quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:39 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ken die plaat niet. Ben sowieso niet echt into Deep Dish, tis beetje oppervlakkige muziek(wel lekker om te luisteren maar niet bijzonder
)
Goede cd's dienen gekocht te worden. Geeft gewoon veel meer voldoening om een lekkere cd te kunnen toevoegen aan de collectie, in plaats van een mp3'tje dat veel minder waarde heeft
. Daarnaast gaan cd's heel lang mee, en ik heb tot nu toe nog geen miskopen gedaan aan progressive cd's alhoewel ik er een aantal gewoon op de gok gekocht heb
http://www.essentialmix.ca/index.php?modname=tracklistings&op=view&id=772quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:20 schreef anoukforza het volgende:
Ik zit nu een mix van Deep dish te beluisteren, op Creamsfield. En ik wil ontzettend graag weten welk nummer er gedraaid word rond de 40e minuut...
het gaat ongeveer zo:
sacrafice what i'm doing tonight
cause it's over you
save my liiiiife
satisty me
come inside
do what we can
you know what i like
get a little something
get a little low now yeah
get a little salty (?)
get a little low now yeahhh
I can't take no more
tell me nowww, what you're waiting for
give it to me, like you did before
getting salty, heyy
gotta see ya
say you want me boy
gotta have ya, i'm on the floor.
Help me out
Hype of geen hype, Deep Dish draait zowat alleen nog maar commerciele platen, Cattaneo durft het tenminste nog wel aan om duistere tribal/prog in zijn sets te proppen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:18 schreef chamacie het volgende:
DD is wel gehyped, maar ik vind ook dat Cattaneo gehyped is (residentadvisor), die eerste renaissance cd van hem vond ik dan maar niks, moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de tweede
vond fabric 20 eigenlijk ook een beetje tegenvallen
* chamacie heeft nu al zin in dave seaman
Thanks!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.essentialmix.ca/index.php?modname=tracklistings&op=view&id=772
Geen dank.
Wel een enorme kutmix trouwens als je het mij vraagt....
Danny Howells toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:18 schreef chamacie het volgende:
en wachten op gu27 natuurlijk
Fabric 20 heb ik tot nu toe alleen positieve dingen over gelezen. Hoezo valt ie zo tegen danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Fabric 20 vond ik ook geen reet aan nee, ik wacht nu op Balance 007 (Chris Fortier) en O.S. Series 2 (Jonathan Lisle
)
'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Fabric 20 heb ik tot nu toe alleen positieve dingen over gelezen. Hoezo valt ie zo tegen dan
Hmm das wel een misser danquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het vergelijk met de stijl muziek op GU's, Rennaisance of weet-ik-veel-wat CDs, dan vond ik het eigenlijk niet eens progressive house
dat is wel erg kort door de bocht, progressive heeft veel kantenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik het vergelijk met de stijl muziek op GU's, Rennaisance of weet-ik-veel-wat CDs, dan vond ik het eigenlijk niet eens progressive house.
hehe, ik begrijp je, maar toch.... ik vond het niet de stijl die ik gewend ben van Digweed....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:33 schreef chamacie het volgende:
[..]
dat is wel erg kort door de bocht, progressive heeft veel kanten
en als ik het vergelijk met met GU1 en 5 dan is het duidelijk wel progressive![]()
Digweed probeert zijn stijl te vernieuwen na jarenlang dezelfde soort tracks gedraaid te hebben. Stilstand is achteruitgang zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
hehe, ik begrijp je, maar toch.... ik vond het niet de stijl die ik gewend ben van Digweed....
Ruwe inmixingenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef chamacie het volgende:
zeker
ik was net zoals velen denk ik verbaast over Rockin' Music, past er niet echt bij, bovendien wordt die plaat er ook veel te ruw ingemixed imo
als je nog iets wil luisteren Seb Fontain - Type ... gewoon doen!
NPquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef chamacie het volgende:
tnx PBateman
ik was naar aanleiding van jou post weer gaan luisteren naar Cattaneo en ik nu weet ik weer waar die remix van Aenema stond
heeft iemand hier eigenlijk een idee wanneer panama eigenlijk de tot 0500u vergunning gaat krijgen van zeeburg?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:18 schreef chamacie het volgende:
* chamacie heeft nu al zin in dave seaman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |