quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:54 schreef teknomist het volgende:
Bedankt voor de tips.
[29.04.2005] Everybody Rush @ Now & Wow, Rotterdam.
Ozgur Can staat zaterdag as (02-04-05t) te draaien in de Catacomben te Den Haag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:57 schreef chamacie het volgende:
als ik mij niet vergis staat sander kleinenberg die avond ook in hotel arena als main act, dus dat zal kort draaien worden in rotterdam
Ozgur Can maakt trouwens ook steeds leuke mixjes, ik hoop dat een label (Border Community) hem de gelegenheid gaat geven een echte cd te maken
Yep. HIj maakt een aardige mix tussen tracks uit de progressive trance scene en andere progressive platenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:57 schreef chamacie het volgende:
Ozgur Can maakt trouwens ook steeds leuke mixjes, ik hoop dat een label (Border Community) hem de gelegenheid gaat geven een echte cd te maken
Het is ondertussen twee weken geleden, dus ik ben maar mailtjes gaan sturen naar alle emailadressen die Yoshitoshi rijk is. Worden ze godverdomme allemaal gebounced! en dat is al een week zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik heb wel In House we Trust 3 & 4 besteld bij Yoshop, die hoeren schieten alleen voor geen meter op. Staat al 5 dagen dat de order ontvangen is en dat ie zsm verwerkt wordt![]()
Das goed klote ja...quote:Op maandag 4 april 2005 11:55 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Het is ondertussen twee weken geleden, dus ik ben maar mailtjes gaan sturen naar alle emailadressen die Yoshitoshi rijk is. Worden ze godverdomme allemaal gebounced! en dat is al een week zo.
Echt te zwaar frustrerend, wat een klote online winkel, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Idioot dat ze niet eens te bereiken zijn zo.
Ik raadt iedereen dan ook af om ooit iets bij yoshop te bestellen.
Danny Howells zal je bedoelen...quote:Op zondag 10 april 2005 18:45 schreef pulsar2kx het volgende:
http://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/join/PARTYID/36782.html
Global Underground Releaseparty @ Panama, vrijdag 13 mei 2005 met vanzelfsprekend Dave Seamen
Durf je het deze keer wel aan om naar Panama te gaan?quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
ook goeiemorgen
ik zat net een set van dave te luisteren, vandaar
en de link is ook kut
Ik kan het natuurlijk gewoon een keer gaan proberenquote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Exhale_02 het volgende:
Durf je het deze keer wel aan om naar Panama te gaan?![]()
Ik denk dat ik daar wel heen ga, twee goede vrienden van me moeten ook draaien.quote:Op zondag 10 april 2005 18:45 schreef pulsar2kx het volgende:
http://partyflock.nl/party/36782.html
Global Underground Releaseparty @ Panama, vrijdag 13 mei 2005 met Danny Howells
Cool!quote:Op zondag 10 april 2005 20:52 schreef Katsujinken het volgende:
Ik denk dat ik daar wel heen ga, twee goede vrienden van me moeten ook draaien.![]()
![]()
De 16 Bit Lolita's. Ze hebben een wat aparte stijl maar ik vind ze over het algemeen heel goed. Met één van hen heb ik gestudeerd, zodoendequote:
Dan ben je dus echt te weinig in het Paard van Troje geweest, daar draaien ze nl bijna standaard op ieder housefeestquote:Op zondag 10 april 2005 22:01 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Tijd dat ik die dan ook een keer ga zien
Ja ik weet het, heb ze echt al tig keer zien staan op allerlei line-ups. Meestal ook met Stef vrolijkquote:Op woensdag 13 april 2005 15:15 schreef SnuggLe het volgende:
Dan ben je dus echt te weinig in het Paard van Troje geweest, daar draaien ze nl bijna standaard op ieder housefeestTijd dat deze jongens eens een wat groter publiek terekken, dat verdienen ze, echt. Ze draaien/produceren echt top... veel respect heb ik voor ze.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:10 schreef SnuggLe het volgende:
Leuke feestjes binnenkort:
23 april: Pole Folder / CP releaseparty van Bedrock in Belgie ergens
29 april: Deep Dish @ Now & Wow
30 april: Sharam (van Deep dish) @ Famous in de Panama
30 april: Earth Outdoor
3 mei: Sander K. @ Mellow Moods Den Haag
4 mei: Sander K ergens in Amsterdam , maar belangrijker: Remy & Nic Fanciulli @ IAMsterdam in de Panama
13 mei: GU27 Releaseparty met Danny Howells in de Panama (GU28 wordt overigens ShangHai, door Nick Warren)
27 mei: Jimmy van M @ Panama, maar in de kleine zaal daarbij een 5 uur classic-set van Jerry (aka Groovecollection)
10 juni:: Earth met Hernan Cattaneo!!! (check Hernans agenda!)
11 juni: Everybody met Sander K. (waar/wie verder geen idee nog!)
En verder in de Panama komen Sasha nog een keer en ook Digweed, naar het schijnt!!! Dat stond tenminste op Dancelinx (zo'n preview met namen die komen de komende tijd....).
Dus so de tering, er is genoeg te doen denk ik zo!!!! En dan hebben we het nog niet eens over Extrema en DV!
Nee, hij draait gewoon nu de laatste tijd kolereveel in NLquote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef Steve.Porter het volgende:
Sander K. fan SnugglE?
Usher - Caught Up (Sander Kleinenbergs Caught Up In The Club Mix) Hoe vet!
Quequote:Op woensdag 27 april 2005 22:38 schreef mrprodent het volgende:
oh dus jij bent gevangenis bewaarder joh.. interessant!
Tracklist die al op Amazon stond (maar heel goed niet kan kloppen):quote:Where Involver is a series for Sasha to produce unique remixes & edits and seamlessly merge them in compilation form this new release is something completely different.
The Fundacion series on Global Underground will represent a mix album based on the new Maven technology Sasha has adopted. This will allow Sasha to deliver a set that represents his current sound in a more traditional mix CD. The series will showcase mixes based on a live set from one of the residencies/cities where Sasha hosts his Fundacion parties... the first being Fundacion NYC.
The cover, which you can see above for the first time, is not only a sexy piece of design, but the first faceless GU cover.
Fundacion NYC is to be release on June 13 for UK, June 20 for rest of the world and June 21 for USA and Canada. Keep an eye out for full details in the coming weeks.
taken from www.residentadvisor.net
Verder wordt er over dit album gezegd:quote:1. Badger - Rise of The Machines
2. Adam Johnson - 4 Squares
3. Swayzak - Snowblind
4. Beanfield - Tides (Carl Craig Mix)
5. Kosmos Epsilon - Innocent Matters
6. Funk D'Void - Can't Get Enough
7. Closer - Music (Ewan Pearson Mix)
8. Phonique - 99 and a Half
9. Holden & Thompson - Nothing (Mix 1)
10. Holden & Thompson - Nothing (Mix 2)
11. Mandy - Jah
12. Playgroup - Behind The Wheel (Electroca$h Mix)
13. Freeform 5 - Electromagnetic (Tiefshwarz)
14. Closer - Music (Ewan Pearson Mix)
15. Andre Kreml - Safari (Holden Remix)
16. Freaky Chakra - Blacklight Fantasy
17. Goldfrapp - Strict Machine
18. M83 - Don't Save Us From The Flames
Blind kopen dusquote:SASHA FUNDACION
Taking influence from his Fundacion residencies in New York and Los Angeles. Sasha returns to GU with a storming selection of new music. This album has had Sasha locked away in his studio for weeks, creating exclusive re-edits, cuts and re-works of existing music.
This is the man like in his element, working his magic on a genre crossing array of music.
Ik luister net een set van mquote:
Nice feestje dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef SnuggLe het volgende:
GU27 feestje in de Panana was geweldig!
Report van me staat hier: http://www.partyscene.nl/reports/68771.html
haha was dus toch al ter sprake gekomen in dit topic..quote:
Progressive dat neigt naar techno is echt zo vetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 03:10 schreef Steve.Porter het volgende:
haha was dus toch al ter sprake gekomen in dit topic..![]()
Ik luister nu net cd 1, en vind hem erg lekker! Het gaat meer de techno kant op, iig echt totáál anders dan 005 van Holden, waarmee de serie toch wel beroemd is geworden. zo nog ff cd 2 luisteren
AAAAAAAAAAAH DAT MEEN JE NIET INFUSION LIVEquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:12 schreef SnuggLe het volgende:
18 juni
Infusion - Live @ Exposure at the OneFour (Den Haag, naast het Paard that is)
of anders...
Intiem met Remy @ Catacomben
30 juli
James Zabiela - Live @ Exposure at the OneFour
27 augustus (soort ML after dus)
Desyn Masiello - Live @ Exposure at the OneFour
Die laatste twee hoorde ik net van iemand van de Exposure zelf. Goed nieuws. Bij die laatste komt maybe zelfs NOG wat heel vets bij, wat ook op ML draait
Die gaat ik zeker even checken!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:23 schreef Dauthi het volgende:
Hernan Cattaneo,
Vreemd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:21 schreef pulsar2kx het volgende:
Ik vind Hernan een beetje oppervlakkig, het is aardige luistermuziek maar erg lang kan het me niet boeien.
Ok.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:11 schreef Laurabeest het volgende:
Jaja ik heb m al geedit schat.... Zullen we samen op vakantie naar Panama?
Nee, want daar ga ik niet heen :pquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef Floortjelove het volgende:
je vergeet Underworld @ Heineken Music Hall
en Anthony Papa in de Asta op 15 oktober
en James Zabiela in de One Four op 30 juli
en Junkie XL (altijd vet) in panama op 19 augustus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |