Prachtige kattenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef Ket_Ais het volgende:
Dit is onze kater Adu (werd gestoord tijdens het wassen)
[afbeelding]
En hieronder zie je Asik, onze poes
[afbeelding]
Mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is McStripes of the Phantom of Maine, aka Poes. Hij is een Maine Coon.
[afbeelding]
Doet mijn katje ook die ik sinds 2 weken hebquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Handig hè, zo'n poezebeest op schoot als je zit te computeren?
Die lijkt een beetje op de onze maar heeft de kleuren precies andesom.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef Patries86 het volgende:
Deel 15 alweer vol dus gaan we hier weer vrolijk verder![]()
Vorig deel : [Centraal] Kattenfototopic #15
Foto van me eigen katten :
Wit= Cleo Zwart = kelly
[afbeelding][afbeelding]
Nieuwste aanwinst sinds 2 weken : Moppie
Paar fotos van katten uit deel 15
Pollewop van DarkElf
[afbeelding]
JoJo van BaBy-G
[afbeelding]
Diddle van DuchessX
[afbeelding]
Kom maar op met de fotos![]()
Daar zou ik spontaan beter van wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 03:36 schreef blup het volgende:
Terroristen bij mij op ziekenbezoek:
[afbeelding]
Dit is AJ the phantom of maine, aka HUGO (uit Hempens bij Leeuwarden) hoe oud is je kat, en heb je misschien de stamboom?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is McStripes of the Phantom of Maine, aka Poes. Hij is een Maine Coon.
[afbeelding]
Haha, zelfde fokker: Monique.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:06 schreef Sulley het volgende:
[..]
Dit is AJ the phantom of maine, aka HUGO (uit Hempens bij Leeuwarden) hoe oud is je kat, en heb je misschien de stamboom?
[afbeelding]
best wel behaarde poes heeft je verloofdequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
De poes van mn verloofde
[afbeelding]
Monique ja. Ik heb er nog contact mee. Moeder van hugo is Havanna (Inmiddels overleden) en de vader is AI-Catweasel. Hugo is van 9 april 2003.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haha, zelfde fokker: Monique.Mijn ouders wonen in Hempens en Monique was toen een kennis van ons. Mijn kat is van 6 maart 2001. Vader is Thomas O'Mally van Basa-Hion, moeder is Veijey van Basa-Hion.
Ach, weer eens wat anders dan de meete foto's van wijd opengesperde poesjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:19 schreef Arti het volgende:
[..]
best wel behaarde poes heeft je verloofde![]()
![]()
Die egaalgrijze is beeldschoon...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Voor het eerst dat ik Jamie en Beauty lekker samen op de bank zie liggenZe kunnen goed met elkaar opschieten (Beauty woont sinds een dikke maand bij ons) maar ik had ze nog niet zo gezellig bij elkaar gezien
[img]afbeelding[/img]
[img]afbeelding[/img]
Wij noemen dat; "De slettebak uithangen"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Aaaaaaaaah de rugligging![]()
Wauw! Ik heb er geen plek voor, maar zo'n ding is wel erg gaaf zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
klein paaltje.. wij hebben net de luxor besteld....
[afbeelding]
Ook dan die van ons.. daarom zetten we m in de slaapkamerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Spindizzy het volgende:
De Luxor is groter dan mijn woonkamer
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook dan die van ons.. daarom zetten we m in de slaapkamer :')
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:21 schreef tonja het volgende:
Hij is altijd zeer verguld als ie leuke post ontvangt![]()
[afbeelding]
Hij is ook zoooooo mooiquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:21 schreef tonja het volgende:
Hij is altijd zeer verguld als ie leuke post ontvangt![]()
[afbeelding]
Oeh, zoon Gijs lijkt heel erg op mamma Pluis?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Pluis, ons oude vrouwtje van bijna 16.
[afbeelding]
En samen met zoon Gijs, bijna 2 keer zo groot, maar nog steeds een baby in gedrag.
[afbeelding]
Niet eens... veel 'zwarter', en groter dus.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh, zoon Gijs lijkt heel erg op mamma Pluis?
Ikke niet, ik zou lekker blijven liggen met 2 van die schatjes ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:51 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Daar zou ik spontaan beter van worden![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:10 schreef Stepjuh het volgende:
tvp is TeVeelPoezen?
Nou, dat wordt dan tijd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mijn foto's komen nog wel.
Nu vormen ze samen een front tegen de hond zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:23 schreef Spindizzy het volgende:
Waarvoor een hond in huis halen al niet goed is. Voor die tijd waren deze twee heren niet de beste vrienden.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:26 schreef heaven7 het volgende:
Mooi is dat heKatten willen op de meest onmogelijke plekken altijd! Schitterend.
Goed bezig, net als de rest van de kattenposters trouwens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak even kennis met "Heathcliff"
7 juni 1991 - 22 juni 2004
Liefste (en enige) kat die ik ooit gehad heb.
Leuk toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:23 schreef tonja het volgende:
Je bent niet meer te houden hè
Oh ja, absoluut, ik geniet me wezenloos van al die poezeligheidquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk toch?
Het inladen duurt even, maar je geduld wordt hier wel beloond.
nuhuh...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:23 schreef tonja het volgende:
Je bent niet meer te houden hè
Wat een lief hoofd heeft zequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:39 schreef lady-wrb het volgende:
even mijn oude dame spammen:
[afbeelding]
die heeft mooie ogen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:39 schreef lady-wrb het volgende:
even mijn oude dame spammen:
[afbeelding]
Yeey!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:56 schreef tonja het volgende:
is dat een tongetje of een dikke lip?
lief smoeltje trouwens.
(je kan weer prudence)
doerak is 17 en een halfquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:21 schreef pos het volgende:
[..]
Wat een lief hoofd heeft ze![]()
Hoe oud is ze?
Hier onder mij kat Bo, hij is bijna 16
[afbeelding]
Hier een oudje van 1,5 jaar gelden, Bowie en Jimmy. Ik heb hem een tijd geleden al geplaatst
maar vind hem zoooo leuk![]()
[afbeelding]
Wat een schatje!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:15 schreef DearPrudence het volgende:
Nu een aantal ietsje oudere foto's, van 2 jaar terug:
[...]
Ik doe vervelend:
[afbeelding]
Deze foto's had mijn vader genomen toen ik (echt) sliep. 2 jaar terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Die laatste is super!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Even met Timber en Atlas gespeeld
[afbeelding]
Zzzzzzzzzzz....
[afbeelding]
HUH!?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:18 schreef Nyles het volgende:
Arie!![]()
[afbeelding]
Denk je ff rustig te fokke![]()
[afbeelding]
Arie is nu een half jaar oud, zal ff wat nieuwe foto's maken
quote:
Mooie kleuren hebben ze.quote:
Heeft deze kat model gestaan voor Shreks Puss 'n Boots?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:40 schreef TearSong het volgende:
My thoughts exactly!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heeft deze kat model gestaan voor Shreks Puss 'n Boots?
likewise.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:37 schreef exile0000 het volgende:
[..]
My thoughts exactly!![]()
burmilla's. Is een vrij nieuw ras, ontstaan uit een kruising tussen een burmees en een chinchilla pers.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Mooie kleuren hebben ze.Wat is dat voor ras?
[img]www.adresvanjefoto.com[/img]quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:25 schreef StarBright het volgende:
hoe post je foto's?
Kan iemand me daarmee helpen?
[Honden] Centraal foto topic deel 3quote:Op maandag 8 november 2004 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
wat heb je toch mooie katten, spindizzy (en een leuke hond, maar dit is een kattentopic)
Jaaa, terwijl ze alleen maar droge brokjes blieft.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:46 schreef Spindizzy het volgende:
Leentje is een lekker dikzakkie zo te zien
Atlas lijkt een beetje op mijn Max.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Atlas
quote:Op maandag 15 november 2004 10:12 schreef zapsel het volgende:
Deze eerste heet snuitje en is een noorse boskat
nu 2 jaar oud
[afbeelding]
Dit is zonder twijfel 1 van de mooiste/liefste/schattigste/eigenwijste poezenfoto's die ik ooit heb gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:58 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Atlas lijkt een beetje op mijn Max.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn wat onscherp.
Alsof ik naar Teddy zit te kijken.quote:
Welk ras (of samengevoegde) is die grote lapjespluizebol?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:30 schreef pos het volgende:
Net boodschappen gehaald en we hebben maar weer is hart voor de katten
meegenomen. Altijd feest
Jaaa de leukste katten uit dit topicquote:Op zondag 7 november 2004 12:21 schreef Spindizzy het volgende:Volgens mij bestaan er helemaal geen niet-leuke katten. Wat een leukerds allemaal!
Harrie speelt weer verstoppertje:
[afbeelding]
Harrie ligt altijd in deze houding met de hond te spelen. Dan ligt hij met zijn voorpoten meppen naar hem uit te delen. Daarna valt hij in dezelfde houding in slaap
[afbeelding]
Sjonnie zit alweer lekker in zijn wintervachtjeIk vind hem zo mager als hij 's zomers zijn dikke vacht kwijt is. Nu is hij weer zoals een rooie kater hoort te zijn: groot, warm en pluizig
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, die wangetjes!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:07 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dit is zonder twijfel 1 van de mooiste/liefste/schattigste/eigenwijste poezenfoto's die ik ooit heb gezien
Ik wil ze wel zien dus wat mij betreft een volmondigequote:Op donderdag 18 november 2004 17:08 schreef XemmyX het volgende:
Mag je in dit topic ook foto's plaatsen van kittens?ben zo trots op die van ons, dat ik ze aan heel de wereld wil laten zien! Z'n scheetje gewoon
Ach, doe ik ook maar niet! Ze staat ookal bij het topic Kittenfoto's dus, kijk daar maar hahaquote:Op donderdag 18 november 2004 17:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zien dus wat mij betreft een volmondige
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
*schop*
Nu het weer winters weer is en de cv vaker aan staat kruipt Mickey weer op de gebruikelijke plekjes waar het lekker warm is. In de wasbak dat pal boven een verwarmingsbuis hangt.
[afbeelding]
Opgegeten worden door een kat is ook een natuurlijke dood.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:48 schreef Little_Acorn het volgende:
Dit is Poekie toen ik haar net had. De vissen zijn inmiddels een natuurlijke dood gestorven.
[afbeelding]
Ik ben helemaal verliefd op Harriequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:15 schreef Spindizzy het volgende:De Ultieme HarrieSpam™
Ik zat net door de poezenfoto's te baggeren en ik kwam wel heel veel leuke Harriefoto's tegen. Na heel veel schrappen heb ik er 'maar' 37 overgehouden. Ik weet niet meer welke ik wel en niet al eerder heb geplaatst dus sommigen kunnen je wat bekend voorkomen
[afbeelding]
Ik denk dat we wel veilig kunnen concluderen dat Harrie niet zo heel erg goed spoort
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kan nou wel leuk willen werken, maar ik blijf gewoon liggen waar ik lig!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een heerlijke rakkers!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Sessy het volgende:
-knip-
Wat rot voor je...quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:09 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Wat lijkt hij toch op mijn Tomas! Ik wilde altijd nog een foto plaatsen om het te bewijzen. Doe ik nog even niet. Kan er nog even niet naar kijken nu hij afgelopen zondag overleden is...
Lekker stelletje heb je daarquote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Sessy het volgende:
katjes in actie
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:09 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Wat lijkt hij toch op mijn Tomas! Ik wilde altijd nog een foto plaatsen om het te bewijzen. Doe ik nog even niet. Kan er nog even niet naar kijken nu hij afgelopen zondag overleden is...
Ja, de keukenrol staat inmiddels niet meer op het aanrecht, maar in een kastje. Hij doet het helaas ook met de krant, het liefst als je hem nog aan het lezen bent. Onze vloer ligt altijd vol met snippers van het één of 't ander. The cat ate my homework.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Die laatste!D'r gaan zeker nogal wat van die rollen door bij jullie?
ik bescheur me om je onderschriftenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat zit er toch in dat doosje ?
[afbeelding]
Het is Mimosa !
[afbeelding]
Haar broer wil ook in de doos, maar daar is ze het niet zo mee eens:
[afbeelding]
Ik mag eigenlijk ook háár doos niet meer aanraken:
[afbeelding]
Net te laat om me op m'n vingers te tikken !
[afbeelding]
Ze doet me denken aan zo'n grote kwaadaardige oester uit een tekenfilm, loerend vanuit haar "schelp":
[afbeelding]
Lekker relaxt smoeltje:
[afbeelding]
Broerlief mag nog steeds niet in de doos:
[afbeelding]
Lekker chillen in m'n doos:
[afbeelding]
Uiteindelijk had Mimosa er genoeg van en mocht een dolgelukkige Ernesto ook in de doos:
[afbeelding]
Mimosa's ogen worden altijd rood van het flitslicht, dus ik heb ze bewerkt in m'n fotoprogramma, maar dat gaat niet helemaal goed dus daarom zien haar ogen er een beetje onnatuurlijk uit. Normaal gesproken heeft ze een gloeiende hekel aan op de foto gaan, maar ze had het blijkbaar zo naar haar zin in die doos dat het voor een keertje wel mocht.
quote:
Awwwquote:Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef Skaai het volgende:
Poekie.
We hebben haar helaas vanmorgen in moeten laten slapen.
[afbeelding]
Wauw, is wel een mooierd hoor!quote:Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef Skaai het volgende:
Poekie.
We hebben haar helaas vanmorgen in moeten laten slapen.
[afbeelding]
Ze had tumoren op haar darmen. Het is kei snel gegaan, ze kon vanmorgen niet meer lopen en zakte door haar pootjes heen. Ze was helemaal uitgeput en had heel veel pijn. Nu heeft ze gelukkig geen pijn meer.quote:
Oh wat ergquote:Op maandag 13 december 2004 18:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze had tumoren op haar darmen. Het is kei snel gegaan, ze kon vanmorgen niet meer lopen en zakte door haar pootjes heen. Ze was helemaal uitgeput en had heel veel pijn. Nu heeft ze gelukkig geen pijn meer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is niet van mij, maar van mijn schoonzus. Als die van jou ook een gruwelijke hekel heeft aan alles wat mannelijk is, dan is het inderdaad familiequote:Op maandag 13 december 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
Sterkte Skaai en Oldbie!
Mooie foto's verder
harlingen jouw rooie kat lijkt echt sprekend op onze Sam, misschien familie?!?![]()
Bah, ook al zo triest.quote:
We zijn nu even wat foto's van hem aan het uitzoeken. Mijn moeder wil er wel graag een in een lijstje. Binnenkort komt er dus wel een foto.quote:
Wat een lekkere mutsenpoesquote:Op dinsdag 14 december 2004 07:28 schreef pos het volgende:
Wat triest allemaal. Skaai en Oldbie heel veel sterkte....
Hier 2 foto's van JImmy die de winter ook maar koud vindt en zich dan graag
laat inpakken
[afbeelding]
[afbeelding]
supertof dat je joris onder je hoede namquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:47 schreef Mickeys het volgende:
Als het goed is dan eindelijk een zooitje foto's van mijn mormels
Christie was de oudste Poezel (bijna 11 nu)
[afbeelding]
[afbeelding]
Summer die nu 9 en half is
[afbeelding]
[afbeelding]
En de nieuwe aanwinst omdat zijn baasje is overleden de 11 jarige Katzel Joris
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Joris is nu anderhalve week hier en de dames zijn er nog niet helemaal gelukkig mee zoals je kan zien aan de neus van Joris, maar het lijkt erop dat ze elkaar nu beginnen te accepteren.
Ahhh wat een mooiequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoezo laptoptas? Dit is gewoon een kattenmand
[afbeelding]
bijnaquote:Op woensdag 15 december 2004 09:52 schreef Skaai het volgende:
pos, wat lief, met zijn allen op de bank
!
Geen tips, behalve dan dat je je huis niet aan kant had hoeven maken, een beetje poes heeft dat zo weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Morgen krijg ik ook twee katjesKan bijna niet wachten. Natuurlijk direct foto's kieken en ze hier posten
Nog tips voor mij? Heb het hele huis al aan kant
Kijk maar uit met je kat en de computer, die van mij wil alleen nog maar tussen mij en het toetsenbord inliggen met gevolg dat ik nooit meer goed kan typen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef Oldbie het volgende:
Heel erg bedankt iedereen....ik mis Poes heel erg. Maar gelukkig heb ik nog een "reserve" katToch nog een beetje vreugde in deze moeilijke tijd.
ADHD Pipo.....6 maanden oud (op de foto een maand of 4):
[afbeelding]
Daar heb ik inmiddels ook al last vanquote:Op donderdag 16 december 2004 00:35 schreef harlingen het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je kat en de computer, die van mij wil alleen nog maar tussen mij en het toetsenbord inliggen met gevolg dat ik nooit meer goed kan typen.
duh, die komt net kijken, de mijne gaat richting de 18 jaarquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/614729/5/50#24042738]vrijdag 17 december 2004 19:20
Mijn poes van 12 jaar oud alweer![]()
Aaaw, die laatste met dat pootjequote:Op donderdag 16 december 2004 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
doerak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mee eens, zou dat ook wel willen weten.quote:Op zondag 19 december 2004 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is Sunny voor een kat? Beeldschoon!
Hehe hij is ook nog kitten, 2 maanden geleden zag hij er nog zo uit:quote:Op woensdag 22 december 2004 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh mijn God, die rooie is pedofiel!!!
Lepeltje lepeltjequote:
check die nagels, daar wil je geen ruzie mee hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:43 schreef Drakul het volgende:
Nice kitty..
Gevolg.. Een open hand
[afbeelding]
Hehe, wel een hele stoere foto!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:43 schreef Drakul het volgende:
Nice kitty..
Gevolg.. Een open hand
[afbeelding]
wat een leuk snoetje zeg van Mishaquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:17 schreef Lievelientje het volgende:
Hier wat foto's van mijn kat Nosey en Misha (RIP)
Wat een droppie, zeg!quote:Op maandag 27 december 2004 13:58 schreef Scandalous het volgende:
Dit engeltje gaat hopelijk ons nieuwe huisgenootje worden(Bij m'n ouders eigenlijk, en alleen als het goed gaat tussen hem en de andere twee katten)
Ja het is zooo'n schatjequote:
Wat een droppiequote:Op maandag 27 december 2004 13:58 schreef Scandalous het volgende:
Dit engeltje gaat hopelijk ons nieuwe huisgenootje worden(Bij m'n ouders eigenlijk, en alleen als het goed gaat tussen hem en de andere twee katten)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |