Prachtige kattenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef Ket_Ais het volgende:
Dit is onze kater Adu (werd gestoord tijdens het wassen)
[afbeelding]
En hieronder zie je Asik, onze poes
[afbeelding]
Mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is McStripes of the Phantom of Maine, aka Poes. Hij is een Maine Coon.
[afbeelding]
Doet mijn katje ook die ik sinds 2 weken hebquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Handig hè, zo'n poezebeest op schoot als je zit te computeren?
Die lijkt een beetje op de onze maar heeft de kleuren precies andesom.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:55 schreef Patries86 het volgende:
Deel 15 alweer vol dus gaan we hier weer vrolijk verder![]()
Vorig deel : [Centraal] Kattenfototopic #15
Foto van me eigen katten :
Wit= Cleo Zwart = kelly
[afbeelding][afbeelding]
Nieuwste aanwinst sinds 2 weken : Moppie
Paar fotos van katten uit deel 15
Pollewop van DarkElf
[afbeelding]
JoJo van BaBy-G
[afbeelding]
Diddle van DuchessX
[afbeelding]
Kom maar op met de fotos![]()
Daar zou ik spontaan beter van wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 03:36 schreef blup het volgende:
Terroristen bij mij op ziekenbezoek:
[afbeelding]
Dit is AJ the phantom of maine, aka HUGO (uit Hempens bij Leeuwarden) hoe oud is je kat, en heb je misschien de stamboom?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is McStripes of the Phantom of Maine, aka Poes. Hij is een Maine Coon.
[afbeelding]
Haha, zelfde fokker: Monique.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:06 schreef Sulley het volgende:
[..]
Dit is AJ the phantom of maine, aka HUGO (uit Hempens bij Leeuwarden) hoe oud is je kat, en heb je misschien de stamboom?
[afbeelding]
best wel behaarde poes heeft je verloofdequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
De poes van mn verloofde
[afbeelding]
Monique ja. Ik heb er nog contact mee. Moeder van hugo is Havanna (Inmiddels overleden) en de vader is AI-Catweasel. Hugo is van 9 april 2003.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haha, zelfde fokker: Monique.Mijn ouders wonen in Hempens en Monique was toen een kennis van ons. Mijn kat is van 6 maart 2001. Vader is Thomas O'Mally van Basa-Hion, moeder is Veijey van Basa-Hion.
Ach, weer eens wat anders dan de meete foto's van wijd opengesperde poesjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:19 schreef Arti het volgende:
[..]
best wel behaarde poes heeft je verloofde![]()
![]()
Die egaalgrijze is beeldschoon...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Voor het eerst dat ik Jamie en Beauty lekker samen op de bank zie liggenZe kunnen goed met elkaar opschieten (Beauty woont sinds een dikke maand bij ons) maar ik had ze nog niet zo gezellig bij elkaar gezien
[img]afbeelding[/img]
[img]afbeelding[/img]
Wij noemen dat; "De slettebak uithangen"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Aaaaaaaaah de rugligging![]()
Wauw! Ik heb er geen plek voor, maar zo'n ding is wel erg gaaf zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
klein paaltje.. wij hebben net de luxor besteld....
[afbeelding]
Ook dan die van ons.. daarom zetten we m in de slaapkamerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Spindizzy het volgende:
De Luxor is groter dan mijn woonkamer
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook dan die van ons.. daarom zetten we m in de slaapkamer :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |