Ik ken alleen die van sample 2, dat is Drop Beat - Electrolandquote:Op zondag 21 november 2004 18:39 schreef merino het volgende:
ok, effe crosspost uit het I Love Techno topic waar gezegt werd dat de nummers die ik zocht meer progressive waren;
wat zijn de titels van de volgende platen?;
TechnoSample 1
Dit vind ik overigens de beste plaat die ik in mijn bijna 20 jaar leven heb gehoord!!
TechnoSample 2
TechnoSample 3
TechnoSample 4
Afgelopen vrijdag avond overigens --eindelijk-- een leuke avond in Amsterdam gehad. Timo Maas in de PanamaLekkere volle zaal met mooie leuke mensen die in ieder geval nog enigzins goed uit hun dak gingen (kon wel wat beter)
I love Progressive![]()
tnxquote:Op zondag 21 november 2004 18:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van sample 2, dat is Drop Beat - Electroland
Ik hou er niet van, niet mijn stijl...quote:Op zondag 21 november 2004 21:10 schreef pulsar2kx het volgende:
James Zabiela - Alive
Ik heb m nu een tijdje in huis maar ik vind het toch zeker geen slechte cd. Vooral cd 2 is gewoon niets mis mee, lekker afwisselende platen en het zit gewoon lekker in elkaar. CD1 vind ik niet zo goed, maar af en toe als ik ervoor in de stemming ben is het ook wel lekker om te luisteren
Ik vind die Zabiela ook helemaal niks... Maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2004 21:10 schreef pulsar2kx het volgende:
James Zabiela - Alive
Ik heb m nu een tijdje in huis maar ik vind het toch zeker geen slechte cd. Vooral cd 2 is gewoon niets mis mee, lekker afwisselende platen en het zit gewoon lekker in elkaar. CD1 vind ik niet zo goed, maar af en toe als ik ervoor in de stemming ben is het ook wel lekker om te luisteren
Ik lees net het bericht op Partyflock jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:28 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Ik vind die Zabiela ook helemaal niks... Maar smaken verschillen natuurlijk
Als je 'm een keer live wilt horen moet je 18 december naar Exposure in Scheveningen, daar zal 'ie een 4 uurs set draaien...
Volgens mij zijn ze daar niet zo streng in hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:27 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik lees net het bericht op Partyflock ja
Maar het is 21+ dus ook dit progfeestje gaat aan mij voorbij
CD2 is best ok !quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:06 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik heb sinds een weekje ook Sander Kleinenberg's eerste Everybody, maar ik vind m echt tegenvallen
Of zijn album op het Bedrock labelquote:Op donderdag 16 december 2004 12:12 schreef chamacie het volgende:
ik vind ze eigenlijk allebei heel ok
@pulsar
probeer anders eens de essential mix van Desyn Masiello
IHWT 3 ?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef pulsar2kx het volgende:
Hmmm maar eens opzoeken dan
Ondertussen wacht ik nog steeds tot mijn Yoshitoshi IHWT 3 in de bus komt vallen
1 van de beste CD'squote:Op zondag 26 december 2004 15:42 schreef pulsar2kx het volgende:
Bijna vergeten hier te posten
GU Nubreed - Satoshi Tomiie
[afbeelding]
*heeft
Werd te erg ongeduldig met het wachten op IHWT3, dus heb maar snel een andere cd @ random gekocht, deze dus
Hij is zeker lekker ja. Behoorlijk donker en techyquote:Op zondag 26 december 2004 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
1 van de beste CD's
Vooral CD1 is een meesterwerkje...!!
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef hydraulix het volgende:
Ik ga van iemand alle GU-cd's plus nog de extra cd's ervan die uitgebracht zijn over te kopen voor ¤250,-
Moet te doen zijn toch? De persoon die het wilt doorverkopen heeft alles op z'n computer gezet (ofzoiets, weet het niet precies wat hij ermee gedaan heeft) en nu wilt hij ze doorverkopen aan iemand die ze meteen als complete serie overkoopt (en ik houd van complete cd-series
)
Normaal schonk ik meer aandacht aan techno en andere stijlen, maar begin ik progressive helemaal geweldig te vinden
Ik vond Balance 005 zelf het beste, alhoewel ie volgens mij al officieel in 2003 is uitgebracht maar hier in NL heb ik telkens releasedates van april 2004 gezien. Ik had m iig pas in juni ofzo, maar da's voor mij de de beste van het jaarquote:Op maandag 3 januari 2005 20:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is iig 1 deel overgeslagen, weet alleen niet meer welk nummer dat nou was.
Wat vonden jullie het beste nummer en de beste CD in 2004 ?
Beste nummer : Harry Peat - Affrodissiac
Beste CD : Lexicon Avenue - Forensic Science exhibit A
Nee heb ik nog nergens kunnen vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Dubfire's mix vind ik niet veel aan, die van Sharam had je al neem ik aan ?
Beetje slappe cd is hetquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:47 schreef pulsar2kx het volgende:
Vandaag nieuwe aankopen gedaan
Pako & Frederik - Atlantic Breakers
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb n.a.v. je post over die mix van Dubfire 'm nog eens opgezet vandaag, en hij valt eigenlijk toch best mee !
Dat duurt weer lang, en de verzendkosten zijn ook niet mis volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-5510387-7147642
Daar heb ik m vandaan
Hmmm, volgens mij viel het enorm mee, maarre, anders kijk je ff bij Midtown en/of Twist&Shout in Utrecht ??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Dat duurt weer lang, en de verzendkosten zijn ook niet mis volgens mij
notedquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm, volgens mij viel het enorm mee, maarre, anders kijk je ff bij Midtown en/of Twist&Shout in Utrecht ??
Bij de Free hebben ze m denk ik niet...
en als je m niet kan vinden, laat maar ff weten, dan 'regelen' we 't ff online![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:12 schreef hydraulix het volgende:
Ik ga van iemand alle GU-cd's plus nog de extra cd's ervan die uitgebracht zijn over te kopen voor ¤250,-
Moet te doen zijn toch? De persoon die het wilt doorverkopen heeft alles op z'n computer gezet (ofzoiets, weet het niet precies wat hij ermee gedaan heeft) en nu wilt hij ze doorverkopen aan iemand die ze meteen als complete serie overkoopt (en ik houd van complete cd-series
)
Normaal schonk ik meer aandacht aan techno en andere stijlen, maar begin ik progressive helemaal geweldig te vinden
GU002 is nooit uitgegeven, maar goed...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:18 schreef hydraulix het volgende:
Hehehe![]()
(ja en Electric Calm 2 zit er ook niet bij evenals de laatste 2 GU geloof ik)
Vind het wel grappig dat het begint met een UK Hardhouse album van Tony deVit (ben namelijk ook een UKHH liefhebber). Maar wordt wel een immense klus om het te gaan luisteren, wil er ook echt de tijd voor nemen (dus zal het wel een tijdje duren voordat ik ze kan beoordelen)
Hey, geef antwoord op mijn vraag jaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Prog
Ik wil massa's nieuwe cd's kopen maar heb t geld niet atm
Ik zou bijna weer gaan downloaden
niets mis met downloaden hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:27 schreef pulsar2kx het volgende:
Prog
Ik wil massa's nieuwe cd's kopen maar heb t geld niet atm
Ik zou bijna weer gaan downloaden
Ken die plaat niet. Ben sowieso niet echt into Deep Dish, tis beetje oppervlakkige muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:33 schreef anoukforza het volgende:
Hey, geef antwoord op mijn vraag ja![]()
En waarom wil/mag je niet downen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |