quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:54 schreef Hilje23 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:35 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
ik vrees dat ik niet kan achterblijven met Yuri (dallie, dus)
[afbeelding]
Wat een schitterend beest heb jijquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:59 schreef Que-Pasa het volgende:
hier nog een paar Woutertjes:
op de gerbils passen...zeer interessant!
[afbeelding]
in trance...
[afbeelding]
tatatataaaa....knap he!
[afbeelding]
en ACTIE!....
[afbeelding]
Lijkt wel uit een nest van Schagerwaard.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:19 schreef Leipo666 het volgende:
Onze trots Anouk:
[[url=http://ick.gamepoint.net/aquarium/other_pets/anouk1.jpg]afbeelding][/URL]
foto gemaakt 8 augustus in Luxemburg. ze is nu 2 jaar oud
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:05 schreef beestjuh het volgende:
Mijn lievie sinds een week of 2
[afbeelding]
ducktolling hondje??quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:39 schreef tijman het volgende:
Nog een fototje van onze stoere reu.
[afbeelding]
Is nog lastig om een goeie foto te maken![]()
jepquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ducktolling hondje??
dat is ze niet, ik zal morgen ff vragen aan mijn ouders hoe de fokker nou eigenlijk heet. de naam klonk wel Fransquote:Op maandag 27 september 2004 07:38 schreef Roadster het volgende:
[..]
Lijkt wel uit een nest van Schagerwaard.....
Haha lievvvvvvvquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:59 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een schoonheid, Duna!
Zo zat Casper er net bij. Hij probeerde zich te verstoppen voor de kat, die doet steeds erg lelijk tegen hemTis zo'n held
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een heleboel hond!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:16 schreef Zabb het volgende:
Dit is mijn grote hondenliefde!![]()
[afbeelding]
Hebben jullie die hond ook bij SOSdog gehaald? Want daar komt Meiske ook vandaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
Dit is onze hond Casper. Hij komt uit Griekenland waar hij een zwerfhond was. Sinds donderdag woont hij bij ons en hij is 1 jaar oud.
[afbeelding]
Ik vin 'm juist lief zo! Die van ons lag vroeger ook regelmatig zo helemaal opgekruld, dus ik herken het wel. Casper heeft denk ik echt geen identiteitscrisis hoorquote:Op zondag 7 november 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:
Meer Casperpics
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat eeb vreselijk 'stoere' hond he
Ik vind hem er soms zo 'kats' bijliggen. Weet niet of alle honden dat doen of dat het komt omdat de mijne 3 katten om zich heen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |