Ben je er al een van mij tegenkomen? Er zijn in Veenendaal al tientallen Shreever-briefjes in de omloopquote:Op maandag 24 januari 2005 20:18 schreef _Vixion_ het volgende:
* _Vixion_ brengt van de week het eerste _Vixion_ tientje in omloop, in de omgeving Veenendaal
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef 9christensen het volgende:
ik heb een 10 euro biljet met FOK.NL DJKOELKAST erop ontvangen zondag in een cafe hier
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef 9christensen het volgende:
ik heb een 10 euro biljet met FOK.NL DJKOELKAST erop ontvangen zondag in een cafe hier
zal vanavond een foto postenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
![]()
daarom moet iedereen ook blijven schrijven
foto ?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:59 schreef kokos het volgende:
Das te veel moeite
Kan je beter gewoon etiketten kopen en dan stuk of 2 rondjes op 1 etiket dumpen en die op je munten plakken, leuk idee truwensquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:17 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey, iemand een idee om het op munten te kunnen doen?Een plakbandje oid, wat goed vast zit? Iets simpels..
*denkt aan fotoplakkertjes + stukje papier*
Op muntjes je nicknaam schrijven + klein: Fok!.nl
Goed idee! Van die rondjes dingesquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:03 schreef i-Mo het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon etiketten kopen en dan stuk of 2 rondjes op 1 etiket dumpen en die op je munten plakken, leuk idee truwens
Verkapt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:55 schreef TheDon1985 het volgende:
-edit- i.v.m. grootte.
Hier staat de foto. De briefjes zijn alleen niet recht omdat er normaal gesproken een elastiek omheen zit.
Leuk idee trouwens.
Ik kan er ook niks aan doen hoorquote:
Ik schrijv ook meequote:Op zondag 19 juni 2005 20:32 schreef Xalopalyps het volgende:
*schrijft username op briefjes
tevens een zachte kick
Ik dacht aan hetzelfde.. stuk of 100 biljetten bekladden moet wel lukken, doe ik toch maar nietquote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef daNpy het volgende:
Ik kan alle briefjes in onze winkel wel gaan 'vervuilen', denk niet dat ze er blij mee zijn
Zal er in Eindhoven eens op letten, en werk in een computerwinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |