zit? Iets simpels..
*denkt aan fotoplakkertjes + stukje papier*
Op muntjes je nicknaam schrijven + klein: Fok!.nl
Goed idee! Van die rondjes dingesquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef i-Mo het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon etiketten kopen en dan stuk of 2 rondjes op 1 etiket dumpen en die op je munten plakken, leuk idee truwens
Verkapt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef TheDon1985 het volgende:
-edit- i.v.m. grootte.
Hier staat de foto. De briefjes zijn alleen niet recht omdat er normaal gesproken een elastiek omheen zit.
Leuk idee trouwens.
Ik kan er ook niks aan doen hoorquote:
Ik schrijv ook meequote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Xalopalyps het volgende:
*schrijft username op briefjes
tevens een zachte kick
Ik dacht aan hetzelfde.. stuk of 100 biljetten bekladden moet wel lukken, doe ik toch maar nietquote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef daNpy het volgende:
Ik kan alle briefjes in onze winkel wel gaan 'vervuilen', denk niet dat ze er blij mee zijn
Zal er in Eindhoven eens op letten, en werk in een computerwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |