ik vind het blaadje ook amusant... (geen hoogstaande lectuur, maar voldoende onderhoudend op de pot..)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:49 schreef Fl3xx het volgende:
Ik rij regelmatig in andere autos en ik betaal ook maar net 50 euro bij de ANWB dus ik ga zeker niet over naar Routedebiel en ik vind dat "blaadje" van de anwb wel leuk om te lezen. (Net als heel wat anderen die ik ken)
Ze maken gebruik van de faciliteiten die reeds bestaan voor de lease maatschappijen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb anwb en hou het bij de anwb, zie nooit route mobiel autootjes rijden en wel veel anwb auto's dus hoe kunnen hun garanderen dat ze snel ter plaatse zijn. bovendien heeft de anwb zich bij mij al bewezen, daar betaal ik best wat meer voor.
denk dat dat idd een goeie samenvatting is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij is het verschil dat de ANWB meer een consumentenorganisatie is, en Route Mobiel puur een reparatieservice.. zie ik dat goed?
van de Rm site:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:18 schreef 3rdStrike het volgende:
Ik kon eerst niet vinden hoeveel het mij zou kosten om lid te worden bij de ANWB (14 jaar oude auto).. maar ik lees nu op het forum van radar (via google) dat het even duur is.
Dus doe ik lekker niks... heb nog nooit stil gestaan (*afkloppen*) in 2,5 jaar tijd (Toyota
) en ik gebruik nu voor m'n werk openbaar vervoer.
quote:Auto's van 12 jaar en ouder betalen ¤ 75,-
Ja dat had ik gevonden... maar bij de ANWB kon ik het niet (online) vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:25 schreef The_stranger het volgende:
van de Rm site:
[..]
mja, maar ik vind per kenteken eigenlijk veel handiger. Mijn pa is anwb lid, maar als mijn ma of ik pech krijgen met 'zijn' auto moeten we dokken. Zlef heb ik ook een auto, maar ben ik geen anwb of toutemobiel lid. Ik laat dat ding dan wel wegslepen ofzo als ik pech heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:44 schreef Klonk het volgende:
het per kenteken vind ik ook een minpunmt, bij de anwb kun je bij wijze van spreke in de auto van je oma pech krijgen en geholpen worden.
Dan kan je ma of jij een partnerkaart aanvragen. Die kost niet zoveel en dan kun jij ook gebruik maken van de ANWB als je in zijn wagen rijdquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:07 schreef HPoi het volgende:
[..]
mja, maar ik vind per kenteken eigenlijk veel handiger. Mijn pa is anwb lid, maar als mijn ma of ik pech krijgen met 'zijn' auto moeten we dokken. Zlef heb ik ook een auto, maar ben ik geen anwb of toutemobiel lid. Ik laat dat ding dan wel wegslepen ofzo als ik pech heb.![]()
Het kan erger, je kunt ook wanabee duits gaan rijden, zo heeft mn baas een Opel Montery LTD. Een Trooper met een opel grilletje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:56 schreef Herr.Flick het volgende:
Mijn auto KAN niet stuk, het is een duits chassis met een jappenmotortje.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:36 schreef detulp050 het volgende:
Zie je wel, het zijn gewoon slepers
Nee, het zijn gewoon slepers.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze nog doorgroeien~opstarten.
En dan moet je de garagekosten nog eens betalen na het slepen he. Bij de ANWB wordt zelfs 90% langs de weg gerepareerd. Scheelt je een hoop tijd, dat zeker.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Klonk het volgende:
ach, als je het zo bekijkt, 50 euro om je af te laten slepen is een koopje, maar doe mij de ANWB maar.
75 euro, want de auto is al van 1987..quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Klonk het volgende:
ach, als je het zo bekijkt, 50 euro om je af te laten slepen is een koopje, maar doe mij de ANWB maar.
Alleen in dit geval was het toch niet reparabel. Specifieke onderdelen voor nodig.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:50 schreef Repeat het volgende:
En dan moet je de garagekosten nog eens betalen na het slepen he. Bij de ANWB wordt zelfs 90% langs de weg gerepareerd. Scheelt je een hoop tijd, dat zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |