bij mij helpt het uitzetten van de firewall... irritant, maar wel de enige oplossing bij mij..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had es een vraagje, elke keer dat ik de computer opstart, geeft de computer aan dat ie de windows updates aan het downloaden is. Dit blijft echter de hele tijd op 0% staan, ook na een uur of 2Ook kan ik dat 'wereldbolletje + micro$ost' logo'tje dat rechtsonder in beeldverschijnt niet aanklikken... iemand die me kan helpen?
gaat het over XP? met SP1 of 2?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hmm mn firewall staat niet eens aan
dan kloppen de settings van je firewall niet...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
bij mij helpt het uitzetten van de firewall... irritant, maar wel de enige oplossing bij mij..
kan ondertussen melden dat de update binnen is gehaald en is geinstalleerd, en ja, ze hebben net een nieuwe versie gebpubliceerd, want ik moest GDI+ installeren en bij de tekst stond idd dat het ging om te kijken waar ilegale windows'sen op stonden en andere illegale software.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:03 schreef GewoneMan het volgende:
zou het komen door het nieuwe update systeem ?? versie 4 naar versie 5... deze update zorgt ervoor dat je met illigale keys niet kan patchen
voor zover ik weet draait het nog niet zo lang, maar al wel een poosje. het zou b.v. kunnen zijn dat jouw originele key veel illigaal gebruikt wordt en zo problemen bij jou geeftquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:05 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
is dat net gebeurt dan? dan vind het nog vreemd, want ik heb een legale versie er op staan...
net toen ik dit typte gaf windows aan dat de updates binnen waren... je was me weer te snel af..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
voor zover ik weet draait het nog niet zo lang, maar al wel een poosje. het zou b.v. kunnen zijn dat jouw originele key veel illigaal gebruikt wordt en zo problemen bij jou geeft
zou je zeggen, maar het probleem bij mij begon na het instaleren van SP2..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dan kloppen de settings van je firewall niet...
gewoon auto. updates uitschakelen. ben je van het hele gezeik af. 1 keer in de week ff kijken voor updates klaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:57 schreef CybPraetorian het volgende:
nou hij staat er weer, en dat terwijl ik gister nog de nieuwste updates heb gedownload... en weer blijft hij op 0% staan, en geen verkeer opwekt. Gister bleef hij ook zo een hele tijd staan, maar toen ik terug kwam van een spel, keek ik en gaf hij aan dat updates waren gedownload en konden worden geinstalleerd.
heel vreemd..
als het automatisch kan, blijft het automatisch.. ik wacht wel ff af. eergister was hetzelfde, en toen had hij toch later de downloads binnen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gewoon auto. updates uitschakelen. ben je van het hele gezeik af. 1 keer in de week ff kijken voor updates klaar.
blijkbaar zit de fout dan toch bij microsoft omdat veel meer mensen er last van hebben..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb het ook
irritant
Don't worry .. als er een probleem is dan gaat het er via automatische updates vanzelf uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
wie weet waar ik moet zoeken op de microsoft site naar dit (eventueel) bekend probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |