ik ga dat weldoen.. sticker zoals bij mn plaatje <--- links dusquote:Op donderdag 16 december 2004 09:46 schreef Aventura het volgende:
Waarom laten jullie niet van die stickertjes drukken (met Fok! erop) die je vroeger weleens op guldens zag?
Leuk bedacht maar het gaat niet werken. De kans dat je een een bankbiljet vindt wat geregistreerd is, is veel te klein. En dus zullen mensen niet aan dit spel mee (blijven) doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 07:40 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
mja als je lid bent kun je HIER je eurobriefje toevoegen, gewooon bij site selecteren: FOK.NL ipv Noudan.nl
Ik ga dr btw een spel van maken..
Je doet registreerd je eurobriefjes daarzow,
en hoeveel je registreerd is je waarde.. (punten)
stel ik vind een briefje van jou, dan klik ik op jouw naam, klik op 'attack' en vul het serie nummer in dat ik heb gevonden van jou.
JIj raakt het dubbele bedrag dan kwijt!
jij heb 200 euro, ik vind een briefje van 50, heb jij nog maar 100 euro over...
elk briefje mag maar 1x gebruikt worden..
de persoon die je aanvalt krijgt gewoon '50' euro er bij, en geen 100jij raakt alleen het dubbele kwijt..
mja als dr nog ideeen zijn hoor ik het wel
Ja, want door die hooguit honder fok!kers die dit doen verdubbelen de kosten van de euro echt.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:13 schreef Maeghan het volgende:
Jezus man wat een domme activiteit... En al die briefjes worden weer vervangen, maakt de kosten van de euro nog hoger, en dan gaan we weer zeuren dat de euro zo duur is. =S
Ze zouden jullie gewoon moeten vervolgen voor het bekladden van staatseigendommen.
Nee, veel horeca gelegenheden doen het ook, maar dan bij tellen van het geld =Dquote:Op zondag 23 januari 2005 16:35 schreef MeAndMyself het volgende:
Officieel is het geloof ik zelfs illegaal om iets op je geld te zetten, bijv. fok.nl enzo![]()
mc donalds ookquote:Op zondag 23 januari 2005 19:10 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Nee, veel horeca gelegenheden doen het ook, maar dan bij tellen van het geld =D
De mc donalds is ook horeca *naja, in hoeverre... van mc eten is geen eten*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |