Gelukkig maar anders had Luc seks gehad met die zwarte audiquote:Hebben de route een keer geredenen, voor Luc en ondeugend reed een audi die Luc ff van dichtbij wou bekijken Ondeugend vondt het iets te dichtbij geloof ik
quote:En als je gehacked wordt door meneer Vogt klaag je zeker weer op Gates dat Windows niet veilig genoeg is ?
Die vond ik maar niks en heb ze verwijderdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar zijn mn smileys nou gebleven
Zo ben ikquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
- !
Waar denk je dat recht vandaan te halen![]()
Ongelovelijk..... waar haal je het gore lef vandaan........
Ehm die Avatar heb ik niet gemaakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep![]()
met nwe avatar a la beemer dankzij pepijn
jawel plus de rest wat eromheen zatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ehm die Avatar heb ik niet gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jawel plus de rest wat eromheen zat
Hij was dan onbewust creatiefquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
creatiefmaar verder...
hmm.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Luc.....
Ik lees net over je toompje
Dat wil ik toch helemaal niet weten ! Nu draait er een Mpegquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:17 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hmm.....
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:19 schreef ZX9R het volgende:
Tsja, bij jou kan dat niet inscheuren. Er kan hoogstens wat uitscheuren![]()
Welke Mpeg?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat wil ik toch helemaal niet weten ! Nu draait er een Mpeg![]()
Waar is je Avatar nou ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje wel jah
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
vandaag ga ik naar deze kijken http://www.marktplaats.nl/markt/autos/nissan/45400.htm?zoek=g3
als ie goed is (ik ga denk ik ff langs een garage in de buurt) zal ik meer doen dan alleen kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Soms is kijken leuker dan kopen .. ik mis het kijken naar iets anders.
![]()
was geen geschikt materiaal voor avatar dus moet er binnenkort weer een andere komen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waar is je Avatar nou ??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was geen geschikt materiaal voor avatar dus moet er binnenkort weer een andere komen...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Maandag half 3 soll. gesprek bij Multipost![]()
Iddquote:Alleen tja, maandag ws. werken weer bi Strikt, dus moet ik eerder weg.... belde ik net op om te vragen of ik dan om 1400 weg mag, antwoord:
Nee.
Ok, doei![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat bij Strikt duurde gewoon maar een week toch
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Helaas![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zit er aan te denken om volgend jaar naar de ROC van Amsterdam Airport te gaan in Hoofddorp...... studeren in de richting van Luchthaven & Luchtvaart
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Maarja... of die Thundercat er dan komt?
Wat is nou belangrijker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Maarja... of die Thundercat er dan komt?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:13 schreef ZX9R het volgende:
Investeren in de toekomst zodat je wat later een goede baan hetbt en een donderpoes
je veterstrikdiploma telt niet me hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
2 zelfs
En nou nog 1 in de goede richting of waarmee iedereen je gelijk wilt hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een diploma
quote:vrijdag 15 oktober 2004 11:13 schreef ZX9R het volgendeen paste Patrick281 het lichtjes aan.:
Of investeren in de toekomst zodat je wat later een goede baan hebt, een fijn huis, een auto en een stoei en donderpoes?
Stoeipoesjes RuleZquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nou nog 1 in de goede richting of waarmee iedereen je gelijk wilt hebben.![]()
![]()
[..]
Heb jij die dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nou nog 1 in de goede richting of waarmee iedereen je gelijk wilt hebben.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij die dan?
Dat vroeg ik niet .. jij begon maatje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, applausje hoor
quote:Ik heb mijn MBO opleiding ook sneller gedaan dan normaal, 1 jaar ipv 2 jaar![]()
In 19 jaarquote:En tja, werkgevers, nu 3 werkgevers in 19 jaarSupermarkt, Randstad en stage bij de Bloedbank, als je dat als werkgever ziet....
Nee maar ik vind dat niets om full time te doen langer dan een paar maanden uit nood.quote:Wat nou kutbaantjes..... in de supermarkt werken parttime naast school, ja dat is inderdaad wel erg laag en raar...........![]()
![]()
![]()
Ga moet er zeker nog even tussen.quote:Tering, de Koningin neuken man
Nope.... jij komt gewoon over alsof je er allemaal te goed voor bentquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
Als je ergens niet uitkomt in een discussie ga je flamen?![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nope.... jij komt gewoon over alsof je er allemaal te goed voor bent
Pssstquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik voel mij nergens goed genoeg voor ofzo. Desnoods ga ik schoonmaken, beter dan thuis met een uitkering.![]()
Wat heb ik er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja niks, dat zegt ie nou wel..... maar wedden dat ie dat niet gaat doen. Hij heeft tenslotte nog nooit ''kut'' baantjes hoeven aan te nemen..... en had zn diploma zelfs eerder dan de rest!
Damn.... je weet het altijd beter Pepijn... geldt ook voor Lars
Zou dit dan de officiele vrijdagmiddagrel worden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
rellen rellen rellen rellen,[afbeelding]
GNO![]()
![]()
Ga eens verder schoppen en kotsen op Peppie want zonder rel geen weddenschappen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Doen we ook nog aan weddenschappen
Dat is het toch altijd iedere vrijdag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:40 schreef hollander172 het volgende:
Zou dit dan de officiele vrijdagmiddagrel worden?![]()
Tot nu toe dan .. altijd afwachten hoe de economie zich ontwikkeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja niks, dat zegt ie nou wel..... maar wedden dat ie dat niet gaat doen. Hij heeft tenslotte nog nooit ''kut'' baantjes hoeven aan te nemen..... en had zn diploma zelfs eerder dan de rest!
Wat weet ik beter?quote:Damn.... je weet het altijd beter Pepijn... geldt ook voor Lars
Wie zit hier niet op kantoor dan? Ik geloof alleen jij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou niet willen ruilen met je.... beetje hele dag op kantoor zittenDus zo'n wereldbaan heb je ook weer niet...
Hoe noem jij je laatste betrekking?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij heeft tenslotte nog nooit ''kut'' baantjes hoeven aan te nemen.....
Wtfquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wat weet ik beter?
We kunnen allemaal constateren dat de werkgevers niet zitten te springen om Stephan, jij zegt dat je misschien weer gaat studeren en ik zeg dat dit een meer dan goed idee is zodat je in de toekomst je werkgevers kan uitzoeken en veel meer kan verdienen.![]()
Noem je dit soort plaagstootjes een rel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is het toch altijd iedere vrijdag.![]()
Dat is inderdaad een kutbaan, maar ik doe het wel.... jij hebt het nog nooit hoeven te doen zei je...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe noem jij je laatste betrekking?
Ja wat is dit nou voor een reactie ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
k
Inderdaad, Luc, OPM en Mark worden allemaal onderbetaald.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Wtf![]()
Om wie zitten ze tegenwoordig wel te springen.... elke werkgever wilt zo min mogeiljk en goedkoop mogelijk persooneel.....
We zijn toch leuk bezig.quote:En nu ga ik effe wat leuks doen![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is inderdaad een kutbaan, maar ik doe het wel.... jij hebt het nog nooit hoeven te doen zei je...
En een supermarkt naast een opleiding is geen kutbaan....
Tja als mensen chips gaan pakken enzo.. het beloofde wel wat, maar helaas. :')quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:58 schreef hollander172 het volgende:
Noem je dit soort plaagstootjes een rel?
Ga je gang.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou voor een reactie ??
het is vrijdag en wij willen een RELLETJE hier![]()
![]()
![]()
Het is goed voor iedereen .. maar als je er niet open voor staat dan heeft het idd geen nut.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet nodig.......
Ik vraag me weleens af of Stephan uberhaubt voor iets open staat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is goed voor iedereen .. maar als je er niet open voor staat dan heeft het idd geen nut.![]()
Zou je denken ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet nodig.......
Same here, word je wel veelzijdig van he ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:52 schreef ZX9R het volgende:
Riet, je moest eens weten wat voor kutbaantjes ik allemaal heb gehad om te komen waar ik nu ben...
Uitzendkracht met een tijdelijk contract![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Same here, word je wel veelzijdig van he ?![]()
Levenslessen dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:25 schreef hollander172 het volgende:en je sociale vaardigheden gaan er zelfs zonder studie stukken op voor uit.
Geen k-u-t baan maar soms wel een k-u-t klusje tussendoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja ik heb ook wel eens de ramen moeten lappen op het kantoorwerk.
Dat heb ik dus nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
En ik heb ook meerdere malen goede heftige sex gehad tijdens werktijd.![]()
Ik ook niet.........quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad.
Wel sex maar niet op mijn werk![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen k-u-t baan maar soms wel een k-u-t klusje tussendoor.![]()
En ik heb ook meerdere malen goede heftige sex gehad tijdens werktijd.![]()
Als we toch bezig zijn.![]()
Wat niet is kan nog komen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Noem je dit soort plaagstootjes een rel?
Prestatie? Soms hoef je ook als man erg weinig te doen hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
En het gaat nu over de seksprestaties van mannen, dus nu wordt alles uit de kast getrokken. Lijkt me wel dat dit tot een rel kan leiden![]()
![]()
Ik ben nog jong maar ik heb al enige levenservaring hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Prestatie? Soms hoef je ook als man erg weinig te doen hoor.![]()
![]()
Hmmm rel .. dat je dit voor het eerst hoort misschien van Mercy.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben nog jong maar ik heb al enige levenservaring hoor![]()
![]()
ook edit knopje gevonden heeftquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmmm bericht gewijzigd.![]()
![]()
Ja daar moet ik nog wat aan doen. Maar ik dacht eigenlijk dat jullie gingen rellen. Blijkbaar komt het er van de ervaren rellers ook niet helemaal van vandaag. Het begin is er maar het einde nog niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen idd.
![]()
Je kan alleen nog wat beter leren rellen.
Tja Riet is weg en de volwassenen blijven in saaiheid over.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja daar moet ik nog wat aan doen. Maar ik dacht eigenlijk dat jullie gingen rellen. Blijkbaar komt het er van de ervaren rellers ook niet helemaal van vandaag. Het begin is er maar het einde nog niet.![]()
Nog even hierop terugkomend... Denk je dat ik in shock ben?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hmmm rel .. dat je dit voor het eerst hoort misschien van Mercy.![]()
![]()
Ja balen he ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja Riet is weg en de volwassenen blijven in saaiheid over.![]()
![]()
![]()
Ja ik weet het. Vanalles is mogelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar haantjes gedrag is hier niet echt nodig of zo dus rellen zal ook wel uitblijven denk ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomend... Denk je dat ik in shock ben?![]()
ik had het eigenlijk over alle aanwezige mannen op Fok die tegen elkaar gaan opboksen over hun seksprestaties. DAT zou tot rellen kunnen leiden daar ben ik van overtuigd. Het was nu dus even afwachten wat de FOK reality chat zou brengen.
![]()
![]()
Is dat ooit nodig dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Maar haantjes gedrag is hier niet echt nodig of zo dus rellen zal ook wel uitblijven denk ik![]()
Nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Nog even hierop terugkomend... Denk je dat ik in shock ben?![]()
Hmmm dat was wat vaag dan .. ik dacht dat je echt dit topic bedoelde.quote:ik had het eigenlijk over alle aanwezige mannen op Fok die tegen elkaar gaan opboksen over hun seksprestaties. DAT zou tot rellen kunnen leiden daar ben ik van overtuigd.
Ehm .. of we nog gingen hanen dus? Nou laten we maar geen details doen he.quote:Het was nu dus even afwachten wat de FOK reality chat zou brengen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren..... als ik behoefte heb aan een praatgroep voor al mijn dagelijkse issue's had ik die wel gezocht hoor, dit is toch een motorclub![]()
Ja dit is een motor club dus voortaan niet meer plaatjes van vliegtuigen posten, of vertellen dat je met mamma mee naar de winkel moet, of whatever niet motor gerelateerd is,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren..... als ik behoefte heb aan een praatgroep voor al mijn dagelijkse issue's had ik die wel gezocht hoor, dit is toch een motorclub![]()
O enne Lars.... sta meer open dan de gemiddelde mens denk ik zo, maar kom op, dit is gewoon gezever....
Je dumpt hier al je dagelijkse issues dus je hoeft niet verder te zoeken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Getuige de vele verwijten die je mij al hebt gemaakt valt dat in de praktijk bitter tegen.quote:O enne Lars.... sta meer open dan de gemiddelde mens denk ik zo, maar kom op, dit is gewoon gezever....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:19 schreef Patrick281 het volgende:Riet je kan gelijk on-line starten: Cursus sociale vaardigheden.
Behalve ik is Google ook nog je beste vriend.![]()
![]()
Toen ik het las in de krant vond ik het ook al raar dat er nu ineens ophef over wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
Rare mensen he in de omgeving van Utrecht ~ Vianen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou is maar stil hier hoor....![]()
![]()
Tjee de pot verwijt de ketel .. dat doet mij ergens aan denken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:07 schreef hollander172 het volgende:
Wat wel twijfelachtig is is dat ze allemaal op de motor of met de auto komen er na afloop vaak niemand de "bob" is. Het ene moment krijg je een prent van ze omdat je te vroeg de kroeg in gedoken bent en het volgende moment stappen ze zelf zat op de motor.![]()
Euhm hebben meer mensen dit probleem?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ja ..
Zodra ik een keer op F5 druk dan loopt I.E. vast ..
Herstart en weer 10 minuten verder. Dat Fokt! niet lekker.![]()
En de automatische live update werkt ook niet meer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:11 schreef hollander172 het volgende:
Euhm hebben meer mensen dit probleem?Ik heb er nu ook sinds vandaag last van, niet alleen met refreshen maar ook met het gebruik van de backspace toets.
Ik had het kunnen weten, Ondeugend had het al weer gemeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de automatische live update werkt ook niet meer?
Misschien een terroristische actie van Osama?![]()
Slim .. of nog verslaafderder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:19 schreef hollander172 het volgende:
Ik had het kunnen weten, Ondeugend had het al weer gemeld.Wat hebben we toch slimme mensen in ons cluppie.
Probleem na posten en met refreshen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, ik heb die primera vanmiddag gekochthet zag er goed uit, geen gekke dingen met een hele onderhouds historie erbij (altijd dealer onderhouden) en van 3.500 voor 2.950 (na lang praten).
morgen haal ik hem op
Laat maar, is al geluktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:21 schreef PatrickM het volgende:
Mercy, hoe kom je bij een Compaq Presario 732AE de bios in?
Feliquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, ik heb die primera vanmiddag gekochthet zag er goed uit, geen gekke dingen met een hele onderhouds historie erbij (altijd dealer onderhouden) en van 3.500 voor 2.950 (na lang praten).
morgen haal ik hem op
thxquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Feli
klopt helemaalquote:Smaak nog kraak die auto's, maar wel erg betrouwbaar
Voor het dagelijks vervoer idd ideaal, laten je normaal gesproken niet 3 keer staan in 2 weken (quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Feli
Smaak nog kraak die auto's, maar wel erg betrouwbaar
en dat is precies waar ik hem voor heb gekocht plus de ruimte in vergelijking met mijn haar civic dus ja, ik ben er blij meequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
Voor het dagelijks vervoer idd ideaal, laten je normaal gesproken niet 3 keer staan in 2 weken () en ze zien er strak uit .. dus kan je trots op zijn.
ik zal er naar kijken straks, ik hoop het ook niet idd...anders gaat ie even langs mijn schadeherstellerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:30 schreef ZX9R het volgende:
@OPM: Vriend van me heeft ooit zo'n zelfde Primera nieuw gekocht maar dan een TD.
Bij hem begon aan de binnenkant van de portieren de verf puntjes te vertonen. Ik hoop dat dat bij jou niet het geval is.
Nissan Micra heb ik dat ooit eens van gehoord .. in 4 jaar roest in de deur.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:30 schreef ZX9R het volgende:
@OPM: Vriend van me heeft ooit zo'n zelfde Primera nieuw gekocht maar dan een TD.
Bij hem begon aan de binnenkant van de portieren de verf puntjes te vertonen. Ik hoop dat dat bij jou niet het geval is.
Mag ik als jongetje ook komen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:19 schreef ondeugend het volgende:
Even die mannen uit meettopic hierheen zien te krijgen
![]()
Ja.... nu dat ander jochie nog !quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag ik als jongetje ook komen?
Die is aan het bellen met route mobiel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja.... nu dat ander jochie nog !
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef hollander172 het volgende:
Die is aan het bellen met route mobiel.
Wat doen we in de tussentijd? Wippie dan maar?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die is aan het bellen met route mobiel.
Wat doen we in de tussentijd? Wippie dan maar?
Schone was is er om vies te maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]In het Fiero topic dan maar ?
Ik lees net dat hij zich nogal bokkend gedroeg !
Mijn was is schoon .... goede vervanger voor de wasmachine ?![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb even zitten twijfelen maar kon er weinig meer aan toevoegen zonder zelf in herhaling te vallen.
Moet natuurlijk ook uitkijken dat ik niet weer analyses van 3MB per post ga posten hier.
Beetje lol is leuk .. maar niet ten koste van mijn auto!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:31 schreef ondeugend het volgende:In het Fiero topic dan maar ?
Ik lees net dat hij zich nogal bokkend gedroeg !
Mijn was is schoon .... goede vervanger voor de wasmachine ?![]()
Tja nu even het bos in en weer een vies kleed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:32 schreef hollander172 het volgende:
Schone was is er om vies te maken.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey
Nee dat klopt, ik pobeer het niveau en daarmee de maat van mijn posts wat aan te passen zodat het voor niet nader te noemen personen weer te volgens is en een bezoek weer plezierig maakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Wij kennen toch geen "maat" in ons gezever.
Volgens mij is Dr. Phil gewoon een gevangen genomen alien die enkel en alleen naar Mrs. Winfrey luistert. Heel stiekum bedenkt Oprah die shows gewoon, kan ook niet anders met de vrij vergaande vrouwelijke benadering van de problemen die voorbij komen.quote:Dr'Phil is toch nooit uitgepraat ..of zetten ze er dan een reclameblok in.
En misschien heeft hij ook wel zo'n dopje in zijn oor met een souffleur zoals als Bush.
(in ieder geval een heel team die veel voor hem (mee)bedenkt.)
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:36 schreef Patrick281 het volgende:Helemaal trots weer terug?
Mijn boodschappen bij de Aldi zitten voor een deel alweer in mijn maag met de lunch zojuist.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik zwaai je even binnen en mezelf even uit
De ALDI wacht op me !
![]()
Lekkerrrr ..die van mij even niet ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
jazeker, wat zoeft ie heerlijk over de snelweg
pics volgen nog.
Dat is pure marketing, vrouwen zijn veel gevoeliger voor dat soort programma's en valt meer geld mee te verdienen, dus richt hij (zijn team) zich daar op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik pobeer het niveau en daarmee de maat van mijn posts wat aan te passen zodat het voor niet nader te noemen personen weer te volgens is en een bezoek weer plezierig maakt.
[..]
Volgens mij is Dr. Phil gewoon een gevangen genomen alien die enkel en alleen naar Mrs. Winfrey luistert. Heel stiekum bedenkt Oprah die shows gewoon, kan ook niet anders met de vrij vergaande vrouwelijke benadering van de problemen die voorbij komen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:38 schreef hollander172 het volgende:
Nee dat klopt, ik pobeer het niveau en daarmee de maat van mijn posts wat aan te passen zodat het voor niet nader te noemen personen weer te volgens is en een bezoek weer plezierig maakt.
Mw heeft haar geintroduceerd is het niet .. verder delen ze het decor? En misschien ook nog wel heel veel medewerkers zoals de programmaleiding.Maar jij weet dat misschien beter.quote:Volgens mij is Dr. Phil gewoon een gevangen genomen alien die enkel en alleen naar Mrs. Winfrey luistert. Heel stiekum bedenkt Oprah die shows gewoon, kan ook niet anders met de vrij vergaande vrouwelijke benadering van de problemen die voorbij komen.
okquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De ALDI wacht op me !
![]()
1 november, ik heb net het contract ect. opgestuurdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Lekkerrrr ..die van mij even niet ..![]()
wanneer moet je eigenlijk beginnen?
Tering .. wat kom jij ineens intelligent uit de hoek .. ben ik niet van je gewend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:42 schreef PeuRac het volgende:
Dat is pure marketing, vrouwen zijn veel gevoeliger voor dat soort programma's en valt meer geld mee te verdienen, dus richt hij (zijn team) zich daar op.
Had je niet gevraagd per direct? Of wilde je nog even "genieten".quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1 november, ik heb net het contract ect. opgestuurd
quote:ben ook weg
Ow .. nog even een correctie: de doelgroep van de Aldi zijn grote gezinnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:38 schreef ondeugend het volgende:
De ALDI wacht op me !
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
*steunt*
ik had het wel gezegd dat ik per direct beschikbaar was maar zij kwamen met deze datum, was voor hun handiger. maar idd, nu heb ik nog 2 weken om te genietenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
Had je niet gevraagd per direct? Of wilde je nog even "genieten".
in onderhoud toch?quote:En mijn Fiero is ook weg.
![]()
![]()
zow zow, jij hebt nu al een spannend weekend achter de rugquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:16 schreef PatrickM het volgende:
Zo, ik ben weer terug van een ochtendje kleren kopen...
* heeft gekocht *
- 4 moderne spijkerbroeken
- 5 overhemden
- 1 longsleeve
* heeft gekregen voor a.s. verjaardag *
- Suede jas
Was echt druk in Den Haag
Klote tramtunnel is vandaag opengegaan, en om 1 uur is de eerste tram voor het publiek er doorheen gegaan. Ben er ff beneden geweest, maar 't is weinig bijzonders eigenlijk...
Snap ook niet dat ze er vandaag festiviteiten omheen hebben durven bouwen voor deze opening van een economische misser van jewelste
Maar goed, ik heb iig weer mooie kleren en een leuke mooie jas, en de HTM was vandaag gratis, dus mocht legaal zwart-rijden
Hij is net opgeladen bij Route Mobiel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in onderhoud toch?
Jij zat alleen maar thuis.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:50 schreef stinkie het volgende:
zow zow, jij hebt nu al een spannend weekend achter de rug
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:55 schreef ZX9R het volgende:
Mijn portemonee doet ook pijn nu.
[afbeelding]
Marketing is een belangrijk onderdeel van mn opleiding, en ik kwam er te laat achter dat ik marketing niet leuk vondquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tering .. wat kom jij ineens intelligent uit de hoek .. ben ik niet van je gewend.![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
zow zow, jij hebt nu al een spannend weekend achter de rug
Ik geloof dat ik marketing wel leuk vind .. alleen ligt het er te vaak te dik op dat ik het niet meer leuk vind.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:07 schreef PeuRac het volgende:
Marketing is een belangrijk onderdeel van mn opleiding, en ik kwam er te laat achter dat ik marketing niet leuk vond
Wat danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Altijd uit op leuke dingetjes .. en kleren kopen met een vrouw is helemaal top.![]()
Kan je namelijk iets leuks voor haar uitzoeken.![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
* PeuRac heeft geen hekel aan winkelen![]()
Altijd uit op leuke dingetjes .. en kleren kopen met een vrouw is helemaal top.![]()
[..]
Ik geloof dat ik marketing wel leuk vind .. alleen ligt het er te vaak te dik op dat ik het niet meer leuk vind.
Zoiets?![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:12 schreef PeuRac het volgende:
Zoiets ja![]()
maar mn vervolg opleiding gaat niks meer met markting, economie, of wat dan ook met het bedrijfsleven te maken hebben
Iets waardoor ze er nog leuker uitziet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef ZX9R het volgende:
Wat dan![]()
Wanneer gingen we ook alweer ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
* ondeugend heeft geen hekel aan winkelen![]()
[..]
M'n moeder dook ff een of andere trendy soorte met van hippe winkel in met alleen kledij voor vrouwen... Weet nu hoe een orgaan zich voelt als 'ie in een lichaam geplaatst wordt met verkeerde bloedgroepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
Nee ik hou wel van vrouwlijke kleding, dus samen winkelen en ik ga de hele shop door op zoek.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:26 schreef ondeugend het volgende:
Wanneer gingen we ook alweer ?![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:26 schreef PatrickM het volgende:
M'n moeder dook ff een of andere trendy soorte met van hippe winkel in met alleen kledij voor vrouwen... Weet nu hoe een orgaan zich voelt als 'ie in een lichaam geplaatst wordt met verkeerde bloedgroep![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:26 schreef PatrickM het volgende:
M'n moeder dook ff een of andere trendy soorte met van hippe winkel in met alleen kledij voor vrouwen... Weet nu hoe een orgaan zich voelt als 'ie in een lichaam geplaatst wordt met verkeerde bloedgroep![]()
Ja dat viel mij vanmorgen meteen op eigenlijk, dacht eerst dat ik einde van vorig topic gemist had en ben dus in deel 115 aan het lezen geweest en kwam er achter dat ik die toch al echt gezien heb :quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
Niemand de topictitel opgevallen? Is ineens veranderd na een uurtje of 6 ..
Er stond niets achter [SC deel 116] ...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:50 schreef PatrickM het volgende:
Wat was de topictitel dan?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hiya all,
Net weer terug van toch wel een beetje koud motorritje, Raus staan nu verkleumd onder de douche,
maar was wel weer heel lekker hoor![]()
motorrijden is![]()
![]()
Maar wij hadden wel een doel natuurlijk,quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er stond niets achter [SC deel 116] ...![]()
[..]
Ik had ook wel een ritje gewild .. morgen word het pet weer he..
Het is alweer even geleden en in je uppie zonder doel ergens heen rijden is met deze kou helemaal niets.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maar wij hadden wel een doel natuurlijk,![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
motorrijden is![]()
![]()
nee doe ik ook niet zo snel,quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En je was niet alleen ..
Ik ga niet in mijn uppie ergens een bakkie doen nu.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:06 schreef PatrickM het volgende:
Daarom ff m'n buurmeisje opvoeden
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee doe ik ook niet zo snel,
we zijn bij verschillende motorzaken geweest even wezen kijken,
maar ik ben wel heel erg blij dat Rausje ook gek van motorrijden is![]()
![]()
gezamelijke intresses hebben is heel erg gemakkelijk met plannen in het weekend,
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk.
![]()
[afbeelding]
Kan je trouwens niet in het opstartmenu een mooie flash animatie met een e-card laten opkomen bij het starten van de compie.![]()
Ik heb zo'n licht vermoedenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom heb ik FS dan laten lopen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
en als je geen doel heb en toch wil rijden of gewoon omdat je dat leuk vind kom je gewoon een bakkie doen in Den Bosch,![]()
Geef je visie maar ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:22 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb zo'n licht vermoeden
Mwoah, ik kan me de Assen meet herinneren waarbij het niet helemaal zeker was of je mee zou gaan omdat je niet mocht van FS... denk dat dat genoeg zegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef je visie maar ..
Kan MSN 200 MB aan?quote:Heb jij trouwens alle meetfoto's van het afgelopen jaar? (bedoel vanaf 11/03)
Ik heb alleen maar van de MotorXtra meet.![]()
Misschien wil je ze zippen en even via de MSN doorseinen?![]()
Dan brand ik hier gelijk een cd..![]()
Hmmja er waren wel beperkingen aan de feestvreugde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah, ik kan me de Assen meet herinneren waarbij het niet helemaal zeker was of je mee zou gaan omdat je niet mocht van FS... denk dat dat genoeg zegt![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef PatrickM het volgende:
Kan MSN 200 MB aan?
quote:Ralf wil het bestand Pepijn.zip (306733 kB) naar je verzenden. De overdrachtstijd bedraagt minder dan 2557 minuten met een 28k8-modem. Wil je de uitnodiging accepteren (Alt+T) of weigeren (Alt+D)?
Je hebt de overdracht van bestand Pepijn(1).zip door Ralf geaccepteerd. Bezig met overdracht...
Ontvangen van Pepijn(1).zip van Ralf is mislukt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grrreenpeace.
[..]
quote:Van Veen OCR-1000.
Dit was een motorfiets die door de toenmalige Kreidler importeur van Veen werd gebouwd op basis van een Moto Guzzi frame en een Citroën Bimoto Wankelmotor.
1.000 cc, trok van 0-100 in 3,2 seconden en had fenomenale rijeigenschappen.
2 schijfs wankelmotor (rotor twin) met vloeistofkoeling. Cilinderinhoud. 996cc
Carberateur/ 1 dubbel valstroomSolex32 DDits.
Compressieverhouding/ 9:1
Max. vermogen 100 pk bij 6000 tpm.
Max. Koppel 13,8 mkp bij 3600/5000 tpm
Ontsteking. digitaal Eletrisch IT 1000 syst.
Startsysteem; Elektrisch
Primaire overbrenging: tandwielen schuine vertanding
Secundaire overbrenging: Cardanas
Koppeling: 4 platen/droog (sintermetaal)
Aantal versnellingen 4 (klauwenschakeling)
Frame type: dubbelwiegframe
Voorvering/achtervering: Gasgedempte voorvork/
Koni schokbrekers.
Remsysteem voor: 2schijfs rond 280 mm
Remsysteem achter: 1 schijfs 280 mm rond
Wielen: gietwielen
Netto gewicht: 292 kg
Grondspeling: 200 mm.
Inhoud benzinetank: 22/ liter
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:56 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
![]()
ik ga iets met deze dingen doen:
[afbeelding]
Nope, commercial flight's.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets is een ruim begrip.. enne: Arm forces?
![]()
Je kan altijd nog gratis koffie drinken bij de AH en kijken hoe anderen het werk doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:23 schreef Makster het volgende:
Tja, echt wel beter. Tis jammer dat ik op zaterdag mijn maten daar neit meer zie maar ik denk dat ik er wel mee kan leven![]()
Mijn ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gratis koffie drinken bij de AH en kijken hoe anderen het werk doen.![]()
![]()
En langzamerhand kan je natuurlijk wel je oude maatjes aan een andere baan helpen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:33 schreef Makster het volgende:
Mijn idee![]()
Pfff, vandaag om 6.30 begonnen dat was de eerste keer en dan dus ook gelijk (letterlijk en figuurlijk) de laatste keer![]()
Dan mochten ze hopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En langzamerhand kan je natuurlijk wel je oude maatjes aan een andere baan helpen.![]()
hey ik heb jou msn niet eens,quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:52 schreef Patrick281 het volgende:
Komt net iemand op MSN voorbij.
Dit is dus al teveel.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik heb jou msn niet eens,![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:42 schreef Makster het volgende:
Laat ze eerst nog maar ff lekker ploeteren daaro ( ik heb het ook 8 jaar "moeten" doen)![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
Hij is net opgeladen bij Route Mobiel.![]()
Hebbie toevallig een FTP servertje draaien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:52 schreef Patrick281 het volgende:
Komt net iemand op MSN voorbij.
Dit is dus al teveel.
[..]
Alles past .. kroonsteentjes en knippen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, auto zonder autoradio gekocht...vanmiddag dus maar een vdo-dayton mp3 speler gekocht in de aanbieding, thuisgekomen mis ik een ISO-stekkerkan ik em nog niet aansluiten, wordt maandag dus pas
![]()
Hmmm naar Ralf uploaden lukt wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
Hebbie toevallig een FTP servertje draaien?
nah voor die ene dag ga ik niet alles los knippenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
Alles past .. kroonsteentjes en knippen.![]()
![]()
Was jij ook niet die caraudio inbouw specialist die in te huren is tegen speciale prijzenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nah voor die ene dag ga ik niet alles los knippenik zou evt. zelf een draadje kunnen leggen maarja...het is maar een dagje
yepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef Makster het volgende:
Was jij ook niet die caraudio inbouw specialist die in te huren is tegen speciale prijzen
Mijn geheugen heeft dus nog niet gefaaldquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep![]()
Ja leg je witte pOrnO bAk vol met caraudio t.w.v. 20.000 euro.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef Makster het volgende:
Was jij ook niet die caraudio inbouw specialist die in te huren is tegen speciale prijzen
Tijdens mijn verblijf in Curacao waren die dingen THE BOMB, echt iedereen had ze. Van die mooie glimmende PLASTIC wieldoppen die tegen spinnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja leg je witte pOrnO bAk vol met caraudio t.w.v. 20.000 euro.![]()
![]()
Ze hebben trouwens hier bij de automaterialen zaak van die tegendraaiende wieldoppen in de aanbieding.Fouter kan gewoon niet.
![]()
OPM mail mij eens een full size van die Avatar .. heb misschien een leuk idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef Makster het volgende:
bling bling spinners![]()
![]()
Precies, en vaak ook nog is negerinenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
![]()
![]()
En dan een vette neger met dikke gouden ketting achter het stuur. (met hand op het stuur)
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:26 schreef Makster het volgende:
Prachtig![]()
Als je beloofd jezelf netjes te gedragen dan kan ik je wel even volledige toegang geven tot mijn host.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hebbie toevallig een FTP servertje draaien?
yepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:09 schreef Makster het volgende:
Heb je trouwens die 2 liter Nissan gekocht?
you've got mail!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
OPM mail mij eens een full size van die Avatar .. heb misschien een leuk idee.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
you've got mail!
Hij wordt niet meer gemaakt, maar het blijven mooie spec'squote:Interest in two-stroke power plants has been widespread within the motorcycle and auto industry for the last 10 years, sparked by the development of a new breed of fuel injectors by the Australian company Orbital. The new system provided a granularity of fuel atomization that made their application in a two-stroke engine a practicality. Two-strokes are of interest to the automotive industry due to their simplicity and high power-to-weight ratio - if only they weren't so dirty and fuel inefficient. Both these phenomena are caused by the two-stroke principle of using fresh, fuel-rich intake air to clean or scavenge the cylinder of exhaust gases. The tuned exhaust systems try and prevent much of this charge from escaping out of the cylinder with the exhaust gases, but a lot still does. With direct injected fuel, this is no longer a problem as air can be used to expel the exhaust gas, and the injectors only fire at the moment the exhaust ports have closed. Result is nice clean exhausts, free of unburned hydrocarbons, and un-polluted clean fresh charge waiting for the big bang of the next ignition pulse. Two-stroke heaven.
quote:
Specifications:
Engine manufacturer: Bimota
Model: 500 V due - 2 tempi Iniezone Elettronica
Engine: Liquid-cooled, Two-stroke V-twin
Bore x stroke: 72 x 61.25 mm
Displacement: 499 cc
Compression Ratio: 12:1
Carburation: Twin injectors
Max power: 110 HP @ 9,000 rpm
Max torque: 9 Kgm @ 8,000 rpm
Chassis
Frame: Aluminum alloy pipes with oval cross-section
Wheelbase: 1340 mm
Rake: 23°
Trail: 89 mm
Front Brake: Brembo double discs
Rear Brake: single disc
Wheels: 3.50x17 front - 5.50x17 rear
Dimensions
Max Length: 1940 mm
Seat Height: 790 mm
Fuel Capacity: 20 L
Claimed dry Weight: <150 Kg
Koppel 90 NM en dat voor 499 cc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft vet![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben lui .. dus hou het even hier op. Dus kijk maar of je hem wilt of niet.
idd, pas maar op, want anders wordt Rietje boosquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een beetje not done die Avatar in ons Fok! MC motortopic ..
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef ploderus het volgende:
Gutenabend allen!
Als er nog mensen zin hebben om te rellen:
Hells Angels een verkapte homo club ?
Met name zijn tweede punt![]()
Het zou juist een 'Hells Angels' steunbetuiging worden; die knakker zegt:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij rellen niet .. en ik ga zeker geen vete starten met Hells Angels..
![]()
En jullie niet rellen?quote:2. Ze rijden allemaal motor en het is algemeen bekend dat de meeste motorrijders homo zijn.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:34 schreef ploderus het volgende:
En jullie niet rellen?![]()
i.t.t. Rietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in ..
Betaal jij hier per letter of ben je bezig met een kruiswoordraadsel ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef PatrickM het volgende:
i.t.t. Riet![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 02:36 schreef ZX9R het volgende:
http://www.timekiller.dk/index.asp?template=files&id=burnout
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een beetje not done die Avatar in ons Fok! MC motortopic ..
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 02:36 schreef ZX9R het volgende:
http://www.timekiller.dk/index.asp?template=files&id=burnout
quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:01 schreef RB het volgende:
* One_Punch_Mickey maakt zich gereed om een stukje te gaat rijden met Luc richting oosten![]()
Klopt buien trekken over het midden van het land naar het oostenquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar hier is het nat
![]()
Dus hier in de regio blijft het ook droog?quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:21 schreef RB het volgende:
Klopt buien trekken over het midden van het land naar het oosten![]()
quote:
[zombiemodus]quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Middag .. beetje van de wereld af geweest?
![]()
---
Hier is het weer droog inmiddels, waren maar een paar spetters.
Straks toch maar even een stukkie rijden.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:38 schreef ondeugend het volgende:
[zombiemodus]
Ja nogal geloof ik......![]()
[/zombiemodus]
Ik heb helemaal niet zwaar gestapt !quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] The day after ..
Maar ja des te leuker is de volgende keer weer .. tijdens het stappen dan.![]()
De volgende dag blijft hetzelfde.![]()
Oma! niet meer doen dus.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb helemaal niet zwaar gestapt !![]()
gisteravond even een paar uurtjes geborreld, ik was om elf uur al weer thuis.
Nou !
Heb je mijn post gemist gisteren?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier is het al de hele dag druilerig weer
quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier is het al de hele dag druilerig weer
Welke post?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je mijn post gemist gisteren?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je ging natuurlijk ook gelijk slapen om 23:00.![]()
Dezequote:Op zondag 17 oktober 2004 15:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Welke post?
Is goed, mail me maar ff inloggegevens naar pvdmeul apenstaartje kabelfoon punt nlquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze
M.b.t. die 200MB aan foto's van de meets.
Done! Happy uploading.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is goed, mail me maar ff inloggegevens naar pvdmeul apenstaartje kabelfoon punt nl
zal wel ff-tjes gaan durenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Done! Happy uploading.
Ja ik weet het maar het voordeel is dat het maar 1 keer hoeft.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
zal wel ff-tjes gaan duren
update:
ca. 2½ uur om precies te zijn....
dick measuring contest?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:19 schreef ZX9R het volgende:
En anders heb ik nog wel een paar gig over.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:26 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
dick measuring contest?
Ziet er ZEKER netjes uitquote:
Ralf en ik hebben ook een lekker ritje gamaakt vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ook weer thuis van een ritje Amsterdam.
![]()
De heenweg wat eigenlijk best aangenaam qua temperatuur.
Op de terugweg het hele stuk regen gehad .. dat was wel koud.
3 mongolen tegengekomen op de snelweg, een oud echtpaar die even van baan ging verwisselen terwijl ik er naast reed en in Amsterdam de BMW nog bijna afgeschreven door een megazwieper wegens een gladde weg en teveel gas .. en bijna horizontaal tussen de geparkeerde auto's terechtkwam.
Ja thuiszitten is saai.![]()
![]()
En die waren lekker!quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Currywurst![]()
smaakt naar meerquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En die waren lekker!![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En die waren lekker!![]()
Ik zie het, alles is weer pleite.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef PatrickM het volgende:
Ging net iets, fout, heb de bestanden verwijderd en ben nu een zip aan het uppen...
Tip: pak ze wat jonger dan gaan ze langer mee.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zoek wel andere vriendjes [afbeelding]
Goed idee... ik ga ze jonger pakken !quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tip: pak ze wat jonger dan gaan ze langer mee.
No offence voor Luc en Ralf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |