Ik ben helemaal verliefd op Harriequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:15 schreef Spindizzy het volgende:De Ultieme HarrieSpam™
Ik zat net door de poezenfoto's te baggeren en ik kwam wel heel veel leuke Harriefoto's tegen. Na heel veel schrappen heb ik er 'maar' 37 overgehouden. Ik weet niet meer welke ik wel en niet al eerder heb geplaatst dus sommigen kunnen je wat bekend voorkomen
[afbeelding]
Ik denk dat we wel veilig kunnen concluderen dat Harrie niet zo heel erg goed spoort
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Jij kan nou wel leuk willen werken, maar ik blijf gewoon liggen waar ik lig!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een heerlijke rakkers!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Sessy het volgende:
-knip-
Wat rot voor je...quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:09 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Wat lijkt hij toch op mijn Tomas! Ik wilde altijd nog een foto plaatsen om het te bewijzen. Doe ik nog even niet. Kan er nog even niet naar kijken nu hij afgelopen zondag overleden is...
Lekker stelletje heb je daarquote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Sessy het volgende:
katjes in actie
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:09 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Wat lijkt hij toch op mijn Tomas! Ik wilde altijd nog een foto plaatsen om het te bewijzen. Doe ik nog even niet. Kan er nog even niet naar kijken nu hij afgelopen zondag overleden is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |