nieuwe cd van Sander Kleinenbergquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:38 schreef mr.marcus het volgende:
heeft iemand nog aanraders?
CD's of livesets doe je echt MOET hebben?
Die cd van Everybody Too inderdaad, ik heb hem ook, hij is echt weer geweldig. Veel vocals, maar is er niet minder om. Verder aanrader is overigens James Holden 3 uur live in de Exposure, 17 04 2004 was dat. Is een liveset van.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:38 schreef mr.marcus het volgende:
heeft iemand nog aanraders?
CD's of livesets doe je echt MOET hebben?
Ik wil hebben!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Verder aanrader is overigens James Holden 3 uur live in de Exposure, 17 04 2004 was dat. Is een liveset van.
Ken er nog 1!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:50 schreef SnuggLe het volgende:
Zin in morgen!Exposure! Exposure!
Paracetamol oid geen oplossingquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:19 schreef chamacie het volgende:
aaaaah my head hurts...ik denk dat ik toch maar thuis blijf
Idd pleur er een ibuprofen in en trakteer een vriendin op een avondje progressive.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:19 schreef chamacie het volgende:
aaaaah my head hurts...ik denk dat ik toch maar thuis blijf
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:09 schreef SnuggLe het volgende:
Hoogtepunt in zijn set was een remix van “Another brick in the Wall” van Pink Floyd, een goede crossover van de eighties en hedendaagse house.
Nick Fanciulli o.i.d.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Morgenavond in Club Panama te A'dam Yoshitoshi night met Deep Dish, Behrouz, Stef Vrolijk en nog iemand... !!
Echt een geweldige cd, die gast weet een goeie mix te maken met platen die niet onder de categorie 'standaard' vallen.quote:Future Beat Alliance – Fake Love
Kinky Funk - Monodrama
Rowan Blades & John Graham - Phonky Somma
Nicolas Valee - Generation X
Lady B - Cruising Around Motor City
Prawler - Frisco
Community Spirit - Joyous Loop
Jamie Anderson - Time Is Now
Stylophonic - All Nite Long
Sebastian Ingrosso & John Dahlback - Stockholm Disco EP
Andy Slate - Disko Powder EP
Harry Peat - Affrodissiac
Nummer daarvoor is NOG vetter. Wat een drive zeg!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:11 schreef mr.marcus het volgende:
die remix van pink floyd is echt super!!!!
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:46 schreef Steve.Porter het volgende:
bij de vorige Everybody cd vond ik cd 2 ook beter, jij niet dus?
Beste nummers van cd1 vind ik Filth en Kinda Newquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind CD 1 beter bij Everybody Too, vooral dat nummer Infusion "Do To You in '82
Die is echt knallen !
Sander Kleinenberg - The Fruit!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:36 schreef Steve.Porter het volgende:
ik vind cd2 het gaafst... echt, dat 2e nummer met "it's the funk, that makes it funky" , en als dan die strings/electrische gitaren erin komen..![]()
Ik ken alleen die van sample 2, dat is Drop Beat - Electrolandquote:Op zondag 21 november 2004 18:39 schreef merino het volgende:
ok, effe crosspost uit het I Love Techno topic waar gezegt werd dat de nummers die ik zocht meer progressive waren;
wat zijn de titels van de volgende platen?;
TechnoSample 1
Dit vind ik overigens de beste plaat die ik in mijn bijna 20 jaar leven heb gehoord!!
TechnoSample 2
TechnoSample 3
TechnoSample 4
Afgelopen vrijdag avond overigens --eindelijk-- een leuke avond in Amsterdam gehad. Timo Maas in de PanamaLekkere volle zaal met mooie leuke mensen die in ieder geval nog enigzins goed uit hun dak gingen (kon wel wat beter)
I love Progressive![]()
tnxquote:Op zondag 21 november 2004 18:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van sample 2, dat is Drop Beat - Electroland
Ik hou er niet van, niet mijn stijl...quote:Op zondag 21 november 2004 21:10 schreef pulsar2kx het volgende:
James Zabiela - Alive
Ik heb m nu een tijdje in huis maar ik vind het toch zeker geen slechte cd. Vooral cd 2 is gewoon niets mis mee, lekker afwisselende platen en het zit gewoon lekker in elkaar. CD1 vind ik niet zo goed, maar af en toe als ik ervoor in de stemming ben is het ook wel lekker om te luisteren
Ik vind die Zabiela ook helemaal niks... Maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2004 21:10 schreef pulsar2kx het volgende:
James Zabiela - Alive
Ik heb m nu een tijdje in huis maar ik vind het toch zeker geen slechte cd. Vooral cd 2 is gewoon niets mis mee, lekker afwisselende platen en het zit gewoon lekker in elkaar. CD1 vind ik niet zo goed, maar af en toe als ik ervoor in de stemming ben is het ook wel lekker om te luisteren
Ik lees net het bericht op Partyflock jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:28 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Ik vind die Zabiela ook helemaal niks... Maar smaken verschillen natuurlijk
Als je 'm een keer live wilt horen moet je 18 december naar Exposure in Scheveningen, daar zal 'ie een 4 uurs set draaien...
Volgens mij zijn ze daar niet zo streng in hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik lees net het bericht op Partyflock ja
Maar het is 21+ dus ook dit progfeestje gaat aan mij voorbij
CD2 is best ok !quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik heb sinds een weekje ook Sander Kleinenberg's eerste Everybody, maar ik vind m echt tegenvallen
Of zijn album op het Bedrock labelquote:Op donderdag 16 december 2004 12:12 schreef chamacie het volgende:
ik vind ze eigenlijk allebei heel ok
@pulsar
probeer anders eens de essential mix van Desyn Masiello
IHWT 3 ?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef pulsar2kx het volgende:
Hmmm maar eens opzoeken dan
Ondertussen wacht ik nog steeds tot mijn Yoshitoshi IHWT 3 in de bus komt vallen
1 van de beste CD'squote:Op zondag 26 december 2004 15:42 schreef pulsar2kx het volgende:
Bijna vergeten hier te posten
GU Nubreed - Satoshi Tomiie
[afbeelding]
*heeft
Werd te erg ongeduldig met het wachten op IHWT3, dus heb maar snel een andere cd @ random gekocht, deze dus
Hij is zeker lekker ja. Behoorlijk donker en techyquote:Op zondag 26 december 2004 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
1 van de beste CD's
Vooral CD1 is een meesterwerkje...!!
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef hydraulix het volgende:
Ik ga van iemand alle GU-cd's plus nog de extra cd's ervan die uitgebracht zijn over te kopen voor ¤250,-
Moet te doen zijn toch? De persoon die het wilt doorverkopen heeft alles op z'n computer gezet (ofzoiets, weet het niet precies wat hij ermee gedaan heeft) en nu wilt hij ze doorverkopen aan iemand die ze meteen als complete serie overkoopt (en ik houd van complete cd-series
)
Normaal schonk ik meer aandacht aan techno en andere stijlen, maar begin ik progressive helemaal geweldig te vinden
Ik vond Balance 005 zelf het beste, alhoewel ie volgens mij al officieel in 2003 is uitgebracht maar hier in NL heb ik telkens releasedates van april 2004 gezien. Ik had m iig pas in juni ofzo, maar da's voor mij de de beste van het jaarquote:Op maandag 3 januari 2005 20:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is iig 1 deel overgeslagen, weet alleen niet meer welk nummer dat nou was.
Wat vonden jullie het beste nummer en de beste CD in 2004 ?
Beste nummer : Harry Peat - Affrodissiac
Beste CD : Lexicon Avenue - Forensic Science exhibit A
Nee heb ik nog nergens kunnen vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Dubfire's mix vind ik niet veel aan, die van Sharam had je al neem ik aan ?
Beetje slappe cd is hetquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:47 schreef pulsar2kx het volgende:
Vandaag nieuwe aankopen gedaan
Pako & Frederik - Atlantic Breakers
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb n.a.v. je post over die mix van Dubfire 'm nog eens opgezet vandaag, en hij valt eigenlijk toch best mee !
Dat duurt weer lang, en de verzendkosten zijn ook niet mis volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-5510387-7147642
Daar heb ik m vandaan
Hmmm, volgens mij viel het enorm mee, maarre, anders kijk je ff bij Midtown en/of Twist&Shout in Utrecht ??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Dat duurt weer lang, en de verzendkosten zijn ook niet mis volgens mij
notedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm, volgens mij viel het enorm mee, maarre, anders kijk je ff bij Midtown en/of Twist&Shout in Utrecht ??
Bij de Free hebben ze m denk ik niet...
en als je m niet kan vinden, laat maar ff weten, dan 'regelen' we 't ff online![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef hydraulix het volgende:
Ik ga van iemand alle GU-cd's plus nog de extra cd's ervan die uitgebracht zijn over te kopen voor ¤250,-
Moet te doen zijn toch? De persoon die het wilt doorverkopen heeft alles op z'n computer gezet (ofzoiets, weet het niet precies wat hij ermee gedaan heeft) en nu wilt hij ze doorverkopen aan iemand die ze meteen als complete serie overkoopt (en ik houd van complete cd-series
)
Normaal schonk ik meer aandacht aan techno en andere stijlen, maar begin ik progressive helemaal geweldig te vinden
GU002 is nooit uitgegeven, maar goed...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:18 schreef hydraulix het volgende:
Hehehe![]()
(ja en Electric Calm 2 zit er ook niet bij evenals de laatste 2 GU geloof ik)
Vind het wel grappig dat het begint met een UK Hardhouse album van Tony deVit (ben namelijk ook een UKHH liefhebber). Maar wordt wel een immense klus om het te gaan luisteren, wil er ook echt de tijd voor nemen (dus zal het wel een tijdje duren voordat ik ze kan beoordelen)
Hey, geef antwoord op mijn vraag jaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Prog
Ik wil massa's nieuwe cd's kopen maar heb t geld niet atm
Ik zou bijna weer gaan downloaden
niets mis met downloaden hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Prog
Ik wil massa's nieuwe cd's kopen maar heb t geld niet atm
Ik zou bijna weer gaan downloaden
Ken die plaat niet. Ben sowieso niet echt into Deep Dish, tis beetje oppervlakkige muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:33 schreef anoukforza het volgende:
Hey, geef antwoord op mijn vraag ja![]()
En waarom wil/mag je niet downen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:39 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ken die plaat niet. Ben sowieso niet echt into Deep Dish, tis beetje oppervlakkige muziek(wel lekker om te luisteren maar niet bijzonder
)
Goede cd's dienen gekocht te worden. Geeft gewoon veel meer voldoening om een lekkere cd te kunnen toevoegen aan de collectie, in plaats van een mp3'tje dat veel minder waarde heeft
. Daarnaast gaan cd's heel lang mee, en ik heb tot nu toe nog geen miskopen gedaan aan progressive cd's alhoewel ik er een aantal gewoon op de gok gekocht heb
http://www.essentialmix.ca/index.php?modname=tracklistings&op=view&id=772quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:20 schreef anoukforza het volgende:
Ik zit nu een mix van Deep dish te beluisteren, op Creamsfield. En ik wil ontzettend graag weten welk nummer er gedraaid word rond de 40e minuut...
het gaat ongeveer zo:
sacrafice what i'm doing tonight
cause it's over you
save my liiiiife
satisty me
come inside
do what we can
you know what i like
get a little something
get a little low now yeah
get a little salty (?)
get a little low now yeahhh
I can't take no more
tell me nowww, what you're waiting for
give it to me, like you did before
getting salty, heyy
gotta see ya
say you want me boy
gotta have ya, i'm on the floor.
Help me out
Hype of geen hype, Deep Dish draait zowat alleen nog maar commerciele platen, Cattaneo durft het tenminste nog wel aan om duistere tribal/prog in zijn sets te proppen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:18 schreef chamacie het volgende:
DD is wel gehyped, maar ik vind ook dat Cattaneo gehyped is (residentadvisor), die eerste renaissance cd van hem vond ik dan maar niks, moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de tweede
vond fabric 20 eigenlijk ook een beetje tegenvallen
* chamacie heeft nu al zin in dave seaman
Thanks!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.essentialmix.ca/index.php?modname=tracklistings&op=view&id=772
Geen dank.
Wel een enorme kutmix trouwens als je het mij vraagt....
Danny Howells toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:18 schreef chamacie het volgende:
en wachten op gu27 natuurlijk
Fabric 20 heb ik tot nu toe alleen positieve dingen over gelezen. Hoezo valt ie zo tegen danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Fabric 20 vond ik ook geen reet aan nee, ik wacht nu op Balance 007 (Chris Fortier) en O.S. Series 2 (Jonathan Lisle
)
'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Fabric 20 heb ik tot nu toe alleen positieve dingen over gelezen. Hoezo valt ie zo tegen dan
Hmm das wel een misser danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het vergelijk met de stijl muziek op GU's, Rennaisance of weet-ik-veel-wat CDs, dan vond ik het eigenlijk niet eens progressive house
dat is wel erg kort door de bocht, progressive heeft veel kantenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het vergelijk met de stijl muziek op GU's, Rennaisance of weet-ik-veel-wat CDs, dan vond ik het eigenlijk niet eens progressive house.
hehe, ik begrijp je, maar toch.... ik vond het niet de stijl die ik gewend ben van Digweed....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:33 schreef chamacie het volgende:
[..]
dat is wel erg kort door de bocht, progressive heeft veel kanten
en als ik het vergelijk met met GU1 en 5 dan is het duidelijk wel progressive![]()
Digweed probeert zijn stijl te vernieuwen na jarenlang dezelfde soort tracks gedraaid te hebben. Stilstand is achteruitgang zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
hehe, ik begrijp je, maar toch.... ik vond het niet de stijl die ik gewend ben van Digweed....
Ruwe inmixingenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef chamacie het volgende:
zeker
ik was net zoals velen denk ik verbaast over Rockin' Music, past er niet echt bij, bovendien wordt die plaat er ook veel te ruw ingemixed imo
als je nog iets wil luisteren Seb Fontain - Type ... gewoon doen!
NPquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef chamacie het volgende:
tnx PBateman
ik was naar aanleiding van jou post weer gaan luisteren naar Cattaneo en ik nu weet ik weer waar die remix van Aenema stond
heeft iemand hier eigenlijk een idee wanneer panama eigenlijk de tot 0500u vergunning gaat krijgen van zeeburg?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:18 schreef chamacie het volgende:
* chamacie heeft nu al zin in dave seaman
Ik vind het andersom, die chill-out CD zuigt enorm, en die prog cd kent best wat aardige nummers.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:35 schreef pulsar2kx het volgende:
Oei wat een heerlijk chillout CD'tje is die Layered Sounds (layer 1) toch
Die progressive mix van layer 2 is zwaar minder
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb m nog niet genoeg geluisterd voor een definitief oordeel.
Moet terugkomen op mijn mening over Fabric 20 trouwens, staan toch best wat goeie nummers op.
Oordeel na een aantal luister-sessies :quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef pulsar2kx het volgende:
Renaissance: The Masters Series - Hernan Cattaneo volume 2
vorige week gekocht
Best leuk
Qua tracks kan ik je niet helpen, qua CDs zou ik eens beginnen met Deep Dish - Yoshiesque vol.2.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:26 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand nog een aantal goede funky progressive?
Richting house, dus absoluut niet trance of epic achtig...
Het mag dus lekker ritmisch zijn.
CD1 kan mijn aandacht niet zo lang volhouden, te weinig afwisseling, wordt te snel saai..quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Oordeel na een aantal luister-sessies :
CD1 is wel aardig, CD2 begint goed, maar wordt wel heel erg ''fout'' na een track of 4....
Vond zijn eerste Master series beter iig.
ik!quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:18 schreef pulsar2kx het volgende:
Wie krijgt er ook nog steeds telkens kippenvel als ie Sasha's Airdrawndagger luistert
![]()
Dylan Rhymes - Salty natuurlijk voor als je em nog steeds niet ahd gevondenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:54 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Thanks!
En het is uiteindelijk Dylan Rhymes - 'Unknown' (White)
Kan ik helaas nog niet veel mee
Album ? of een Track ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Exhale_02 het volgende:
Deep Dish - Junk Science al geluisterd?
Deep Dish diepquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:37 schreef Agrafes het volgende:
Ben nu alle Deep Dish cd's aan het ontekken, wat een pareltjes, precies zoals ik het wil : lekker diep en duister met zalige vocalen![]()
De laatste tijd zijn ze wat oppervlakkiger gaan draaien, maar ik ken toch wel wat diepe Deep Dish CDsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Deep Dish diep
Ik vind het eigenlijk behoorlijk oppervlakkig vergeleken met andere progressive. Echt duistere muziek heb ik tot op heden nog niet gehoord van Deep Dish.
Yoshiesque?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
De laatste tijd zijn ze wat oppervlakkiger gaan draaien, maar ik ken toch wel wat diepe Deep Dish CDs
Beter dan die van Lexicon Avenue die je eerst noemde? (die ik overigens nog steeds een keer moet bestellenquote:Trouwens, vast al eens genoemd, maar Palash - One is stiekem ineens mijn favo CD van vorig jaar geworden, geen enkele slechte track en goed gemixed !!
Yoshiesque II inderdaad ja ! (vooral Eastcoast CD, magistraal !!!)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Yoshiesque?
[..]
Beter dan die van Lexicon Avenue die je eerst noemde? (die ik overigens nog steeds een keer moet bestellen)
quote:Quadsquad - Reach
Dylan Rhymes - The way
Larra - Nirvana
Bombdogs - I can't explain
Dj Emjay & Asouter - Prepare yourself
Housemafia - Drive by (Dj Gonga remix)
Departure - She turns (Palash remix)
Nine Mile Men - Journey begins (Menace remix)
D-Formation vs Riva - Work together
Peace Division - Take me (Ceramix)
Martin H - Over
Gothek - Velvet skin
Jamu - Persia
Juist niet, Palash was/is van de keiharde tribal prog... (Saeed & Palash, die beiden solo zijn gegaan)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:54 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik kan me vergissen, maar Palash was toch wat meer van de housey/clubby progressive zeg maar?
kquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Juist niet, Palash was/is van de keiharde tribal prog... (Saeed & Palash, die beiden solo zijn gegaan)
Check : Saeed & Palash - Addictive Beats en Saeed & Palash - Tide:edit:007, beiden ook super !
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:54 schreef teknomist het volgende:
Bedankt voor de tips.
[29.04.2005] Everybody Rush @ Now & Wow, Rotterdam.
Ozgur Can staat zaterdag as (02-04-05t) te draaien in de Catacomben te Den Haag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:57 schreef chamacie het volgende:
als ik mij niet vergis staat sander kleinenberg die avond ook in hotel arena als main act, dus dat zal kort draaien worden in rotterdam
Ozgur Can maakt trouwens ook steeds leuke mixjes, ik hoop dat een label (Border Community) hem de gelegenheid gaat geven een echte cd te maken
Yep. HIj maakt een aardige mix tussen tracks uit de progressive trance scene en andere progressive platenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:57 schreef chamacie het volgende:
Ozgur Can maakt trouwens ook steeds leuke mixjes, ik hoop dat een label (Border Community) hem de gelegenheid gaat geven een echte cd te maken
Het is ondertussen twee weken geleden, dus ik ben maar mailtjes gaan sturen naar alle emailadressen die Yoshitoshi rijk is. Worden ze godverdomme allemaal gebounced! en dat is al een week zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik heb wel In House we Trust 3 & 4 besteld bij Yoshop, die hoeren schieten alleen voor geen meter op. Staat al 5 dagen dat de order ontvangen is en dat ie zsm verwerkt wordt![]()
Das goed klote ja...quote:Op maandag 4 april 2005 11:55 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Het is ondertussen twee weken geleden, dus ik ben maar mailtjes gaan sturen naar alle emailadressen die Yoshitoshi rijk is. Worden ze godverdomme allemaal gebounced! en dat is al een week zo.
Echt te zwaar frustrerend, wat een klote online winkel, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Idioot dat ze niet eens te bereiken zijn zo.
Ik raadt iedereen dan ook af om ooit iets bij yoshop te bestellen.
Danny Howells zal je bedoelen...quote:Op zondag 10 april 2005 18:45 schreef pulsar2kx het volgende:
http://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/join/PARTYID/36782.html
Global Underground Releaseparty @ Panama, vrijdag 13 mei 2005 met vanzelfsprekend Dave Seamen
Durf je het deze keer wel aan om naar Panama te gaan?quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
ook goeiemorgen
ik zat net een set van dave te luisteren, vandaar
en de link is ook kut
Ik kan het natuurlijk gewoon een keer gaan proberenquote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Exhale_02 het volgende:
Durf je het deze keer wel aan om naar Panama te gaan?![]()
Ik denk dat ik daar wel heen ga, twee goede vrienden van me moeten ook draaien.quote:Op zondag 10 april 2005 18:45 schreef pulsar2kx het volgende:
http://partyflock.nl/party/36782.html
Global Underground Releaseparty @ Panama, vrijdag 13 mei 2005 met Danny Howells
Cool!quote:Op zondag 10 april 2005 20:52 schreef Katsujinken het volgende:
Ik denk dat ik daar wel heen ga, twee goede vrienden van me moeten ook draaien.![]()
![]()
De 16 Bit Lolita's. Ze hebben een wat aparte stijl maar ik vind ze over het algemeen heel goed. Met één van hen heb ik gestudeerd, zodoendequote:
Dan ben je dus echt te weinig in het Paard van Troje geweest, daar draaien ze nl bijna standaard op ieder housefeestquote:Op zondag 10 april 2005 22:01 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Tijd dat ik die dan ook een keer ga zien
Ja ik weet het, heb ze echt al tig keer zien staan op allerlei line-ups. Meestal ook met Stef vrolijkquote:Op woensdag 13 april 2005 15:15 schreef SnuggLe het volgende:
Dan ben je dus echt te weinig in het Paard van Troje geweest, daar draaien ze nl bijna standaard op ieder housefeestTijd dat deze jongens eens een wat groter publiek terekken, dat verdienen ze, echt. Ze draaien/produceren echt top... veel respect heb ik voor ze.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:10 schreef SnuggLe het volgende:
Leuke feestjes binnenkort:
23 april: Pole Folder / CP releaseparty van Bedrock in Belgie ergens
29 april: Deep Dish @ Now & Wow
30 april: Sharam (van Deep dish) @ Famous in de Panama
30 april: Earth Outdoor
3 mei: Sander K. @ Mellow Moods Den Haag
4 mei: Sander K ergens in Amsterdam , maar belangrijker: Remy & Nic Fanciulli @ IAMsterdam in de Panama
13 mei: GU27 Releaseparty met Danny Howells in de Panama (GU28 wordt overigens ShangHai, door Nick Warren)
27 mei: Jimmy van M @ Panama, maar in de kleine zaal daarbij een 5 uur classic-set van Jerry (aka Groovecollection)
10 juni:: Earth met Hernan Cattaneo!!! (check Hernans agenda!)
11 juni: Everybody met Sander K. (waar/wie verder geen idee nog!)
En verder in de Panama komen Sasha nog een keer en ook Digweed, naar het schijnt!!! Dat stond tenminste op Dancelinx (zo'n preview met namen die komen de komende tijd....).
Dus so de tering, er is genoeg te doen denk ik zo!!!! En dan hebben we het nog niet eens over Extrema en DV!
Nee, hij draait gewoon nu de laatste tijd kolereveel in NLquote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef Steve.Porter het volgende:
Sander K. fan SnugglE?
Usher - Caught Up (Sander Kleinenbergs Caught Up In The Club Mix) Hoe vet!
Quequote:Op woensdag 27 april 2005 22:38 schreef mrprodent het volgende:
oh dus jij bent gevangenis bewaarder joh.. interessant!
Tracklist die al op Amazon stond (maar heel goed niet kan kloppen):quote:Where Involver is a series for Sasha to produce unique remixes & edits and seamlessly merge them in compilation form this new release is something completely different.
The Fundacion series on Global Underground will represent a mix album based on the new Maven technology Sasha has adopted. This will allow Sasha to deliver a set that represents his current sound in a more traditional mix CD. The series will showcase mixes based on a live set from one of the residencies/cities where Sasha hosts his Fundacion parties... the first being Fundacion NYC.
The cover, which you can see above for the first time, is not only a sexy piece of design, but the first faceless GU cover.
Fundacion NYC is to be release on June 13 for UK, June 20 for rest of the world and June 21 for USA and Canada. Keep an eye out for full details in the coming weeks.
taken from www.residentadvisor.net
Verder wordt er over dit album gezegd:quote:1. Badger - Rise of The Machines
2. Adam Johnson - 4 Squares
3. Swayzak - Snowblind
4. Beanfield - Tides (Carl Craig Mix)
5. Kosmos Epsilon - Innocent Matters
6. Funk D'Void - Can't Get Enough
7. Closer - Music (Ewan Pearson Mix)
8. Phonique - 99 and a Half
9. Holden & Thompson - Nothing (Mix 1)
10. Holden & Thompson - Nothing (Mix 2)
11. Mandy - Jah
12. Playgroup - Behind The Wheel (Electroca$h Mix)
13. Freeform 5 - Electromagnetic (Tiefshwarz)
14. Closer - Music (Ewan Pearson Mix)
15. Andre Kreml - Safari (Holden Remix)
16. Freaky Chakra - Blacklight Fantasy
17. Goldfrapp - Strict Machine
18. M83 - Don't Save Us From The Flames
Blind kopen dusquote:SASHA FUNDACION
Taking influence from his Fundacion residencies in New York and Los Angeles. Sasha returns to GU with a storming selection of new music. This album has had Sasha locked away in his studio for weeks, creating exclusive re-edits, cuts and re-works of existing music.
This is the man like in his element, working his magic on a genre crossing array of music.
Ik luister net een set van mquote:
Nice feestje dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef SnuggLe het volgende:
GU27 feestje in de Panana was geweldig!
Report van me staat hier: http://www.partyscene.nl/reports/68771.html
haha was dus toch al ter sprake gekomen in dit topic..quote:
Progressive dat neigt naar techno is echt zo vetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 03:10 schreef Steve.Porter het volgende:
haha was dus toch al ter sprake gekomen in dit topic..![]()
Ik luister nu net cd 1, en vind hem erg lekker! Het gaat meer de techno kant op, iig echt totáál anders dan 005 van Holden, waarmee de serie toch wel beroemd is geworden. zo nog ff cd 2 luisteren
AAAAAAAAAAAH DAT MEEN JE NIET INFUSION LIVEquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:12 schreef SnuggLe het volgende:
18 juni
Infusion - Live @ Exposure at the OneFour (Den Haag, naast het Paard that is)
of anders...
Intiem met Remy @ Catacomben
30 juli
James Zabiela - Live @ Exposure at the OneFour
27 augustus (soort ML after dus)
Desyn Masiello - Live @ Exposure at the OneFour
Die laatste twee hoorde ik net van iemand van de Exposure zelf. Goed nieuws. Bij die laatste komt maybe zelfs NOG wat heel vets bij, wat ook op ML draait
Die gaat ik zeker even checken!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:23 schreef Dauthi het volgende:
Hernan Cattaneo,
Vreemd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:21 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik vind Hernan een beetje oppervlakkig, het is aardige luistermuziek maar erg lang kan het me niet boeien.
Ok.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef Laurabeest het volgende:
Jaja ik heb m al geedit schat.... Zullen we samen op vakantie naar Panama?
Nee, want daar ga ik niet heen :pquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef Floortjelove het volgende:
je vergeet Underworld @ Heineken Music Hall
en Anthony Papa in de Asta op 15 oktober
en James Zabiela in de One Four op 30 juli
en Junkie XL (altijd vet) in panama op 19 augustus
...en gelukkig nog niet zo oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef progje het volgende:
Holden & Thompson - Come To Me (Original Mix) deze is wel erg lekker zeg
over een week komt 028 alweer uit, gemixed door Nick Warren, en zal in het teken van Sjanghai staanquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:04 schreef pulsar2kx het volgende:
Eindelijk GU027 gekocht
Beter laat dan nooit
Waarom Amsterdam? Doe maar Den Haag!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef chamacie het volgende:
de nieuwe balance 008 van Desyn Masiello![]()
![]()
ik vind de livesets van die man zo lekker, ik hoop dat zijn pianoriedeltjes ook op z'n cd terugkomen, en hij moet ook maar eens een keertje naar amsterdam komen![]()
omdat ik al te vaak in de nachttrein/bus gezeten heb en niet in de nabije toekomst een auto voor mijn deur zie staan. Bovendien ben ik ook wel een beetje luiquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom Amsterdam? Doe maar Den Haag!
Oh, daar komt hij ook binnenkort![]()
27ste, na Mysteryland, in de OneFour te Den Haag
wat een rete vette cdquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef pulsar2kx het volgende:
Sasha - Fundacion releaseparty @ Panama 17-07
Hee, das mss wel een tof idee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom Amsterdam? Doe maar Den Haag!
Oh, daar komt hij ook binnenkort![]()
27ste, na Mysteryland, in de OneFour te Den Haag
Zabiela in de OneFour is dit weekend afgezegd.... hij draait nu wel bij een after van DV in de Panama. Ik DENK dat ook Masiello na ML hierdoor op losse schroeven staat. Gaat niet zo goed met Exposure?!?!!quote:
ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 03:36 schreef Steve.Porter het volgende:
01-Glastonbury_Essential_Mix_With_James_Lavelle_and_Darren_Emerson-26-06-05-OCPdraai hem helemaal grijs
*kick*quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:08 schreef Steve.Porter het volgende:
*behoorlijke kick (jammer eigenlijk dat dat nodig is)
Ik ga zo het nieuwe album "This is Everybody on Tour" van Sander Kleinenberg luisteren. De verwachtigen liggen hoog, vooral omdat Kleinenberg Lee Burridge ook een cd heeft laten doen!Daar komt bij dat de gehele Everybody reeks mij tot nu toe extreem goed is bevallen kan ik wel zeggen!
![]()
Ze komen beide in Edmonton, waar ik op het moment effe woon. Met 'diep' bedoel je dat hij wel aardig richting hardhouse kan gaan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:15 schreef Steve.Porter het volgende:
komt Hernan in Nederland? Hernan Cattaneo is echt een van de helden van de progressive!!Heb zijn nieuwe werk de laatste tijd niet meer echt gechecked, maar ik ken hem als een dj met hele goede platenkeuzes die heel diep kan gaan, maar er ook zo weer een swingende plaat in kan gooien. Luister zijn Renaissance Masters serie eens zou ik zeggen!
![]()
Tall Paul gaat weer wat meer richting de trance op. Geloof dat ik nog een essential mix heb gehoord van hem samen met Armin van Buuren.
niet echt. Diep als in het woord diepzinnig. Muziek waar je helemaal in opgaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ze komen beide in Edmonton, waar ik op het moment effe woon. Met 'diep' bedoel je dat hij wel aardig richting hardhouse kan gaan?
Tja, ik vind het altijd wel leuk worden als het richting hardhouse ga. Het is trouwens niet normaal wat er hier in Edmonton aan dj's langs komt. Ben onlangs al naar Ferry Corsten en Johan Gielen geweest en er is een continu aanbod van feesten met goede dj's. Had ik niet verwacht!quote:Op maandag 4 september 2006 03:02 schreef Steve.Porter het volgende:
Had je liever hardhouse gehad dan?
*benieuwd isquote:
Transitions Vol 2: Mixed By John Digweed (Renaissance)
Following the success of the first in the Transitions series, John Digweed returns with the eagerly anticipated second volume. Taking the inspiration from his worldwide sets and globally syndicated radio show, this single disc is full of seamless segues and driving bass lines – a current glimpse of John at his masterful best.
With this single disc mix, to be released twice a year, John is able to compile a contemporary snapshot of his current set taking in the most up-to-date material on the scene.
As one half of Bedrock, Digweed has long been a force in the studio, and his production acumen is highlighted here, as he turns in subtle, exclusive edits throughout the album
Tracklisting
1. Mind Games (Digweed Cheeky Edit) Abyss
2. The Dreamer Abyss
3. Dana (Guy Gerber Mix) Chaim EP
4. Camino Del Sol (Joakim Remix) Antena
5. The Shivering (Pitch & Hold In Camera Obscura Remix) Williams
6. Gedankenhochsprung (Babicz Remix) Evil Hinko
7. Belong To Me (Dub) (Digweed Cheeky Edit) G-Stylz
8. Boul de Nerf David K
9. Mandolina (Robert Babicz Rework) (Digweed Cheeky Edit) Felix Houzer
10. I Love You (Smallboy Remix) Dirk Technic
11. Digital Memories (Smallboy Remix) Dirk Technic