goed ideequote:Op woensdag 10 november 2004 08:45 schreef adrivantilburg het volgende:
Als er nou mensen zijn die naar de HCC beurs gaan met grote flappen, schrijf er fok.nl en je naam op, moet je kijken hoe snel het aantal foto posts hier stijgt...
waar precies ?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:53 schreef Leonoor het volgende:
Heb vorige week de kas geteld op mn werk, maar NUL fok!-briefjes![]()
Kom eens wat vaker naar Rotterdam met die dingen!
goed ideequote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef fs180 het volgende:
schrijven jullie ook je naam erbij als je er een tegenkomt?![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
kheb vandaag een 10tje gehad waar fok.nl chirma op stond
cool! fotoquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Eindelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Ik gebruik eurobilltracker, en ik kalk alles onder!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef JimmyBoy het volgende:
www.eurobilltracker.com <-- die gebruik ik.. is veel leuker om te doenkan je ze echt "volgen"
is idd al 30keer voorbijgekomen in deze topicsquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef JimmyBoy het volgende:
www.eurobilltracker.com <-- die gebruik ik.. is veel leuker om te doenkan je ze echt "volgen"
kheb foto gemaakt met me telefoon...en vervolgens uitgegeven...kheb geen scanner hier dus...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
cool! foto
eh ik dacht dat chirma tijdelijk offline iswegens verhuizing en dat zn vader ziek is maar ik weet het ook niet precies
hij moet snel terug komen!
Ik denk het ook, en je hoort het vaker. Is er iemand die dat kan bevestigen?? Wilg komt bv zeer zeker over zeg maar...quote:Op woensdag 24 november 2004 22:12 schreef The.PhantoM het volgende:
lache dat het 1e briefje al gevonden is. Maar worden die beschreven briefjes niet gewoon vernietigd zodra ze in de hand zijn van de ECB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |