Bah, ook al zo triest.quote:
We zijn nu even wat foto's van hem aan het uitzoeken. Mijn moeder wil er wel graag een in een lijstje. Binnenkort komt er dus wel een foto.quote:
Wat een lekkere mutsenpoesquote:Op dinsdag 14 december 2004 07:28 schreef pos het volgende:
Wat triest allemaal. Skaai en Oldbie heel veel sterkte....
Hier 2 foto's van JImmy die de winter ook maar koud vindt en zich dan graag
laat inpakken
[afbeelding]
[afbeelding]
supertof dat je joris onder je hoede namquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:47 schreef Mickeys het volgende:
Als het goed is dan eindelijk een zooitje foto's van mijn mormels
Christie was de oudste Poezel (bijna 11 nu)
[afbeelding]
[afbeelding]
Summer die nu 9 en half is
[afbeelding]
[afbeelding]
En de nieuwe aanwinst omdat zijn baasje is overleden de 11 jarige Katzel Joris
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Joris is nu anderhalve week hier en de dames zijn er nog niet helemaal gelukkig mee zoals je kan zien aan de neus van Joris, maar het lijkt erop dat ze elkaar nu beginnen te accepteren.
Ahhh wat een mooiequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoezo laptoptas? Dit is gewoon een kattenmand
[afbeelding]
bijnaquote:Op woensdag 15 december 2004 09:52 schreef Skaai het volgende:
pos, wat lief, met zijn allen op de bank
!
Geen tips, behalve dan dat je je huis niet aan kant had hoeven maken, een beetje poes heeft dat zo weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Morgen krijg ik ook twee katjesKan bijna niet wachten. Natuurlijk direct foto's kieken en ze hier posten
Nog tips voor mij? Heb het hele huis al aan kant
Kijk maar uit met je kat en de computer, die van mij wil alleen nog maar tussen mij en het toetsenbord inliggen met gevolg dat ik nooit meer goed kan typen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef Oldbie het volgende:
Heel erg bedankt iedereen....ik mis Poes heel erg. Maar gelukkig heb ik nog een "reserve" katToch nog een beetje vreugde in deze moeilijke tijd.
ADHD Pipo.....6 maanden oud (op de foto een maand of 4):
[afbeelding]
Daar heb ik inmiddels ook al last vanquote:Op donderdag 16 december 2004 00:35 schreef harlingen het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je kat en de computer, die van mij wil alleen nog maar tussen mij en het toetsenbord inliggen met gevolg dat ik nooit meer goed kan typen.
duh, die komt net kijken, de mijne gaat richting de 18 jaarquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/614729/5/50#24042738]vrijdag 17 december 2004 19:20
Mijn poes van 12 jaar oud alweer![]()
Aaaw, die laatste met dat pootjequote:Op donderdag 16 december 2004 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
doerak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |