Hij's dichtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef Thomper het volgende:
[TK/TR]Perimeter
Het geld ervoor is binnen, morgen gaat de game op de post. Slotje kan erop.
quote:Op maandag 31 januari 2005 13:37 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hmm, toch een problem gevonden na thuiskomst.
Ik ben vanuit Deventer naar Eindhoven gekomen. Daar hebben we het verder afgehandeld. Verder niet in de doos gekeken, dat vond ik zo achterdochtig. Maar toen ik op de trein stond te wachten toch maar even kijken. Alles zat erin dacht ik. Zoals in het topic vermeld zou er ook een 256mb RE-MMC bij moeten zitten. Ik keek in de telefoon zelf, daar zat een kaartje van 32mb in. En er zat nog een kaartje in zo'n klein plasticen opbergdoosje. Ik keek er verder niet meer naar en pas bij thuiskomst zag ik dat het zo'n dingetje was:
[afbeelding]
Een adaptor om van een Reduced MMC en volwaardige MMC te maken, zodat hij in een kaartlezer kan. Maaar.. waar is die 256 dan?
Ik heb PyTh tot 3x gemailt dit weekend. Uit zijn reactie bleek dat de 256mb MMC erbij zou moeten zitten. Nu heb ik terug gemailt waar hij hem dan heeft ingestopt. Hij heeft hem niet in dat beschermhoesje gestopt bij die adaptor in, want dan was het me wel opgevallen op station eindhoven. Als hij hem gewoon los in de doos heeft gedaan is het vrij stom, want zo'n ding valt er dan gegarandeerd uit natuurlijk. Hij zat er in ieder geval al niet bij toen ik de doos opende op het perron. Het is een duur kaartje (50 euro) en dus een van de hoofdredenen waarom ik van PyTh de telefoon kocht, aangezien ze op marktplaats voor minder te koop staan.
Wordt vervolgt..
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje erin zat, ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
Ik laat 't maar hierbij. Ben erg teleurgesteld in PyTh dat hij niet eens de dialoog wil aangaan. Hij moet geloven dat het kaartje er écht niet inzat. Ik sta niet sterk, ik moet het echt hebben van de 'goedgelovigheid' van PyTh. Ik heb inmiddels zelf een kaartje erbij gekocht, want 32mb vond ik wat weinig. Wat ik gewoon jammer vind is dat hij me niet geloofd en mij dat een hele zaterdag werken kost. Als PyTh wil, mag hij me mailen, maar ik laat het hier maar bij. Ik wil hem niet laten 'dwingen' door een moderator, hij moet mij maar gewoon geloven, zo niet, dan houdt het gewoon op.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topic
Mooi balen is dit. Maar even voor de zekerheid: heb je een van de mods gemaild?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef Kluupkluup het volgende:
Als PyTh wil, mag hij me mailen, maar ik laat het hier maar bij. Ik wil hem niet laten 'dwingen' door een moderator, hij moet mij maar gewoon geloven, zo niet, dan houdt het gewoon op.
Nee.. Wat ik zei. Dat komt zo dwingend over. Hij moet mij gewoon geloven, dat doet hij blijkbaar niet, dat is erg jammer.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi balen is dit. Maar even voor de zekerheid: heb je een van de mods gemaild?
Snap ik, en ik snap ook de reden. Blijf het jammer vinden.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Nee.. Wat ik zei. Dat komt zo dwingend over. Hij moet mij gewoon geloven, dat doet hij blijkbaar niet, dat is erg jammer.
Het zijn toch ervaringen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Tis wel klaar hier hoor. Als jullie willen ruziezoeken, doe dat dan ff op MSN, per mail of per telefoon, maar niet hier.
De streep van ShaoliN ---------------------------------------------------------------------
In eerste instantie wel, maar daarna wordt het moddergooien. Of dat terecht is of niet, dat weet ik niet. Maar in elk geval is dit topic daar niet voor bedoeld.quote:
Je hebt gelijk. Beide users laten zich wel erg kennen .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar daarna wordt het moddergooien. Of dat terecht is of niet, dat weet ik niet. Maar in elk geval is dit topic daar niet voor bedoeld.
Midden-in-de-nacht-slapen-de-meeste-mensen lijkt me meer aan de ordequote:
Hetzelfde geldt voor BlueEyed...quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:11 schreef BlueEyed het volgende:
Goede ervaring met -Hoolie-, geld zoals afgesproken netjes ontvangen
[TK] R/C Vliegtuigje
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:45 schreef poudaman het volgende:
edit: users vechten het verder per mail uit
Dank je!quote:Op zondag 20 maart 2005 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[TK] Creative SB Extigy. van skv gekocht, kon niet beter!
helemaal netjes, goed verpakt, super snel verstuurd, werkt perfect, alles zat er bij!
Dit noem ik klasse
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:50 schreef Gurb het volgende:
gisteren de laptop ( [TK] laptop aangeboden ) van marcosta gekocht ( marcosta )
alles goed gegaan, verkoper kwam netjes alle afspraken na, helemaal top![]()
Omdat het gewoon heling is. En dan nog zo een gemaakte reactie in dit topic ook, zeker op commando?quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Adelante het volgende:
wat is dat nou weer voor reactie, youssef?
@ youssef: allesbehalve heling, ik heb gewoon tweedehands een laptop gekocht van Marcosta, hij heeft mij niet verteld dat dat ding gestolen is (geweest) en ik heb ook geen reden om dat aan te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat het gewoon heling is. En dan nog zo een gemaakte reactie in dit topic ook, zeker op commando?
dankjewelquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:50 schreef Gurb het volgende:
gisteren de laptop ( [TK] laptop aangeboden ) van marcosta gekocht ( marcosta )
alles goed gegaan, verkoper kwam netjes alle afspraken na, helemaal top![]()
Ik heb het aan de kopende partij uitgelegd dat ik de laptop van een vriend van mij had gekocht zonder bon.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:06 schreef Adelante het volgende:
beetje verdacht is het wel, na het lezen van dat topic...
maar goed, misschien heeft marcosta wel een hele redelijke verklaring voor
zijn gedrag, zijn meming is immers nog niet gehoord in deze....
Sorry beetje laat maar hetzelfde lof voor Dirkh was er een beetje bij ingeschoten betrouwbare kerel, was precies volgens de omschrijving!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
Laptop verkocht aan crx in [TK] Laptop P IV 2400 met een defect
Perfect verlopen, 's avonds meteen geld op mijn rekening en zijn vertrouwen dat het ook daadwerkelijk verstuurd zou worden.
Net een mailtje van hem ontvangen dat de laptop is aangekomen en ook al gerepareerd is. Iedereen blij.
crx is dus een betrouwbare koper en was ook nog zo beleefd om een mailtje met een ontvangst bevestiging te sturen.
mafkeesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef crx het volgende:
[TK] laptop Toshiba Tecra 8100 pentium3 650 mhz 128mb laptop verkocht aan ronaldv nette en goede kerel komt stipt op tijd en betaalt afgesproken bedrag(drinkt alleen water ipv koffie
quote:
Goede reclame voor mij dus bedankt ik had hem ook alleen getest op de accu met een film kijken op cd-rom dus met normaal gebruik zal die denk ik wel 2 uur meegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]Harde schijf vergroot, en WinXP er opnieuw op, hij loopt als het spreekwoordelijke zonnetje. Je was te bescheiden met je anderhalf uur batterij trouwens. De hele installatie is op één batterij gedaan.
zo mag ik het horenquote:moet eerlijk zeggen dat ik pas vanochtend ging denken of ie misschien gestolen is, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren, als de laptop maar goed werkt
Graag gedaan & Thnx to you too!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
Laatst gereageerd op een topic waarin iemand Thinking Putty aanbood, met de vraag of 'ie nog had.
ElisaB had het gekocht, en wou er wel eentje kwijt.
Na mailwisseling kreeg ik foto's en dergelijke, na betaling werd het direct verstuurd
Net binnen gekregen, keurig verpakt
Thanx, ElisaB
verkopen aan mrkoenz ook super, direct overgemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
heb je 'm gekocht dan?quote:
Ga maar weg ik wil je niet meer zienquote:
in neus peutert en aan adelante smeert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ga maar weg ik wil je niet meer zien
Ga maar weg ik haat je bovedien
Ga maar weg verdwijn uit mij gezicht
Denk maar niet dat ik nog voor je zwicht
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef mrkoenz het volgende:
Ik ben tevreden over de aankoop van djkoelkast, topic [TK] Acrylverf. Supersnelle levering, per bank overgemaakt, komt vriendelijk & normaal over op msn, 100% te vertrouwen als je het mij vraagt.
geld van elisa is nog niet binnen, maar heb wel een betaalbewijs gehad, dus zal er morgen wel zijn (slome bank) dus ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!
Thnx djkoelkast!
Hier ook. Goed bezig DJKoelkast.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook! Pakketje zojuist ontvangen; alles prima in orde!
Thnx djkoelkast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |