Dat is hier ook nog een probleem jahquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:18 schreef zwareshag het volgende:
tvp, ik doe ook mee als ik weer geld heb!
quote:Vandaag weer een stapel briefjes uitgegeven
quote:Ik heb er pas ook weer 3 beschreven
ik heb naast fokken en briefjes bekladden ook nog een ''sociaal'' leven.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:54 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb nu een slimme manier; je neemt een briefje van 20 euro, schrijft fok.nl + je nick erop, gaat naar een winkel en wisseld voor 2 briefjes van 10, schrijft het daar op, gaat naar een andere winkel en wisselt daar voor 4 van 5 euro en schrijft het daar ook weer op. Zo heb je al 7 biljetten.![]()
Oh da's leuk zeg!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:42 schreef JimmyBoy het volgende:
www.eurobilltracker.com <-- die gebruik ik.. is veel leuker om te doenkan je ze echt "volgen"
hier ook zoetermeer,quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:34 schreef Marlboro-man het volgende:
k doe ook meezoetermeer hiero.. nog nix tegen gekome
meerdere al!quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Is er ook maar 1 briefje al teruggevonden?
nee. Volgens mij worden die gewoon door een anti-fokker onderschept en vernietigdquote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Is er ook maar 1 briefje al teruggevonden?
Er was er toch al wel 2 terug gevonden? van -doopyx- en chimera , dacht ikquote:Op maandag 13 december 2004 22:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee. Volgens mij worden die gewoon door een anti-fokker onderschept en vernietigd
ook wel een tweakerquote:Op maandag 13 december 2004 22:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee. Volgens mij worden die gewoon door een anti-fokker onderschept en vernietigd
kloptquote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Er was er toch al wel 2 terug gevonden? van -doopyx- en chimera , dacht ik![]()
Ik woon in Lichtenvoorde!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:44 schreef luciferist het volgende:
20 briefjes van 5 bij kapsalon peter kasten in Lichtenvoorde
nee zo duur issie niethert is mijn opa die briefjes van 5 terug geeft aan de klanten en met mij wisseld
concurentie is leuk ;-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |