Ik kan nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:53 schreef RB het volgende:
[..]
Een kleine najaars meet zou mooi zijn als het zonnetje schijnt![]()
![]()
![]()
Als het kan dan wel een beetje centraal voor Luc en mij
ja ik wil ook wel, vanavond eens kijken wat er mogelijk is,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
Fieroclub zijn watjes, doen geen meet meer dit jaar.. te koud.
Hoe staan wij ervoor als het zondag redelijk mooi weer is?![]()
Moest je daar je rijbewijs niet afgeven? If zo, moet ik maar eens een vervangend exemplaar gaan halen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:23 schreef PatrickM het volgende:
* stinkie is ook wel in voor een meet...
En natuurlijk ff wat afspreken voor de Rai voor de 23ste
Lijkt me het leukst om ergens dichtbij de Rai met elkaar af te spreken en dan met iedereen die komt gezamelijk naar het parkeerterein van de Rai te rijden
Je moet bij het ophalen van je motor je kentekenbewijs en een geldig rijbewijs tonenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moest je daar je rijbewijs niet afgeven? If zo, moet ik maar eens een vervangend exemplaar gaan halen.
Kentekenbewijsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je moet bij het ophalen van je motor je kentekenbewijs en een geldig rijbewijs tonen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:21 schreef stinkie het volgende:
Kentekenbewijs
Rijbewijs
Ik heb wel eens examen gedaan, hoezoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik gisteren opzij ging voor je .. kan niet eens je rijbewijs checken voor het schadeformulier.
Je hebt toch wel een motorrijbewijs he..![]()
Omdat dat niets zegt, ik heb totaal 5 keer examen gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:41 schreef stinkie het volgende:
Ik heb wel eens examen gedaan, hoezo
Valt wel mee, ben vorige maand alleen mijn rijbewijs verlorenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij rijdt net zoals ik vast illegaal
je heb nog een week om een nieuwe te regelen,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben vorige maand alleen mijn rijbewijs verloren
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:50 schreef ZX9R het volgende:
Over indoor-bbq-meet gesproken.
Wat zouden jullie er van zeggen als ik jullie hier uitnodig voor een gezellig avondje?
Hapje, drankje, motorfilmpje evt.
Slaapplaats genoeg namelijk.
(oh, en mensen met kattenallergie hebben pech. die moeten maar anti-kattenallergiedingen slikken)
Hoe dood wil je?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Te ver![]()
Je mag wel achterop hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Te ver![]()
Prima planquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:07 schreef ZX9R het volgende:
Uit het SC topic:
[..]
Lijkt me leukquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[PTA MEET III Part II] datum niet bekend...
Slaapplek 1 gereserveerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Prima plan
Als je tenminste nog een slaapplekkie voor me vrij heb
Da's mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Slaapplek 1 gereserveerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |