Mwoah, ik kan me de Assen meet herinneren waarbij het niet helemaal zeker was of je mee zou gaan omdat je niet mocht van FS... denk dat dat genoeg zegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geef je visie maar ..
Kan MSN 200 MB aan?quote:Heb jij trouwens alle meetfoto's van het afgelopen jaar? (bedoel vanaf 11/03)
Ik heb alleen maar van de MotorXtra meet.![]()
Misschien wil je ze zippen en even via de MSN doorseinen?![]()
Dan brand ik hier gelijk een cd..![]()
Hmmja er waren wel beperkingen aan de feestvreugde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah, ik kan me de Assen meet herinneren waarbij het niet helemaal zeker was of je mee zou gaan omdat je niet mocht van FS... denk dat dat genoeg zegt![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef PatrickM het volgende:
Kan MSN 200 MB aan?
quote:Ralf wil het bestand Pepijn.zip (306733 kB) naar je verzenden. De overdrachtstijd bedraagt minder dan 2557 minuten met een 28k8-modem. Wil je de uitnodiging accepteren (Alt+T) of weigeren (Alt+D)?
Je hebt de overdracht van bestand Pepijn(1).zip door Ralf geaccepteerd. Bezig met overdracht...
Ontvangen van Pepijn(1).zip van Ralf is mislukt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grrreenpeace.
[..]
quote:Van Veen OCR-1000.
Dit was een motorfiets die door de toenmalige Kreidler importeur van Veen werd gebouwd op basis van een Moto Guzzi frame en een Citroën Bimoto Wankelmotor.
1.000 cc, trok van 0-100 in 3,2 seconden en had fenomenale rijeigenschappen.
2 schijfs wankelmotor (rotor twin) met vloeistofkoeling. Cilinderinhoud. 996cc
Carberateur/ 1 dubbel valstroomSolex32 DDits.
Compressieverhouding/ 9:1
Max. vermogen 100 pk bij 6000 tpm.
Max. Koppel 13,8 mkp bij 3600/5000 tpm
Ontsteking. digitaal Eletrisch IT 1000 syst.
Startsysteem; Elektrisch
Primaire overbrenging: tandwielen schuine vertanding
Secundaire overbrenging: Cardanas
Koppeling: 4 platen/droog (sintermetaal)
Aantal versnellingen 4 (klauwenschakeling)
Frame type: dubbelwiegframe
Voorvering/achtervering: Gasgedempte voorvork/
Koni schokbrekers.
Remsysteem voor: 2schijfs rond 280 mm
Remsysteem achter: 1 schijfs 280 mm rond
Wielen: gietwielen
Netto gewicht: 292 kg
Grondspeling: 200 mm.
Inhoud benzinetank: 22/ liter
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:56 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
![]()
ik ga iets met deze dingen doen:
[afbeelding]
Nope, commercial flight's.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets is een ruim begrip.. enne: Arm forces?
![]()
Je kan altijd nog gratis koffie drinken bij de AH en kijken hoe anderen het werk doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:23 schreef Makster het volgende:
Tja, echt wel beter. Tis jammer dat ik op zaterdag mijn maten daar neit meer zie maar ik denk dat ik er wel mee kan leven![]()
Mijn ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gratis koffie drinken bij de AH en kijken hoe anderen het werk doen.![]()
![]()
En langzamerhand kan je natuurlijk wel je oude maatjes aan een andere baan helpen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:33 schreef Makster het volgende:
Mijn idee![]()
Pfff, vandaag om 6.30 begonnen dat was de eerste keer en dan dus ook gelijk (letterlijk en figuurlijk) de laatste keer![]()
Dan mochten ze hopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En langzamerhand kan je natuurlijk wel je oude maatjes aan een andere baan helpen.![]()
hey ik heb jou msn niet eens,quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:52 schreef Patrick281 het volgende:
Komt net iemand op MSN voorbij.
Dit is dus al teveel.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik heb jou msn niet eens,![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:42 schreef Makster het volgende:
Laat ze eerst nog maar ff lekker ploeteren daaro ( ik heb het ook 8 jaar "moeten" doen)![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:
Hij is net opgeladen bij Route Mobiel.![]()
Hebbie toevallig een FTP servertje draaien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:52 schreef Patrick281 het volgende:
Komt net iemand op MSN voorbij.
Dit is dus al teveel.
[..]
Alles past .. kroonsteentjes en knippen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, auto zonder autoradio gekocht...vanmiddag dus maar een vdo-dayton mp3 speler gekocht in de aanbieding, thuisgekomen mis ik een ISO-stekkerkan ik em nog niet aansluiten, wordt maandag dus pas
![]()
Hmmm naar Ralf uploaden lukt wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
Hebbie toevallig een FTP servertje draaien?
nah voor die ene dag ga ik niet alles los knippenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
Alles past .. kroonsteentjes en knippen.![]()
![]()
Was jij ook niet die caraudio inbouw specialist die in te huren is tegen speciale prijzenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nah voor die ene dag ga ik niet alles los knippenik zou evt. zelf een draadje kunnen leggen maarja...het is maar een dagje
yepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef Makster het volgende:
Was jij ook niet die caraudio inbouw specialist die in te huren is tegen speciale prijzen
Mijn geheugen heeft dus nog niet gefaaldquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep![]()
Ja leg je witte pOrnO bAk vol met caraudio t.w.v. 20.000 euro.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef Makster het volgende:
Was jij ook niet die caraudio inbouw specialist die in te huren is tegen speciale prijzen
Tijdens mijn verblijf in Curacao waren die dingen THE BOMB, echt iedereen had ze. Van die mooie glimmende PLASTIC wieldoppen die tegen spinnenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja leg je witte pOrnO bAk vol met caraudio t.w.v. 20.000 euro.![]()
![]()
Ze hebben trouwens hier bij de automaterialen zaak van die tegendraaiende wieldoppen in de aanbieding.Fouter kan gewoon niet.
![]()
OPM mail mij eens een full size van die Avatar .. heb misschien een leuk idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef Makster het volgende:
bling bling spinners![]()
![]()
Precies, en vaak ook nog is negerinenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
![]()
![]()
En dan een vette neger met dikke gouden ketting achter het stuur. (met hand op het stuur)
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:26 schreef Makster het volgende:
Prachtig![]()
Als je beloofd jezelf netjes te gedragen dan kan ik je wel even volledige toegang geven tot mijn host.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hebbie toevallig een FTP servertje draaien?
yepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:09 schreef Makster het volgende:
Heb je trouwens die 2 liter Nissan gekocht?
you've got mail!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
OPM mail mij eens een full size van die Avatar .. heb misschien een leuk idee.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
you've got mail!
Hij wordt niet meer gemaakt, maar het blijven mooie spec'squote:Interest in two-stroke power plants has been widespread within the motorcycle and auto industry for the last 10 years, sparked by the development of a new breed of fuel injectors by the Australian company Orbital. The new system provided a granularity of fuel atomization that made their application in a two-stroke engine a practicality. Two-strokes are of interest to the automotive industry due to their simplicity and high power-to-weight ratio - if only they weren't so dirty and fuel inefficient. Both these phenomena are caused by the two-stroke principle of using fresh, fuel-rich intake air to clean or scavenge the cylinder of exhaust gases. The tuned exhaust systems try and prevent much of this charge from escaping out of the cylinder with the exhaust gases, but a lot still does. With direct injected fuel, this is no longer a problem as air can be used to expel the exhaust gas, and the injectors only fire at the moment the exhaust ports have closed. Result is nice clean exhausts, free of unburned hydrocarbons, and un-polluted clean fresh charge waiting for the big bang of the next ignition pulse. Two-stroke heaven.
quote:
Specifications:
Engine manufacturer: Bimota
Model: 500 V due - 2 tempi Iniezone Elettronica
Engine: Liquid-cooled, Two-stroke V-twin
Bore x stroke: 72 x 61.25 mm
Displacement: 499 cc
Compression Ratio: 12:1
Carburation: Twin injectors
Max power: 110 HP @ 9,000 rpm
Max torque: 9 Kgm @ 8,000 rpm
Chassis
Frame: Aluminum alloy pipes with oval cross-section
Wheelbase: 1340 mm
Rake: 23°
Trail: 89 mm
Front Brake: Brembo double discs
Rear Brake: single disc
Wheels: 3.50x17 front - 5.50x17 rear
Dimensions
Max Length: 1940 mm
Seat Height: 790 mm
Fuel Capacity: 20 L
Claimed dry Weight: <150 Kg
Koppel 90 NM en dat voor 499 cc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
blijft vet![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben lui .. dus hou het even hier op. Dus kijk maar of je hem wilt of niet.
idd, pas maar op, want anders wordt Rietje boosquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
Wel een beetje not done die Avatar in ons Fok! MC motortopic ..
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef ploderus het volgende:
Gutenabend allen!
Als er nog mensen zin hebben om te rellen:
Hells Angels een verkapte homo club ?
Met name zijn tweede punt![]()
Het zou juist een 'Hells Angels' steunbetuiging worden; die knakker zegt:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij rellen niet .. en ik ga zeker geen vete starten met Hells Angels..
![]()
En jullie niet rellen?quote:2. Ze rijden allemaal motor en het is algemeen bekend dat de meeste motorrijders homo zijn.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:34 schreef ploderus het volgende:
En jullie niet rellen?![]()
i.t.t. Rietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in ..
Betaal jij hier per letter of ben je bezig met een kruiswoordraadsel ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef PatrickM het volgende:
i.t.t. Riet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |